Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2018, 15:43   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Oost Europeanen en negers : de ondergang van onze levensstandaard

Mij kan het eigenlijk géén bal schelen wat kleur smoelwerk iemand heeft.

Wat mij wel stoort is dat het hier niets meer met te maken heeft, met kleurtjes bedoel ik maar wel met dat het een 'goed' georkestreerde invasie is, meestal van lieden die het in Europa eens allemaal naar eigen hand willen komen zetten op commando van wie weet wie of wat. (zij die er groot geld met verdienen waarschijnlijk)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2018 om 15:59.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2018, 14:47   #22
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Het is met spijt in het hart dat ik moet zeggen dat stemmen voor het VB hetzelfde is als een wedkantoor binnenstappen en uw geld inzetten op een paard dat niet meeloopt in de koers.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2018, 15:27   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Jammer dat Oost Europeanen weer ove dezelfde kam gescheerd worden, meestal zijn het inteelt Roma die dezelfde problemen hebben als inteelt Moslims. Met andere Oost Europeanen is er meestal niets aan de hand behalve misschien een alcohol probleem.
Inderdaad, ik vind dat 1000 miles hier ferm uit de bocht gaat. De voormalige Oostblok-landen zijn net zogoed Europeaan als wijzelf. Wie voortdurend zit te foeteren op Polen, Tsjechen, Slowaken, Hongaren, Kroaten enz. die geeft blijk van Europese geschiedenis zeker geen kaas gegeten te hebben. Dat zijn stuk voor stuk allemaal landen die net zo beschaafd zijn als de West-Europese. En wat Roemenen betreft, het is nu eenmaal zo dat Roemenië samen met Albanie en Bulgarije behoort tot de armste onder de Europese staten. Vierenveertig jaar onder communistisch bewind heeft er allesbehalve geholpen om het levenspeil op te tillen. Ik herinner mij nog de verbazing en de afschuw toen tijdens de eerste maanden na de val van het "verlichte" regime van Ciaucescu en zijn eega de ware toestand in Roemenië boven water kwam. Wie herinnert zich niet de gruwelijke beelden van totaal verwaarloosde kinderen in weeshuizen? Wij West-Europeanen hebben het geluk gehad in 1944-45 bevrijd te worden door Britten en Amerikanen. De Oost-Europeanen zijn in 1945 van de Nazi-dictatuur in de door de Slovjets gedomineerde commie-dictatuur terecht gekomen en pas echt bevrijd geworden in 1989/90.

Laatst gewijzigd door quercus : 13 augustus 2018 om 15:28.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2018, 15:54   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Maar ik heb toch al altijd beweerd dat de francofonie en bij uitbreiding heel la Belgique een laag bij de grondse zuiver racistische anti-Vlaamse bedoening is...
Dat heeft niks met "negerinnen" te maken, dat is het punt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2018, 15:55   #25
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het is met spijt in het hart dat ik moet zeggen dat stemmen voor het VB hetzelfde is als een wedkantoor binnenstappen en uw geld inzetten op een paard dat niet meeloopt in de koers.
Verkiezingen is een wedkantoor binnenlopen, en uw geld in een van de zakken steken die daar open staan, en terug buiten gaan zonder bewijsje.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2018, 21:13   #26
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
Bron: eigen ervaring.

Omdat de Koekelbergtunnel nog steeds afgesloten is besloot ik nogmaals met het openbaar vervoer naar Brussel te gaan...wat eens temeer een uitdaging bleek voor de zenuwen en een beproeving tegen onze levenswijze.

De heenreis (ritje van 45 minuten):
Daar had ik "de eer" om bij twee negerinnen te zitten die geen woord vlaams spraken en naar wat ik kon begrijpen uit hun conversatie ook niet de intentie hadden om dit ooit te leren.
Het gesprek ging vrijwel alleen tegen vlamingen en onze onverdraagzame mentaliteit t.o.v. franstalige negerinnen en over hoe ze het beste een staats --of stadsjobke konden vastkrijgen in het brusselse om "op hun gemak" te zijn...
Ze erkenden wel dat er véél werk was in vlaanderen, maar daarom moesten ze vlaams leren...tot daar deze denkpiste.
De réden waarom ze in vlaanderen wonden was omdat ze veel meer konden profiteren van het systeem (gratis sport en cultuur, goedkoper openbaar vervoer,..) dan in Brussel.
Ik moet zeggen een leerrijke ervaring over wat er leeft bij onze zwarte medemens
Ze zijn tenminste bereid te gaan werken, iets wat van nogal wat autochtone Vlamingen niet kan gezegd worden.

En stop aub met dat 'neger'...
Afrikanen, Congolozen enz. nooit van gehoord zeker

Laatst gewijzigd door bembem : 13 augustus 2018 om 21:13.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2018, 21:21   #27
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ze zijn tenminste bereid te gaan werken, iets wat van nogal wat autochtone Vlamingen niet kan gezegd worden.

En stop aub met dat 'neger'...
Afrikanen, Congolozen enz. nooit van gehoord zeker
Kijk wie het schrijft ...
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2018, 18:31   #28
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat heeft niks met "negerinnen" te maken, dat is het punt.
Er is wel een verschil tussen de "eigen bewoners", soms generaties ver, van dit landje en diegenen die van einde en verre hier ongevraagd en ongewenst binnenwaaien en ook denken dat ze hier zo maar op onze kosten mogen komen leven!
Sommigen van die "eigen bewoners" behoren ook tot onbeschaamd profitariaat, maar als de rest van de wereldbevolking hier zo maar met de zelfde bedoeling komt binnenvallen gaat dat wel een stapje te ver!
Je kunt natuurlijk een discussie opstarten over het begrip "eigen bewoners" maar wat en wie ik bedoel zal wel duidelijk zijn voor diegenen die het "willen" weten!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2018, 18:33   #29
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ze zijn tenminste bereid te gaan werken, iets wat van nogal wat autochtone Vlamingen niet kan gezegd worden.

En stop aub met dat 'neger'...
Afrikanen, Congolozen enz. nooit van gehoord zeker
Juist. We vervangen "neger" door Afrikanen, Congolezen enz en het probleem is opgelost.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2018, 18:36   #30
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ze zijn tenminste bereid te gaan werken, iets wat van nogal wat autochtone Vlamingen niet kan gezegd worden.

En stop aub met dat 'neger'...
Afrikanen, Congolozen enz. nooit van gehoord zeker
En zelfs als ze "bereid zijn om te werken" maar men heeft hen niet gevraagd en men heeft hen niet nodig dan mogen ze nog blijven vanwaar ze komen! Stel je voor dat er een paar miljoen uit andere landen ofte werelddelen zich hier gewoon komen aanmelden met de boodschap "dat ze bereid zijn te werken"...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2018, 08:50   #31
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ze zijn tenminste bereid te gaan werken, iets wat van nogal wat autochtone Vlamingen niet kan gezegd worden.
Van u kan evenmin gezegd worden dat u bereid bent te gaan werken. Hypocriete zeveraarster.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2018, 09:39   #32
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Van u kan evenmin gezegd worden dat u bereid bent te gaan werken. Hypocriete zeveraarster.
O maar een staatsjobke zou ons bemmeke wel liggen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2018, 10:50   #33
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
O maar een staatsjobke zou ons bemmeke wel liggen.
Da's dan weer waar. Alhoewel, om naar die staatsjob te geraken, moet ge er eerst naartoe gaan. Véél te veel moeite voor ons Bemmeken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2018, 15:39   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Er is wel een verschil tussen de "eigen bewoners", soms generaties ver, van dit landje en diegenen die van einde en verre hier ongevraagd en ongewenst binnenwaaien en ook denken dat ze hier zo maar op onze kosten mogen komen leven!
Sommigen van die "eigen bewoners" behoren ook tot onbeschaamd profitariaat, maar als de rest van de wereldbevolking hier zo maar met de zelfde bedoeling komt binnenvallen gaat dat wel een stapje te ver!
Uit die tekst kon ik enkel maar opmaken dat die negerinnen zodanig perfect geïntegreerd waren, zich de lokale vadsigheidscultuur en de lokale misprijzen voor Vlamingen eigen gemaakt hadden, dat, op hun huidskleur na, men ze niet had kunnen onderscheiden van "echte brusselaars". Zo een mensen zijn voor mij dan ook inderdaad ononderscheidbaar. Dat ze toevallig wat genetisch materiaal hebben dat meer oostindische inkt in hun vel maakt dan wij, is voor mij even onbeduidend dan dat er zijn die genetisch materiaal hebben dat, zeg maar, platvoeten geeft.

Een onderscheid maken, louter op basis van die genetische oost-indische inkt lijkt mij inderdaad, "racisme van de domme soort". Je kan evengoed gaan fulmineren tegen mensen met rood haar, of platvoeten, nee ? Het is gewoon dat die oost-indische inkt in 't vel meer opvalt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2018, 15:43   #35
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ze zijn tenminste bereid te gaan werken, iets wat van nogal wat autochtone Vlamingen niet kan gezegd worden.

En stop aub met dat 'neger'...
Afrikanen, Congolozen enz. nooit van gehoord zeker
Niet alle Afrikanen zijn zwart.

Racist.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2018, 17:58   #36
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Niet alle Afrikanen zijn zwart.

Racist.
Iedereen weet wat met 'neger' bedoeld wordt. Wie is hier nu de racist.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2018, 18:00   #37
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Uit die tekst kon ik enkel maar opmaken dat die negerinnen zodanig perfect geïntegreerd waren, zich de lokale vadsigheidscultuur en de lokale misprijzen voor Vlamingen eigen gemaakt hadden, dat, op hun huidskleur na, men ze niet had kunnen onderscheiden van "echte brusselaars". Zo een mensen zijn voor mij dan ook inderdaad ononderscheidbaar. Dat ze toevallig wat genetisch materiaal hebben dat meer oostindische inkt in hun vel maakt dan wij, is voor mij even onbeduidend dan dat er zijn die genetisch materiaal hebben dat, zeg maar, platvoeten geeft.

Een onderscheid maken, louter op basis van die genetische oost-indische inkt lijkt mij inderdaad, "racisme van de domme soort". Je kan evengoed gaan fulmineren tegen mensen met rood haar, of platvoeten, nee ? Het is gewoon dat die oost-indische inkt in 't vel meer opvalt.
Vlamingen die op hun beurt 'negerinnen' en Brusselaars + Walen lokaal 'misprijzen'. Met in het bijzonder: vlaamse boeren.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2018, 18:34   #38
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Vlamingen die op hun beurt 'negerinnen' en Brusselaars + Walen lokaal 'misprijzen'. Met in het bijzonder: vlaamse boeren.
Boeren werken tenminste hard.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2018, 18:53   #39
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Iedereen weet wat met 'neger' bedoeld wordt. Wie is hier nu de racist.
Dat klopt, iedereen weet wat ermee bedoelt wordt.
Donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara.
Wie er iets anders mee bedoelt heeft last van racisme.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2018, 20:17   #40
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Da's dan weer waar. Alhoewel, om naar die staatsjob te geraken, moet ge er eerst naartoe gaan. Véél te veel moeite voor ons Bemmeken.
Dat is toch wel tegen het Gelijke Kansen beginsel, niewaar ? Ge zou staatsjobkes moeten kunnen bekomen op tinternet, zonder er naartoe te moeten. Wa peisde ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be