Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juli 2018, 13:44   #21
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Feit is daar dat ze stilaan meer en meer geweld gaan gebruiken . Eerst vielen ze de gewone mensen aan, nu vallen ze de politie aan op straat. Voor wanneer de eerste gewapende raid op een Politiebureau of op een rechtbank, ? Gaat de burger zichzelf mogen beschermen als de Politie dat niet meer kan? Ik stel vast dat de schietclubs de laatste tijd boomen en dat er hoe langer hoe meer wapenvergunningen afgeleverd worden.
Ook al jaar en dag een wapenvergunning (9mm) en als het moet zal ik mijn naasten en eigendommen verdedigen. Want veel moet je op de politie niet meer rekenen. Zelfs de wijkagent hier zegt dat het beter is om zelf een wapen in huis te hebben dan te moeten rekenen op zijn collega's. Die gaan liever mensen staan flitsen als ze eens 9 km/uur te hard rijden. Maar volgens sommigen hier zijn dat dan ook zware criminelen
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 14:45   #22
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Ook al jaar en dag een wapenvergunning (9mm) en als het moet zal ik mijn naasten en eigendommen verdedigen. Want veel moet je op de politie niet meer rekenen. Zelfs de wijkagent hier zegt dat het beter is om zelf een wapen in huis te hebben dan te moeten rekenen op zijn collega's. Die gaan liever mensen staan flitsen als ze eens 9 km/uur te hard rijden. Maar volgens sommigen hier zijn dat dan ook zware criminelen
ooit off the record de raad gekregen van een politie-commissaris : "als ge schiet, schiet hem/haar dan zo dood mogelijk", en nooit in de rug.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 14:53   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als ze die kerel die met een kassei in die flik zijn gezicht sloeg gaan te pakken krijgen denk ik toch dat de kans groot is dat die met geboeide handen toevallig en per ongeluk van de trap gaat vallen hoor.
Ja, dan worden ze plots niet meer streng gecontroleerd.

Het was dus maar huilie huilie om mee te beginnen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 15:33   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ooit off the record de raad gekregen van een politie-commissaris : "als ge schiet, schiet hem/haar dan zo dood mogelijk", en nooit in de rug.
Das straf! Ik kreeg ooit krek dezelfde raad van een hoofd van de BOB.
"Anders was de kans te groot dat ik levenslang moest opdraaien voor de gevolgen van mijn verdediging".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 15:56   #25
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Feit is daar dat ze stilaan meer en meer geweld gaan gebruiken . Eerst vielen ze de gewone mensen aan, nu vallen ze de politie aan op straat. Voor wanneer de eerste gewapende raid op een Politiebureau of op een rechtbank, ? Gaat de burger zichzelf mogen beschermen als de Politie dat niet meer kan? Ik stel vast dat de schietclubs de laatste tijd boomen en dat er hoe langer hoe meer wapenvergunningen afgeleverd worden.
Die shit tegen de flikken is al veel langer aan de gang:

01/08/2005 om 12:35 door Belga

Verdachte opgepakt die Molotov-cocktail naar politiewagen gooide

https://www.gva.be/cnt/oid352178
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 16:18   #26
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Ik denk dat ik dit al ooit eens gepost heb maar ik herhaal het nog maar eens.
Ongeveer 20 jaar geleden werkte ik in Brussel in de Belgradostraat. Het viel me op dat er dagelijks 2 wijkagenten passeren maar ieder langs een kant van de straat. Op een dag heb ik hen daarop aangesproken en hun antwoord sloeg me met verstomming. "Voor onze veiligheid Mijnheer. Zo houden we de verdiepingen van de overkant in de gaten om te voorkomen dat de collega stenen, vuiligheid, de inhoud van een nachtemmer e.d. op zijn hoofd krijgt." Toen ik vroeg wat de commandant daarvan zegde kreeg ik een meewarig antwoord. "Niets Mijnheer, wij zijn maar wijkagenten hoor".
Onbegrijpelijk dat er toen al niet gereageerd is. Dat versterkt die gasten in hun idee dat onze verdraagzaamheid in feite "lafheid" is en dat we grote schrik hebben van hen. Vraag...………..Hebben ze feitelijk geen gelijk?????????

Laatst gewijzigd door TREBRON : 13 juli 2018 om 16:21.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 16:32   #27
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
In Brussel zijn er , al sedert jaren, buurten waar je als politieman, brandweerman of ambulancier, moet op je tellen passen.
Hetgeen nu gebeurd is kan echt niet meer door de beugel en het wordt hoop tijd dat de autochtone bevolking eens met honderden op straat komt en in zo een buurt eens alles kort en klein gaat slaan zoals die "jongeren" en hun aanhang dat doen in een niet moslim buurt.
Deze aanval was bedoeld om te doden...……..
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ssel~adf87e07/.
Gelukkig vermijdt de politie het Maximiliaanpark om de boel rustig te houden!
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 18:09   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik denk dat ik dit al ooit eens gepost heb maar ik herhaal het nog maar eens.
Ongeveer 20 jaar geleden werkte ik in Brussel in de Belgradostraat. Het viel me op dat er dagelijks 2 wijkagenten passeren maar ieder langs een kant van de straat. Op een dag heb ik hen daarop aangesproken en hun antwoord sloeg me met verstomming. "Voor onze veiligheid Mijnheer. Zo houden we de verdiepingen van de overkant in de gaten om te voorkomen dat de collega stenen, vuiligheid, de inhoud van een nachtemmer e.d. op zijn hoofd krijgt." Toen ik vroeg wat de commandant daarvan zegde kreeg ik een meewarig antwoord. "Niets Mijnheer, wij zijn maar wijkagenten hoor".
Onbegrijpelijk dat er toen al niet gereageerd is. Dat versterkt die gasten in hun idee dat onze verdraagzaamheid in feite "lafheid" is en dat we grote schrik hebben van hen. Vraag...………..Hebben ze feitelijk geen gelijk?????????
De in vetjes gezette tekst is uitgerekend wat in de buitenlandse media wordt vernoemd: De uit electorale overwegingen decennialange laissez faire politiek van de PS. Het gevolg is dat de politie door de "jongeren" word gezien als lafaards. Ze zijn er door de jaren heen aan gewend geraakt dat hen de hand boven de kop wordt gehouden. Niet alleen door de politiek maar ook door de politiek benoemde Brusselse rechters, waardoor ze alle respect voor andermans goed en waardigheid verloren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 18:54   #29
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De in vetjes gezette tekst is uitgerekend wat in de buitenlandse media wordt vernoemd: De uit electorale overwegingen decennialange laissez faire politiek van de PS. Het gevolg is dat de politie door de "jongeren" word gezien als lafaards. Ze zijn er door de jaren heen aan gewend geraakt dat hen de hand boven de kop wordt gehouden. Niet alleen door de politiek maar ook door de politiek benoemde Brusselse rechters, waardoor ze alle respect voor andermans goed en waardigheid verloren.
D’Hondt is dan een witte raaf.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 18:56   #30
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
D’Hondt is dan een witte raaf.
Is hij zeker, maar de brave man is dan ook nooit verder geraakt dan politie-rechter.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 20:14   #31
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Feit is daar dat ze stilaan meer en meer geweld gaan gebruiken . Eerst vielen ze de gewone mensen aan, nu vallen ze de politie aan op straat. Voor wanneer de eerste gewapende raid op een Politiebureau of op een rechtbank, ? Gaat de burger zichzelf mogen beschermen als de Politie dat niet meer kan? Ik stel vast dat de schietclubs de laatste tijd boomen en dat er hoe langer hoe meer wapenvergunningen afgeleverd worden.
De hulpdiensten aanvallen is een gekende repressie methode van de islam om steeds meer macht te verwerven. Eens ze de almacht hebben planten ze hun eigen islam Politie in de maatschappij in die uitsluitend opereert volgens de sharia bloeddorstige regels..

Als hier aan de basis niets veranderd word, wacht ons hier de intifada van het noorden of toestanden zoals in Mexico of zuid America! Getto vorming om hun drugs enz toestanden in te bunkeren vermomd onder geloof uitvluchten.

Dus
1/in de grondwet moet per direct komen staan “scheiding van geloof en staat
2/ de hypocriete dubbel nationaliteit moet afgeschaft worden
.

Pas dan zullen rechters de wetten moeten interpreteren voor hun uitspraak naar de letter zoals ze geschreven staan.

Nu word steeds de link gelegd door politiek geïmplanteerde rechters met geloof of zelfs buitenlands gedrag.

Waardoor onze wetten, regels, normen en waarden steeds meer verwateren en de sharia steeds meer vat krijgt binnen onze levenssfeer.

Waardoor onze levenssfeer steeds meer Haat en Wraak kent afkomstig uit 1400 islam repressie.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 09:10   #32
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Het wordt de hoogste tijd dat de politiek inziet dat de Islam geen godsdienst is maar een Politieke Doctrine en dusdanig als een Politieke Partij moet aanzien worden. Alleen op die manier is het wettelijk mogelijk om de Islam te verbieden. Wie gaat de politieke moed hebben om zoiets te doen???. Het is mogelijk want ze hebben toch een Cordon rond het VB gelegd ook en welke partij was het weer die ze verboden hadden? Daar mogen ze niet te lang meer mee wachten want het is de gewoonte tijdens de voorbereiding van een Islamitische overheersing dat ze , éénmaal meer dan 10% van de bevolking uitmaken , starten met geweld tegen de bestaande structuren. Daar zijn we nu heeeeel dicht bij.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 09:12   #33
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
D’Hondt is dan een witte raaf.
Zowat de enige rechter met haar op zijn tanden en voor wie recht ook recht is. Ik bewonder die man zijn moed.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 09:15   #34
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Gelukkig vermijdt de politie het Maximiliaanpark om de boel rustig te houden!
Ik heb gehoord dat er dreigen met hun ontslag te geven als ze daar naartoe gestuurd worden. Of dit waar is kan ik niet hard maken maar jet zou me niet verbazen...…..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 09:59   #35
Freddie
Gouverneur
 
Freddie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het wordt de hoogste tijd dat de politiek inziet dat de Islam geen godsdienst is maar een Politieke Doctrine en dusdanig als een Politieke Partij moet aanzien worden. Alleen op die manier is het wettelijk mogelijk om de Islam te verbieden. Wie gaat de politieke moed hebben om zoiets te doen???. Het is mogelijk want ze hebben toch een Cordon rond het VB gelegd ook en welke partij was het weer die ze verboden hadden? …………..
Een cordon is niet hetzelfde als een verbod op een partij. Het cordon is een beslissing van de partijen om niet samen te gaan met het VB. Van zodra de moslims 50,001% van de stemmen hebben zal een cordon niet helpen. Dus alleen een verbod zal helpen en dat durft men niet.
__________________
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf.
Freddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 10:36   #36
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Gelukkig vermijdt de politie het Maximiliaanpark om de boel rustig te houden!
Eén probleem: het commissariaat is net de hoek om.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 10:51   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Een cordon is niet hetzelfde als een verbod op een partij.
Neen, maar het komt wel op hetzelfde neer: uitsluiting.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 10:51   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Eén probleem: het commissariaat is net de hoek om.
Dat zetten de Brusselse "jongeren" ook nog wel eens in de fik.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 11:33   #39
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat zetten de Brusselse "jongeren" ook nog wel eens in de fik.
Het ergste is, dat er aan de toegang van dat commissariaat een woud aan camera's hangt. Die halen dan toch weinig uit op het vlak van preventie.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 12:29   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Het ergste is, dat er aan de toegang van dat commissariaat een woud aan camera's hangt. Die halen dan toch weinig uit op het vlak van preventie.
Brussel hangt vol camera's en toch is het daar om de haverklap prijs.
En ALS ze er dan eens ene klissen laat één of andere Brusselse rechter ze meteen weer lopen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 juli 2018 om 12:59.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be