Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2018, 05:24   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard Jongerenpartij mikt op Brussel

(Misschien dubbeldraad? Mea culpa)

Jongerenpartij mikt op Brussel

Citaat:
Het pleit voor een gezamenlijke Europese oplossing voor thema’s als de klimaatverandering, ?*ongelijkheid, migratie, terreur en de ?*impact van technologie op de arbeidsmarkt.
Yeah right!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 06:23   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Nog een kloon van Groen

Dat ze maar doen, hoe meer partijtjes hoe beter.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 06:57   #3
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Nog een kloon van Groen

Dat ze maar doen, hoe meer partijtjes hoe beter.
Hoe meer versplintering hoe beter.
Waar is de tijd van Luc toen ik daar ook nog op gestemd heb.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 08:25   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

zijn dat "jongeren" of gewoon jongeren?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 16:21   #5
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Nog een kloon van Groen

Dat ze maar doen, hoe meer partijtjes hoe beter.
Waarom hoe beter?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 16:23   #6
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Hoe meer versplintering hoe beter.
Waar is de tijd van Luc toen ik daar ook nog op gestemd heb.
Wie was Luc ?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 16:23   #7
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Waarom hoe beter?
Een partij van 12% kan enkele zetels halen. Drie partijen van 4% halen er geen enkele.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 16:33   #8
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Wie was Luc ?
De oprichter van AGAVEV.
Hoe konden we weten dat ze met ANders GAan LEVen de sharia bedoelden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 17:39   #9
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
De oprichter van AGAVEV.
Hoe konden we weten dat ze met ANders GAan LEVen de sharia bedoelden?
Nadat bekend werd dat hij minderjarigen verkrachtte op sex boerderijen moest er toch een belletje gerinkeld hebben.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 17:47   #10
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
De oprichter van AGAVEV.
Hoe konden we weten dat ze met ANders GAan LEVen de sharia bedoelden?
Die geperverteerde pater was toen niet bezig met vreemdelingen, maar wel met ervoor te zorgen dat hij zijn fluit kon gebruiken in zijn brouwerij van Viersel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 19:00   #11
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

Politiek is en moet politiek zijn, alleen de traditioneel-tjes = aan >> stilstaan en meer partijen die hunkeren naar en kiezer moet kunnen. Maar dan zou ook duidelijk in de grondwet moeten staan “scheiding van geloof en staat” omdat geloof niets met democratische politiek te maken heeft.

Terug stel ik vast: dat Volt stelt “Nieuw en vooruitstrevend” te zijn, waarom ??? Omdat ze zoals Trump direct werken en inspelen op hun “luisteraars” via internet of Tweet? Om zo van hen "believers" te maken?

Niets nieuw aan, want ze werken volgens middeleeuws kies gedrag, de partij aan de macht helpen via 1 X kiezen zetel bezorgen!

In >> rubriek: komkommertijd : o-vld zegt nee tegen confederalisme, # 87 schreef ik al Meneer De Croo in Zwitserland met persoonlijk referendum kiezen, zelf beslissende kantons functioneert de directe democratie zoals internet. Wissel werkend linken legend naar elkaar in beide richtingen op de zelfde wijze zoals het internet, gericht, duidelijk en snel alle thema’s aanpakkend waar aan gesleuteld moet worden!
Net zo gemakkelijk en direct als ik hier zit te reutelen, mijn persoonlijke mening geef word daar gekozen voor hoe ze willen leven in hun stad, kanton, land!
(Terwijl ze er hier jaren over doen om en regelke in de wet boek veranderd te krijgen)

Waar iedereen persoonlijk via referendum kiest en zo linken leggen naar en met elkaar om zo op een thema kiezen en meerderheid vormen dat keuze bepalend democratisch meerderheid als resultaat heeft.

Economisch, maatschappelijk, energie ….. Persoonlijk keuze voor in de stad, in het kanton of voor overkoepelende problematieken dat het land aangelangd of voor contact met het buitenland. Directe democratie.

Steeds vernieuwend evolueert Zwitserland verder, het referendum keuze via GSM word zelfs nu al in sommige kantons getest via Blockchain techniek verfijnd >>> om de burger nog makkelijker, sneller en duidelijke de kans te geven hun per thema onveranderbare sjoemel vrij persoonlijke wil duidelijk te maken! Kiezen en democratie is in Zwitserland al lang evenredig zoals het internet functioneert.

Ik bedoel waarom kijkt niemand naar of neemt en voorbeeld aan en zéér goed economisch en politiek functionerend Zwitsers voorbeeld om “te vernieuwen” Terwijl ze het toch steeds hebben over de inbreng van het volk te willen activeren om een eerlijkere politiek landschap te bereiken!

Ik vermoed dan ook dat Volt een zeer goed uitgekiende strategie is van Links, om via internet gebeuren en EU terug toekomst gericht vat te krijgen op kiezers! Flowerpower Two ?

Voor namelijk jonge kiezers die nog dromen en vooral goed gelovig zijn wllen strikken.

Volt werd opgericht door de 26-jarige Italiaan Andrea Venzon die in Italië links net als in de rest van de EU zag verdampen. De werkwijze van links is "alles aan en voor" een wereld wijde macht, altijd geweest dat nu gepropagandeerd word via iets NIEUWS dan rode vlaggen, de internationale of vakbond >> nu Internet Volt!

Net zoal CD&V hier steeds weer minder stemmen haalt maar hun dominant gedrag via EU in ons land ZO blijft opdringen… is dat democratie, is dat het volk hun keuze uitvoeren??? Neen dat is bedrog

T'is net zo nieuw als de reclame voor waspoeders, Nieuw, nieuw, nieuw Roder dan rood.

Daarom zijn ze tegen wat links “ alles aan de staat” verwijtend populisme en nationalisme noemt. Terwijl in Zwitserland deze omschrijving nooit gebruikt word, onbestaand is, niet gescholden niet verwijtend resultaten geboekt worden waar de persoonlijk kiezende persoon veel aan heeft.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 juli 2018 om 19:25.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2018, 14:12   #12
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
(Misschien dubbeldraad? Mea culpa)

Jongerenpartij mikt op Brussel



Yeah right!
Als het een partij is van die "jongeren" die regelmatig in het nieuws komen zonder hun namen te noemen, kunnen ze veel stemmen halen...……….
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be