Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ

 
 
Discussietools
Oud 14 juni 2004, 09:06   #1
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Het resultaat van nu is onder dat van 99' als je de stemmen van NVA niet meerrekend. In 99' sprak de CD&V zelf van een verlies en wilde niet een regering vormen, nu spreken ze van een overwinning met hetzelfde (slechte) resultaat en willen ze het wel. Kan je dit dan als een overwinning beschouwen?
k9 is offline  
Oud 14 juni 2004, 12:15   #2
Oiman De Verschrikkelijke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Locatie: Mol
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar Oiman De Verschrikkelijke
Standaard

Het vlaams blok is eigenlijk de winnaar, vind ik, hoewel ik ZEKER niet achter die partij en haar standpunten sta. Maar wat betekent winnaar? De partij die het meeste wint of de grootste partij/kartel. Natuurlijk wil iedereen een overwinning op zijn naam schrijven, en willen de verliezers hun gezicht niet verliezen.

Het vlaams blok is op zichzelf (spijtig genoeg, vind ik) de grootste partij én ze zijn het hardst vooruitgegaan. Dus als je puur over winnen/verliezen spreekt, wint het vlaams blok.

Het gaat nog ne rommel worden
Oiman De Verschrikkelijke is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be