Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2018, 18:35   #221
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hephaistos Bekijk bericht
Kom nou, Max. Onder Verhofstadt kreeg België euthanasie en homohuwelijk. Jammer van zijn neoliberale beginjaren en zijn later kapotcompromiseren, maar ik kan toch de virulente Verhofstadthaat niet begrepen. Hij doet veel goeds voor de Europese Unie.

Wat voor positiefs heeft die kwast ooit gepresteerd?

Zelfde vraag.

Zelfde vraag.
De snel BELG WET,,,,,,,,,,,,,,,,,????????????????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 18:40   #222
Hephaistos
Burger
 
Hephaistos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2015
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
De snel BELG WET,,,,,,,,,,,,,,,,,????????????????
Dat is toch geen verwezenlijking van Dewinter?
__________________
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, …

Veel haal ik er zelf ook niet terug uit.

Doei.
Hephaistos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 18:41   #223
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.260
Standaard

Bij mij staat op nr.1 Die Catalaan uit Mechelen
Op nr. 2 staat Freya VDB omdat ze ons nog jaren geld gaat kosten door haar fenomenale zonnepanelen kemel.
Op nr. 3 staat momenteel Peeters (die ik vroeger waardeerde) omdat hij de hoer aan het uithangen is en alle dagen meer en meer afgaat. Nog een beetje en hij laat zijn blote kont zien voor een stem.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 19:56   #224
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hephaistos Bekijk bericht
Kom nou, Max. Onder Verhofstadt kreeg België euthanasie en homohuwelijk. Jammer van zijn neoliberale beginjaren en zijn later kapotcompromiseren, maar ik kan toch de virulente Verhofstadthaat niet begrepen. Hij doet veel goeds voor de Europese Unie.
Doorheen de geschiedenis tot op heden vechten volkeren voor energie!

Wat deed Verhofstadt? Hij verpaste de “volle eigendom” energie centrales van de bevolking van het sjoemel merk België aan Frankrijk!!!

En wat is het aller grootste probleem nu en voor de toekomst, inderdaad de energie!!

In ALLE andere landen zou Verhofstadt opgepakt geweest zijn door de staatsveiligheid en veroordeeld om het verwoesten of uit handen geven van strategisch belangrijke eigendom.

Frankrijk, Die ons zo terug kon koloniseren en manipuleren, met veel goedkeuring van Wallonië om de mensen die leven op Vlaamse bodem die nochtans de meerderheid hebben te onderdrukken om zo hun ondemocratische eisen te kunnen opdringen.

Toppunt is dat de Liberalen zich terug zo gewrongen hebben dat ze nu terug zich mogen bezig houden met de miljarden uitgeven en inkomsten >>> onze energie huishouding, Turteltax was zo al en voorbeeld van hoe OPEN VLD werkt!?!?!

Bovendien heeft Verhofstadt dat geld niet nuttig gebruikt maar aan de PS gegeven die het op zen beurt kwistig heeft uitgedeeld onder “hun” kiespubliek en de omgekochte!

Verhofstadt heeft echt ook niet de toen goede economie gebruikt die er toen was om het sjoemel merk België voor uit te helpen, de schulden te doen verdwijnen.
Integendeel zéér veel waardevol staats meubileer werd toen ook verbrast en moeten we er nu huur voor betalen.

De “brol” en zwaar belastende toestanden die massa's geld kosten zoals de NMBS, lijn waar de vakbonden de scepter zwaaien bleven achter voor de bevolking ook al om Waals PS die staatsbedrijven eisen te vriend te houden!

Ik ben tegen de dictatuur van linkse maar ten opzichte van de elektrische centrales heeft Verhofstadt toen dictator gespeeld onder het mom dat staats bedrijven dienden verkocht te worden, Er kon een consortium opgericht worden met Belgische bedrijven maar hij + de PS koos voor Frankrijk!!!

Er werd zeker niet gevraagd aan de bevolking hoe en wat >> zoals in soortgelijke materies gebruikelijk is in Zwitserland wat de toenmalige eigenaar van de centrales = ons volk wenste!!!

Ons proberen koloniseren, Wat Frankrijk nu overigens deed met het Dexia schandaal waar Di Rupo niets aan/tegen deed!! En Frankrijk nu terug doen ten opzichte van F16 toestand, …..Met kerncentrale toestand dreigen.
Wat kan >>> Met dank aan Verhofstadt die ons toen verkocht voor zilverlingen!

Gisteren hoorde ik ouders aan en koppig klein kind die ambras aan het maken was over iets (?) vragen:
WAT WETEN WE? EN WAT DOEN WE ER AAN?

In de zelfde context: WAT WETEN WE? EN WAT DOEN WE ER AAN?

Betreft deze discussie:
ZO vind ik nu de drie kopstukken van Agalev-Groen de meest hatelijke personen omdat: De constante DEMO publiciteit >>> Goed nieuws perceptie preken op “groen en goed leven” Maar ze doen er alles aan omdat niet algemeen bekent te maken dat ze extreem links bloedrode partij zijn, linkser dan links sp.a!!!

Waar door ze dus vermijden dat het voor iedereen, dus ook de jonge mensen en goed gelovigen heel duidelijk word dat ze “groen en goed leven” willen verwezenlijken met DNA dictatoriaal eigen linkse methodes!!!

- Dus stelen van de mensen hun zuur verdiende en reeds zéér hoog belaste restjes >> hun spaargeld!

- De leegstaande huis eigendommen van de mensen laten bezetten door huis krakers…

- De bedrijven uitzuigen, boeren en grond eigenaars hun gronden waardeloos maken door inkleuring van groene zone....en zo dan onteigenen voor géén geld om er en bos tot moeras van te maken.

- Zelfstandigen het “werk” ontnemen, door bv de stad auto vrij te maken! Invaliden en bejaarden laten stikken in een auto loze stad….
enz

Want het DNA van Agalev-groen links ziet echt niet de mens, maar alleen het totaal plaatje de volledige linkse staat met alleen almacht voor hen.

Daar kennen we de resultaten van zie, CCCP en nu Venezuela waar ze nu een GROEN en GOED LEVEN hebben volgens de machtswellusteling linkse machthebber. Waar de mensen leven onder repressie en hongersnood ondanks dat het land olie produceert wat wij hier ook al niet hebben !

Die ook daar de democratie misbruikte met goed nieuws belofte, maar zeker niet zei dat het dictatoriaal linkse DNA zou gebruikt worden en wat dit inhield....om de almacht te bereiken voor enkelen. terwijl het ganse volk kan creperen net zoals in Noord Korea. Dat is LINKS DNA

Daarom vind ik de kopstukken van extreem links Agalev-groen MEGA VALSE totaal onbetrouwbare PERSONEN!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 24 april 2018 om 20:12.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 20:51   #225
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Altijd tof om eens te zien welke politicus iemand het meest haat. Het verschilt al wel eens naargelang ze meer of minder in de actualiteit te komen. Voor vandaag en na een leuk uurtje Villa Politica is mijn top 3 alvast :

Dirk Van der Maelen : veruit de meest arrogante kwal die ik erger dingen toewens dan ik voor mogelijk kan houden. Moest die voor mijn neus staan ik zou mijn tong moeten stuk bijten om er niet op te kloppen. Gelukkig ben ik vredelievend en zeker niet haatdragend.

Christof'ke Calvo : vandaag niet op TV gezien maar al jaren wisselnd mijn nummer 1 en 2 in mijn top 3. Hij wil van Mechelen een allochtonenstad maken waar enkel allochtonen nog met hun dikke Mercedes en BMW binnen gaan mogen en hij de Vlaming liefst zou zien verhuizen. Op vlak van arrogantie en kakken op de burger is er niemand dan Calvo die beter kan.

Wouter De Vriendt : zegt veel in het parlement maar eigenlijk weet niemand waar hij over brabbelt. Waarschijnlijk hijzelf niet. Ook enorm arrogant en een ego groter dan duizend Trumps samen. Ik wens deze zakkenvuller dan ook niet het beste maar eerder zoveel mogelijk ellende en kwaad toe.

Voila even mijn gal op de 3 meest arrogante politici van de dag geuit
wist u dat Eddy Merckx ooit de meest gehate renner was. Niet omdat hij alles won, maar omdat hij de kans ontnam dat een andere renner ( en zijn supporters ) om te winnen. En zo komt u cumulatief tot de som van alle negatieve supporters.

Maar uiteindelijk hersteld tijd alles
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 21:37   #226
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht
wist u dat Eddy Merckx ooit de meest gehate renner was. Niet omdat hij alles won, maar omdat hij de kans ontnam dat een andere renner ( en zijn supporters ) om te winnen. En zo komt u cumulatief tot de som van alle negatieve supporters.
dat is een zeer terechte opmerking
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht
Maar uiteindelijk hersteld tijd alles
Yep, die supporters zijn hun haat tegen eddy al lang vergeten.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 21:55   #227
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.726
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht
wist u dat Eddy Merckx ooit de meest gehate renner was. Niet omdat hij alles won, maar omdat hij de kans ontnam dat een andere renner ( en zijn supporters ) om te winnen. En zo komt u cumulatief tot de som van alle negatieve supporters.

Maar uiteindelijk hersteld tijd alles
De reden dat Eddy Merckx de meeste gehate was is omdat hij de beste doping kon gebruiken.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 22:51   #228
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Bij mij staat op nr.1 Die Catalaan uit Mechelen
Op nr. 2 staat Freya VDB omdat ze ons nog jaren geld gaat kosten door haar fenomenale zonnepanelen kemel.
Op nr. 3 staat momenteel Peeters (die ik vroeger waardeerde) omdat hij de hoer aan het uithangen is en alle dagen meer en meer afgaat. Nog een beetje en hij laat zijn blote kont zien voor een stem.
Met die top 3 kan ik ook wel leven. Vooral nummer 2 is het waard. Eigenlijk zou ze nog voor nummer 1 moeten gaan staan.

Leuk geopend topic, al 12 pagina's
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 22:56   #229
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De reden dat Eddy Merckx de meeste gehate was is omdat hij de beste doping kon gebruiken.
Nope. Er is eens een reportage (ik denk 1975) geweest waar men supporters van andere renners (vooral poulidor) aan het woord lieten over Eddy. Die waren niet mals voor Eddy, om verschillende redenen (il est arrogant, il veut toujours gagner, ...), maar geen enkele supporter zei iets over doping.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 00:18   #230
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nope. Er is eens een reportage (ik denk 1975) geweest waar men supporters van andere renners (vooral poulidor) aan het woord lieten over Eddy. Die waren niet mals voor Eddy, om verschillende redenen (il est arrogant, il veut toujours gagner, ...), maar geen enkele supporter zei iets over doping.
We kunnen er toch niet naast kijken dat hij in 13 jaar als profrenner maar liefst 3 keer betrapt werd op doping/bedrog.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 07:04   #231
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
We kunnen er toch niet naast kijken dat hij in 13 jaar als profrenner maar liefst 3 keer betrapt werd op doping/bedrog.
En dan?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 11:16   #232
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En dan?
Dan is Eduard "The Speedking" Merckx een bedrieger.

Iemand die het zonder doping gewoon niet kon.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 11:21   #233
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dan is Eduard "The Speedking" Merckx een bedrieger.

Iemand die het zonder doping gewoon niet kon.
Het was een kind van zijn tijd. Waarschijnlijk zou hij zonder doping (niemand doping dus) ook de beste geweest aijn.

Hetzelfde eigenlijk met Armstrong.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 11:49   #234
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het was een kind van zijn tijd. Waarschijnlijk zou hij zonder doping (niemand doping dus) ook de beste geweest aijn.

Hetzelfde eigenlijk met Armstrong.
Wie het weet mag het zeggen.

Voorlopig houden we het gewoon bijde realiteit, verschillende malen gepakt met doping.

Al zijn overwinnigen, al zijn bekers en of medailles, allemaal gewonnen met doping.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 16:44   #235
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dan is Eduard "The Speedking" Merckx een bedrieger.

Iemand die het zonder doping gewoon niet kon.
Nogmaals, en dan? Bovendien deden zijn tegenstanders het ook. De zijn allemaal 1 voor 1 gepakt geweest in de jaren '70, tenzij Roger De Vlaminck, nooit gepakt geweest.

Maar hier ging het niet over. Het ging over de reden waarom hij gehaat werd tijdens zijn carriere.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 17:14   #236
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het zal mij altijd een raadsel blijven hoe die oen Anciaux er telkens in slaagde om veel stemmen binnen te rijven. Zelfs zijn uiterlijk vond ik misselijk makend. De grote bek die steeds de indruk gaf veel te veel tanden te bevatten. Ik weet het, hij kon daar niet aan doen... Dan die glimlach met een hoog onnozelheidsgehalte...
Iemand afrekenen op zijn uiterlijk en dat 'misselijk makend' noemen ... Niet goed bezig, Monsieur Quercus.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 17:25   #237
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.260
Standaard

Ik heb zo de indruk dat er een heel pak meer politiekers in aanmerking komen voor die top 3 . Blijkbaar zijn we ook aan het afwijken want we zitten al bij de renners;
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 17:40   #238
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hephaistos Bekijk bericht
Dat is toch geen verwezenlijking van Dewinter?
nee, van De Gucht.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 17:53   #239
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nogmaals, en dan? Bovendien deden zijn tegenstanders het ook. De zijn allemaal 1 voor 1 gepakt geweest in de jaren '70, tenzij Roger De Vlaminck, nooit gepakt geweest.

Maar hier ging het niet over. Het ging over de reden waarom hij gehaat werd tijdens zijn carriere.
Jantje deed het ook meester...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 18:48   #240
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jantje deed het ook meester...
Het was midden jaren '90: in de Tour kwamen 5 Lotto renners buiten de tijd binnen. Hoongelach alom, wat een sukkelaars!

Achteraf bleek dat de Lotto ploeg de enige was die niet massaal aan de Epo zat.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be