Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Bekijk resultaten enquête: Hoe lang denkt u nog separatist te zijn?
Ik ben separatist in hart en nieren, en zal dat men leven lang blijven! 47 58,75%
Ik ben een separatist, maar zal dat niet meer zijn als ik er genoeg van heb. 3 3,75%
Ik ben geen separatist, maar een neo-nazi. 3 3,75%
Ik ben geen separatist. 27 33,75%
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2004, 21:45   #81
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Laten we niet al te nostalgisch doen. Weg met dat geldverslindende koningshuis. Desalniettemin: op naar de Dietse Staat!
Nu vandaag de dag ben ik zelf ook tegen elke vorm van een monarchie. Desnondanks blijft het orangisme een betere richting dan het belgisch royalisme; zeker anno 1815-1830. Vandaag de dag ben ik op en top republikein.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 22:44   #82
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Is het dit waar de BUB zich mee bezig houdt? Geen wonder dat jullie zo weinig stemmen krijgen.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 22:46   #83
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Aan de maker van deze poll: wat is de relevantie van deze optie :" Ik ben geen separatist, maar een neo-nazi." ??
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 00:18   #84
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
Aan de maker van deze poll: wat is de relevantie van deze optie :" Ik ben geen separatist, maar een neo-nazi." ??
U bent toch naar de Ijzerwake geweest?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 00:40   #85
BELGIAN WARRIOR
Banneling
 
 
BELGIAN WARRIOR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Berichten: 629
Standaard

Grappig: in die peiling geven (bijna) alle separatisten toe dat Vlaanderen gedurende hun leven niet onafhankelijk zal woorden !!!
BELGIAN WARRIOR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 00:53   #86
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris
 
Vlaamse Leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 6.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
Grappig: in die peiling geven (bijna) alle separatisten toe dat Vlaanderen gedurende hun leven niet onafhankelijk zal woorden !!!
Misschien omdat er niet bij staat:

"Separatist tot Vlaanderen een onafhankelijke Republiek is in Europa."
__________________


N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 01:29   #87
BELGIAN WARRIOR
Banneling
 
 
BELGIAN WARRIOR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Misschien omdat er niet bij staat:

"Separatist tot Vlaanderen een onafhankelijke Republiek is in Europa."
Ja manneke, er is een tweede optie hé.
BELGIAN WARRIOR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 06:56   #88
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
U bent toch naar de Ijzerwake geweest?
antwoord nu eens rechtstreeks. Wat is de relevantie van dat antwoord?
Je kan neonazi zijn als vlaamsnationalist. Je kan neonazi zijn als waalsnationalist, of je kan het zijn als belgicist. Dus... leg mij dat even uit.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 06:57   #89
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
Ja manneke, er is een tweede optie hé.
inderdaad. Dit was de goede optie, alleen nogal stom verwoord. Had gewoon gezegd "totdat VLaanderen onafhankelijk is", dan zouden alle stemmen daarheen gaan.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 07:02   #90
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
Grappig: in die peiling geven (bijna) alle separatisten toe dat Vlaanderen gedurende hun leven niet onafhankelijk zal woorden !!!
Ik zou dat nog niet zo snel zeggen, als u het woord separist opvat zoals ik dat doe (zie boven). Tevens maakt het me niet uit of ik zou gestorven zijn eer Vlaanderen eindelijk een onafhankelijke republiek zou worden/zich weer bij Nederland gevoegd zou hebben. Ik zou altijd hetzelfde denken en ik wens eventuele nakomelingen een voorspoedig Vlaanderen toe, zo egoïstisch ben ik niet.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 07:48   #91
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
De pro-Belgische uitspraken door de toekomstige Koning der Belgen, Kroonprins Filip Van Saxen-Coburg, hebben een enorme indruk nagelaten op de bevolking, hetzij positief, hetzij (in mindere mate) negatief. Deze schokgolf heeft ongetwijfeld een impact gehad op het flamingantisme, en dus op het separatisme. Ongetwijfeld zijn er mensen die zich bekeerd hebben, en die hun Belg zijn aanvaarden, en er trots op zijn.

Graag wil ik hier op dit forum eens pollsen hoeveel van de flamimbo's zich uiteindelijk bekeerden, en indien dat nog niet het geval was, hoe lang ze nog denken separatist te blijven (hetgeen toch wel een gevaarlijke houding zal worden in de toekomst -> Filip, pad, kruisen...).

Stemmen maar!*

[size=1]*de poll is publiek, en er zal akte genomen worden van de resultaten[/size]
Wat een zever.
De pro-belgische zever van een laagbegaafde heeft het scheidingsproces een nieuw elan gegeven.

Denk je nu werkelijk dat er één "flaminbo" zich gaat bekeren? Denk je werkelijk dat het gevaarlijk wordt om separatist te blijven?

Yann Verbeeck is al even achterlijk als de chocoprince
Pieter de Coninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:00   #92
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
antwoord nu eens rechtstreeks. Wat is de relevantie van dat antwoord?
Je kan neonazi zijn als vlaamsnationalist. Je kan neonazi zijn als waalsnationalist, of je kan het zijn als belgicist. Dus... leg mij dat even uit.
Ok, ik begrijp je. Ik had beter ipv "IK ben geen separatist, maar een neo-nazi", "Ik ben een separatist en een neo-nazi" geschreven. Dan had jij ook getrouwer kunnen meestemmen.

En vraag mij aub niet om bewijs te voeren dat alle flaminganten nazi's zijn, dat doen zij sowieso al! U moet stekeblind zijn om dat niet te zien. Bovendien heb ik hier op dit forum al duizendeneen topics aan gewijd.

Flamingantisme = nazisme
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:04   #93
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Wat een zever.
De pro-belgische zever van een laagbegaafde heeft het scheidingsproces een nieuw elan gegeven.
U bent ongetwijfeld minderbegaafd dan ik. Anders zou u niet zoveel waarde hechten aan anonimiteit.

Citaat:
Denk je nu werkelijk dat er één "flaminbo" zich gaat bekeren? Denk je werkelijk dat het gevaarlijk wordt om separatist te blijven?
Wat mij betreft: ja. Er komt sowieso een tweede repressie op de landverraders. We hopen alleen voor hen dat die minder gewelddadig zal zijn als de eerste. Gezien de jarenlange opgekropte haat van de Belgen (incl. de Walen en Brusselaars dus), zou dit wel eens kunnen tegenvallen.

Citaat:
Yann Verbeeck is al even achterlijk als de chocoprince
En PDCKE durft zijn identiteit niet vrijgeven, uit schrik voor de nakende repressie.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:05   #94
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Flamingantisme = nazisme
over belgicisme zullen maar zwijgen zeker. (!!!!!)
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font]
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:06   #95
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Ik zou dat nog niet zo snel zeggen, als u het woord separist opvat zoals ik dat doe (zie boven). Tevens maakt het me niet uit of ik zou gestorven zijn eer Vlaanderen eindelijk een onafhankelijke republiek zou worden/zich weer bij Nederland gevoegd zou hebben. Ik zou altijd hetzelfde denken en ik wens eventuele nakomelingen een voorspoedig Vlaanderen toe, zo egoïstisch ben ik niet.
U bent wel egoïstisch, daar u zich in dit land enkel tot de Nederlandstaligen richt.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:08   #96
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
over belgicisme zullen maar zwijgen zeker. (!!!!!)
Dikwijls moet men onkruid (flaminganten) met onkruid (smerige methodes) bestrijden. Zo ben ik bv. voorstander om elke flamingant de volgende armband te laten dragen, om herkenbaar te zijn op straat. Ze moeten in de goot lopen, en mogen geen gebruik maken van openbaar vervoer. Ze mogen niemand in de ogen aankijken. Op flamingantische winkels zal met verf geklad worden: Flamingant!

__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:15   #97
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
ze mogen geen gebruik maken van openbaar vervoer.
Ik heb voor mijn abonnement wel eerlijk betaald.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:15   #98
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dikwijls moet men onkruid (flaminganten) met onkruid (smerige methodes) bestrijden. Zo ben ik bv. voorstander om elke flamingant de volgende armband te laten dragen, om herkenbaar te zijn op straat. Ze moeten in de goot lopen, en mogen geen gebruik maken van openbaar vervoer. Ze mogen niemand in de ogen aankijken. Op flamingantische winkels zal met verf geklad worden: Flamingant!



YANN = NAZI
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:20   #99
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
U bent wel egoïstisch, daar u zich in dit land enkel tot de Nederlandstaligen richt.
Voor de franstalige zijde wens ik altijd het rattachisme veel succes toe. Als Wallonië ooit apart komt te bestaan dan zal het het beste voor hun zijn zich aan te sluiten tot Frankrijk (de Belgische Revolutie is grotendeels op dat rattachisme gebaseerd). Ik zou nooit armoede in hun gebied wensen, doch vind ik dat ze niet tot dezelfde natie als de onze behoren wegens politieke oneffenheden over het algemeen.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 8 december 2004 om 10:21.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:51   #100
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dikwijls moet men onkruid (flaminganten) met onkruid (smerige methodes) bestrijden. Zo ben ik bv. voorstander om elke flamingant de volgende armband te laten dragen, om herkenbaar te zijn op straat. Ze moeten in de goot lopen, en mogen geen gebruik maken van openbaar vervoer. Ze mogen niemand in de ogen aankijken. Op flamingantische winkels zal met verf geklad worden: Flamingant!

Ik vraag mij af of u mede-bub-ers hier met uw uitspraak akkoord gaan. Zielig.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be