Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2012, 23:24   #21
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat wil ik je gerust uitleggen, maar hier is de verkeerde plaats.
Als het over het "niet accepteren van de rechtstaat en de grondwet" gaat, mag je dat gewoon zeggen hoor. Dan hebben wij dat ookal gehad.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:26   #22
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Als het over het "niet accepteren van de rechtstaat en de grondwet" gaat, mag je dat gewoon zeggen hoor. Dan hebben wij dat ookal gehad.
Neen, daar gaat het niet over.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:28   #23
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen, daar gaat het niet over.
Goed. Dan doe ik wat ik denk dat ik kan doen: aankaarten dat er vanuit mijn optiek een groot probleem is. Dan kunnen anderen die beter geplaatst zijn om erover te denken, oplossingen bedenken voor dat probleem.


Maar in feite was het punt van deze draad om te peilen naar de bereidwilligheid van mensen om compromissen te doen als de andere ook compromissen deed. Deze is nihil, en hieruit kunnen conclusies getrokken worden.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:31   #24
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

En wellicht bedoel je dat ik ook compromisloos ben. Mogelijk, maar een aantal van de punten die ik aanhaalde is wel degelijk hetgeen beide partijen naar elkaars kop slingeren.

En "leven en laten leven" is nihilisme.

Laatst gewijzigd door Восход-1 : 25 juni 2012 om 23:31.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:32   #25
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Goed. Dan doe ik wat ik denk dat ik kan doen: aankaarten dat er vanuit mijn optiek een groot probleem is. Dan kunnen anderen die beter geplaatst zijn om erover te denken, oplossingen bedenken voor dat probleem.


Maar in feite was het punt van deze draad om te peilen naar de bereidwilligheid van mensen om compromissen te doen als de andere ook compromissen deed. Deze is nihil, en hieruit kunnen conclusies getrokken worden.
Uit een debiele draad op politics.be kan geen enkele wetenschappelijke conclusie getrokken worden; je weet dat je veel beter kan dan dit soort bullshit en kwakzalverij.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:34   #26
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Uit een debiele draad op politics.be kan geen enkele wetenschappelijke conclusie getrokken worden; je weet dat je veel beter kan dan dit soort bullshit en kwakzalverij.
Niemand sprak hier over een wetenschappelijke conclusie. De beperkingen zijn mij al te goed gekend hier.


Nuja. Toenadering is dus in feite volstrekt irrelevant als doelstelling volgens jou?
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:35   #27
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Niemand sprak hier over een wetenschappelijke conclusie. De beperkingen zijn mij al te goed gekend hier.


Nuja. Toenadering is dus in feite volstrekt irrelevant als doelstelling volgens jou?
Waar lees je dat nu weer?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:36   #28
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Waar lees je dat nu weer?
Het tegengestelde werd nergens gesteld, en er werd op andere punten ingegaan.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:38   #29
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
En wellicht bedoel je dat ik ook compromisloos ben.
Neen, dat is mijn punt niet. Maar nogmaals: het is niet het juiste medium.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:41   #30
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Ik heb dit trouwens bewust simplistisch gesteld in mijn openingspost. Ik wou er een vrij toegankelijk debat over.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 00:05   #31
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik heb dit trouwens bewust simplistisch gesteld in mijn openingspost. Ik wou er een vrij toegankelijk debat over.
Het is inderdaad een debat op het niveau van de HLN-Bizarlezer die nooit buitenkomt, maar het blijft ook op dat niveau hangen. Er is geen enkele poging om die lezer mee te nemen naar buiten, naar de echte wereld.

Maar goed, ik wil het met jou over iets heel anders hebben. Als je durft.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 05:07   #32
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
(het is ten zeerste aangeraden om de hele inleidingspost te lezen voor het reageren)


Onlangs was er een zwaar treinongeval gebeurd, en werden er bussen ingezet om de reizigers alsnog te transporteren. Ik stond vooraan in de bus, naast een treinbegeleidster. Wij raakten aan de praat.
"Al een geluk was het geen zelfmoord deze keer", zei ze. "Om de twee weken is dat wel dat er eentje op de sporen gaat liggen".

Een persoon die zichzelf doodt per twee weken op die lijn. En dat nog maar op die lijn, met de trein!

Het is duidelijk dat de maatschappij waarin wij leven, dat zelfmoorden aan zo'n tempo aflevert, met zware problemen kampt.

Waar wil ik naartoe, vraagt u. Waarom haal je dit aan in I&I?

Wel, ik wil hier naartoe. Ik zie hier, en in de maatschappij, twee kampen. Die verwijten naar elkaars kop slingeren als ware het loden kogels.
Maar niemand rept 1 enkel woord over problemen in eigen rangen.


Wij, het "vrije westen", kampen met een zelfmoordenepidemie, met dodelijke natuurvervuiling (fijnstof!), met nutteloze wegwerpproducten gemaakt door arme kinderen, aan ons aangesmeerd door reclamespots met schaarsgeklede ondervoede vrouwen.
Wij kampen met een epidemie aan anorexia, stress en chronische depressies. Wij hebben steenrijke mensen die manieren zoeken om zichzelf nog meer te verrijken, terwijl dat er daklozen doodvriezen. Dit alles wordt gerechtvaardigd met vrijheid van ondernemen en eigendom.
Wij voeren plunderingsoorlogen, dit jaar hebben wij er een groot aantal gevoerd. Onze troepen zitten in Afghanistan duistere belangen te verdedigen en burgers te doden. Dit alles rechtvaardigen wij met veiligheid.
Onze dieren zien af, dit gerechtvaardigd door gezond verstand, vrije keuze en rendabiliteit.
Wij eten vergif en kankerverwekkende stoffen die ervoor zorgen dat ons voedsel er beter en meer kleurrijk uitziet. Anders kopen mensen dat voedsel blijkbaar niet.


Langs de andere kant heb je de moslims. Het is daar ook niet proper. Homoseksualiteit wordt over het algemeen niet aanvaard. Ouders sturen hun dochters niet naar de zwemles, en laten hun dochters vaak niet buitenkomen, en als ze buitenkomen is dit ingewikkeld in woestijnkledij, dit vaak op jonge leeftijd. Over seksualiteit zijn de visies zeer bekrompen. Er is ontzettend veel lawaai over halal voedsel terwijl hier niet meer achter zit dan cargo cult.
Vrouwen worden op straat nagefloten en vaak betast. Rovende bendes van pseudoislamitisch gespuis op straat zorgen ervoor dat meer en meer mensen, die geen tijd hebben voor complexe analyses, simpelweg racist worden.
Er worden dingen geeisd, en afgedwongen, en opgelegd aan eigen kinderen.
En dit wordt rechtvaardigd met ofwel "dit is ons geloof", ofwel "er is geen centraal gezag in ons geloof".



En tegelijk slingeren wij verwijten naar elkaar. Zonder naar zichzelf om te kijken.

Het is duidelijk dat dit zo niet verder kan. Er zal moeten worden gestopt met dit gedrag, want indien dit niet gebeurt, is een nieuwe Breivik een spijtig gevolg ervan.
En nee, wij zijn niet goed bezig, beide zijden niet. Noch de vrije keuze, noch de islam is een voldoende sterke grond om bepaalde zaken te rechtvaardigen die aan de hand zijn in onze rangen.


Er moet dus iets gebeuren. En ik stel voor:

Ieder kamp mest zijn eigen rangen uit. Zonder verwijten te gooien naar de andere kant toe. En wie hier het best in slaagt, die mag vervolgens aan het woord.

typische generalisatie..

als je 'kampdenken' en 'kampvechten' wilt vermijden moet je mensen niet in 'kampen' steken. wat je hier zo duidelijk doet.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 26 juni 2012 om 05:08.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 22:16   #33
perzie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 juni 2012
Locatie: 't Stad
Berichten: 422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht

Langs de andere kant heb je de moslims. Het is daar ook niet proper. Homoseksualiteit wordt over het algemeen niet aanvaard. Ouders sturen hun dochters niet naar de zwemles, en laten hun dochters vaak niet buitenkomen, en als ze buitenkomen is dit ingewikkeld in woestijnkledij, dit vaak op jonge leeftijd. Over seksualiteit zijn de visies zeer bekrompen. Er is ontzettend veel lawaai over halal voedsel terwijl hier niet meer achter zit dan cargo cult.
Vrouwen worden op straat nagefloten en vaak betast. Rovende bendes van pseudoislamitisch gespuis op straat zorgen ervoor dat meer en meer mensen, die geen tijd hebben voor complexe analyses, simpelweg racist worden.
Er worden dingen geeisd, en afgedwongen, en opgelegd aan eigen kinderen.
En dit wordt rechtvaardigd met ofwel "dit is ons geloof", ofwel "er is geen centraal gezag in ons geloof".
Criminaliteit en onzedelijk gedrag (vrouwen nafluiten & betasten) is geen onderdeel van de islam. Ik ken geen enkele moslim die zulke zaken zou proberen rechtvaardigen.

Wat moeten moslims precies "uitmesten"? Jij wil precies gewoon dat ze bepaalde delen van hun geloof opgeven of veranderen: kuisheid, de waarde van het gezin, het invoeren van een centraal geloofsgezag, ...

Laatst gewijzigd door perzie : 29 juni 2012 om 22:17.
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 22:57   #34
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
Criminaliteit en onzedelijk gedrag (vrouwen nafluiten & betasten) is geen onderdeel van de islam. Ik ken geen enkele moslim die zulke zaken zou proberen rechtvaardigen.

Wat moeten moslims precies "uitmesten"? Jij wil precies gewoon dat ze bepaalde delen van hun geloof opgeven of veranderen: kuisheid, de waarde van het gezin, het invoeren van een centraal geloofsgezag, ...
Ja, dat moeten ze doen. Anders gaan er in hun rangen doden vallen.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 10:24   #35
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
(het is ten zeerste aangeraden om de hele inleidingspost te lezen voor het reageren)


Onlangs was er een zwaar treinongeval gebeurd, en werden er bussen ingezet om de reizigers alsnog te transporteren. Ik stond vooraan in de bus, naast een treinbegeleidster. Wij raakten aan de praat.
"Al een geluk was het geen zelfmoord deze keer", zei ze. "Om de twee weken is dat wel dat er eentje op de sporen gaat liggen".

Een persoon die zichzelf doodt per twee weken op die lijn. En dat nog maar op die lijn, met de trein!

Het is duidelijk dat de maatschappij waarin wij leven, dat zelfmoorden aan zo'n tempo aflevert, met zware problemen kampt.

Waar wil ik naartoe, vraagt u. Waarom haal je dit aan in I&I?

Wel, ik wil hier naartoe. Ik zie hier, en in de maatschappij, twee kampen. Die verwijten naar elkaars kop slingeren als ware het loden kogels.
Maar niemand rept 1 enkel woord over problemen in eigen rangen.


Wij, het "vrije westen", kampen met een zelfmoordenepidemie, met dodelijke natuurvervuiling (fijnstof!), met nutteloze wegwerpproducten gemaakt door arme kinderen, aan ons aangesmeerd door reclamespots met schaarsgeklede ondervoede vrouwen.
Wij kampen met een epidemie aan anorexia, stress en chronische depressies. Wij hebben steenrijke mensen die manieren zoeken om zichzelf nog meer te verrijken, terwijl dat er daklozen doodvriezen. Dit alles wordt gerechtvaardigd met vrijheid van ondernemen en eigendom.
Wij voeren plunderingsoorlogen, dit jaar hebben wij er een groot aantal gevoerd. Onze troepen zitten in Afghanistan duistere belangen te verdedigen en burgers te doden. Dit alles rechtvaardigen wij met veiligheid.
Onze dieren zien af, dit gerechtvaardigd door gezond verstand, vrije keuze en rendabiliteit.
Wij eten vergif en kankerverwekkende stoffen die ervoor zorgen dat ons voedsel er beter en meer kleurrijk uitziet. Anders kopen mensen dat voedsel blijkbaar niet.


Langs de andere kant heb je de moslims. Het is daar ook niet proper. Homoseksualiteit wordt over het algemeen niet aanvaard. Ouders sturen hun dochters niet naar de zwemles, en laten hun dochters vaak niet buitenkomen, en als ze buitenkomen is dit ingewikkeld in woestijnkledij, dit vaak op jonge leeftijd. Over seksualiteit zijn de visies zeer bekrompen. Er is ontzettend veel lawaai over halal voedsel terwijl hier niet meer achter zit dan cargo cult.
Vrouwen worden op straat nagefloten en vaak betast. Rovende bendes van pseudoislamitisch gespuis op straat zorgen ervoor dat meer en meer mensen, die geen tijd hebben voor complexe analyses, simpelweg racist worden.
Er worden dingen geeisd, en afgedwongen, en opgelegd aan eigen kinderen.
En dit wordt rechtvaardigd met ofwel "dit is ons geloof", ofwel "er is geen centraal gezag in ons geloof".



En tegelijk slingeren wij verwijten naar elkaar. Zonder naar zichzelf om te kijken.

Het is duidelijk dat dit zo niet verder kan. Er zal moeten worden gestopt met dit gedrag, want indien dit niet gebeurt, is een nieuwe Breivik een spijtig gevolg ervan.
En nee, wij zijn niet goed bezig, beide zijden niet. Noch de vrije keuze, noch de islam is een voldoende sterke grond om bepaalde zaken te rechtvaardigen die aan de hand zijn in onze rangen.


Er moet dus iets gebeuren. En ik stel voor:

Ieder kamp mest zijn eigen rangen uit. Zonder verwijten te gooien naar de andere kant toe. En wie hier het best in slaagt, die mag vervolgens aan het woord.
Millieu, armoede en de kloof naar een menswaardig bestaan,voedsel met kleurstoffen,betrokkenheid bij oorlogen die de onze niet zijn, zijn geen problemen van één of ander kamp! Jij neemt lukraak een aantal problemen, en deelt vervolgens groepen mensen daar rond in, en houdt vervolgens een warrig betoog over een nieuwe Breivik die er anders aankomt.
Sorry maar de kwaliteit van je stelling is gewoon onbestaande, geen beginnen aan om daar nog iets van te maken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 10:48   #36
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Millieu, armoede en de kloof naar een menswaardig bestaan,voedsel met kleurstoffen,betrokkenheid bij oorlogen die de onze niet zijn, zijn geen problemen van één of ander kamp! Jij neemt lukraak een aantal problemen, en deelt vervolgens groepen mensen daar rond in, en houdt vervolgens een warrig betoog over een nieuwe Breivik die er anders aankomt.
Sorry maar de kwaliteit van je stelling is gewoon onbestaande, geen beginnen aan om daar nog iets van te maken.
Flanelcondoom is altijd al een beetje warrig geweest.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 12:52   #37
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Flanelcondoom is altijd al een beetje warrig geweest.
Is dat dezelfde forummer?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 11:10   #38
perzie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 juni 2012
Locatie: 't Stad
Berichten: 422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ja, dat moeten ze doen. Anders gaan er in hun rangen doden vallen.
Als het doden van vreedzame moslims jouw manier is om de gemeenschappen dichter bij elkaar te brengen, dan mag je je "voorstel tot ontlading" ergens steken waar de zon niet schijnt.
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 11:37   #39
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
Als het doden van vreedzame moslims jouw manier is om de gemeenschappen dichter bij elkaar te brengen, dan mag je je "voorstel tot ontlading" ergens steken waar de zon niet schijnt.
Er vallen al doden he, meneer non sequitur.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 11:52   #40
perzie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 juni 2012
Locatie: 't Stad
Berichten: 422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Er vallen al doden he, meneer non sequitur.
En dat rechtvaardigt het doden van onschuldige moslims die niet van hun geloof willen afvallen?

Ik vrees dat je bij de verkeerde aandacht zoekt, mevrouw konijn .
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be