Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei) Vlaams volksvertegenwoordiger, partijraadslid, licentiate in de filologie, 1ste vrouw op de lijst in Vlaams Brabant. Actief in de commissies "Onderwijs, Vorming, Wetenschap en Innovati" en "Binnenlandse Aangelegenheden, Bestuurszaken, Institutionele en Bestuurlijke Hervorming en Decreetsevaluatie"

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 april 2009, 11:51   #1
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard Gemiste Kans???

Na de rel rond de huwelijken van schepen Van Bellingen vond ik de stilte bij het VB oorverdovend.
Was dit geen gemiste kans om afstand te nemen van het rabiate racisme dat hen dikwijls verweten wordt?
Wat denkt u hierover?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 20:38   #2
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Mevrouw Michiels?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 april 2009 om 20:39.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 20:42   #3
An Michiels
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik denk dat we die rel echt niet nodig hadden om daarover een duidelijk standpunt in te nemen. Lees er onze nationale webstek maar eens op na. Ik denk dat onze voorzitter, en ook andere kopstukken van de partij dit al meermaals in zeer duidelijke woorden hebben gesteld. Maar ... men moet dat natuurlijk willen horen en lezen, en dat is vaak niet het geval, omdat het niet in het plaatje past dat men van onze partij schetst.
An Michiels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 20:53   #4
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Michiels Bekijk bericht
Ik denk dat we die rel echt niet nodig hadden om daarover een duidelijk standpunt in te nemen. Lees er onze nationale webstek maar eens op na. Ik denk dat onze voorzitter, en ook andere kopstukken van de partij dit al meermaals in zeer duidelijke woorden hebben gesteld. Maar ... men moet dat natuurlijk willen horen en lezen, en dat is vaak niet het geval, omdat het niet in het plaatje past dat men van onze partij schetst.
Jullie hadden nu de kans om jullie duidelijk standpunt terzake aan een concreet geval te toetsen en jullie naam te zuiveren van rabiaat racisme.

Andere 'rellen' in verband met vreemdelingen en criminaliteit worden via krantjes wel voortdurend aangehaald terwijl men jullie standpunten hieromtrend toch ook op de webstek kan lezen?

Ik vind dit raar.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 april 2009 om 20:54.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 15:42   #5
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Na de rel rond de huwelijken van schepen Van Bellingen vond ik de stilte bij het VB oorverdovend.
Was dit geen gemiste kans om afstand te nemen van het rabiate racisme dat hen dikwijls verweten wordt?
Wat denkt u hierover?
Was het ook niet zo dat er vanaf het begin van die historie een geheimzinnige waas rond het geheel hing? De koppeltjes die zo behandeld zouden zijn geweest zijn blijkbaar nooit meer teruggevonden enz ?
Ik kon me niet van de indruk ontdoen dat het de burgemeester vooral te doen was om het VB een loer te draaien en weer in een kwaad daglicht te stellen!
En daarna die grote show op het marktplein: om te kotsen.
Na de mp3-moord en de dodelijke aanval op een bus en nog zoveel andere zaken hadden ze daar geen enkele behoefte aan, nietwaar?
Misschien zullen zijn kiezers zijn partij straks ook een loer draaien, wie weet...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be