Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2018, 19:59   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard Onze democratie word steeds meer op sluwe tactische chronologisch wijze omzeild.

NIET de politiek of de keuze van en meerderheid van de bevolking bepaald nog hoe we leven, hoe wetten en regels aangepast worden.

Maar zoals in en dictatuur of onder sharia repressie word via de rechtbank verplicht de maatschappij te veranderen, worden nu zaken afgedwongen! Word de democratie buiten spel gezet. De meerderheid het zwijgen opgelegd.= einde democratie!

Waardoor een minderheid met eenzijdige eisen hoe excentriek of extreem ook steeds meer inpakt verwerft en de duimschroeven aanspant in onze maatschappij. Zelfs onze ruimdenkende levenssfeer verwoest. Er 1400 jaar oud haat en wraak gedrag in de plaats komt.

Uitgekiende tactiek: Geloof, moskee, belangengroepen tot zelfs al bemoeienissen uit het buitenland (Erdogan) en hun aanhang doorgronden via hun advocaten waar een rechter zittend is die hun politiek of geloof goed gezind is om hun eisen door te voeren.

Maakt echt niet uit in Rechtbank te Gent, in rechtbank te Brussel of rechtbank ergens in Wallonië want de afdwingende uitspraken deinen toch uit over gans het land, zal moeten gerespecteerd worden over gans het land!!!

Ze nemen een op het eerste zicht simpel onderwerp/ nuance/ details zoals bv het hoofddoek, Boerkini enz. en koppelen daar iets aan waar de rechter zeker niet afwijzend tegen kan beslissen.

Subtiel binnen en afgelijnd en situerend in {Hygiëne in zwembad Gent} of {hoofddoek op vrije school Hasselt}. Omgeving waar ze verwachten dat de weerstand het minst zal zijn word gekozen.

Gelijkheid tussen man en vrouw, onderdrukking van de vrouw, opgelegde repressie op vrouw en kind … onze algemene wetten en regels normen en waarden worden zo subliem omzeilt. Waarbij ze stellen dat het daar niet om gaat, Ooooooh neeen, het gaat alleen over en beetje hygiëne, of iets vervelend voor en kind op school. (wie kan daar nu drama over maken?)

Met de uitspraak word strategische gewacht tot op het juiste moment van openbaren: Kerst en nieuwjaar periode, verlof. Of zoals nu weer met de Boerkini uitspraak voor de zwembaden te Gent juist voor verlof periode.

Uitgesproken en wonderbaarlijk onmiddellijk ter uitvoering gebracht cruciaal juist voor het groot verlof als de meerderheid van de bevolking politiek ongeïnteresseerd is, de gedachten bij de vakantie liggen. Of zelfs niet aanwezig zijn in het land maar in de vakantie bestemming zijn.

Cruciaal, Wanneer de wetstraat op het punt staat op verlof te gaan of zelfs tijdens hun verlof hopend dat er zo wegens afwezigheid van het parlement drie weken niet gereageerd gaat worden, de uitspraak NIET per direct vernietigt word zodat het uitgelokte de boerkini kan blijven in de zwembaden en definitief word. = einde democratie!!!!

Op die slinkse dictatoriale of sharia wijze en niet via democratisch gebeuren.

Verbouwd sp.a en Groen= links op systematische wijze onze levenssfeer tengronde. Maakt van de stad Gent een islam enclave. En infecteerde bewust zo het ganse land.

De pers word opgetrommeld en de politiek voor voldongen feiten gezet = einde democratie. Terwijl de burgemeester van Gent het bij de opening van de Gentse feest vrolijk bagatelliseer!!!

Nochtans is de essentie dat na de uitspraak onmiddellijk verwijzend naar de uitspraak van de ( politiek implantaat) rechter, de uitspraak geldend word uitgevoerd ter wijl anders iets eeuwen duurde … dat de boerkinie in Gent en dus in alle zwembaden van België toegelaten moet worden, aan zee = overal in dit land!!!

Deze tactiek was ook bedoeld met de hoofddoek uitspraak over het schooltje in de Limburg, hoofddoek mag...… met de bedoeling dit te verplichten over gans België en niet alleen op school maar overal hoofddoek mag want de rechter heeft het gezegd!!!….Op die wijze implanteert men slinks op opbouwende wijze de sharia moeten regels in onze maatschappij!

Waar zoals in Saoedi Arabië en co gelijkheid tussen man en vrouw, onderdrukking van de vrouw, opgelegde repressie op vrouw en kind taboe is en zelfs tegen de sharia is en dus afgestraft word! Dat is niet onze maatschappij, niet onze democratie!

De kranten staan vol van het grote gevaar dat Trump een conservatie rechter zal aanstelen en daardoor de kans er dik in zit dat abortus, homohuwelijk waar zo lang voor gestreden werd enz. weer afgeschaft zal worden.

De kranten staan vol van afschuw dat Erdogan rechters ontslaat en moslimbroeder Erdogan fanatieke rechters in de plaats zet. Om zo de bevolking onder repressie met voor gedrocht van de sharia te gijzelen.

Hier stelt men gemak halve: er is scheiding van de machten

….Alsof de rechters superieure uitzonderingen zijn die alleen maar rechtlijnig naar de letter van de wet uitspraken doen, de realiteit bewijst dat het niet zo is!

Terwijl heel duidelijk word dat veel politiek implantaten wel degelijk kunnen >>>“recht”<<< spreken. Daarom moeten wetten duidelijk en niet voor nuances vatbaar gemaakt worden en gebaseerd op stevige fundatie van de grondwet. Zodat vrije interpretatie door en rechter, de politiek of geloof gekleurd niet mogelijk is. De politieke islam of dictatoriaal politiek via rechters vermeden word.
Democratisch beslist moet worden en niet via dwangmatige gerechtelijke uitspraken.

Daarom geef ik steeds als voorbeeld van duidelijkheid:
1/in de grondwet moet per direct komen staan “scheiding van geloof en staat”
2/ de hypocriete dubbel nationaliteit moet afgeschaft worden.


Door en voor geloven werd doorheen de geschiedenis het meest gemoord en de bevolking onder repressie geplaats.
Als men niet duidelijk is tot welke nationaliteit men behoord kan ook geen rechter en uitspraak doen dat voldoet aan Belg of niet Belg. Want de persoon en zen advocaat zal steeds de kaart trekken, de rechter voorleggen wat het best uitkomt! Wat mensen met een nationaliteit Belg niet kunnen!!!!!

De wetten van Napoleon en soft onduidelijk gedogen aanpassingen zijn onvoldoende geworden om onze democratie te beschermen! In een multie-kul maatschappij

Steeds verwijs ik naar Zwitserland waar de mensen kiezen van op de werkvloer van hun maatschappij via referendum wat dient te gebeuren!! De keuze is duidelijk >> bv: ja of neen tegen boerkini …. meerderheid resultaat is beslissend, punt uit. En de zelfbeslissende kanton handhaaft of voert in Zwitserland uit wat gekozen werd zonder achterkamer gesjoemel of pingpong tussen gewesten of federale! = echte democratie waar het volk echt zelf beslist.

Gelet op het feit dat de meerderheid nu op verlof is of alleen daar aan denkt ( buiten enkele rode duivels, haha)

Verwacht ik weinig reactie …. Dat zal meteen bewijzen dat bewust uitgekiende strategie van dictatuur en sharia acties via de rechter op cruciaal moment aangebracht door te voeren efficiënt is om onze democratie in het sjoemel merk België vleugellam te leggen, te verwoesten.

Dit schreef ik om mijn bezorgdheid te uiten, en egoïst zou zeggen: ben al oud en tegen dat de sharia hier... Zover is, ben ik er niet meer.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 juli 2018 om 20:19.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 20:06   #2
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

tl;dr
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 20:13   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
NIET de politiek of de keuze van en meerderheid van de bevolking bepaald nog hoe we leven, hoe wetten en regels aangepast worden.

Maar zoals in en dictatuur of onder sharia repressie word via de rechtbank verplicht de maatschappij te veranderen, worden nu zaken afgedwongen! Word de democratie buiten spel gezet.

Waardoor een minderheid met eenzijdige eisen hoe excentriek of extreem ook steeds meer inpakt verwerft en de duimschroeven aanspant in onze maatschappij. Zelfs onze ruimdenkende levenssfeer verwoest. Er 1400 jaar oud haat en wraak gedrag in de plaats komt.

Uitgekiende tactiek: Geloof, moskee, belangengroepen tot zelfs al bemoeienissen uit het buitenland (Erdogan) en hun aanhang doorgronden via hun advocaten waar een rechter zittend is die hun politiek of geloof goed gezind is om hun eisen door te voeren.

Maakt echt niet uit in Rechtbank te Gent, in rechtbank te Brussel of rechtbank ergens in Wallonië want de afdwingende uitspraken deinen toch uit over gans het land, zal moeten gerespecteerd worden over gans het land!!!

Ze nemen een op het eerste zicht simpel onderwerp zoals bv het hoofddoek, Boerkini enz. en koppelen daar iets aan waar de rechter zeker niet afwijzend tegen kan beslissen.

Subtiel binnen en afgelijnd en situerend in {Hygiëne in zwembad Gent} of {hoofddoek op vrije school Hasselt}. Omgeving waar ze verwachten dat de weerstand het minst zal zijn word gekozen.

Gelijkheid tussen man en vrouw, onderdrukking van de vrouw, opgelegde repressie op vrouw en kind … onze algemene wetten en regels normen en waarden worden zo subliem omzeilt. Waarbij ze stellen dat het daar niet om gaat, Ooooooh neeen, het gaat alleen over en beetje hygiëne, of iets vervelend voor en kind op school. (wie kan daar nu drama over maken?)

Met de uitspraak word strategische gewacht tot op het juiste moment van openbaren: Kerst en nieuwjaar periode, verlof. Of zoals nu weer met de Boerkini uitspraak voor de zwembaden te Gent.

Uitgesproken en wonderbaarlijk onmiddellijk ter uitvoering gebracht cruciaal juist voor het groot verlof als de meerderheid van de bevolking politiek ongeïnteresseerd is, de gedachten bij de vakantie liggen. Of zelfs niet aanwezig zijn in het land maar in de vakantie bestemming zijn.

Cruciaal, Wanneer de wetstraat op het punt staat op verlof te gaan of zelfs tijdens hun verlof hopend dat er zo wegens afwezigheid van het parlement drie weken niet gereageerd gaat worden, de uitspraak NIET per direct vernietigt word zodat het uitgelokte de boerkini kan blijven in de zwembaden en definitief word. = einde democratie!!!!

Op die slinkse dictatoriale of sharia wijze en niet via democratisch prossen verbouwd sp.a en Groen= links op systematische wijze onze levenssfeer tengronde. Maakt van de stad Gent een islam enclave. De pers word opgetrommeld en de politiek voor voldongen feiten gezet = einde democratie. Terwijl de burgemeester van Gent het bij de opening van de Gentse feest vrolijk bagatelliseer!!!

Nochtans is de essentie dat na de uitspraak onmiddellijk verwijzend naar de uitspraak van de ( politiek implantaat) rechter, de uitspraak geldend word uitgevoerd ter wijl anders iets eeuwen duurde … dat de boerkinie in Gent en dus in alle zwembaden van België toegelaten moet worden, aan zee = overal in dit land!!!

Deze tactiek was ook bedoeld met de hoofddoek uitspraak over het schooltje in de Limburg, hoofddoek mag...… met de bedoeling dit te verplichten over gans België en niet alleen op school maar overal hoofddoek mag want de rechter heeft het gezegd!!!….Op die wijze implanteert men slinks op opbouwende wijze de sharia moeten regels in onze maatschappij!

Waar zoals in Saoedi Arabië en co gelijkheid tussen man en vrouw, onderdrukking van de vrouw, opgelegde repressie op vrouw en kind taboe is en zelfs tegen de sharia is en dus afgestraft word! Dat is niet onze maatschappij, niet onze democratie!

De kranten staan vol van het grote gevaar dat Trump een conservatie rechter zal aanstelen en daardoor de kans er dik in zit dat abortus, homohuwelijk waar zo lang voor gestreden werd enz. weer afgeschaft zal worden.

De kranten staan vol van afschuw dat Erdogan rechters ontslaat en moslimbroeder Erdogan fanatieke rechters in de plaats zet. Om zo de bevolking onder repressie met voor gedrocht van de sharia te gijzelen.

Hier stelt men gemak halve: er is scheiding van de machten

….Alsof de rechters superieure uitzonderingen zijn die alleen maar rechtlijnig naar de letter van de wet uitspraken doen, de realiteit bewijst dat het niet zo is!

Terwijl heel duidelijk word dat veel politiek implantaten wel degelijk kunnen >>>“recht”<<< spreken. Daarom moeten wetten duidelijk en niet voor nuances vatbaar gemaakt worden en gebaseerd op stevige fundatie van de grondwet. Zodat vrije interpretatie door en rechter, de politiek of geloof gekleurd niet mogelijk is. De politieke islam of dictatoriaal politiek via rechters vermeden word.
Democratisch beslist moet worden en niet via dwangmatige gerechtelijke uitspraken.

Daarom geef ik steeds als voorbeeld van duidelijkheid:
1/in de grondwet moet per direct komen staan “scheiding van geloof en staat”
2/ de hypocriete dubbel nationaliteit moet afgeschaft worden.


Door en voor geloven werd doorheen de geschiedenis het meest gemoord en de bevolking onder repressie geplaats.
Als men niet duidelijk is tot welke nationaliteit men behoord kan ook geen rechter en uitspraak doen dat voldoet aan Belg of niet Belg. Want de persoon en zen advocaat zal steeds de kaart trekken, de rechter voorleggen wat het best uitkomt! Wat mensen met een nationaliteit Belg niet kunnen!!!!!

De wetten van Napoleon en soft onduidelijk gedogen aanpassingen zijn onvoldoende geworden om onze democratie te beschermen!

Steeds verwijs ik naar Zwitserland waar de mensen kiezen van op de werkvloer van hun maatschappij via referendum wat dient te gebeuren!! De keuze is duidelijk >> bv: ja of neen tegen boerkini …. meerderheid resultaat is beslissend, punt uit. En de zelfbeslissende kanton handhaaft of voert in Zwitserland uit wat gekozen werd zonder achterkamer gesjoemel of pingpong tussen gewesten of federale! = echte democratie waar het volk echt zelf beslist.

Gelet op het feit dat de meerderheid nu op verlof is of alleen daar aan denkt ( buiten enkele rode duivels, haha)

Verwacht ik weinig reactie …. Dat zal meteen bewijzen dat bewust uitgekiende strategie van dictatuur en sharia acties via de rechter op cruciaal moment aangebracht door te voeren efficiënt is om onze democratie in het sjoemel merk België vleugellam te leggen, te verwoesten.

Dit schreef ik om mijn bezorgdheid te uiten, en egoïst zou zeggen: ben al oud en tegen dat de sharia hier... Zover is, ben ik er niet meer.

Je krijgt geen reactie omdat je ongelijk zou hebben, want dat is niet zo, maar omdat je epistels veel te lang zijn. Op een forum worden zo'n lange posts niet gelezen. Ook op dit forum niet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 20:16   #4
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Lang leve de multicultuur.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 20:25   #5
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je krijgt geen reactie omdat je ongelijk zou hebben, want dat is niet zo, maar omdat je epistels veel te lang zijn. Op een forum worden zo'n lange posts niet gelezen. Ook op dit forum niet.
Kan zijn, .....
maar over het verwoesten van de democratie en het hoe ze het doen mag toch wel duidelijk geschept worden vind ik. zodoende.

Is het te veel om even te lezen, …… zal de sharia in de toekomst wel het leven bepalen. Zal niet gelezen moeten worden maar de koran van buiten geleerd er in gestampt!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 juli 2018 om 20:25.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 20:35   #6
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Ik weet wat je bedoelt, Dirk, maar je vergist je. De sharia zal op democratische wijze ingevoerd worden. Door middel van een meerderheid dus. En dat zal geen 2O jaar meer duren. Ik heb er hier al meermaals op gewezen dat de meerderheid van de schoolgaande jeugd al moslim is in de grote steden. Over tien jaar zijn die stemplichtig.
Op dat vlak had Ahrough gelijk. Maar wie reageerde daar op? Ook niemand.

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik hoef het niet meer mee te maken, noch zal ik weten hoe het mijn kleinkinderen dan vergaat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 05:36   #7
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik weet wat je bedoelt, Dirk, maar je vergist je. De sharia zal op democratische wijze ingevoerd worden.....maar ik hoef het niet meer mee te maken, noch zal ik weten hoe het mijn kleinkinderen dan vergaat.
Ok ja, je zal wel gelijk hebben op termijn

…..voor moslim zaken word NU steeds meer naar de rechtbank gestapt om zo hun ding door te drijven met dwang, net zoals de werkwijze van de sharia.
DUS:
Dan moeten er toch steeds ook wel ergens in en Rechtbank met rechter te vinden zijn die oordeelt en zal >>“rechtspreken”<< als hen het dossier aangeboden word uitgekiend door advocaat en werk groep met de juiste nuance met de juiste aanklacht die zodoende niet geweigerd kan worden zoals de islam aanhang en hun belangengroepen steeds doen…

We hebben dan al die politiekers en hun helpers enz. niet meer nodig. Vakbonden kunnen ook afgeschaft worden. De rechter beslist zoals de sharia.

Dossier: Dat de kerncentrales zo onveilig zijn dat ze gans onze regio kunnen vernietigen….. Groen doet het niet!

Dossier: Idem voor de zeer slechte staat viaduct te Gentbrugge of de tunnels in Brussel, de levens gevaarlijke kruispunten enz……sp.a Gent, SP Brussel doet het niet!

Dossier: wapen verkoop FN......

Dossier: Koop ziek >> er toch maar 1 Ultra moderne straaljager nodig is die in staat is kernbommen te droppen….er moeten toch géén 10 kernbommen tegelijk gedropt worden zeker!! .Links doet het niet!

Dossier: dat de treinen rijziger bestolen word, de treinen niet rijden en als ze rijden steeds te laat komen…niemand doet het

Dossier: dat de TV, of dossier telecom- GSM, of dossier energie, of dossier water … wij door monopolybedrijven uitgezogen worden….

Dossier: ARCO diefstal....... CD&V stapt niet naar de rechtbank, doet het niet!!!!

Wat als belangengroep of politiek gearrangeerde altijd naar de rechter stappen en opnieuw en opnieuw en opnieuw....om hun ding te bereiken zoals islam belangengroepen doen >> met bovenstaande problemen die en grote meerderheid aangelangd en niet de 8% moslims alleen???

= einde democratie!!!! Dat bedoel ik dus.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 juli 2018 om 05:58.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 08:56   #8
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Knuppel heeft gelijk dat het geen 20 jaar meer gaat duren. de Sharia is gelijk kruip-olie , die gaat ook overal door. Ik hoorde eergisteren op TV, ik denk tijdens of juist na de voetbal een zeer verontrustend bericht. Er is blijkbaar allergisch gereageerd door ik weet niet welke organisatie's maar de beelden van juichende mooie vrouwelijke supporters blijkt bij sommigen die de wereldbeker volgden in het verkeerde keelgat geschoten te zijn. Daarom wordt er gewerkt om in de toekomst bloemenmeisjes bij de koers, cheerleaders bij basket, pitspoezen bij autokoers, en beelden van juichende vrouwen bij voetbal en andere manifestatie's van het scherm te weren. De reden...………...Blijkbaar voorbereidingen voor de volgende wereldbeker die IN HET STRENG ISLAMITISCHE QATAR ……………..en die landen kunnen daar niet tegen.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 15 juli 2018 om 08:59.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 09:00   #9
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lang leve de multicultuur.
En de moslims die het geen flikker kan schelen dat ongelovigen varkensvlees eten tijdens de Ramadan.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 10:25   #10
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je krijgt geen reactie omdat je ongelijk zou hebben, want dat is niet zo, maar omdat je epistels veel te lang zijn. Op een forum worden zo'n lange posts niet gelezen. Ook op dit forum niet.
Dat is spijtig genoeg waar! Maar in vogelvlucht genomen heb je honderd procent gelijk met wat je naar voor schuift! "Het volk" kan niet zomaar tegen dat gerechtelijke gezever en manipulatie en woordenspielerij in, maar kan wel op straat laten zien en horen dat we die kopvodden niet willen, dat die boerkini's in de zwembaden goed zijn om voorturend belachelijk gemaakt te worden en om voortdurend op een halve meter van dat kledingstuk in het water te springen en... bij de verkiezingen al die vooral linkse klotepartijtjes die niet meer weten hoe aan kiezers te geraken volledig de grond in te boren!
En op straat zal het wellicht ook weer tot vechtpartijen en vernielingen komen vanwege de bruine smeerlapperij die men ons nu al zo lang door de strot aan het duwen is. Hoe daarop reageren kan en mag niet met zoveel woorden worden uitgelegd, maar het is wel meer en meer nodig...
Onze "democratie" gaat naar de bliksem door haar eigen regeltjes te laten bespelen door vreemdelingen die in een andere wereld thuishoren maar hier nu voortdurend binnenstromen, ook weer dank zij die "democratie"...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 10:26   #11
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lang leve de multicultuur.
Inderdaad! Allen samen naar de afgrond...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 10:32   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Knuppel heeft gelijk dat het geen 20 jaar meer gaat duren. de Sharia is gelijk kruip-olie , die gaat ook overal door. Ik hoorde eergisteren op TV, ik denk tijdens of juist na de voetbal een zeer verontrustend bericht. Er is blijkbaar allergisch gereageerd door ik weet niet welke organisatie's maar de beelden van juichende mooie vrouwelijke supporters blijkt bij sommigen die de wereldbeker volgden in het verkeerde keelgat geschoten te zijn. Daarom wordt er gewerkt om in de toekomst bloemenmeisjes bij de koers, cheerleaders bij basket, pitspoezen bij autokoers, en beelden van juichende vrouwen bij voetbal en andere manifestatie's van het scherm te weren. De reden...………...Blijkbaar voorbereidingen voor de volgende wereldbeker die IN HET STRENG ISLAMITISCHE QATAR ……………..en die landen kunnen daar niet tegen.
Ook gehoord. Ze lieten tijdens het WK nochtans ruim voldoende lelijke venten zien ter compensatie. Mag dat dan weer wel?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 11:01   #13
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lang leve de multicultuur.
2
maar dan zonder islamieten !!
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 11:06   #14
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lang leve de multicultuur.
Uit niets van wat je schrijft blijkt dat. Tenzij je multicultuur gelijkstelt met de dictatuur van de Islam.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 11:17   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ook gehoord. Ze lieten tijdens het WK nochtans ruim voldoende lelijke venten zien ter compensatie. Mag dat dan weer wel?
Die Fransman die de goal gemaakt heeft tegen onze ploeg bedoelde u?

Echt wel lelijke vent
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 12:33   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Onze "democratie" gaat naar de bliksem door haar eigen regeltjes te laten bespelen door vreemdelingen die in een andere wereld thuishoren maar hier nu voortdurend binnenstromen
Dat klopt, maar niet één "democratische" uil die het zien en wil.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 12:39   #17
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die Fransman die de goal gemaakt heeft tegen onze ploeg bedoelde u?

Echt wel lelijke vent
Tja, schoonheid en Franse mannen gaat blijkbaar ook niet zo direkt samen. Mijn eega zegt hier achter mijn rug dat ze, behalve Alain Delon, er nog gene gezien heeft.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 12:41   #18
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ook gehoord. Ze lieten tijdens het WK nochtans ruim voldoende lelijke venten zien ter compensatie. Mag dat dan weer wel?
Binnen 4 jaar mannen met geruite keukenhanddoeken op hun kop...………..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 12:45   #19
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je krijgt geen reactie omdat je ongelijk zou hebben, want dat is niet zo, maar omdat je epistels veel te lang zijn. Op een forum worden zo'n lange posts niet gelezen. Ook op dit forum niet.
Ik zie vooral een DT fout in de titel van het topic
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 13:03   #20
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Voila, het is bewezen: mensen die je wijzen op taalfouten zijn smeerlappen
De volgende keer dat iemand je wijst op een spelfout of op een grammaticale fout moet je maar bedenken dat die persoon zelf een eikel is. Dat is althans de conclusie van een studie van, jawel, een groep taalkundigen. Zij ontdekten dat het cliché over mensen die heel gevoelig zijn voor dat soort fouten eigenlijk gewoon klopt.
Kristien Hemmerlinks ziet de dt regel verdwijnen.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...n-dt~aa044071/
http://newsmonkey.be/article/65349
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be