Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006)

 
 
Discussietools
Oud 1 februari 2007, 10:57   #1
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard mijn deel van de taart

Beste Jean Marie,

Ik ben akkoord dat u mij, indien u zou kunnen, wil schorsen van werkloosheidsuitkering.

Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten en men mij door de globalisatie impliciet het recht heeft ontnomen om zelf te ondernemen.

Ik ben dus akkoord om volledig zonder inkomen gezet te worden.

Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 februari 2007 om 10:58.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 1 februari 2007, 18:43   #2
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
Beste Jean Marie,

Ik ben akkoord dat u mij, indien u zou kunnen, wil schorsen van werkloosheidsuitkering.

Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten en men mij door de globalisatie impliciet het recht heeft ontnomen om zelf te ondernemen.

Ik ben dus akkoord om volledig zonder inkomen gezet te worden.

Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?
baneen gij ge hebt dat 1/10miljoenste niet verdiend
giserke is offline  
Oud 1 februari 2007, 18:54   #3
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
baneen gij ge hebt dat 1/10miljoenste niet verdiend
en hoeveel zou ik daar dan volgens u voor moeten betalen en aan wie ?

en als ik dan geen 1/10 000 000 krijg waar mag ik dan gaan liggen kreperen ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 februari 2007 om 18:55.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 1 februari 2007, 20:23   #4
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied
Da's 30.528 are. In principe, en als ge goeie grond kiest, kunt ge daar genoeg patatten op verbouwen om als alleenstaande te overleven. Maar dan mogen er in die tent van u wel geen kinderen verwekt worden hé, dat spreekt.

Ge vergeet natuurlijk de fundamenteelste kwestie: burgers kunnen in ons land nooit écht eigenaar van land worden. Ge krijgt alleen van de staat het vruchtgebruik.

Ge kunt dus niet, zoals ge denkt, uit de greep van de Belgische staat treden, toch niet op de manier waarop gij dat voorstelt.


Alleen in Amerika zijn landeigenaren écht volledig eigenaar van hun stuk grond. Voor de rest is drievierde van alle land op deze planeet eigendom van de Britse koningin (die het vruchtgebruik afstaat aan landen die dat gevraagd hebben) en van Staten, nooit van individuen.
C2C is offline  
Oud 1 februari 2007, 20:43   #5
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Voor de rest is drievierde van alle land op deze planeet eigendom van de Britse koningin (die het vruchtgebruik afstaat aan landen die dat gevraagd hebben) en van Staten, nooit van individuen.
Kunt u uitleggen volgens welke regels de Belgische staat afhankelijk is van de Britse koningin en volgens welke procedures ze dat vruchtgebruik kunnen uitoefenen? Dat wij onze eigen grond slechts "lenen" van de staat, was mij al bekend. Dat die staat dat echter zelf "leent" van de Britse koningin was mij echter onbekend.
IlluSionS667 is offline  
Oud 2 februari 2007, 00:54   #6
d24e
Partijlid
 
d24e's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 213
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Kunt u uitleggen volgens welke regels de Belgische staat afhankelijk is van de Britse koningin en volgens welke procedures ze dat vruchtgebruik kunnen uitoefenen? Dat wij onze eigen grond slechts "lenen" van de staat, was mij al bekend. Dat die staat dat echter zelf "leent" van de Britse koningin was mij echter onbekend.
Ik denk dat je zijn post fout leest. Drie vierde is niet in de handen van de koningin, maar het eigendom van de koningin + eigendom van staten = 3/4.
d24e is offline  
Oud 2 februari 2007, 09:22   #7
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d24e Bekijk bericht
Ik denk dat je zijn post fout leest. Drie vierde is niet in de handen van de koningin, maar het eigendom van de koningin + eigendom van staten = 3/4.
Ah... Oeps. Ik zal het maar aan vermoeidheid wijten
IlluSionS667 is offline  
Oud 3 februari 2007, 02:13   #8
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
en hoeveel zou ik daar dan volgens u voor moeten betalen en aan wie ?

en als ik dan geen 1/10 000 000 krijg waar mag ik dan gaan liggen kreperen ?
Misschien een beetje meer verantwoordelijkheid opnemen in uw leven?
Dan moet je niet creperen.
giserke is offline  
Oud 3 februari 2007, 02:47   #9
jjuliusmaximus
Vreemdeling
 
jjuliusmaximus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2006
Locatie: Ontario,Canada
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht

Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?
Goede deal JM ! geef hem 3 m² patattenland en ik zou er nog een extra kustwaterstrookje van 0,0067 m bovenop gooien .
Ik ben effectief " uit de belgische staat getreden" en eis dan ook mijn lapje grond op....graag zou ik mijn 0,0067 m in Knokke le Zoute hebben, dank U. Ik wil wel het luchtruim erboven ! .....kwestie van het luchtverkeer wat te kl*ten.
__________________
What ? me worry ?
jjuliusmaximus is offline  
Oud 3 februari 2007, 20:53   #10
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
Beste Jean Marie,

Ik ben akkoord dat u mij, indien u zou kunnen, wil schorsen van werkloosheidsuitkering.

Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten en men mij door de globalisatie impliciet het recht heeft ontnomen om zelf te ondernemen.

Ik ben dus akkoord om volledig zonder inkomen gezet te worden.

Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?
Je krijgt dus een stukje strand+kust ter breedte van 7mm (oftewel 1/10 000 000 van een kustlijn van 72km) en een lap grond van 30 are, waarmee je alles zal moeten doen. Verder krijg je absoluut niets aangezien je jouw deel gekregen hebt. Je mag dus zelf instaan voor de kweek van je voedsel, voor het opwekken van je energie, het zuiveren van je afvalwater, het oppompen van je drinkwater, het aanmaken van je werktuigen, noem maar op...
Je hebt vorige keer zelf al toegegeven dat je daar eigenlijk absoluut niet mee kan leven en dat dit "erfdeel" gezever dus feitelijk niet meer is dan een goedkoop excuus om van een maatschappij te eisen dat zij je moeten onderhouden. Waarom probeer je het dan toch nog eens?
Sfax is offline  
Oud 4 februari 2007, 10:35   #11
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Je krijgt dus een stukje strand+kust ter breedte van 7mm (oftewel 1/10 000 000 van een kustlijn van 72km) en een lap grond van 30 are, waarmee je alles zal moeten doen. Verder krijg je absoluut niets aangezien je jouw deel gekregen hebt. Je mag dus zelf instaan voor de kweek van je voedsel, voor het opwekken van je energie, het zuiveren van je afvalwater, het oppompen van je drinkwater, het aanmaken van je werktuigen, noem maar op...
Je hebt vorige keer zelf al toegegeven dat je daar eigenlijk absoluut niet mee kan leven en dat dit "erfdeel" gezever dus feitelijk niet meer is dan een goedkoop excuus om van een maatschappij te eisen dat zij je moeten onderhouden. Waarom probeer je het dan toch nog eens?
of ik op dat stuk land mijn plan kan trekken is niet jouw probleem maar wel het mijne. Wat echter zeker is dat is dat ik zonder werk en zonder uitkering en zonder de mogelijkheid om zelfstandig te ondernemen en zonder een deel van de taart nog veel erger af ben dan met een stuk land. Met een stuk land heb ik dan tenminste nog een plek waar ik ongestoord kan kreperen.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 4 februari 2007, 13:54   #12
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
of ik op dat stuk land mijn plan kan trekken is niet jouw probleem maar wel het mijne. Wat echter zeker is dat is dat ik zonder werk en zonder uitkering en zonder de mogelijkheid om zelfstandig te ondernemen en zonder een deel van de taart nog veel erger af ben dan met een stuk land. Met een stuk land heb ik dan tenminste nog een plek waar ik ongestoord kan kreperen.
Je wentelt jezelf in zelfmedelijden Kobaf; je wil immers niet werken (dat heb je elders al vaak genoeg gesteld) dus dat je nu de kans om te ondernemen krijgt of niet, maakt niet uit (die kans is er immers).
Sfax is offline  
Oud 4 februari 2007, 15:15   #13
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Voor dat Kobaf-mannetje is de vreemdste beredenering goed, om zichzelf goed te praten dat hij niet wil werken.

Waar hij niet over praat is de gratis scholing, de goedkope medische voorzieningen, de voorzieningen van algemeen nut, de inspanningen die anderen geleverd/leveren om dat allemaal aan Kobafje aan te bieden.

Zielig manneke.
Don Quichote is offline  
Oud 4 februari 2007, 15:35   #14
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten ...
En om welke reden gebeurde dit?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 20 maart 2007, 13:52   #15
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.501
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En om welke reden gebeurde dit?
Precies, om welke reden?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 20 maart 2007, 13:58   #16
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
of ik op dat stuk land mijn plan kan trekken is niet jouw probleem maar wel het mijne. Wat echter zeker is dat is dat ik zonder werk en zonder uitkering en zonder de mogelijkheid om zelfstandig te ondernemen en zonder een deel van de taart nog veel erger af ben dan met een stuk land. Met een stuk land heb ik dan tenminste nog een plek waar ik ongestoord kan kreperen.
en hoe denk je jouw deel van de staatsschuld te gaan vergoeden ?

als ik mij niet al te erg vergis sta jij 25.000 € in het krijt, waar elk jaar zo'n 1.125 € intrest bijkomt
Anna List is offline  
Oud 20 maart 2007, 14:26   #17
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en hoe denk je jouw deel van de staatsschuld te gaan vergoeden ?

als ik mij niet al te erg vergis sta jij 25.000 € in het krijt, waar elk jaar zo'n 1.125 € intrest bijkomt
die schuld heb ik niet gemaakt he, noch heb ik ooit mijn forfait daarvoor gegeven, noch werd mij ooit gevraagd of ik belgisch staatsburger wilde zijn. Net zoals de andere burgers trouwens. Ik stel voor dat we de staatsschuld gewoon afschuiven op het koningshuis bij de ontbinding van belgie .
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 maart 2007 om 14:28.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 20 maart 2007, 14:30   #18
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Precies, om welke reden?
jullie hebben geen recht op informatie daarop.

Maar als je het nu eens heel lief vraagt dan zal ik misschien overwegen om iets meer te vertellen
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 20 maart 2007, 17:09   #19
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
of ik op dat stuk land mijn plan kan trekken is niet jouw probleem maar wel het mijne. Wat echter zeker is dat is dat ik zonder werk en zonder uitkering en zonder de mogelijkheid om zelfstandig te ondernemen en zonder een deel van de taart nog veel erger af ben dan met een stuk land. Met een stuk land heb ik dan tenminste nog een plek waar ik ongestoord kan kreperen.
Wat maakt jou er zo zeker van dat het eigenlijk het probleem van de staat is dat je geen werk kunt vinden (wil vinden, vermoed ik)?

Als ze je morgen je uitkering afnemen omdat je al elvendertig jaar op kosten van de gemeenschap op dit forum je gal uitspuwt over de werkende, je luie kladden onderhoudende medemens, ipv daadwerkelijk iets aan je situatie te proberen veranderen (werk zoeken bijvoorbeeld), wat zou daar zo erg aan zijn?

Nu, als je écht geïnteresseerd bent in werk, zend me een PM. We zoeken werkwilligen (ai!) als gek...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 20 maart 2007 om 17:09.
Nierika is offline  
Oud 21 maart 2007, 09:00   #20
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wat maakt jou er zo zeker van dat het eigenlijk het probleem van de staat is dat je geen werk kunt vinden (wil vinden, vermoed ik)?

Als ze je morgen je uitkering afnemen omdat je al elvendertig jaar op kosten van de gemeenschap op dit forum je gal uitspuwt over de werkende, je luie kladden onderhoudende medemens, ipv daadwerkelijk iets aan je situatie te proberen veranderen (werk zoeken bijvoorbeeld), wat zou daar zo erg aan zijn?

Nu, als je écht geïnteresseerd bent in werk, zend me een PM. We zoeken werkwilligen (ai!) als gek...
jij begint eerst met me te beledigen en dan biedt je werk aan ?

Als je naast werkwilligheid ook nog verwacht dat je je winstgevers mag beledigen dan hebben ze naast loon ook nog recht op een pispaalvergoeding.

In feite is het zo dat ik als dopper reeds lang een prestatie geleverd heb voor mijn dop in die context - de regering paars kan niet zeggen dat doppers niks hebben gedaan voor de gemeenschap. Ze hebben namelijk gediend als zondebok voor het falende economische beleid ervan.

tot slot moet ik je vacature, naast dat ik niet voor iemand onbeleefd zijn winst wil werken ook noç eens weigeren omdat ik niet alleen dop maar ook nog studeer.

dus als je winst wil dan zal je je van je luie krent moeten tillen en daar zelf voor moeten werken

mvg kobaf
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 maart 2007 om 09:05.
King of beggars and fleas is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be