Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wanneer gaat Michel II vallen?
nog dit jaar 13 40,63%
in januari 2019 4 12,50%
een jaar ,na de verkiezingen 4 12,50%
blijft zitten ,bij gebrek aan een nieuwe regering 11 34,38%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 december 2018, 20:34   #21
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Er zou beter eens de helft van haar over blijven.
Wat een dikke vetklep is me dat. Is dat wel milieubewust ?
Kom kom, wel gemakkelijk achter dergelijke avatar en nepnaam.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 20:39   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Er zou beter eens de helft van haar over blijven.
Wat een dikke vetklep is me dat. Is dat wel milieubewust ?
Heeft die nog steeds niet de dubbele nationaliteit?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 december 2018 om 20:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 20:57   #23
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zou Jan Jambon bij de kabinetsoverdracht zijn fameuze atoma schriftje met de mythische afspraken rond de grondwetswijziging aan zijn opvolger gegeven hebben ?
Ik hoorde geruchten dat teruggaat naar Genk.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 21:09   #24
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Een verkiezing moet zo snel mogelijk volgens mij!

Maar of er nadien nog een regering te vormen is in dit sjoemel land ... daar vrees ik voor.

Dus tijd voor verandering.

Di Rupo heeft ook al en tip gegeven: bestuur in Vlaanderen en bestuur in Wallonië.........

En dan liefst met symbolische federale zoals in Zwitserland. met referendum kiezen in de toekomst!

Einde particratie zeker, de achterkamer politiek heeft lang genoeg geduurd zeker!............
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 21:13   #25
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Maar of er nadien nog een regering te vormen is in dit sjoemel land ... daar vrees ik voor.
nee je hoopt dat toch?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 11 december 2018 om 21:13.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 22:56   #26
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Een verkiezing moet zo snel mogelijk volgens mij!

Maar of er nadien nog een regering te vormen is in dit sjoemel land ... daar vrees ik voor.

Dus tijd voor verandering.

Di Rupo heeft ook al en tip gegeven: bestuur in Vlaanderen en bestuur in Wallonië.........

En dan liefst met symbolische federale zoals in Zwitserland. met referendum kiezen in de toekomst!

Einde particratie zeker, de achterkamer politiek heeft lang genoeg geduurd zeker!............
Dus je denkt dat de nieuwe regering na de verkiezingen Di Rupo- de Wever zal zijn?
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 07:14   #27
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Mijn vrees is in de veronderstelling: een winnende uitslag van NVA Vlaanderen en PS Wallonië. En de beredenering van Di Rupo omdat Vlaanderen niet voor Wallonië kan kiezen en omgekeerd....(wat natuurlijk ook en strategische gok geweest kan zijn van Di Rupo om dat nog snel te veranderen. en er van uit Vlaanderen voor PS gekozen zou kunnen worden.)

....Vrees ik de Franstalige dictatuur PS kenende ze met het oude sjoemel federale systeem verder zullen doen met nog méér achter kamer politiek sjoemel. Om Vlaanderen en de NVA door de molen te draaien, verder te pluimen met de hulp van de judassen....

België laten besturen van uit Links Europa ook al om de deelstaten te omzeilen.... wat nu ook al veel het geval is door slaafs Merkel te volgen door CD&V

Voor de publieke opinie en de kiezer hier te sussen, de deel staten het voor het zeggen te geven, althans voor pers en TV animatie.

Maar dat uiteindelijk PS toch wéér via de achterkamer Federale dictatoriaal zal beslissen. Wat al 188 jaar in dit sjoemel land gebeurd.

De linksen willen géén stukje ze willen alles, het land, EU, de wereld voor "alles aan en voor de staat ideologie" met eenheidsworst burgers... dat is hun streven. Zelf beslissende deelstaten is niet hun ding, zal dedeelstaat dus misbruikt worden net als de burger overigens.

Terwijl in en scenario dat NVA en PS winnen, en er géén traditionele regering samen gesteld kan worden.

Dan is het de moment om te gaan kijken naar het politiek en economische goed werkende Zwitsers politiek systeem met klein protocollair federale en met sterk zelf beslissende kantons ( dat zou hier de deelstaten kunnen zijn) en vooral de burger steeds te laten kiezen met referendum kies systeem!

De wereld veranderd snel, en als men niet wil dat het volk uitbreekt zoals met de gele hesjes of studenten ... in Frankrijk.

Dan moet niet het land in de fik maar het middeleeuwse politiek gedoe hier op de schop, weg.

Dat zou inderdaad mijn droom zijn....een echte democratie ! Waar het volk kan kiezen wat er moet gebeuren na ten gronde te zijn uitgelegd/voor en doorgelicht waarvoor ze kunnen kiezen.

En de politiek die via referendum verkregen meerderheids-uitslag daad werkelijk uitvoeren.

Kan toch niet meer >>> Dat we moeten gaan kiezen om hen de toelating te geven om ons te misbruiken met de reden "je hebt toch eens mogen kiezen" en ons dan volmacht gegeven !!!

Niet meer >>> zoals nu met het VN-migratie pact pas op TV snel even verschijnt wat er in staat, allééééééé wat ze ons willen/mochten tonen .... pas als alle eieren gebroken waren en de premier reeds vertrokken was naar Marrakesh!!! Wij, het volk weer voor voldongen feiten werden gezet!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 december 2018 om 07:27.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 08:45   #28
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Mijn vrees is in de veronderstelling: een winnende uitslag van NVA Vlaanderen en PS Wallonië. En de beredenering van Di Rupo omdat Vlaanderen niet voor Wallonië kan kiezen en omgekeerd....(wat natuurlijk ook en strategische gok geweest kan zijn van Di Rupo om dat nog snel te veranderen. en er van uit Vlaanderen voor PS gekozen zou kunnen worden.)

....Vrees ik de Franstalige dictatuur PS kenende ze met het oude sjoemel federale systeem verder zullen doen met nog méér achter kamer politiek sjoemel. Om Vlaanderen en de NVA door de molen te draaien, verder te pluimen met de hulp van de judassen....

Terwijl in en scenario dat NVA en PS winnen, en er géén traditionele regering samen gesteld kan worden.

Dan is het de moment om te gaan kijken naar het politiek en economische goed werkende Zwitsers politiek systeem met klein protocollair federale en met sterk zelf beslissende kantons ( dat zou hier de deelstaten kunnen zijn) en vooral de burger steeds te laten kiezen met referendum kies systeem!
Het federale België loopt op zijn laatste benen en de verkiezings campagne is begonnen.
De PS en de NVA zullen zeker als grote winnaars uit de bus komen.
Het zou inderdaad best kunnen dat de Wever en Di Rupo weer tot elkaar
veroordeeld zijn.
Een ezel stoot zich niet twee keer aan een steen ,
dus een grondige staatshervorming is misschien nog de beste optie in dat geval.

Laatst gewijzigd door cato : 12 december 2018 om 08:51.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 09:19   #29
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Heeft die nog steeds niet de dubbele nationaliteit?
goeie vraag

verwarrend wanneer ze spreekt over 'ons land'
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 10:41   #30
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik hoorde geruchten dat teruggaat naar Genk.
You lost me na de geruchten...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 12:21   #31
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
You lost me na de geruchten...
Er zijn zoveel geruchten ,maar de feiten tellen.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 21:43   #32
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Oei, de sossen dreigen met motie van wantrouwen

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/12...t-de-regering/
Dreigen levert niet veel op.
Michel gaat niet meer weg ,hij blijft zitten tot Sint Juttemis.

Laatst gewijzigd door cato : 12 december 2018 om 21:45.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 21:48   #33
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
goeie vraag

verwarrend wanneer ze spreekt over 'ons land'
Héél verwarrend inderdaad.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 21:49   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Dreigen levert niet veel op.
Michel gaat niet meer weg ,hij blijft zitten tot Sint Juttemis.
Ik schreef het zelfs al een tijdje voor, héél die heisa die op huidig ogenblik aan de gang is, dat men die Michel beter de deur zou wijzen.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 december 2018 om 21:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 21:51   #35
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Het federale België loopt op zijn laatste benen en de verkiezings campagne is begonnen.
De PS en de NVA zullen zeker als grote winnaars uit de bus komen.
Het zou inderdaad best kunnen dat de Wever en Di Rupo weer tot elkaar
veroordeeld zijn.
Een ezel stoot zich niet twee keer aan een steen ,
dus een grondige staatshervorming is misschien nog de beste optie in dat geval.
Kamer wil regeerverklaring en vertrouwensstemming, premier Michel weigert voorlopig.... gaat goed Michel gedraagt zich als Joseph Kabila en co in Afrika met de steun van de Judassen

Democratie in België.... vergeet het ja
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 december 2018 om 21:52.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 21:54   #36
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Aan de goede kant van de geschiedenis, samen met al die andere landen aan de foute kant van de democratie.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 21:56   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Kamer wil regeerverklaring en vertrouwensstemming, premier Michel weigert voorlopig.... gaat goed Michel gedraagt zich als Joseph Kabila en co in Afrika met de steun van de Judassen

Democratie in België.... vergeet het ja
Een 'dictatuur' lijkt dat er eerder op denkt u?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 06:00   #38
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een 'dictatuur' lijkt dat er eerder op denkt u?
Ja, want een dictatuur dat zal het zijn en zeker worden voor enkele maanden.

Omdat: Michel doet als Cabila in Congo om aan de macht te blijven! Michel en de judassen dreigen en slijmen, blazen warm en koud tegelijk, ....Vallen NVA aan maar willen (eisen) wel hun steun. Je moet toch maar durven!

Michel vraagt steun maar zal alleen met bloed diamanten sjoemel achterkamer politiek mogen verder doen.

Heb naar de debatten geluisterd in het parlement waar Michel gedogen-steun vraagt voor zijn nooit geziene staatsgreep!

De ander partijen weten duidelijk wat Michel doet niet kan!. Dus willen ze dan ook zelf dingen gerealiseerd zien via zoenoffers die niet kunnen!

En dat om enkele maanden de staatsgreep te laten voor wat ze is: Geen 32% steun in Vlaanderen en géén 30 % steun in Wallonië. En dat is dan nog met de bij wet vastgelegde scheef getrokken verwerking uitslag (sjoemel België) discriminerende verminderende % persoonlijke uitslag Vlaanderen ten voordele van de Franstaligen. Bedoeld om de werkelijke meerderheid van Vlaanderen te minder!

De bevolking zal langs alle kanten in de zak gezet worden op zéér korte tijd. om de partijen (en Franstaligen) weer te versterken.

De Franstaligen omschreven het allemaal duidelijk: het is allemaal de schuld van NVA en Michel Was zo dom om met de NVA in zee te gaan! Michel zal ook links moeten worden.....blijkbaar

Dat soort dictatuur word het voor enkele maanden waarbij de particratie partijen Vlaanderen & Franstaligen + Groen er alles zullen aandoen om NVA te isoleren of zelfs ook in een cordon te maneuvreren. Niet getrokken messen maar de guillotine dus voor NVA! Turkse toestand ….

Is niet voor niets dat de Spaanse regering die verkozen volksvertegenwoordigers in de gevangenis steekt blij is met Michel II.

Sorry, dat mogen we niet toestaan.

Je kon het horen de Franstalige partijen + Groen/Ecolo, kwijlend stelden ze hun natte dromen om >> in eisen. Toestanden die allemaal moest gerealiseerd worden volgens hen als Michel en de twee judassen wil blijven zitten.

Van insinuatie terug naar vroeger (alle macht weer federaal?) tot nooit géén discussies of debat meer toegestaan over “de vreemdelingen industrie” werd door Calvo voorgesteld.

Het is duidelijk dat ze pas gedoogsteun willen geven als er ook zaken toegezegd zullen worden die anders nooit via democratisch weg wettelijk gestemd zou worden.

Blijft Michel en de twee judassen zitten word het een koehandel in meerdere kwadraten. Jamais vu staats greep zal nadien de geschiedenis boeken in gaan als begin van einde van dit humaan land! Libanon van het noorden wellicht!


Wie geen partij eisen moest verzilveren en de steun aan Michel en de judassen van niet veel belang is, maar wel duidelijk zo de mis toestanden kon blootleggen was Hendrik Vuye volgens mij. Opvallend was dat Wouter Beke CD&V Hendrik Vuye wou tegen spreken .... de enige onderbreking aanval overigens tijdens het totale parlementair debat gebeuren... dat zegt voor mij genoeg! Want zelfs De Winter zijn toespraak werd NIET onderbroken, zelfs niet toe hij stelde dat de laatste aanslag in straatburg het gevolg is van migratie mistoestand!

De uitleg van Hendrik Vuye was duidelijk en verhelderen, conclusie: de burger moeten zo snel mogelijk kunnen gaan kiezen, punt uit.

de zever, het theater dat het volk géén twee keer willen gaan kiezen is groot bedrog, want we moeten immers gaan kiezen in dit land.

Ze willen er een groot allegaartje op een verkiezing dag van maken, Voor België, EU, Deelstaten moeten wij snel kiezen om hen nadien de volmacht te geven ons nadien te misbruiken. Al 188 jaar weten we wat dat inhoud!

Zodat al de partijen géén duidelijk stand punt of partij agenda moeten voorleggen aan de kiezer.

Tijdens politieke debatten van de hak op de tak gesprongen kan worden als hen te lastige vragen gesteld worden. En er een hutsepot van maken waar een kat hun jongen niet in terug vind: antwoorden, springen als vlooien over EU, via België over regionale besluiten enz. enz enz. er bewust een onduidelijke soep van makend.

Nieuwe verkiezingen dus snel in januari voor België .

Dan is het duidelijk waar voor gekozen moet worden op die dag!!

Zullen ze ook in de politieke debatten, in hun pamfletten en hun reclame >>> duidelijk moeten stellen voor het kiezen waar ze naartoe willen met hun partijprogramma in België.

Wat ze de laatste tijd nooit meer doen! Alleen met spindokter percepties theater voeren zal dan opvallen en hopelijk door de mand vallen omdat het volk het door heeft wat vermeden of niet gezegd word.

Bv: dat Groen niet Groen is maar verdoken Bloed-Rood economisch programma heeft…..zal bv ook verteld moeten worden waar ze het geld gaan halen voor hun beloftes....

Het volk moet kiezen, niet een sjoemel dictatuur laten enkele maanden aanmodderen met BLANCO volmacht waar de tekst er van niet ingevuld is, zonder zicht te hebben wat ze achter de schermen gaan konkelfoezen en ons nadien voor eeuwig voor voldongen feiten stellen in naam van hun visie van democratie! NIEUWE ORDE BELGIQUE
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 december 2018 om 06:28.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 08:24   #39
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik schreef het zelfs al een tijdje voor, héél die heisa die op huidig ogenblik aan de gang is, dat men die Michel beter de deur zou wijzen.

Michel heeft Bart de Wever de deur gewezen , had u dat ook voorzien?
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 08:40   #40
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Michel II ken ik niet.
Marrakech I daarentegen wel.

Ik denk niet dat die gaat vallen.
Maar ze gaan wel gekitteld worden. Tot aan de ontbinding van het parlement.
En dat gaan ze niet plezant vinden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be