Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2020, 15:01   #41
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
In wat bent u eigenlijk expert? In pensioen ontvangen?
Even de man tackelen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 15:43   #42
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een half jaar ? Dat is wel bijzonder snel.

Het probleem daarmee is precies dat men nu misschien nog meer geneigd zal zijn om zotte maatregelen te nemen "want het is maar voor een half jaar" (meer dan genoeg om de maatschappij HEEL ZWAAR te beschadigen: kijk naar de schade nu, en dat is maar van enkele maanden). En dan vast te stellen dat het misschien NOG EENS een half jaar is. En NOG een paar maanden.

Maar goed, in elk geval is het enkel maar een vaccin die ons uit deze totaal losgeslagen waanzin kan halen, want de politiek is dolgedraaid en gaat niet meer voor oplossingen zorgen, noch de TV experten.

Vladimir heeft dat begrepen. Het vaccin moet medisch gezien niet werken he.
dat laatste zinnetje is er boenk op. op die manier verliest geen enkele politieker z'n gezicht, voor wat in de toekomst de grootste vorm van massahysterie en mismanagement zal blijken te zijn.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 15:51   #43
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kan Uw redenering heel goed volgen. Ik geef grif toe dat ik me dag na dag meer en meer depressief voel worden. Ik heb minder en minder interesse in dingen en mijn levenslust verdwijnt als sneeuw voor de zon. Een bezoek aan de arts begint zich op te dringen...antidepressiva ?
Het gebrek aan perspectief doet ons de das om en ook het nooit aflatende negatieve nieuws over cijfertjes en getallen maakt me psychisch ziek.
En dan nog een geluk dat ik iedere dag minstens een uur ga hardlopen.....en dan nog voelt het aan of ze de aarde onder je voeten wegschuiven.
Ik ben akkoord dat er een epidemie heerst....een epidemie waar zoals oa Patrick zegt 99,5 % van de mensen nooit echt last zal van hebben. Laten we rekening houden dat de kans bestaat dat je besmet kan worden en doe niet te zot.....doe beetje zoals met HIV.....geniet van de seks maar hou er rekening mee dat je je zelf ziek kan maken.....gebruik een condoom als je mekaar niet vertrouwt.
Ik vraag me ook af hoelang de maatschappij dit nog gaat kunnen dragen en ik heb dan nog makkelijk praten.....geen kinderen noch vaste partner of financiële moeilijkheden.
Volgens mij zitten meer en meer mensen letterlijk en figuurlijk aan de grond.
Rustig blijven, Mr Vanhove. Ik heb dit virtueel praatcafé maar net ontdekt, maar vind er toch veel gelijkgestemde zielen, zelfs als die zielen er een andere mening op nahouden.
Het is wat het is. Het systeem is door en door rot en corrupt. Ik vind er troost in te weten dat ik niet de enige ben die dat denkt blijkbaar.
De enige uitweg is terug te keren naar de meest basale vorm van samenleven. Gezin en vriendenkring. Ga om met gelijkgestemde zielen, zelfs al ben je het er niet mee eens.
Reken niet op hulp van anderen, maar ben bereid anderen te helpen, neem verantwoordelijkheid voor je daden, maar ga ervan uit dan anderen dat niet doen. Voorzie in je eigen onderhoud, maar ga ervan uit dat anderen eisen dat je ook in hun onderhoud voorziet.
Het is triestig maar realiteit.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 16:06   #44
sbe4kdr
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2020
Berichten: 2.170
Standaard

De onafhankelijk van onze virologen.
Allemaal al geld ontvangen van de Bill Gates foundation.
En de provinciegouverneur is voorzitter van het tropisch instituut

https://www.viruswaanzin.be/post/ook...roll-van-gates
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 16:18   #45
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar goed, in elk geval is het enkel maar een vaccin die ons uit deze totaal losgeslagen waanzin kan halen, want de politiek is dolgedraaid en gaat niet meer voor oplossingen zorgen, noch de TV experten.

Vladimir heeft dat begrepen. Het vaccin moet medisch gezien niet werken he.
Daar ben ik het niet mee eens. Als we een vaccin als oplossing zien, zelfs al is dat vaccin eigenlijk gewoon een zoutoplossing, dan zitten we over een paar jaar, bij het eerstvolgende ietwat nieuwe virus, in dezelfde shit. Opnieuw lockdowns tot een nieuwe zoutoplossing 'gevonden' is, want dat heeft de vorige keer ook gewerkt...

Ik weet ook niet hoe we het moeten klaarspelen, maar de enige echte hoop is dat we de krantenredacties kunnen overtuigen om hun verstand te gebruiken en kritischer te zijn voor de fake oplossingen van onze overheid en virologen. Op dit moment volgt de politiek slaafs de publieke opinie (tiens, 'populisme', iemand?), en de publieke opinie weet niet beter dan wat er in de massamedia verschijnt. Dus als we die massamedia kunnen overtuigen, dan volgt de rest na een tijdje vanzelf.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 16:22   #46
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Waar er momenteel van uitgegaan wordt is dat er binnen een half jaar vaccins beschikbaar zijn. Dus reken maar dat het nog tot eind dit jaar zal duren.

Eens het vaccin er is zal alles vlotter gaan, maar mensen zullen mekaar wel minder gaan bepotelen en uit zichzelf wat voorzichtiger zijn.
Het zal al super goed zijn als we 100.000 vaccins hebben tegen eind dit jaar, niet getest met hoogbejaarden of risicopatienten. Je kunt dus maar 100.000 mensen inenten, vooral deze die werken in de medische sector. Dus welk verschil zal dit uitmaken algemeen?

Pas tegen eind 2021 gaan we er een paar miljoen hebben met eventuele gezamenlijke aankopen, slechts een goed jaar uitgetest. Als er een effect is dan zal het psychologisch zijn.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 16:23   #47
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Daar ben ik het niet mee eens. Als we een vaccin als oplossing zien, zelfs al is dat vaccin eigenlijk gewoon een zoutoplossing, dan zitten we over een paar jaar, bij het eerstvolgende ietwat nieuwe virus, in dezelfde shit. Opnieuw lockdowns tot een nieuwe zoutoplossing 'gevonden' is, want dat heeft de vorige keer ook gewerkt...

Ik weet ook niet hoe we het moeten klaarspelen, maar de enige echte hoop is dat we de krantenredacties kunnen overtuigen om hun verstand te gebruiken en kritischer te zijn voor de fake oplossingen van onze overheid en virologen. Op dit moment volgt de politiek slaafs de publieke opinie (tiens, 'populisme', iemand?), en de publieke opinie weet niet beter dan wat er in de massamedia verschijnt. Dus als we die massamedia kunnen overtuigen, dan volgt de rest na een tijdje vanzelf.
2
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 16:51   #48
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Daar ben ik het niet mee eens. Als we een vaccin als oplossing zien, zelfs al is dat vaccin eigenlijk gewoon een zoutoplossing, dan zitten we over een paar jaar, bij het eerstvolgende ietwat nieuwe virus, in dezelfde shit. Opnieuw lockdowns tot een nieuwe zoutoplossing 'gevonden' is, want dat heeft de vorige keer ook gewerkt...

Ik weet ook niet hoe we het moeten klaarspelen, maar de enige echte hoop is dat we de krantenredacties kunnen overtuigen om hun verstand te gebruiken en kritischer te zijn voor de fake oplossingen van onze overheid en virologen. Op dit moment volgt de politiek slaafs de publieke opinie (tiens, 'populisme', iemand?), en de publieke opinie weet niet beter dan wat er in de massamedia verschijnt. Dus als we die massamedia kunnen overtuigen, dan volgt de rest na een tijdje vanzelf.
De massa-media overtuigen? De vijand overtuigen? Hoe doe je dat? We voeren een 10duizend jarige oorlog. En in oorlogstijd "overtuig" je de vijand niet....
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 17:01   #49
sbe4kdr
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2020
Berichten: 2.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Daar ben ik het niet mee eens. Als we een vaccin als oplossing zien, zelfs al is dat vaccin eigenlijk gewoon een zoutoplossing, dan zitten we over een paar jaar, bij het eerstvolgende ietwat nieuwe virus, in dezelfde shit. Opnieuw lockdowns tot een nieuwe zoutoplossing 'gevonden' is, want dat heeft de vorige keer ook gewerkt...

Ik weet ook niet hoe we het moeten klaarspelen, maar de enige echte hoop is dat we de krantenredacties kunnen overtuigen om hun verstand te gebruiken en kritischer te zijn voor de fake oplossingen van onze overheid en virologen. Op dit moment volgt de politiek slaafs de publieke opinie (tiens, 'populisme', iemand?), en de publieke opinie weet niet beter dan wat er in de massamedia verschijnt. Dus als we die massamedia kunnen overtuigen, dan volgt de rest na een tijdje vanzelf.
Blijkbaar is een zoutoplossing therapie goed om longontstekingen te voorkomen en om beter te herstellen als je er toch een opgelopen hebt.
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 17:05   #50
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Daar ben ik het niet mee eens. Als we een vaccin als oplossing zien, zelfs al is dat vaccin eigenlijk gewoon een zoutoplossing, dan zitten we over een paar jaar, bij het eerstvolgende ietwat nieuwe virus, in dezelfde shit. Opnieuw lockdowns tot een nieuwe zoutoplossing 'gevonden' is, want dat heeft de vorige keer ook gewerkt...
Ah, ja, juist, maar bon, dat zijn problemen voor later he. Het zou trouwens kunnen dat we ooit eens een echte pandemie hebben. Dan is het anders zeveren he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 17:06   #51
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het zal al super goed zijn als we 100.000 vaccins hebben tegen eind dit jaar, niet getest met hoogbejaarden of risicopatienten. Je kunt dus maar 100.000 mensen inenten, vooral deze die werken in de medische sector. Dus welk verschil zal dit uitmaken algemeen?
Welnee, we kunnen "echte" vaccins voor medisch personeel hebben, en "zoutoplossingen" voor het grote publiek. Zoutoplossingen, dat is heel snel gemaakt zulle
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 17:44   #52
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welnee, we kunnen "echte" vaccins voor medisch personeel hebben, en "zoutoplossingen" voor het grote publiek. Zoutoplossingen, dat is heel snel gemaakt zulle
Ze gaan het virus zo afzwakken dat je wel eens gelijk kan hebben, als ze 90% effectiviteit aangeven kan niemand ze wat maken bij een echte besmetting vanwege die 10%.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 19:04   #53
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kan Uw redenering heel goed volgen. Ik geef grif toe dat ik me dag na dag meer en meer depressief voel worden. Ik heb minder en minder interesse in dingen en mijn levenslust verdwijnt als sneeuw voor de zon. Een bezoek aan de arts begint zich op te dringen...antidepressiva ?
Het gebrek aan perspectief doet ons de das om en ook het nooit aflatende negatieve nieuws over cijfertjes en getallen maakt me psychisch ziek.
En dan nog een geluk dat ik iedere dag minstens een uur ga hardlopen.....en dan nog voelt het aan of ze de aarde onder je voeten wegschuiven.
Ik ben akkoord dat er een epidemie heerst....een epidemie waar zoals oa Patrick zegt 99,5 % van de mensen nooit echt last zal van hebben. Laten we rekening houden dat de kans bestaat dat je besmet kan worden en doe niet te zot.....doe beetje zoals met HIV.....geniet van de seks maar hou er rekening mee dat je je zelf ziek kan maken.....gebruik een condoom als je mekaar niet vertrouwt.
Ik vraag me ook af hoelang de maatschappij dit nog gaat kunnen dragen en ik heb dan nog makkelijk praten.....geen kinderen noch vaste partner of financiële moeilijkheden.
Volgens mij zitten meer en meer mensen letterlijk en figuurlijk aan de grond.
Een dosis Bangkok zou u goed doen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 19:04   #54
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kan Uw redenering heel goed volgen. Ik geef grif toe dat ik me dag na dag meer en meer depressief voel worden. Ik heb minder en minder interesse in dingen en mijn levenslust verdwijnt als sneeuw voor de zon. Een bezoek aan de arts begint zich op te dringen...antidepressiva ?
Het gebrek aan perspectief doet ons de das om en ook het nooit aflatende negatieve nieuws over cijfertjes en getallen maakt me psychisch ziek.
En dan nog een geluk dat ik iedere dag minstens een uur ga hardlopen.....en dan nog voelt het aan of ze de aarde onder je voeten wegschuiven.
Ik ben akkoord dat er een epidemie heerst....een epidemie waar zoals oa Patrick zegt 99,5 % van de mensen nooit echt last zal van hebben. Laten we rekening houden dat de kans bestaat dat je besmet kan worden en doe niet te zot.....doe beetje zoals met HIV.....geniet van de seks maar hou er rekening mee dat je je zelf ziek kan maken.....gebruik een condoom als je mekaar niet vertrouwt.
Ik vraag me ook af hoelang de maatschappij dit nog gaat kunnen dragen en ik heb dan nog makkelijk praten.....geen kinderen noch vaste partner of financiële moeilijkheden.
Volgens mij zitten meer en meer mensen letterlijk en figuurlijk aan de grond.
Een dosis Bangkok zou u goed doen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 19:06   #55
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een dosis Bangkok zou u goed doen.


Denk da Fred da niet gaat doen. Ma tzou hem wel goed doen.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 22:19   #56
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een dosis Bangkok zou u goed doen.
Inderdaad maar je kunt er niet meer heen. Je mag zelfs niet meer naar Antwerpen ...maar dat vind ik dan weer niet zo erg.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2020, 08:03   #57
discuz
Minister
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 3.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een dosis Bangkok zou u goed doen.
Omwille van de lekkere 'street food'?

Argumenteren dat een ongeïnteresseerde prostitué beurs palen die er als een jong meisje uit ziet goed is voor de mentale weerbaarheid van een man is denk ik deel van het probleem, niet de oplossing.

Ieder zijn fantasie, maar ik denk niet dat we er gaan komen met nog meer domineren. Of het nu gaat om vrouwen of de zwakkeren in de maatschappij.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2020, 08:19   #58
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.441
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik ben gaan opzoeken, er is inderdaad een diensthoofd radiologie op het UZ Jette met die naam, maar er stonden rare dingen in die, over het algemeen niet slechte, tekst, die maken dat ik mij daar niet kan achter zetten.

Het virus moet het DNA niet binnendringen. Ik heb er moeite mee te denken dat een echt diensthoofd op een universitair ziekenhuis zoiets zegt. Maar ik heb ook moeite met de zottigheden die een prof biostatistiek uitkraamt.
Citaat:
Als een besmette patiënt asymptomatisch blijft, betekent dit dat het viraal materiaal niet de kans krijgt om binnen te dringen in het DNA van de cel en kun je toch alleen maar aannemen dat dit viraal materiaal vernietigd wordt.
De zin lijkt me eerder slechte/onduidelijke/interpreteerbare woordenkeuze, los van DNA binnendringing. DNA zit in een celkern, een celkern zit in een cel. Bij goede werking herkent het immuunsysteem door het virus aangepaste cellen voor replicatie, en doodt de cellen, ermee de virussen erin toegankelijk makende voor vernietiging.
Iemand die geen symptomen heeft, is toch niet ziek, is dan toch geen "patient", of tenminste een "patient" zonder reden om zo genoemd te worden?
Een virus vormt een cel om tot virusfabriek. Dat kan door uitschakelen DNA van de cel via eigen DNA of RNA in de plaats (dus fysiek gelocaliseerd "in het DNA"), of buiten die locatie, maar toch dichtbij genoeg om de "fabricagestructuren" van de cel te kunnen sturen.
Uit dit alles zou ik eerder concluderen dat de al dan niet binnendringen in de DNA locatie van de cel, niet relevant is voor de context van symptomatisch/ziek en asymptomatisch/niet ziek.
Op die basis, indien juist en ik niets over het hoofd zag, zou ik stellen dat je hier te "streng" bent om deze zin, laat staan de hele tekst op basis ervan, als "zottigheid" vlagt.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 31 juli 2020 om 08:28.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2020, 08:24   #59
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Waar er momenteel van uitgegaan wordt is dat er binnen een half jaar vaccins beschikbaar zijn. Dus reken maar dat het nog tot eind dit jaar zal duren.
Eens het vaccin er is zal alles vlotter gaan, maar mensen zullen mekaar wel minder gaan bepotelen en uit zichzelf wat voorzichtiger zijn.
Je naait jezelf een oor aan als je dat ook echt denkt.
Bron? -> Kijk naar de hedendaagse feestjes toen de leiband eventjes 5cm losser gehouden werd.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2020, 08:36   #60
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.441
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Je naait jezelf een oor aan als je dat ook echt denkt.
Bron? -> Kijk naar de hedendaagse feestjes toen de leiband eventjes 5cm losser gehouden werd.
Daarmee naai je jezelf twee oren aan met dubbele steek: de feestjes hadden net als reden je "leiband". Feestje net voor het juk geplaatst werd, feestje net na het juk weggenomen werd. Zonder juk had er spreiding ipv concentratie plaatsgevonden.
Net als toen het 2020 NAZI kartel aankondigde winkels te gaan sluiten. Resultaat: supermarkten overspoeld door grote concentraties mensen, zowat 2 lang, die weken precies zijnde te blijken geweest te zijn het grootste deel van de
exponentiele verticale naar de besmettingspiek.
Net als later, en intussen nog extremer, het herindelen van banen naar de helft van de baanbreedte voor voetgangers en tweerichtings fietsers en auto's samendrummende op de andere helft. Resultaat de helft van de baanbreedte (voetgangers) quasi leeg en de andere helft overvol.
De "spreidingsmaatregelen" zijn dermate onpraktisch dat hun mate van toepassing flut is, en hun concentratiemaatregelen megalomaan.
Zoek de tegenstrijd.
Of wacht, zoek de rest van de wereld, dat is zowat het enige dat NOG gemakkelijker is.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 31 juli 2020 om 08:39.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be