Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2020, 16:52   #41
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, dat is universeel, en volgens mij zelfs de basis van religies: het niet-begrijpen van emergente fenomenen. Als er iets gebeurt, zou dat altijd het "plan" moeten zijn van snoodaards, spontaneiteit lijkt niet te bestaan.

Zero risico bestaat niet. Dat was trouwens destijds ook mijn teneur in mijn boek over kernenergie, he. Je rekent de risico's mee in, en je hebt dan een netto kosten-baten analyse. Daarop gebaseerd, gok je (neem je een risico).

Er zijn veel mensen die zeggen dat gain of function een te groot risico is voor een te kleine winst. Vroeg of laat ontsnapt er altijd wel iets. Daar moet inderdaad geen "snood plan" voor zijn.

Wat we nu vaststellen - of dat virus nu natuurlijk is overgedragen, of ontsnapt - is inderdaad dat die gain-of-function experimenten ons niet veel hebben bijgeleerd. 15 jaar lang spelen met corona virussen, en als er dan een langs komt, kunnen we *in de praktijk* niet veel met die kennis doen, voor zover ik weet. Ik denk niet dat die 15 jaar prutsen met sars achtige virussen in een lab ons in werkelijkheid veel hebben geholpen in deze epidemie op praktisch vlak.
De normale reactie van de wetenschappelijke wereld is dan "nee, natuurlijk niet, we moeten dat minstens nog 20 jaar doen, en meer middelen krijgen"


Tjah da's natuurlijk bijna een evidentie hé
Ge vraagt niet naar zoiets maar krijgt het wel plots op uw dak en 't zal telke male net iets anders uitdraaien
De vraag is of ge daar ooit 'klaar' voor kunt zijn om daar wat aan te verhelpen
Da's zo iets als een halve eeuw de kop erover breken en voorbereiden wat ge kunt doen als er een meteoriet ( die ge tijdig spot ) op dak gaat vallen en wat ge kunt doen als die ( al is het deels ) op uw dak valt aan de indirecte gevolgen ervan
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2020, 17:04   #42
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Blijkbaar niet he. Nog eens, Trump heeft het bestaan van covid-19 nooit een hoax genoemd. Dat op zich is een hoax. Een die door "kwaliteitsmedia" gepropageerd wordt, maar niet overeenkomt met de realiteit.

Toon anders eens aan waar Trump zegt dat de ziekte covid-19 niet bestaat. Dat is immers wat het betekent als je zegt dat hij 'covid-19 een hoax" noemt.
Zoals ik al zei heb ik me te sterk uitgedrukt
De vraag is zelf of hij zelf realiseert wat de perfecte betekenis ervan is.
In de context van heel die speech kan ik alleen maar tot de vaststelling komen dat hij 'covid-19 = zeer dreigende pandemie die nu de VS heeft bereikt' een complete hoax is gelanceerd door de democrats

btw
Zo spreekt hij ook van de 'impeachment hoax'
Wilt dat zeggen dat die procedure nu niet bestaat ?
Of dat die procedure an sich niks voorstelt en nooit in werkelijkheid zou leiden tot afzetting
Of dat deze poging om hem dat te lappen compleet op niks gebaseerd was en enkel in het leven geroepen is als hoax dat hij er voor in aanmerking zou komen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2020, 19:43   #43
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Wel?
Waar blijft het bewijs van samenzweringstheorie elfhonderdachtendertig take 15? ????
Heeft Bill Gates het afgekocht?
Of heeft hij haar bedreigd met Alien 5G chemtrails? ????????????
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be