Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 februari 2017, 09:36   #41
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170227_02753136

Citaat:
Nieuw-Zeeland blijft migranten nodig hebben op de arbeidsmarkt, want al te veel Nieuw-Zeelanders falen op de drugtest van de werkgevers. Dat heeft de Nieuw-Zeelandse premier Bill English maandag gezegd.

English repliceerde daarmee op een vraag van journalisten over het stijgende aantal migrantenwerkers op de eilandenstaat. Die stijging, met 71.300 migranten, bleek uit een maandag gepubliceerd rapport. Journalisten vroegen zich af waarom de overheid de zowat 140.000 ‘eigen’ werklozen geen voorrang geeft.

Een van de zwaarste hordes voor de eigen (jongere) bevolking, aldus English, is niet drugsverslaafd te zijn. Werknemers onder invloed ‘zijn een gevaar op de werkvloer’.
Citaat:
De uitleg van English is wetenschappelijk onderbouwd: uit een studie in 2012 gepubliceerd door het medische vakblad The Lancet blijkt dat Nieuw-Zeelanders en Australiërs tot de zwaarste gebruikers ter wereld behoren van cannabis en metamfetamines.

Maar ook zonder dat drugsprobleem is de immigratie een ‘goed probleem’, aldus de premier. Het is een bewijs van een ‘groeiende economie’.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2022, 22:30   #42
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.026
Standaard

2022's Wereldwijde Leefbaarheidsindex: De top 10

1. Wenen, Oostenrijk

2. Kopenhagen, Denemarken

3. Zürich, Zwitserland

4. Calgary, Canada

5. Vancouver, Canada

6. Genève, Zwitserland

7. Frankfurt, Duitsland

8. Toronto, Canada

9. Amsterdam, Nederland

10. Osaka, Japan en Melbourne, Australië (gelijkspel)
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:36   #43
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wij hebben minder immigranten nodig om ons landje leefbaar te houden.

Er loopt een draad waarin staat dat we meer immigranten nodig hebben. Mijn mening is dat we er net minder nodig hebben.
  • We hebben te weinig woningen (al dan niet sociale).
  • We staan dagdagelijks stil in de file, iedere dag honderden kilometers.
  • We hebben een groot aantal werklozen, vooral laaggeschoolden.
  • Ons land kan zelf niet meer voorzien in haar voedsel en moet bijgevolg veel eten importeren.
  • We hebben te weinig elektriciteit en moeten die dus massaal invoeren.
  • Onze luchtkwaliteit hebben we niet onder controle, het gaat dan niet alleen om de uitstoot van de stoute auto, maar ook over de uitlaatgassen om onze woningen te verwarmen.
  • We hebben te weinig leerkrachten, meer kweek zorgt voor een nog grotere achterstand.
  • Onze open ruimte wordt kleiner en kleiner en kleiner. Enerzijds te wijten aan de bevolkingsaangroei, anderzijds te wijten aan de kleinere gezinnen.
  • Groei kan nooit de remedie zijn op de vergrijzing op te vangen, dit is enkel een oplossing die de problemen voor zich uitschuift.
  • ...

Wat is jullie mening hierover? Ik lees het graag!

ja joh, de superieure Blank/ Westerse Monetaire Unie van jullie blanken is het echte probleem nu, ja joh jullie blanken zijn hogere rassen en Ubermenschen, ik praat uit eigen ervaring.

mijn oplossingen ga ik zsm openbaar maken, Alles moet anders mbt migratie politiek, A tot Z, hele traject. Asiel moet je wel deleten, want VOL=VOL, linkse malloten wegstemmen.

Misschien kan een Grote Russiche Hypersonische KNAL met oudjaar eea snel veranderen. Bel papa poetin he zou ik zeggen

ik ben zelf bruine Indiase Sarnami en ja het is hier te veel verkleurd nu, fout WOKE, linkse malloten.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2022, 06:42   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja joh, de superieure Blank/ Westerse Monetaire Unie van jullie blanken is het echte probleem nu, ja joh jullie blanken zijn hogere rassen en Ubermenschen, ik praat uit eigen ervaring.

mijn oplossingen ga ik zsm openbaar maken, Alles moet anders mbt migratie politiek, A tot Z, hele traject. Asiel moet je wel deleten, want VOL=VOL, linkse malloten wegstemmen.

Misschien kan een Grote Russiche Hypersonische KNAL met oudjaar eea snel veranderen. Bel papa poetin he zou ik zeggen

ik ben zelf bruine Indiase Sarnami en ja het is hier te veel verkleurd nu, fout WOKE, linkse malloten.
Wat heeft u nu eigenlijk geschreven?
Schrijf het eens in leesbare mensentaal?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2022, 00:30   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Navo richt haar pijlen zijdelings op migratie
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 08:48   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Begint de iets grotere meerderheid in de EU het uiteindelijk te begrijpen dat het opengrenzenbeleid (merkel) niet meer op kan?

Willen de meeste mensen wel 'overspoeld' worden?

Naar alle waarschijnlijkheid zullen er mensen zijn die het over een andere boeg gooien en zeggen/schrijven: ja maar, er zijn er die hier bepaalde werken doen wat onze mensen soms niet meer willen doen.

Een vrij eenvoudige reactie is dan: als die mensen zich gedragen naar wat wij kennen als onze samenleving en die mensen zijn met de nodige juiste papieren aan het werk gesteld dan kan je daar eigenlijk weinig problemen met hebben maar in veel gevallen loopt het anders. (illegaal aan het werk)

Mochten die mensen de juiste papieren niet gekregen hebben dan is het hun werkgever die in de fout gaat of mis ik een regel ergens?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 09:29   #47
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Begint de iets grotere meerderheid in de EU het uiteindelijk te begrijpen dat het opengrenzenbeleid (merkel) niet meer op kan?

Willen de meeste mensen wel 'overspoeld' worden?

Naar alle waarschijnlijkheid zullen er mensen zijn die het over een andere boeg gooien en zeggen/schrijven: ja maar, er zijn er die hier bepaalde werken doen wat onze mensen soms niet meer willen doen.

Een vrij eenvoudige reactie is dan: als die mensen zich gedragen naar wat wij kennen als onze samenleving en die mensen zijn met de nodige juiste papieren aan het werk gesteld dan kan je daar eigenlijk weinig problemen met hebben maar in veel gevallen loopt het anders. (illegaal aan het werk)

Mochten die mensen de juiste papieren niet gekregen hebben dan is het hun werkgever die in de fout gaat of mis ik een regel ergens?
Wij hebben ooit migranten naar hier gehaald omdat de autochtone bevolking dat werk niet meer wilde doen, al twijfel ik daar steeds sterker aan.
Ondertussen willen de nazaten van die mensen het werk ook niet meer doen.
Wat als de huidige pensioenopbouwers (ze werken voor ons pensioen hé) dat werk ook niet meer willen doen?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 11:42   #48
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wij hebben minder immigranten nodig om ons landje leefbaar te houden.

Er loopt een draad waarin staat dat we meer immigranten nodig hebben. Mijn mening is dat we er net minder nodig hebben.
  • We hebben te weinig woningen (al dan niet sociale).
  • We staan dagdagelijks stil in de file, iedere dag honderden kilometers.
  • We hebben een groot aantal werklozen, vooral laaggeschoolden.
  • Ons land kan zelf niet meer voorzien in haar voedsel en moet bijgevolg veel eten importeren.
  • We hebben te weinig elektriciteit en moeten die dus massaal invoeren.
  • Onze luchtkwaliteit hebben we niet onder controle, het gaat dan niet alleen om de uitstoot van de stoute auto, maar ook over de uitlaatgassen om onze woningen te verwarmen.
  • We hebben te weinig leerkrachten, meer kweek zorgt voor een nog grotere achterstand.
  • Onze open ruimte wordt kleiner en kleiner en kleiner. Enerzijds te wijten aan de bevolkingsaangroei, anderzijds te wijten aan de kleinere gezinnen.
  • Groei kan nooit de remedie zijn op de vergrijzing op te vangen, dit is enkel een oplossing die de problemen voor zich uitschuift.
  • ...

Wat is jullie mening hierover? Ik lees het graag!
Zelfs indien u gelijk zou hebben en dus 'ja' antwoorden op uw vraag blijft eigenlijk de hoofdvraag : "hoe gaan we maken dat er minder migranten in ons landje zijn ?"

En op de vraag "hoe dan" heb ik nog nooit een realistisch antwoord gehoord.

Ik heb wel al vele analyses de kant van "minder migranten" zien opgaan. Maar eens in de praktijk gezet, heeft op zijn minst één van die pseudo-racistische analysten aangetoond dat er een hemelsbreed verschil is tussen Theo-rie en praktijk. Voor dezelfde analyse liet hij een recordaantal nieuwe migranten toe.

De enige manier om met het aantal migranten om te gaan, is proberen een integratiebeleid te voeren. En voor de burger ? Zich langs beide kanten een beetje aanpassen.

De rest is een theoretische discussie die thuishoort in de afdeling "pure fictie".
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 12:10   #49
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wij hebben ooit migranten naar hier gehaald omdat de autochtone bevolking dat werk niet meer wilde doen, al twijfel ik daar steeds sterker aan.
Ondertussen willen de nazaten van die mensen het werk ook niet meer doen.
Wat als de huidige pensioenopbouwers (ze werken voor ons pensioen hé) dat werk ook niet meer willen doen?
De enige manier is een absolute migratiestop van niet-Europese volkeren. Maar daarvoor is een initiatief nodig van alle EU-lidstaten om de opgelegde verlammende EU-regels te veranderen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 9 juli 2022 om 12:10.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 13:02   #50
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De enige manier is een absolute migratiestop van niet-Europese volkeren. Maar daarvoor is een initiatief nodig van alle EU-lidstaten om de opgelegde verlammende EU-regels te veranderen.
Inderdaad. Europa zorgt er voor dat de migranten hier kunnen toestromen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 14:31   #51
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De enige manier is een absolute migratiestop van niet-Europese volkeren. Maar daarvoor is een initiatief nodig van alle EU-lidstaten om de opgelegde verlammende EU-regels te veranderen.
Kijk eens naar de meeste 'leiders' van de Europese lidstaten.

Dat zijn in veel gevallen al mensen met een migratieachtergrond.

p.s.

Kijk op huidig ogenblik eens naar de UK, de premier (Boris Johnson) weg en wie staan er aan te schuiven denkt u als mogelijke vervangers?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 14:39   #52
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Kijk eens naar de meeste 'leiders' van de Europese lidstaten.

Dat zijn in veel gevallen al mensen met een migratieachtergrond.

p.s.

Kijk op huidig ogenblik eens naar de UK, de premier (Boris Johnson) weg en wie staan er aan te schuiven denkt u als mogelijke vervangers?
Wie?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 14:54   #53
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wie?
Een artikel waar ik 'opgebotst' ben tijdens het surfen.

En er zijn er nog.

Voormalig onderminister Kemi Badenoch wil Boris Johnson opvolgen als premier
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 16:17   #54
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een artikel waar ik 'opgebotst' ben tijdens het surfen.

En er zijn er nog.

Voormalig onderminister Kemi Badenoch wil Boris Johnson opvolgen als premier
Hij wil dat.
Wil de partij, en bij uitbreiding de bevolking dat ook?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 16:18   #55
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een artikel waar ik 'opgebotst' ben tijdens het surfen.

En er zijn er nog.

Voormalig onderminister Kemi Badenoch wil Boris Johnson opvolgen als premier
Hij wil dat.
Wil de partij, en bij uitbreiding de bevolking dat ook?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 18:34   #56
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Begint de iets grotere meerderheid in de EU het uiteindelijk te begrijpen dat het opengrenzenbeleid (merkel) niet meer op kan?

Willen de meeste mensen wel 'overspoeld' worden?

Naar alle waarschijnlijkheid zullen er mensen zijn die het over een andere boeg gooien en zeggen/schrijven: ja maar, er zijn er die hier bepaalde werken doen wat onze mensen soms niet meer willen doen.

Een vrij eenvoudige reactie is dan: als die mensen zich gedragen naar wat wij kennen als onze samenleving en die mensen zijn met de nodige juiste papieren aan het werk gesteld dan kan je daar eigenlijk weinig problemen met hebben maar in veel gevallen loopt het anders. (illegaal aan het werk)

Mochten die mensen de juiste papieren niet gekregen hebben dan is het hun werkgever die in de fout gaat of mis ik een regel ergens?
Het besef groeit, en wie wat centen heeft gaat wonen waar het nog enkel voor autochtonen betaalbaar is, ook al wordt het duur, en dat weten de makelaars en verkopers ook.
Het multicultureel project is om zeep, een maat voor niets, weinig geloofwaardig.
Veiligheidsinstanties hebben de handen vol.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 18:47   #57
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het besef groeit, en wie wat centen heeft gaat wonen waar het nog enkel voor autochtonen betaalbaar is, ook al wordt het duur, en dat weten de makelaars en verkopers ook.
Het multicultureel project is om zeep, een maat voor niets, weinig geloofwaardig.
Veiligheidsinstanties hebben de handen vol.
Waar is dat juist?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 19:12   #58
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waar is dat juist?
Beetje zoeken op internet. Leuke optrekjes genoeg.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 9 juli 2022 om 19:13.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2022, 16:20   #59
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hoog geschoolde islamieten zijn wel welkom hoor. Maar wel hoog geschoold in nuttige zaken.

Pol en soccers, advokaten, korangeleerden dergelijke kunnen we even goed missen als kamelenjockeys, geitenhoeders, karavaanrovers, bananenbladvlechters, koeiekakkneders en gifpijlkikkerkwekers.

haha en heb je behoefte hier aan talentvolle Indiase seriemoordenaars, met academische graden??
pakweg 1000 Indiase Seriemoordenaars erbij als import, kunnen handig zijn om de overbevolking eens professioneel aan te pakken, geef hun een basisloon en laat ze maar undercover hun psycho dwangneurose uitleven.

Brazilie had ondergrondse moordeskaders vd politie in burger vroeger en tot nu toe om tuig en afval af te schieten in de sloppenwijken. Dit toekomst scenario komt eraan in heel europa, in alle verkleurde wijken en steden denk ik. In Engeland waren er al echte Sharia wijken en de blanke britse politie durfde niet meer daar te gaan bij meldingen en nood oproepen. Er waren echte Sharia milities daar met zware wapens en alle jonge, blanke, westerse meiden werden gewoon ontvoerd en verkracht en gemarteld, paar decennia en niemand deed iets ertegen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2022, 16:26   #60
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De enige manier is een absolute migratiestop van niet-Europese volkeren. Maar daarvoor is een initiatief nodig van alle EU-lidstaten om de opgelegde verlammende EU-regels te veranderen.
ja JOH Zipper,

moeilijk plan???

ik zal Thierry Baudet maar agressief aanvallen om dit te ontwikkelen bij forum voor democratie in eigen commissie die wel onafhankelijk moet zijn van fvd censuur

mi is het haalbaar ok 100 % immigratie en naturalisatie stop voor alle niet blanken en niet ariers in hele EU?? klinkt idioot maar nu kan ik het goed beargumenteren. en keihard Seksstop en Hard Porno verbod tussen ariers en niet ariers he, conform neurenberger statuut??

wij zijn doodgewone hoger intelligente mensapen ok, pure science, nu begrijp ik het geloof ik met mijn koelie apenbrein.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be