Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 januari 2017, 12:04   #21
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Van Dale:

1 opvatting dat het ene ras superieur is aan het andere en, daaruit voortvloeiend, dat t.a.v. het ene ras andere maatstaven kunnen (mo*gen) worden aangelegd dan t.a.v. het andere= rassenwaan
2 discriminatie op grond van het ras
De tweede betekenis is toch simpel hé, de grootste idioten zouden ze moeten kunnen begrijpen.

Voor wie "ras" niet begrijpt:

Citaat:
etnologisch gekenmerkte groep van mensen
•het europide ras
•het negroïde ras
•het mongolide ras
Racisme is dus etnische discriminatie.

Volgens mij gaat de openingspost (die ik in één oogopslag gelezen heb) over xenofobie.

Laatst gewijzigd door eno2 : 9 januari 2017 om 12:08.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 12:14   #22
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Moslims zijn de racisten, lees hun koran maar. En zij zijn moslims omdat zij dat kiezen te geloven. Dus zij geloven in een fascistische en racistische ideologie waar deze regeringen te blind voor zijn op te treden.
Vluchthuizen staan bol van vrouwen die uit de islam vluchten wegens racistische motieven. Bv. Een Vlaming als vriend kiezen.

1 op 10 Vlaming mag dan wel racist zijn, 8 op 10 moslims zijn racist en het is eens tijd dat er consequent terug gewezen wordt.
Scheur het cultuurrelativisme aan flarden, allemaal samen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 12:25   #23
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Moslims zijn de racisten, lees hun koran maar. En zij zijn moslims omdat zij dat kiezen te geloven. Dus zij geloven in een fascistische en racistische ideologie waar deze regeringen te blind voor zijn op te treden.
Vluchthuizen staan bol van vrouwen die uit de islam vluchten wegens racistische motieven. Bv. Een Vlaming als vriend kiezen.

1 op 10 Vlaming mag dan wel racist zijn, 8 op 10 moslims zijn racist en het is eens tijd dat er consequent terug gewezen wordt.
Scheur het cultuurrelativisme aan flarden, allemaal samen.
Correct opgemerkt!
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 17:36   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik ben een RACIST omdat:
- ik niet aanvaard dat vluchtelingen hier eisen stellen in plaats van te vragen.
- ik niet aanvaard dat een groot deel van die vreemdelingen totaal respectloos zijn.
- ik niet aanvaard dat vluchtelingen en vreemdelingen mogen liegen over afkomst, status en ouderdom om hier te profiteren van onze welvaart. En dat dit oogluikend wordt getolereerd.
- ik niet aanvaard dat de staat uitzonderingen toestaat omtrent bigamie, kindhuwelijken, vrouwendiscriminatie omdat het om vluchtelingen en vreemde culturen gaat. Onze wetten en voorschriften moeten hier gelden voor iedereen.
- ik niet aanvaard dat vluchtelingen en vreemdelingen bevoordeligd worden bij het toekennen van favorisaties, toekennen van woningen en werkgelegenheid omdat ze een fragiele en kwetsbare minderhedengroep vormen. Armlastige mensen van hier kunnen evengoed tot deze groep horen maar worden niet geholpen.
- ik niet aanvaard dat vreemden met een andere culturele achtergrond de wetten gaan dicteren in verband met volksgebruiken en inheemse cultuur. Ja zelfs de afschaffing eisen.
- ik het gedoogbeleid niet aanvaard ten opzichte van vreemde jongeren die hier ongeremd onze mensen mogen beledigen, vrouwen aanranden en anderen mogen molesteren.
- ik niet aanvaard dat de advocatuur een amoreel gebruik maakt van onzinnige redenen als empathie en vergezochte menselijkheid om hun vreemde klanten bij te staan, te instrueren, eisen te stellen, procedurefouten uit te zoeken en dwangmaatregelen uit te werken. Dit is niet primair coherent aan een goede en betrouwbare rechtsbijstand.
- ik niet aanvaard dat de regering, Europa, het Rode Kruis en allerhande instellingen ons een collectief schuldbesef opzadelen, terwijl grof gelogen wordt om ons een rad voor de ogen te draaien.
- ik niet aanvaard dat er maatregel na maatregel wordt genomen om de gewone burger het zwijgen op te leggen.
- ik niet aanvaard dat er aan het woord discriminatie een dubbele betekenis wordt gekoppeld die slechts in één richting wordt beschermd en bestraft.


Overgenomen van iemand op sociale media maar waar waarheid in zit. Mensen die nu tegen reacties gaan neerschrijven zijn ofwel allochtonen ofwel Belgen met oogkleppen op. En een allochtoon die Belg van eerste, tweede of derde generatie is geworden zijn geen Belgen maar evengoed nog allochtonen!
Ik ben het helemaal eens met al uw aangehaalde punten maar ik ben geen racist, ik heb niets tegen de apen en andere dieren in de dierentuin, ik heb niets tegen Chinezen die hier hard werken voor de kost en verder geen hinder veroorzaken, ik wel iets tegen profiteurs eender waar ze vandaan komen, ook die van hier.

Waar ik ook iets tegen heb is de dubbele nationaliteit. Het wordt hoog tijd dat ze daar eens werk van maken, je bent om het even wat of je bent Belg en niet en + en!!!

Waar ik ook tegen ben is tegen alle mogelijke mensenrechten. Mensenrechten tot daar voor wie ook zelf die mensenrechten respecteert. Maar wie duidelijk te kennen geeft lak te hebben aan onze maatschappij met zijn mensenrechten, die hoeft dan ook geen recht te hebben op mensenrechten.

En dat geldt evenzeer op individuen van hier. Neem als voorbeeld Dutrou, een kerel die bewezen heeft lak te hebben aan mensenrechten, waarom moeten wij nu in die zijn behandeling rekening houden met de rechten van de mens? Een groot donker gat diep in de grond en alle dagen een korst brood is meer dan dat hij verdiend.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 januari 2017 om 17:53.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 17:39   #25
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Correct opgemerkt!
Ik reik U de hand meer te doen dan onze gal op een board te spuwen waar maar 1% ons serieus neemt.
Wat als wij spreektijd op de media krijgen en 99% kunnen bereiken?

Feel as I feel, see as I see.

Laatst gewijzigd door Peche : 9 januari 2017 om 17:40.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2017, 13:09   #26
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Om terug te komen op de vraag van het starttopic...
omdat ik iets heb tegen illegale vreemdelingen die strafbare feiten plegen.
En bij 'ons' werken er Marokkanen en Turken en die jongens doen hun werk.
Ik heb bij die jongens geen problemen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 09:28   #27
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Moslims zijn de racisten, lees hun koran maar. En zij zijn moslims omdat zij dat kiezen te geloven. Dus zij geloven in een fascistische en racistische ideologie waar deze regeringen te blind voor zijn op te treden.
Vluchthuizen staan bol van vrouwen die uit de islam vluchten wegens racistische motieven. Bv. Een Vlaming als vriend kiezen.

1 op 10 Vlaming mag dan wel racist zijn, 8 op 10 moslims zijn racist en het is eens tijd dat er consequent terug gewezen wordt.
Scheur het cultuurrelativisme aan flarden, allemaal samen.
Moslims zijn geen racisten. Het geloof/imaan van vrouwen die 'uit de islam vluchten', wellicht mee opgehitst en misleid door fabeltjes over westerse vrijheid, is gewoon zwak. Waarom zitten zij dan in een vluchthuis en niet bij hun Vlaamse vriend of zijn ze aan het werk voor hun kost?
Ben je racist omdat je wil dat je dochter met hetzelfde 'ras' of liever cultureel-geografische achtergrond trouwt? Nee. Het is ook niet omdat er zwarte, gele, bruine, blanke,... moslims zijn, ook allemaal gelijk aan elkaar, dat je ermee moet trouwen om geen racist te zijn. Want er bestaan zeker diverse talen en culturen op deze wereld, bestudeer ze, leer van elkaar, enz. maar er nageslacht mee op de wereld zetten en deze een degelijke toekomst kunnen bieden, is totaal iets anders. Een huwelijk enkel tussen twee mensen uit 'pure liefde' is een luxe of complete waanzin... ik geloof daar niet in. De bubbel moet dan ooit wel barsten. Het huwelijk verenigt en eert ook twee families meestal. Vroeger werden er zelfs stammentwisten beëindigd met huwelijken.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 14 januari 2017 om 09:35.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 09:41   #28
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ben je racist omdat je wil dat je dochter met hetzelfde 'ras' of liever cultureel-geografische achtergrond trouwt?.
Ben je racist omdat je NIET wilt dat je dochter met een andere 'ras' of liever cultureel-geografische achtergrond trouwt ?

Het antwoord is hetzelfde voor de twee, ge moogt u als vader of moeder wensen wat ge wilt, vanaf het moment dat gij uw culturele en andere wensen onder (zachte, culturele of gelovige ) dwang gaat opleggen aan uw dochter, zoon of om het even wie ten opzichte van iemand die niet dezelfde culturele of gelovige afkomst heeft zoals de vader en de moeder zijt ge wat mij betreft aan het discrimineren.

Of om het heel simpel voor u op een begrijpelijke taal te zeggen, als het "gods" wil is om dingen te laten gebeuren, dan is het ook "gods" wil als uw zoon of dochter zijn goesting wil doen, niet de duivel zijn wil.

En dat de buren zich maar met hun zonen en dochters bemoeien, niet met die van u.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 09:54   #29
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ben je racist omdat je NIET wilt dat je dochter met een andere 'ras' of liever cultureel-geografische achtergrond trouwt ?

Het antwoord is hetzelfde voor de twee, ge moogt u als vader of moeder wensen wat ge wilt, vanaf het moment dat gij uw culturele en andere wensen onder (zachte, culturele of gelovige ) dwang gaat opleggen aan uw dochter, zoon of om het even wie ten opzichte van iemand die niet dezelfde culturele of gelovige afkomst heeft zoals de vader en de moeder zijt ge wat mij betreft aan het discrimineren.

Of om het heel simpel voor u op een begrijpelijke taal te zeggen, als het "gods" wil is om dingen te laten gebeuren, dan is het ook "gods" wil als uw zoon of dochter zijn goesting wil doen, niet de duivel zijn wil.

En dat de buren zich maar met hun zonen en dochters bemoeien, niet met die van u.
Ik zie niet in hoe je de duivel bent als je je kinderen wijst op bepaalde feiten (zwart en geel of Congolees en Chinees mogen dan wel gelijkwaardig zijn, het is niet hetzelfde...) en dat de meeste problemen pas beginnen als er kinderen in het spel komen... voor moslims.
Ga je ontkennen dat dat even makkelijk is als trouwen binnen uw eigen cultuur/ras en om dat huwelijk in stand houden?

Het is ook Gods wil dat ik mijn kinderen opvoed, iets zeg en doe als ouder, en hen niet aan hun lot overlaat of de andere kant opkijk als ze van een brug willen springen.

En tja, als mijn buren allemaal verwant zijn of eenzelfde cultureel geografische achtergrond hebben, een respectabele familie is, kan het zijn dat ik mijn problemen met ze bespreek of zij zich moeien. C'est la vie.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 14 januari 2017 om 09:55.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 10:47   #30
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

Het is ook Gods wil dat ik mijn kinderen opvoed, iets zeg en doe als ouder, en hen niet aan hun lot overlaat of de andere kant opkijk als ze van een brug willen springen.

En tja, als mijn buren allemaal verwant zijn of eenzelfde cultureel geografische achtergrond hebben, een respectabele familie is, kan het zijn dat ik mijn problemen met ze bespreek of zij zich moeien. C'est la vie.

Ge fietst handig naast de "discriminatie" door.

Het is ook gods wil als ze straks met een niet moslim willen trouwen wel of niet chinees maakt niks uit, of een partner hebben die van hetzelfde geslacht is.

Die "gods" wil van u a la carte is discriminerend, dat culturele en gelovige sausje dat je daarbij gebruikt ´dient om dat te verbergen.


Trouwens niks "C'est la vie", het belang en geluk van je kinderen moet voorop staan op wat je buren ervan denken.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 11:45   #31
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik zie niet in hoe je de duivel bent als je je kinderen wijst op bepaalde feiten (zwart en geel of Congolees en Chinees mogen dan wel gelijkwaardig zijn, het is niet hetzelfde...) en dat de meeste problemen pas beginnen als er kinderen in het spel komen... voor moslims.
Ga je ontkennen dat dat even makkelijk is als trouwen binnen uw eigen cultuur/ras en om dat huwelijk in stand houden?

Het is ook Gods wil dat ik mijn kinderen opvoed, iets zeg en doe als ouder, en hen niet aan hun lot overlaat of de andere kant opkijk als ze van een brug willen springen.

En tja, als mijn buren allemaal verwant zijn of eenzelfde cultureel geografische achtergrond hebben, een respectabele familie is, kan het zijn dat ik mijn problemen met ze bespreek of zij zich moeien. C'est la vie.
Is volgens u een 'ongelovige' evenwaardig aan een moslim, vanuit het standpunt van uw geloof?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 januari 2017 om 11:50.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 12:18   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik ben een RACIST omdat:
- ik niet aanvaard dat vluchtelingen hier eisen stellen in plaats van te vragen.
- ik niet aanvaard dat een groot deel van die vreemdelingen totaal respectloos zijn.
- ik niet aanvaard dat vluchtelingen en vreemdelingen mogen liegen over afkomst, status en ouderdom om hier te profiteren van onze welvaart. En dat dit oogluikend wordt getolereerd.
- ik niet aanvaard dat de staat uitzonderingen toestaat omtrent bigamie, kindhuwelijken, vrouwendiscriminatie omdat het om vluchtelingen en vreemde culturen gaat. Onze wetten en voorschriften moeten hier gelden voor iedereen.
- ik niet aanvaard dat vluchtelingen en vreemdelingen bevoordeligd worden bij het toekennen van favorisaties, toekennen van woningen en werkgelegenheid omdat ze een fragiele en kwetsbare minderhedengroep vormen. Armlastige mensen van hier kunnen evengoed tot deze groep horen maar worden niet geholpen.
- ik niet aanvaard dat vreemden met een andere culturele achtergrond de wetten gaan dicteren in verband met volksgebruiken en inheemse cultuur. Ja zelfs de afschaffing eisen.
- ik het gedoogbeleid niet aanvaard ten opzichte van vreemde jongeren die hier ongeremd onze mensen mogen beledigen, vrouwen aanranden en anderen mogen molesteren.
- ik niet aanvaard dat de advocatuur een amoreel gebruik maakt van onzinnige redenen als empathie en vergezochte menselijkheid om hun vreemde klanten bij te staan, te instrueren, eisen te stellen, procedurefouten uit te zoeken en dwangmaatregelen uit te werken. Dit is niet primair coherent aan een goede en betrouwbare rechtsbijstand.
- ik niet aanvaard dat de regering, Europa, het Rode Kruis en allerhande instellingen ons een collectief schuldbesef opzadelen, terwijl grof gelogen wordt om ons een rad voor de ogen te draaien.
- ik niet aanvaard dat er maatregel na maatregel wordt genomen om de gewone burger het zwijgen op te leggen.
- ik niet aanvaard dat er aan het woord discriminatie een dubbele betekenis wordt gekoppeld die slechts in één richting wordt beschermd en bestraft.


Overgenomen van iemand op sociale media maar waar waarheid in zit. Mensen die nu tegen reacties gaan neerschrijven zijn ofwel allochtonen ofwel Belgen met oogkleppen op. En een allochtoon die Belg van eerste, tweede of derde generatie is geworden zijn geen Belgen maar evengoed nog allochtonen!
... maar wat uiteindelijk niets met racisme te maken heeft.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 19:44   #33
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims zijn geen racisten. Het geloof/imaan van vrouwen die 'uit de islam vluchten', wellicht mee opgehitst en misleid door fabeltjes over westerse vrijheid, is gewoon zwak. Waarom zitten zij dan in een vluchthuis en niet bij hun Vlaamse vriend of zijn ze aan het werk voor hun kost?
Ben je racist omdat je wil dat je dochter met hetzelfde 'ras' of liever cultureel-geografische achtergrond trouwt? Nee. Het is ook niet omdat er zwarte, gele, bruine, blanke,... moslims zijn, ook allemaal gelijk aan elkaar, dat je ermee moet trouwen om geen racist te zijn. Want er bestaan zeker diverse talen en culturen op deze wereld, bestudeer ze, leer van elkaar, enz. maar er nageslacht mee op de wereld zetten en deze een degelijke toekomst kunnen bieden, is totaal iets anders. Een huwelijk enkel tussen twee mensen uit 'pure liefde' is een luxe of complete waanzin... ik geloof daar niet in. De bubbel moet dan ooit wel barsten. Het huwelijk verenigt en eert ook twee families meestal. Vroeger werden er zelfs stammentwisten beëindigd met huwelijken.
Dit kan je toch niet menen? Die vrouwen die worden niet opgehitst. Die worden verstoten door hun familie/vrienden omdat ze het geloof afvallen. Velen onder hen moeten werkelijk onderduiken om een eremoord te vermijden. Dan heb je nog vrouwen die afgemot worden door hun man en emotioneel mishandeld.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 23:15   #34
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Het is ook Gods wil dat ik mijn kinderen opvoed
Please , stop talking nonsense !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims zijn geen racisten.
Niet alle westerlingen of ook niet alle afrikanen zijn racist ,
maar wat jij beweert , is lulkoek 1ste klas , als je nu zou schrijven:
"Niet alle moslims zijn racist , dan zou ik je gelijk geven !!"

Als iemand zegt: "Ik moet jou niet !!" , ben je dan ook racist ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 januari 2017 om 23:20.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 23:15   #35
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Trouwens niks "C'est la vie", het belang en geluk van je kinderen moet voorop staan op wat je buren ervan denken.
Helemaal mee eens , eveneens ook met de rest van uw antwoord !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2017, 00:15   #36
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims zijn geen racisten.
Niet alle westerlingen of ook niet alle afrikanen zijn racist ,
maar wat jij beweert , is lulkoek 1ste klas , als je nu zou schrijven:
"Niet alle moslims zijn racist , dan zou ik je gelijk geven !!"
btw: "Niet alle moslims zijn racist , dan zou ik je gelijk geven !!"

Zoek effe op Yasmin Seweid & ook waarom !!!!
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ort-false.html
http://forum.politics.be/showthread.php?p=8319052
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be