Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2021, 09:26   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Waarom blijft men tot vervelens toe de genaamde Trump (géén president meer zijnde) nog altijd maar aanvallen?

Uit schrik dat hij wel eens een come-back zou kunnen doen in 2024?

Of de 'brave' man in kwestie, de gernaamde Trump het altijd bij het rechte eind had daar wil ik niet over uitwijden.

Zoals ik nadat hij verkozen was vrij snel geschreven heb dat hij goed zou moeten opletten voor zijn eigen medewerkers(sters) en de media dat is meer dan een feit geweest.

Blijf van die zever als FB & Twitter/andere media weg als politieker of als in zijn geval president geweest te zijn want die werkten mee aan zijn ondergang.

Ook blijft men de genaamde Trump afschilderen als zijnde een gek maar ook daar heb ik mijn twijfels over.

p.s.

Het 'gevecht' tegen China is dat wel een goed plan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 september 2021 om 09:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 09:33   #42
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een gevleugelde uitspraak van één politica in het parlement : Laurette Mitraillette.
gevleugeld ?? Haar grootvader was zelf oorlogsburgemeester voor het VNV tijdens "den oorlog".
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 09:37   #43
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waarom blijft men tot vervelens toe de genaamde Trump (géén president meer zijnde) nog altijd maar aanvallen?

Uit schrik dat hij wel eens een come-back zou kunnen doen in 2024?

Of de 'brave' man in kwestie, de gernaamde Trump het altijd bij het rechte eind had daar wil ik niet over uitwijden.

Zoals ik nadat hij verkozen was vrij snel geschreven heb dat hij goed zou moeten opletten voor zijn eigen medewerkers(sters) en de media dat is meer dan een feit geweest.

Blijf van die zever als FB & Twitter/andere media weg als politieker of als in zijn geval president geweest te zijn want die werkten mee aan zijn ondergang.

Ook blijft men de genaamde Trump afschilderen als zijnde een gek maar ook daar heb ik mijn twijfels over.

p.s.

Het 'gevecht' tegen China is dat wel een goed plan?
Het "beleid" van de huidige president (nu ja ) zal die come back alleen maar gemakkelijker maken.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 12:07   #44
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waarom blijft men tot vervelens toe de genaamde Trump (géén president meer zijnde) nog altijd maar aanvallen?

Uit schrik dat hij wel eens een come-back zou kunnen doen in 2024?
Ik denk het ja. Zelfs na 4 jaar van leugens en zwartmakingen haalde een clown nog altijd de helft van de stemmen. Daar moet het etablissement het angstzweet van uitbreken.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 13:05   #45
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Het zoveelste "Ik haat Trump omdat ik niet slimmer ben" draadje, geopend door Dadee.
Jongens toch de linkse rakkers, ik word daar soms zo moe van.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 13:09   #46
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Het zoveelste "Ik haat Trump omdat ik niet slimmer ben" draadje, geopend door Dadee.
Jongens toch de linkse rakkers, ik word daar soms zo moe van.
Er is geen haat, gewoon totale afkeer.

Zoals wanneer ge op een super dikke oranje naaktslak stapt die onder uw schoen uiteenspat.
Ik haat dat beest niet, maar ik vind de aanblik van dat beest niet aangenaam en heb er een afkeer van om die los te peuteren van mijn schoen.
Dergelijke beesten blijven beter waar ze thuishoren : onder een steen ergens.

Hetzelfde geldt voor Trump, al heb ik eigenlijk wel meer respect voor naaktslakken dan voor die clown.

Laatst gewijzigd door parcifal : 17 september 2021 om 13:10.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 13:16   #47
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er is geen haat, gewoon totale afkeer.

Zoals wanneer ge op een super dikke oranje naaktslak stapt die onder uw schoen uiteenspat.
Ik haat dat beest niet, maar ik vind de aanblik van dat beest niet aangenaam en heb er een afkeer van om die los te peuteren van mijn schoen.
Dergelijke beesten blijven beter waar ze thuishoren : onder een steen ergens.

Hetzelfde geldt voor Trump, al heb ik eigenlijk wel meer respect voor naaktslakken dan voor die clown.
Pure zuivere haat dus die u hier weer etaleert.
Ik vraag me steeds af wat heeft die mens jullie haters toch misdaan, of is het een ingebouwde reflex naar de mensen toe die alles hebben waar jullie alleen kunnen van dromen. Lemmings die in kudde het o zo doorzichtige fake nieuw met alle gretigheid die ze in hun hebben aanvaarden. Klakkeloos en zonder zich vragen te stellen, de linkse reflex zeg maar.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 13:26   #48
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er is geen haat, gewoon totale afkeer.

Zoals wanneer ge op een super dikke oranje naaktslak stapt die onder uw schoen uiteenspat.
Ik haat dat beest niet, maar ik vind de aanblik van dat beest niet aangenaam en heb er een afkeer van om die los te peuteren van mijn schoen.
Dergelijke beesten blijven beter waar ze thuishoren : onder een steen ergens.

Hetzelfde geldt voor Trump, al heb ik eigenlijk wel meer respect voor naaktslakken dan voor die clown.
schitterende vergelijking !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 14:01   #49
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik kan mij niet indenken dat een andere persoonlijkheid dan een narcist zoiets kan ambieren en er ook nog in slagen. Dat zijn toch posities die speciaal voor dat soort mensen enkel maar uitgevonden zijn he.
narcisten willen aanblijven ook al zijn ze niet (meer) verkozen, snappie ?
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 14:18   #50
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er is geen haat, gewoon totale afkeer.
Dat is goed mogelijk, maar dat maakt de fantasieen van generaals daarom niet "waar" he. Het is niet omdat de nazi's een oprechte diepgaande grondige totale afkeer hadden van Joden zoals jij voor Trump, dat alles wat zij beweerden van Joden juist was he. Da's hier hetzelfde.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 14:24   #51
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
narcisten willen aanblijven ook al zijn ze niet (meer) verkozen, snappie ?
Dat is zo voor alle verkozenen en dus narcisten hoor. Trump is daar geen uitzondering op. Herinner U die andere narcist, Gore, die ook niet wilde aannemen dat hij verloren had he. Dat was niet anders.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 14:59   #52
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is goed mogelijk, maar dat maakt de fantasieen van generaals daarom niet "waar" he. Het is niet omdat de nazi's een oprechte diepgaande grondige totale afkeer hadden van Joden zoals jij voor Trump, dat alles wat zij beweerden van Joden juist was he. Da's hier hetzelfde.
Ik heb Trump 4 jaar lang + een paar maanden tijdens campagne op Twitter gevolgd en ik heb de woorden gehoord die hij uit zijn mond perste en ik heb zijn gedrag gezien tijdens publieke bijeenkomsten.

Ik weet alles wat ik moet weten. Mijn excuses aan de oranje naaktslakken voor de vergelijking met een lagere levensvorm.

Die generaal heeft terecht vastgesteld dat er een KANS op escallatie was, zoals Dijkwachters bij storm kunnen stellen dat er een KANS op dijkbreuk is.
Het zou misdadig verzuim zijn om niet preventief de dijk te versterken en om mogelijke acties van trump tegen China al in te dammen voor ze plaatsvinden, want dan is het natuurlijk te laat.

Als men iets doet, moet het preventief gebeuren en preventieve actie, daar kan je toch niks op tegen hebben?

Laatst gewijzigd door parcifal : 17 september 2021 om 15:00.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 15:41   #53
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik heb Trump 4 jaar lang + een paar maanden tijdens campagne op Twitter gevolgd en ik heb de woorden gehoord die hij uit zijn mond perste en ik heb zijn gedrag gezien tijdens publieke bijeenkomsten.
Ik vond dat nu eens een goeie president zie. Een narcist die tenminste niet deed alsof, en die tenminste niet meeging met de normale achterbakse zever.

Bovendien iemand die in de grootste hysteriecrisis van het millenium een van de weinigen was met juiste inzichten.

Citaat:
Die generaal heeft terecht vastgesteld dat er een KANS op escallatie was
Kans is een mate van onwetendheid he, zeker als het geen empirisch vastgestelde frequentie is maar Bayesiaanse schatting. Er is ook een grote kans dat Biden een kernoorlog gaat voeren. De kans daartoe is de meting van mijn EIGEN overwegingen, niet iets dat met Biden te maken heeft.

Citaat:
, zoals Dijkwachters bij storm kunnen stellen dat er een KANS op dijkbreuk is.
Natuurlijk niet, want die dijkwachters gebruiken kansen gebaseerd op empirisch gemeten frequenties of wetenschappelijke theorieen.

In dit geval was die "kans" enkel maar een meting van die generaal zijn eigen overwegingen, meer niet. En het is bij mensen met paranoia gekend dat zij juist bijzonder slecht zijn in het inschatten van zulke kansen.

Het feit dat iemand dacht dat die kans groot was, zegt enkel maar iets over de geestestoestand van die mens. Hij heeft gegokt en verloren he.

Dat is een beetje zoals de kans die sommigen groot achten dat mocht het VB ooit meegaan in een coalitie, de concentratie kampen weer open gaan. Dat heeft niks met het VB te maken, maar alles met de vervormde opinies van mensen die daar een "kans" aan geven.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 16:28   #54
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vond dat nu eens een goeie president zie. Een narcist die tenminste niet deed alsof, en die tenminste niet meeging met de normale achterbakse zever.

Bovendien iemand die in de grootste hysteriecrisis van het millenium een van de weinigen was met juiste inzichten.



Kans is een mate van onwetendheid he, zeker als het geen empirisch vastgestelde frequentie is maar Bayesiaanse schatting. Er is ook een grote kans dat Biden een kernoorlog gaat voeren. De kans daartoe is de meting van mijn EIGEN overwegingen, niet iets dat met Biden te maken heeft.



Natuurlijk niet, want die dijkwachters gebruiken kansen gebaseerd op empirisch gemeten frequenties of wetenschappelijke theorieen.

In dit geval was die "kans" enkel maar een meting van die generaal zijn eigen overwegingen, meer niet. En het is bij mensen met paranoia gekend dat zij juist bijzonder slecht zijn in het inschatten van zulke kansen.

Het feit dat iemand dacht dat die kans groot was, zegt enkel maar iets over de geestestoestand van die mens. Hij heeft gegokt en verloren he.

Dat is een beetje zoals de kans die sommigen groot achten dat mocht het VB ooit meegaan in een coalitie, de concentratie kampen weer open gaan. Dat heeft niks met het VB te maken, maar alles met de vervormde opinies van mensen die daar een "kans" aan geven.
Niks met het VB te maken ? Hier zie je Vereycken trots de Hitler groet brengen in Breendonk. Een neo-nazi Blokker die trots zijn trouw aan de Nieuwe Orde staat te demonstreren in een ex-concentratiekamp.

Jij hebt vanuit je monumentaal altruisme en je diepe geloof in de menselijke aard écht teveel vertrouwen in de bruine rand van de wc-pot der mensheid die het VB is.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 september 2021 om 16:29.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 16:40   #55
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik heb Trump 4 jaar lang + een paar maanden tijdens campagne op Twitter gevolgd en ik heb de woorden gehoord die hij uit zijn mond perste en ik heb zijn gedrag gezien tijdens publieke bijeenkomsten.

Ik weet alles wat ik moet weten.
Alles, behalve de feiten die van belang zijn:



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Die generaal heeft terecht vastgesteld dat er een KANS op escallatie was
Die kans was onder Trump lager dan bij tal van zijn voorgangers. Zie realiteitscheck hierboven. Je moet al teruggaan tot Jimmy Carter om een president te vinden die minder agressief was dan Trump.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
zoals Dijkwachters bij storm kunnen stellen dat er een KANS op dijkbreuk is.
Het zou misdadig verzuim zijn om niet preventief de dijk te versterken en om mogelijke acties van trump tegen China al in te dammen voor ze plaatsvinden, want dan is het natuurlijk te laat.
Generaal Milley pleegde verraad. Jouw "preventie"-prietpraat verandert daar niets aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als men iets doet, moet het preventief gebeuren en preventieve actie, daar kan je toch niks op tegen hebben?


vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 18:33   #56
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niks met het VB te maken ? Hier zie je Vereycken trots de Hitler groet brengen in Breendonk. Een neo-nazi Blokker die trots zijn trouw aan de Nieuwe Orde staat te demonstreren in een ex-concentratiekamp.

Jij hebt vanuit je monumentaal altruisme en je diepe geloof in de menselijke aard écht teveel vertrouwen in de bruine rand van de wc-pot der mensheid die het VB is.
Maar die vatsige kwasten gaan zich gewoon even goed van de vetpotten bedienen als alle grote visionairen voor hen he.

Ik heb bijzonder veel vertrouwen in het totale corrompeerbare van gelijk welke politicus. En ZEKER die van het VB. Die zitten al zo lang te dromen van een postje dat die nog braver gaan zijn dan uw doorsnee N-VA-er.

Beweren dat mocht het VB aan de macht komen, de concentratiekampen open gaan is totaal waanzinnig, hoe graag men dat in de grond ook wel zou hebben.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 september 2021 om 18:38.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 18:37   #57
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als men iets doet, moet het preventief gebeuren en preventieve actie, daar kan je toch niks op tegen hebben?
Dat is exact ook wat Hitler met de Joden gedaan heeft, preventief opgetreden.

Zeggen dat men preventief optreedt tegen iets dat zou gebeuren, is uiteraard geen enkele aanwijzing dat wat men beweert dat zou gebeuren, ook daadwerkelijk zou voorvallen. Meer nog, als uw preventie de daad in kwestie niet belet, maar wel de gevolgen ervan tegenhoudt, zoals hier, dan is het feit dat de daad uiteindelijk niet gesteld werd, het bewijs dat de preventie gebaseerd was op een verkeerde veronderstelling.

Hitler heeft tenminste de Joden uitgeroeid, zodat zij niet meer IN STAAT WAREN om het Duitse volk totaal te onderwerpen met hun Jodenstreken. Als dusdanig kan men niet eens beweren dat Hitler mis was, hij heeft hen gewoon belet van te doen wat hij beweerde dat ze zouden doen, niewaar. Hij is preventief tussengekomen. Zeggen dat de Joden dat misschien niet zouden gedaan hebben, kan je altijd beweren, maar dan val je in de preventie paradox, zoals een of andere oetlullige "wetenschapsfilosoof" zou zeggen, niewaar.

Maar hier was dat zo niet. Die generaal heeft Trump niet doodgeschoten voor hij zijn waanzinnig bevel kon geven. Hij heeft gewoon belet dat mocht hij het gegeven hebben, het zou uitgevoerd worden. En, wel, Trump heeft dat bevel niet gegeven. Die was dus totaal mis, die gast, en dat is nu gewoon een feit.

Zoals mijn voorbeeldje van Jan die wel eens dacht dat Piet zou kunnen inbreken bij hem, en een wolfsijzer klaar legde.

Het enige wat dan zou bewijzen dat Jan gelijk had, was dat Piet zich zou laten pakken door het wolfsijzer in zijn inderdaad juist voorspelde poging om in te breken.

Zeggen dat Jan DACHT dat Piet zou inbreken, en vaststellen dat Jan mis was, is geen bewijs dat Piet een inbreker is, in tegendeel.

Dus zeggen dat Trump een aanval zou bevelen, en de gevolgen van dat bevel indijken, en vaststellen dat Trump die aanval niet bevolen heeft, bewijst gewoon maar 1 ding: diegene die dat dacht, was mis.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 september 2021 om 18:41.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 07:56   #58
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het "beleid" van de huidige president (nu ja ) zal die come back alleen maar gemakkelijker maken.
Alhoewel?

Is de plaats al ingenomen op naam van Kamala Harris?

Link draad #1052
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 september 2021 om 07:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be