Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2019, 11:45   #741
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ja geef er maar een draai aan; 'iedereen behoort te werken anders zijn het parasieten' en nog wat van die zever. Btw een ieder is onschuldig tot het tegendeel bewezen. En Johan is een vrij man, just saying. Wat daar in die cacao draad gepost werd door u & uw companen kan men omschrijven als laster want het was wel wat meer dan natrappen i.e. een op dat moment machteloze arme man jennen/pesten/de dood inwensen. Ik heb mij niets te reprocheren op dat vlak, die Julie was namelijk reeds dood. Ze zal heus niet wakker liggen van mijn zogezegd gebrek aan respect (). Like i said; Not my fault noch die van de minister. Het risico 0 bestaat nu eenmaal niet.
Mens toch.. hou je toch gewoon niet voor mogelijk??? "Ik doe niets verkeerd wanneer ik dit slachtoffer van moord omschrijf als burgertrut " want ze is al dood". Mocht het niet zo schijnend zijn als voorbeeld van gigantische achterlijkheid, wordt het vanzelf hilarisch....het lijkt hier bij wijlen wel de afdeling psychiatrie!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 02:02   #742
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Hoe zit het met Julie's fiets? IS DIE FIETS AL GEVONDEN?

Fietsmandje, GSM, reispas, schoen, kledingstukken, andere voorwerpen, alles is gevonden, behalve de fiets.


Citaat:
Pas uren later, toen het al donker was, keerde hij terug naar de steeg en trok hij het stoffelijke overschot van Julie tot aan het Albertkanaal.
Hij duwde het lichaam in het water en gooide de fiets en haar gsm achterna. Enkele kledingstukken, zoals haar jas en broek, werden zondag in het gras teruggevonden.
https://www.hln.be/de-krant/julie-vo...even~a7958d74/
Of weet hier iemand een verwijzing naar een gevonden fiets?

't Is maar een detail.
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:58   #743
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Hoe zit het met Julie's fiets? IS DIE FIETS AL GEVONDEN?

Fietsmandje, GSM, reispas, schoen, kledingstukken, andere voorwerpen, alles is gevonden, behalve de fiets.




Of weet hier iemand een verwijzing naar een gevonden fiets?

't Is maar een detail.
Een bijkomstig detail.
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be