Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met academici en ideologen (2005) > Jos Verhulst - 28 maart t.e.m. 3 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jos Verhulst - 28 maart t.e.m. 3 april Vurig verdediger van de burgerreferenda op volksinitiatief als zijnde het ideale middel voor 'het verdiepen van de democratie' (de titel van zijn boek). Prominente figuur binnen de beweging voor directe democratie en specifiek de organisatie WIT (Werkgroep Implementatie Tijdsgeest). Verhulst frequenteert reeds lange tijd dit forum. Nu kan u hem rechtstreeks uithoren in een forumsessie.

Bekijk resultaten enquête: is het strand van knokke-heist alleen van de rijken ?
ja 2 15,38%
neen 11 84,62%
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 3 april 2005, 19:11   #41
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote
Hebben zo'n gesprekken zin?
heeft zo n commentaar zin ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 22 april 2005, 18:17   #42
Chipke
Banneling
 
 
Chipke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Ah dat wist ik natuurlijk niet. De leden van het controleorgaan moeten idd in de eerste plaats boekhoudkundig onderlegd zijn. Misschien kunt u iemand aanbevelen - of omgekeerd iemand tippen naar ons toe ? Naast de boekhoudkundige onderlegdheid zulllen het best ook mensen zijn met enige maatschappelijke credibiliteit. Nu ja niet allemaal perse mss.... Ik denk dat het controleorgaan best beperkt blijft tot maximaal vier leden; waarvan een lid van het vws - een persoon met credibiliteit en de twee anderen moeten zeker boekhoudkunjdig onderlegd zijn. En er is nog een voorwaarde .... ze moeten net zoals de leden en de raad van bestuur bereidt zijn hun functie onbezoldigd uit te oefenen.

bedankt in ieder geval voor uw interessante postings.
mvg
kobaf
Zou Noël Slangen lid mogen worden van dat controleorgaan, want die heeft zowat van alles verstand...

Moeten de leden van het de raad van bestuur een blanco strafregister hebben of speelt het allemaal geen rol?
Chipke is offline  
Oud 22 april 2005, 18:19   #43
Chipke
Banneling
 
 
Chipke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote
Hebben zo'n gesprekken zin?
Tja, nu vraagt U iets ... Ik zal het eens aan mijn moeke vragen...

Laatst gewijzigd door Chipke : 22 april 2005 om 18:20.
Chipke is offline  
Oud 22 april 2005, 23:16   #44
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

de leden van de raad van bestuur mogen een strafblad hebben ! ze moeten echter ervaringsdeskundig zijn.
aangezien het controleorgaan geen enkele macht heeft vind ik dat een eventuele kandidatuur van noel slangen in overweging kan genomen worden.
gefrustreerde werkezels komen voor geen van beiden in aanmerking
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 april 2005 om 23:17.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 23 april 2005, 11:38   #45
Chipke
Banneling
 
 
Chipke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
de leden van de raad van bestuur mogen een strafblad hebben ! ze moeten echter ervaringsdeskundig zijn.
aangezien het controleorgaan geen enkele macht heeft vind ik dat een eventuele kandidatuur van noel slangen in overweging kan genomen worden.
gefrustreerde werkezels komen voor geen van beiden in aanmerking
Dat werkezels niet in aanmerking komen dat is begrijpelijk... Die moesten eens voor werk zorgen ...
Neen, het moeten gewone werkschuwe ezels zijn, want anders kan men daar geen koning overspelen... Tamme ezels die gewoon beletten dat anderen vooruit willen en dus zorgen voor de betaling van de pamperfacturen...
Dat die ezals later zonder eten vallen, dat is dan natuurlijk allang het probleem van de echte koningen niet meer...

In feite zou men ezeltjes moeten hebben die pampers schijten



De King op een kar die natuurlijk getrokken wordt door een werkezel...
En zo zal het altijd zijn... Wil men vooruit, dan moet er gewerkt worden...
Dat wil niet zeggen dat een gemeenschap niet een paar werkschuwe ezels niet kan of mag onderhouden...
Tja, als ik die foto goed bekijk is de ezel wel de domste...
[size=1](deze foto is waarschijnlijk in India genomen...)[/size]

Laatst gewijzigd door Chipke : 23 april 2005 om 11:45.
Chipke is offline  
Oud 23 april 2005, 11:49   #46
Jezus Christus
Burger
 
Jezus Christus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2005
Berichten: 122
Stuur een bericht via MSN naar Jezus Christus
Standaard

haleluya
__________________
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE]

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 23 april 2005 om 11:49.
Jezus Christus is offline  
Oud 23 april 2005, 13:12   #47
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

herhaling voor Chipke ( want hij kan blijkbaar nog niet zo goed lezen ! )
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mezelf
[size=4]gefrustreerde[/size] werkezels komen voor geen van beiden in aanmerking
en eigenlijk moet ik nog een stapje verder gaan want het zijn [size=4]alleen[/size] de gefrustreerde werkezels die hun frustraties uitwerken op degenen die sociaal zwakker zijn dan zij en die dus aan werklozenbashing doen omdat ze te laf zijn om de echte profiteurs ( hun huisbazen en hun werkgever bvb.) te bashen, die niet in aanmerking komen voor beiden. Iemand met een slavenmentaliteit past eigenlijk zowieso niet in het VWS.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 april 2005 om 13:13.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 26 april 2005, 13:33   #48
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Klopt het dat deze thread geamputeerd is?
Hier waren toch al meer dan 1200 posts, als ik me goed herinner, en nu zit ik op nummer 48.
Heeft de moderator ingegrepen omdat het te lang werd?
malinois is offline  
Oud 26 april 2005, 13:58   #49
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
Klopt het dat deze thread geamputeerd is?
Hier waren toch al meer dan 1200 posts, als ik me goed herinner, en nu zit ik op nummer 48.
Heeft de moderator ingegrepen omdat het te lang werd?
Volgens mij vergis je je met deze thread eigenlijk http://forum.politics.be/showthread....71#post1053171
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 28 april 2005, 17:15   #50
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Volgens mij vergis je je met deze thread eigenlijk http://forum.politics.be/showthread....71#post1053171
Als er iemand is die dit kan weten, bent u het natuurlijk.
Sorry voor de verwarring.
malinois is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be