Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2009, 19:59   #1
vandaele
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 september 2009
Berichten: 307
Standaard Hoe gaat De Gucht de geschiedenis ingaan?

Ik weet dat alleen de grote namen uit de belgische geschiedenis de geschiedenisboeken halen, maar n.a.v. De benoeming van Karel De Gucht door het EP stel ik mij die vraag.

- als de man die glashard loog over zijn beweringen over Balkenende. Tot hij ontmaskerd werd door het bandje van de journalist?
- als de man van de anti-diplomatie? Waar het niet brandt, stookt hij wel een vuurtje.
- als de man rond wie altijd die zweem (een zweem van ettelijke tonnen) van verdenking van fraude hangt?
- er zijn genoeg schandalen m.b.t. deze man

- als een mix van voorgenoemde elementen?
Denk daar maar over, uw nazaten zullen het niet gemakkelijk hebben, als ze zo over hun (over)grootvader gaan lezen
vandaele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 21:56   #2
jevaly
Provinciaal Statenlid
 
jevaly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2007
Locatie: Gondolin
Berichten: 694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandaele Bekijk bericht
Ik weet dat alleen de grote namen uit de belgische geschiedenis de geschiedenisboeken halen, maar n.a.v. De benoeming van Karel De Gucht door het EP stel ik mij die vraag.

- als de man die glashard loog over zijn beweringen over Balkenende. Tot hij ontmaskerd werd door het bandje van de journalist?
- als de man van de anti-diplomatie? Waar het niet brandt, stookt hij wel een vuurtje.
- als de man rond wie altijd die zweem (een zweem van ettelijke tonnen) van verdenking van fraude hangt?
- er zijn genoeg schandalen m.b.t. deze man

- als een mix van voorgenoemde elementen?
Denk daar maar over, uw nazaten zullen het niet gemakkelijk hebben, als ze zo over hun (over)grootvader gaan lezen
de bovenstaande redenen in aanmerking genomen: als een meer dan bovengemiddeld begaafde man die een, naar Belgische normen, uitstekend minister van buitenlandse zaken was.
jevaly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 22:05   #3
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Ik heb hem nooit een slecht politicus gevonden. Heeft wel een air van zelfingenomenheid over zich, met een dikke hautaine saus. Maar hij durft. Geen diplomaat, hart op de tong, geen schrik om de koe bij de horens te vatten en heikele problemen aan te kaarten.

Spijtig genoeg is hij een VLD'er.

Voor mijn part mocht hij gerust nog een paar jaartjes Min BuZa blijven. Al is't maar om met de ambras te lachen.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 08:37   #4
nihao
Minister
 
nihao's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 3.062
Standaard

Vanwaar komt het idee dat een minkukel* als KDG de geschiedenis zou ingaan ?
Geschiedenis gaat over realisaties, niet over diplomatieke relletjes en modieuze ideetjes.

* Hoe omschrijf je anders iemand die, zittend op een kuub rapporten over de prestaties van een bevriende regering in alle mogelijke beleidsdomeinen, niet verder komt dan te verwijzen naar een spotprentje uit een kettingmail ?
__________________
Dom zijn is duur,
en oliedom zijn olieduur.

Laatst gewijzigd door nihao : 15 september 2009 om 08:40.
nihao is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be