Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 december 2018, 17:39   #121
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik wel, wanneer uit een enquête blijkt dat ong. 50% van de moslims in België zegt dat de wetten van de staat primeren op de voorschriften van de koran. Die andere 50% is een groot probleem, dat besef ik wel.
Een enquête nog wel.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:43   #122
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik wel, wanneer uit een enquête blijkt dat ong. 50% van de moslims in België zegt dat de wetten van de staat primeren op de voorschriften van de koran. Die andere 50% is een groot probleem, dat besef ik wel.
50/50 kan men alle kanten met uit hé.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:45   #123
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
50/50 kan men alle kanten met uit hé.
Zo ver zijn we dus idd 50% stelt de sharia boven de Belgische wetten en linkiewinkies juichen daarover....
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:46   #124
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
50/50 kan men alle kanten met uit hé.
Ja, dat is zo. Laten we hopen dat het ooit kantelt in de goede richting.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:47   #125
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik wel, wanneer uit een enquête blijkt dat ong. 50% van de moslims in België zegt dat de wetten van de staat primeren op de voorschriften van de koran. Die andere 50% is een groot probleem, dat besef ik wel.
Je kan geen moslim zijn en aardse wetten boven die van hun god stellen. Onmogelijk. Dus die 50% maken u blazen wijs.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:48   #126
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ja, dat is zo. Laten we hopen dat het ooit kantelt in de goede richting.
Met hoop alleen gaan we zeker de verkeerde richting uit!
Het is al compleet ongelooflijk en onaanvaardbaar dat die 50/50 er al is of zou zijn! In welk land leven we alweer?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:51   #127
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ja, dat is zo. Laten we hopen dat het ooit kantelt in de goede richting.
Hopen is mooi.
Maar om terug te gaan naar mijn vraag...zelfs een positivo als jij vond dus ook nog geen voorbeeld van een staat waar ondanks islamitische meerderheid de democratie het toch won van de islam...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:54   #128
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Hopen is mooi.
Maar om terug te gaan naar mijn vraag...zelfs een positivo als jij vond dus ook nog geen voorbeeld van een staat waar ondanks islamitische meerderheid de democratie het toch won van de islam...
Euh .... Egypte? Ze hadden wel een militaire staatsgreep nodig.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 18:59   #129
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Euh .... Egypte? Ze hadden wel een militaire staatsgreep nodig.
Jij denkt dat ze daar progressie aan t maken zijn?

https://youtu.be/jzBVCcpn_iY
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 19:06   #130
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Jij denkt dat ze daar progressie aan t maken zijn?

https://youtu.be/jzBVCcpn_iY
Ik zou dat niet durven zeggen maar dat was zowat het enige voorbeeld waar ik op kon komen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 19:07   #131
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik zou dat niet durven zeggen maar dat was zowat het enige voorbeeld waar ik op kon komen.
Dan is t goed, laat ons er dan nog maar wat binnen halen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 14:12   #132
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Assita Kanko wordt kopstuk voor de N-VA




Er was al een enquête met de vraag of mensen hun stem nog voor de N-VA over zouden hebben.

N-VA ziet het binnenhalen van de 'vrouwenrechtenactiviste' als een goede zaak.

Ik wil met deze géén kwaad schrijven maar ik denk dat er véél VB stemmers die N-VA voordien eens gestolen heeft, terug naar hun 'stal' gaan lopen.

Ach het is bijna kerst dus , no problem' met een nieuwe kerststal?
Het is wel heel duidelijk hoe je bij N-VA een kopstuk kan worden.
Je moet een andere huidskleur of etnische achtergrond hebben, en bij voorkeur een vrouw zijn (Zuhal Demir, Darya Safai, Nadia Sminate...)

Verder gewoon algemeen Nederlands kunnen spreken, en daarmee een voorbeeld vormen voor migranten die zich spiegelen aan diezelfde achtergrond.

Ze hebben bij N-VA al verschillende moslims, en nu gaan ze selecteren op basis van huidskleur. Het doet een beetje denken aan de CD&V die een orthodoxe jood wilde aanstellen om ook in die gemeenschap stemmen te ronselen.

Ken je een vrouw met spleetogen die perfect AN kan, dan wordt dat het volgende kopstuk bij N-VA.

Bembem?

Dit lijkt me de ideale job voor jou. De meeste mensen sturen hun kat naar het parlement, je krijgt nog meer sociale voordelen dan je nu al hebt en je wordt riant vergoed.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 december 2018 om 14:18.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 14:32   #133
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het is wel heel duidelijk hoe je bij N-VA een kopstuk kan worden.
Je moet een andere huidskleur of etnische achtergrond hebben, en bij voorkeur een vrouw zijn (Zuhal Demir, Darya Safai, Nadia Sminate...)

Verder gewoon algemeen Nederlands kunnen spreken, en daarmee een voorbeeld vormen voor migranten die zich spiegelen aan diezelfde achtergrond.

Ze hebben bij N-VA al verschillende moslims, en nu gaan ze selecteren op basis van huidskleur. Het doet een beetje denken aan de CD&V die een orthodoxe jood wilde aanstellen om ook in die gemeenschap stemmen te ronselen.

Ken je een vrouw met spleetogen die perfect AN kan, dan wordt dat het volgende kopstuk bij N-VA.

Bembem?

Dit lijkt me de ideale job voor jou. De meeste mensen sturen hun kat naar het parlement, je krijgt nog meer sociale voordelen dan je nu al hebt en je wordt riant vergoed.
Beetje last van zure oprispingen precies.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 15:11   #134
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik wel, wanneer uit een enquête blijkt dat ong. 50% van de moslims in België zegt dat de wetten van de staat primeren op de voorschriften van de koran. Die andere 50% is een groot probleem, dat besef ik wel.
Je moet daar wel mee oppassen, met dat argument. "de wetten boven uw principes zetten" is maar een eigenaardig idee. Dat zou willen zeggen dat je ergens gelooft dat op een of andere manier, zware bedriegers er toch in slagen, op een of andere manier, om principieel juiste wetten te stemmen.

Het is eigenaardig om jegens moslims te eisen wat we niet van onszelf eisen. Je kan niet van 's morgens tot 's avonds zeggen dat politici boeven, kiekens, volksverlakkers.... zijn (wat volgens mij terecht is), en besluiten dat hun grillen en willen, die ze dus in wetten gieten, plots het hoogste goed zouden zijn dat er is, boven elke vorm van principieel denken. Nee, wetten trekken meestal op niks. Niemand vindt "wetten" de juiste principes. Het is een janboel van je welste, het resultaat van machtsspelletjes, voze compromissen, geile winstoverwegingen, en zo voort. Daar is niks bewonderenswaardig aan. De enige reden om U aan de wet te houden is het geweld van de staat dat tegen U ontketend wordt als je het niet doet.

Het probleem met moslims is niet dat ze hun principes boven dat allegaartje van wetten stellen. Het probleem is dat zij principes hebben waar wij niet mee kunnen instemmen, dat is al.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 16:44   #135
henke54
Partijlid
 
henke54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2007
Berichten: 205
Standaard

Assita Kanko bij de N-VA ? .... hmm ... 'kbegin (een beetje) meer sympathie voor die N-VA te krijgen ....
henke54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 16:52   #136
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het is wel heel duidelijk hoe je bij N-VA een kopstuk kan worden.
Je moet een andere huidskleur of etnische achtergrond hebben, en bij voorkeur een vrouw zijn (Zuhal Demir, Darya Safai, Nadia Sminate...)

Verder gewoon algemeen Nederlands kunnen spreken, en daarmee een voorbeeld vormen voor migranten die zich spiegelen aan diezelfde achtergrond.

Ze hebben bij N-VA al verschillende moslims, en nu gaan ze selecteren op basis van huidskleur. Het doet een beetje denken aan de CD&V die een orthodoxe jood wilde aanstellen om ook in die gemeenschap stemmen te ronselen.

Ken je een vrouw met spleetogen die perfect AN kan, dan wordt dat het volgende kopstuk bij N-VA.

Bembem?

Dit lijkt me de ideale job voor jou. De meeste mensen sturen hun kat naar het parlement, je krijgt nog meer sociale voordelen dan je nu al hebt en je wordt riant vergoed.

goeike !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 16:56   #137
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Schandalig hoeveel racisme Assita Kanko over haar heen heeft gekregen. En dat enkel omdat ze voor de NVA heeft gekozen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 16:59   #138
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Evident besluit : Anna List kan de gevraagde namen van linkse politici die die zwijnerij zouden relativeren niet leveren. Omdat ze niet bestaan ?

Aan hem om te antwoorden...
Onze linkse politici bestaan niet? Die politiekers die in alles de moslims naar de mond praten om toch maar hun stemmenaantal niet helemaal de dieperik in te zien gaan? Moet jij daar echt namen bij hebben? Die spreken toch in naam van de partij!
Het soort dat meent via het Marrakechpactje te laten verstaan dat we meer moeten mee gaan met hun gebruiken...
"Geen mannelijke dokter komt aan het lijf van mijn vrouw..." tenzij voor een besnijdenis of zo...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 17:01   #139
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Weet ge niet meer wie de Marrakech partijen zijn mss???

Dat staat daar in hé ... Respect voor culturele verscheidenheid in gezondheidszorg ...
Pandareus kent namen van linkse politici die daar niet mee akkoord gaan!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 17:09   #140
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
"De Romeinen" zijn heel veel opeenvolgende generaties. Sommige van die generaties hebben het christendom nooit gekend. Sommige stonden er grotendeels vijandig tegenover. En sommige van die generaties hebben hun hele leven niets anders geweten dan het christendom.

Er is nooit een moment geweest waarop "De Romeinen" bij elkaar kwamen en gezamenlijk besloten om het christendom in elkaar te knutselen. Het overkwam hen langzaam maar zeker. Zoals een klimaatverandering.
Als ik me goed herinner werden de eerste christenen voor de leeuwen gegooid en/of als brandende toortsen gebruikt in de arena's als sfeerverlichting. En is het geëindigd met een keizer die er zelfs een staatsgodsdienst van maakte?
Dat is misschien een idee voor onze politiekers: laten we van ons land een islamland maken! De hoofddoekjes voor mijn vrouw liggen al onder kerstboom!
Oeps... verkeerde plaats! de "winterboom"? Het zal toch wennen worden...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be