Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 juni 2015, 21:03   #1
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard Van Nespen verlaat Pegida

Het nieuws is nog niet "officieel", maar ik lees volgend bericht op hun Facebookpagina :


Beste vrienden en sympathisanten,

Vanwege onverzoenlijke meningsverschillen in het bestuur van Pegida Vlaanderen,
heb ik besloten om met onmiddellijke ingang ontslag te nemen als woordvoerder.
Ik ben bij deze ook niet langer verantwoordelijk voor de organisatie en het verdere verloop van de beweging.


De afgelopen 3 maanden waren geweldig en ik was fier op elke vrijheidsstrijder die Pegida en mijzelf in de afgelopen tijd gesteund heeft.

Echter, gezien de idealen van Pegida door het bestuur Vlaams-nationalistisch werden bekeken en door mijzelf eerder op Europees vlak,
leiden ertoe dat ik in eer en geweten mijn taak niet meer kan en wil voortzetten.

Ik wens het bestuur van Pegida Vlaanderen alle succes toe met de verdere acties en wens mijn opvolger eveneens welgemeend het allerbeste toe.

Rudy Van Nespen



Tot nu toe was Pegida toch een beetje een flop die te weinig op de voorgrond trad.
Vlaanderen en Europa hebben nood aan een sterkere anti-Islamitische beweging!
AVV.VVK is offline  
Oud 5 juni 2015, 10:45   #2
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)
Guinevere is offline  
Oud 5 juni 2015, 10:48   #3
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)
Als gij me die modderpoel eens kan tonen waar de zon in ondergaat, zal ik me bekeren! Afgesproken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 5 juni 2015, 10:53   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Het nieuws is nog niet "officieel", maar ik lees volgend bericht op hun Facebookpagina :


Beste vrienden en sympathisanten,

Vanwege onverzoenlijke meningsverschillen in het bestuur van Pegida Vlaanderen,
heb ik besloten om met onmiddellijke ingang ontslag te nemen als woordvoerder.
Ik ben bij deze ook niet langer verantwoordelijk voor de organisatie en het verdere verloop van de beweging.


De afgelopen 3 maanden waren geweldig en ik was fier op elke vrijheidsstrijder die Pegida en mijzelf in de afgelopen tijd gesteund heeft.

Echter, gezien de idealen van Pegida door het bestuur Vlaams-nationalistisch werden bekeken en door mijzelf eerder op Europees vlak,
leiden ertoe dat ik in eer en geweten mijn taak niet meer kan en wil voortzetten.

Ik wens het bestuur van Pegida Vlaanderen alle succes toe met de verdere acties en wens mijn opvolger eveneens welgemeend het allerbeste toe.

Rudy Van Nespen



Tot nu toe was Pegida toch een beetje een flop die te weinig op de voorgrond trad.
Vlaanderen en Europa hebben nood aan een sterkere anti-Islamitische beweging!
Hij heeft gelijk. Ongeacht of de Vlaams nationalisten van het VB nu anti-islam zijn of niet, het is volledig fout alle anti-islambewegingen in te palmen.
Zo hebben ze ook de grote SIOE betoging "vervuild" en natuurlijk door het feit dat VB expliciet aanwezig wou zijn (met Vlaamse leeuwen en al) werd die EUROPESE betoging verboden. Kwestie van geen sale flamins op straat te dulden in Bruxelles. Maar ondertussen was de boodschap van SIOE dus ook weer in de kiem gesmoord.

Ook in Duitsland focuste men weer op extreem rechts in de Pegida beweging.
Uiteraard ook hier politiek correct opgezet spel, maar men heeft toch weer die Pegida beweging in een negatief daglicht gezet.

Ik vind het vreselijk. Binnen twintig jaar, als de islamisering volledig op het spoor zit, zal er zeker geen pegida meer kunnen opstaan.

Binnenkort draai ik mijn kar en ga ik moslims overal positief discrimineren. Ik ga er zelfs op stemmen. Ik wil nog net meemaken dat ze de kathedraal als moskee gaan inrichten.

Dan zal ik tenminste content mijn hoofd neerleggen en blij zijn dat ik het verval niet meer hoef te ondergaan.

Ik ben fatalistisch hierover.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 5 juni 2015, 14:47   #5
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)
Wapper is offline  
Oud 5 juni 2015, 15:40   #6
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)
Qua logica kan dat tellen, maar 'k twijfel of 't de logica van de tekstschrijver is of de logica van de tekstplakster.....
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline  
Oud 6 juni 2015, 00:30   #7
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?
Wat wil je hiermee bereiken ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 juni 2015 om 00:32.
cookie monster is offline  
Oud 7 juni 2015, 23:10   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)
Jouw Koran kan mij, net als de bijbel, aan mijn reet roesten.
Steek hem in je gat je koran, gooi hem op het stort, of breng hem naar het containerpark. Daar weten ze raad met klein gevaarlijk afval.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 juni 2015, 23:18   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Wat Van Nespen betreft. Wie van Belgisch-nationalistische BUBbel naar Vlaams-nationalistische Belanger evolueert, en daartussenin ook nergens zijn draai kon krijgen, kan moeilijk ernstig worden genomen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 juni 2015, 23:24   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Om het bloed op te kuisen dat rijkelijk vloeit er in �*lle landen waar het boek van Guinevere gehanteerd wordt is er meer nodig dan schijtpapier.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 juni 2015 om 23:25.
Knuppel is offline  
Oud 8 juni 2015, 07:56   #11
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
dat is nog eens origineel !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 8 juni 2015, 08:07   #12
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

exit hans dubois
exit wim van rooy
exit rudy van nespen

't gaat goed met Pegida vlaanderen...

Binnenkort zullen Rob Klop en Bert Deckers toch echt uit de schaduw moeten komen, het spelleke van vlaams blokkers op de achtergrond die de touwtjes in handen houden een poesjenel die woordvoerder mag spelen lukt blijkbaar niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 8 juni 2015, 08:22   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
't gaat goed met Pegida vlaanderen...
En iets anders om de islamisering een halt toe te roepen is er niet in Belgique.

Je hebt dus alle reden om te juichen....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 8 juni 2015, 09:27   #14
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En iets anders om de islamisering een halt toe te roepen is er niet in Belgique.

Je hebt dus alle reden om te juichen....
Go for it, Knuppel. Het voorzitterschap is vacant. Uw kans om in de voetsporen van Bachmann, wat zeg ik, Karel Martel, te treden!
dalibor is offline  
Oud 8 juni 2015, 12:37   #15
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Het is zinloos om je aan te bevelen je goede raad zélf ter harte te nemen, zeker?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 juni 2015 om 12:37.
Knuppel is offline  
Oud 8 juni 2015, 13:14   #16
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
exit hans dubois
exit wim van rooy
exit rudy van nespen

't gaat goed met Pegida vlaanderen...

Binnenkort zullen Rob Klop en Bert Deckers toch echt uit de schaduw moeten komen, het spelleke van vlaams blokkers op de achtergrond die de touwtjes in handen houden een poesjenel die woordvoerder mag spelen lukt blijkbaar niet.
Gelukkig ben je al lang uit de schaduw gekropen, hé...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 8 juni 2015, 14:10   #17
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het is zinloos om je aan te bevelen je goede raad zélf ter harte te nemen, zeker?
Ik ben geen pegidaan. Jij wel.
dalibor is offline  
Oud 8 juni 2015, 14:53   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik ben geen pegidaan. Jij wel.
Zelfs als dat zo zou zijn, dan nog heb jij daar niets mee te maken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 8 juni 2015, 15:50   #19
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.389
Standaard

Is Van Nespen bij welke organisatie dan ook niet vroegtijdig vertrokken ?
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 8 juni 2015 om 15:51.
LiberaalNL is offline  
Oud 8 juni 2015, 19:09   #20
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Is Van Nespen bij welke organisatie dan ook niet vroegtijdig vertrokken ?
Blokkers... allemaal saucissenvolk. Ondanks de steun en sturing van het blok geraakten die losers niet verder dan 250 man, en daarvoor hadden ze dan nog hun knokploeg van Voorpost nodig. Plus 3 patsy's die moesten doorgaan voor 'neutrale' woordvoerders. Jammer genoeg voor hen dachten die mensen dat ze blijkbaar echt iets te zeggen gingen hebben...
Blijkbaar is de burger toch minder achterlijk dan dat ze bij het blok hadden ingeschat. Zelfs een feestje van de duivenmelkers van Horebeke trekt meer volk dan Pegida vlaanderen.
Arme Philip DW, het zit hem echt niet mee...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be