Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei "Op het hoogste echelon begon hij als raadgever voor Patrick Dewael, later werd hij zijn woordvoerder. Nu is hij volksvertegenwoordiger en klaar om uw vragen te beantwoorden. Op zijn website weet hij te melden dat "Een politicus kan zijn werk onmogel

 
 
Discussietools
Oud 1 mei 2004, 21:16   #1
kwelduvel
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 331
Standaard

Mijnheer Tommelein,

Al een hele tijd geleden had uw collega Bart Somers een studie aangekondigd ivm de geldstromen van Vlaanderen naar Wallonië. Sindsdien heb ik daar helemaal niets meer van gehoord...
kwelduvel is offline  
Oud 2 mei 2004, 11:27   #2
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_w
Mijnheer Tommelein,

Al een hele tijd geleden had uw collega Bart Somers een studie aangekondigd ivm de geldstromen van Vlaanderen naar Wallonië. Sindsdien heb ik daar helemaal niets meer van gehoord...
De resultaten waren niet voor publicatie geschikt Kwestie van het Blok niet teveel kiezers te laten winnen
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline  
Oud 2 mei 2004, 15:41   #3
Marco
Parlementslid
 
Marco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2004
Locatie: Waasland
Berichten: 1.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_w
Mijnheer Tommelein,

Al een hele tijd geleden had uw collega Bart Somers een studie aangekondigd ivm de geldstromen van Vlaanderen naar Wallonië. Sindsdien heb ik daar helemaal niets meer van gehoord...
Dit zou ik ook eens willen weten. Kwestie van de feiten eens écht te weten.
__________________
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel.
Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen.
Marco is offline  
Oud 3 mei 2004, 08:16   #4
SB1234
Schepen
 
Geregistreerd: 7 februari 2004
Locatie: Tongeren
Berichten: 489
Standaard

nog eventjes geduld, rond 10 juni zal Somers vertellen dat hij na de verkiezingen echt een studie gaat bestellen
SB1234 is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be