Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2021, 20:28   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard NOEM 1000 bewijzen Multiculturele maatschappij is MISLUKT

Onderwerp: NOEM 1000 bewijzen Multiculturele maatschappij is MISLUKT

De bedoeling van deze draad is dat een ieder een argument post om zo dus 1000 harde tastbare bewijzen te vinden dat de ooit zo befaamde en geromantiseerde Multiculturele maatschappij nu toch helaas totaal mislukt is en failliet en dat VREEDZAME Ontmanteling, nu het nog kan, nu meteen een HARDE Economische NOODZAAK is, voordat alle witte melkkoeien en arme witte kalfjes dus echt verdronken zijn, verzopen door de Multiculturalisten in hun eigen melkplas.

Dus ik zoek 1000 argumenten om te bewijzen dat de Multiculturele maatschappij totaal mislukt is en failliet. het kan vanaf nu alleen slechter gaan, bergafwaarts totdat alle witte schaapjes ook verzopen zijn.

Nummer je argumenten, hier start Draadje, noem enkelvoudige argumenten en nummer lekker door. Je mag citeren uit andere oudere teksten op dit forum. Is verzamel draadje.

---------------------------------------------------
Argument 1:
De blanke, nederlandstalige Nederlanders zijn in de Multiculturele Randstad nu al een etnische minderheid en de Nederlandse taal is al aardig verloederd nu.

--------------------------

Wie post Argument 2??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 20:33   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Argument 2:

Identiteit van blanke Nederlanders is afgebrokkeld en veel blanke Hollanders zitten met identiteits stoornissen nu, dankzij de supersnelle verzwarting en islamisering en aziatisering. HOe is dit nu in rest blank europa?? Ik zie teveel psychisch zieke, manische en psychotische blanke Nederlanders nu en dat is geen gezonde zaak meer.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 20:41   #3
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Is dat al gewoon geen vaststaand feit zoals dat de aarde rond is?

We schrijven 2010.

Citaat:
Merkel stelde dat Duitsland zichzelf een tijd voor de gek heeft gehouden, door te denken dat de gastarbeiders die in de jaren zestig kwamen weer weg zouden gaan. „Maar dat is niet de realiteit”, sprak Merkel. „De gedachte dat de multiculturele samenleving vanzelf zou ontstaan en dat we blij naast elkaar zouden leven, is volkomen mislukt.”
https://www.trouw.nl/nieuws/merkel-m....google.com%2F
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 20:44   #4
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Het is geen bewijs dat de multiculturele maatschappij is mislukt.
Het toont aan (bewijzen hoeft zelfs niet gezegd) dat die multiculturele maatschappij er gewoonweg is.
En er is geen weg terug, hoe hard de blanke tegenstanders ook roepen.
Ik heb er geen probleem mee.

"Maatschappij en Samenleving" zou minstens een evenwaardige locatie zijn voor deze discussie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 10 juni 2021 om 20:53.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 20:49   #5
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Westerse cultuur is een auto correctie die eindeloze debatten vereist om haar eigen blinde vlekken op te lossen; terwijl ze superieur naar anderen wijst.
Gelukkig dat we een superdiverse samenleving zijn geworden. Tijd dat de blanken zich aanpassen en hun lot aanvaarden. }-)
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 21:40   #6
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Is dat al gewoon geen vaststaand feit zoals dat de aarde rond is?

We schrijven 2010.



https://www.trouw.nl/nieuws/merkel-m....google.com%2F
En haar oplossing was .... Tadaa, nog meer migranten binnen te halen. Want 'Wir schaffen das!"
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 05:24   #7
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het is geen bewijs dat de multiculturele maatschappij is mislukt.
Het toont aan (bewijzen hoeft zelfs niet gezegd) dat die multiculturele maatschappij er gewoonweg is.
Er is helemaal geen multiculturele maatschappij. Of toch niet in de zin zoals men dat 40 jaar geleden droomde.

Er is wel een maatschappij met veel culturen, maar een gesegregeerde en geen multiculturele.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 05:58   #8
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Westerse cultuur is een auto correctie die eindeloze debatten vereist om haar eigen blinde vlekken op te lossen; terwijl ze superieur naar anderen wijst.
Gelukkig dat we een superdiverse samenleving zijn geworden. Tijd dat de blanken zich aanpassen en hun lot aanvaarden. }-)
lol
__________________
Vette Pois(s)on is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 06:33   #9
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Argument 2:

Identiteit van blanke Nederlanders is afgebrokkeld en veel blanke Hollanders zitten met identiteits stoornissen nu, dankzij de supersnelle verzwarting en islamisering en aziatisering. HOe is dit nu in rest blank europa?? Ik zie teveel psychisch zieke, manische en psychotische blanke Nederlanders nu en dat is geen gezonde zaak meer.
Een volk dat haar volksgezondheid bij leugenaars en fascisten legt, spuwt op haar erfgoed en denkt dat collaboraties van de afgelopen decennia geen rotte vruchten oogsten; zal naar ballingschap geleid worden.

Wir haben das gewusst.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 06:57   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Westerse cultuur is een auto correctie die eindeloze debatten vereist om haar eigen blinde vlekken op te lossen; terwijl ze superieur naar anderen wijst.
Gelukkig dat we een superdiverse samenleving zijn geworden. Tijd dat de blanken zich aanpassen en hun lot aanvaarden. }-)
De laatste die mij heeft gezegd dat ik mijn lot moest aanvaarden, (of iets dat daarop neer kwam) heeft toch vooral zelf zijn lot moeten aanvaarden.

Hij zat nogal beteuterd te kijken moet ik zeggen, ik heb er niet eens op moeten meppen. gewoon eens goed mee gelachen dat was al genoeg om hem terug in zijn monoculturele schulp te doen kruipen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 07:01   #11
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
De laatste die mij heeft gezegd dat ik mijn lot moest aanvaarden, (of iets dat daarop neer kwam) heeft toch vooral zelf zijn lot moeten aanvaarden.

Hij zat nogal beteuterd te kijken moet ik zeggen, ik heb er niet eens op moeten meppen. gewoon eens goed mee gelachen dat was al genoeg om hem terug in zijn monoculturele schulp te doen kruipen.
De blanke is een gedomesticeerde ezel die zijn kinderen voor de wolven als schapen gooit.
Dat gaat en maakt ze sterker, mits ze gefundeerd staan op een sterke doctrine.
Kijk eens naar de vrucht van deze generatie politici, psychopaten runnen de show en slaan hun seksualiteit al rond kleuters; maar een paar moslims stelen hier de show? Ik noem dat gatachterlijk.

Solus Christus
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 07:03   #12
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het is geen bewijs dat de multiculturele maatschappij is mislukt.
Het toont aan (bewijzen hoeft zelfs niet gezegd) dat die multiculturele maatschappij er gewoonweg is.
En er is geen weg terug, hoe hard de blanke tegenstanders ook roepen.
Ik heb er geen probleem mee.

"Maatschappij en Samenleving" zou minstens een evenwaardige locatie zijn voor deze discussie.
Multicul is een illusie. De ene domineert altijd de andere. Ghettovorming is daar het bewijs van. Je hebt andere culturen in bepaalde wijken, dat is geen Multicul.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 07:08   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Multicul is een illusie. De ene domineert altijd de andere. Ghettovorming is daar het bewijs van. Je hebt andere culturen in bepaalde wijken, dat is geen Multicul.
Een ghetto is het gevolg van een gefaald beleid.
Wij hebben politici die generaties wegkeken en hun beloftes niet waarmaakte. Zichzelf verrijken en allerlei nieuwe rechten en vrijheden toebedelen, daarvoor was geen kost/middel te hoog.

Die het probleem zijn (de politici) kunnen nooit een oplossing bieden. Europa is toe aan een,regime change. Misschien dat we meer islam nodig hebben om de jeugd enigszins te fatsoeneren en politici te nederigen voor iets groter dan zichzelf.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 juni 2021 om 07:09.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 07:20   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Een ghetto is het gevolg van een gefaald beleid.
Wij hebben politici die generaties wegkeken en hun beloftes niet waarmaakte. Zichzelf verrijken en allerlei nieuwe rechten en vrijheden toebedelen, daarvoor was geen kost/middel te hoog.

Die het probleem zijn (de politici) kunnen nooit een oplossing bieden. Europa is toe aan een,regime change. Misschien dat we meer islam nodig hebben om de jeugd enigszins te fatsoeneren en politici te nederigen voor iets groter dan zichzelf.
een ghetto is eerder een gevolg van groepen die samen klitten en dat is min of meer normaal in migranten gemeenschappen of besloten geloofs gemeenschappen.

Wat we niet nodig hebben is nog eens een sekte die denkt de heiland te leveren en te moeten bepalen wat iedereen moet en mag doen ?

Godsdienst mag beleden worden maar van zodra ze zich wil moeien met politiek of eigen wetten wil opleggen moet ze bestreden worden. Dat geld ook voor de katholieken en de volgelingen van Bagwan en het vliegend spaghetti monster.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 07:23   #15
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
een ghetto is eerder een gevolg van groepen die samen klitten en dat is min of meer normaal in migranten gemeenschappen of besloten geloofs gemeenschappen.

Wat we niet nodig hebben is nog eens een sekte die denkt de heiland te leveren en te moeten bepalen wat iedereen moet en mag doen ?

Godsdienst mag beleden worden maar van zodra ze zich wil moeien met politiek of eigen wetten wil opleggen moet ze bestreden worden. Dat geld ook voor de katholieken en de volgelingen van Bagwan en het vliegend spaghetti monster.
Maar jullie eisen integratie maar hebt niet door hoe barbaars ons eigen systeem is, dat gaat letterlijk over lijken haar doel te rechtvaardigen.
Ik leef nog geen halve eeuw, maar altijd op Vlaamse grond gewoond en weet bij God niet meer op wat mensen zich moeten aanpassen.
God is mijn getuige dat ik dagen van 6h tot 21h heb gewerkt en daardoor dakloos ben geworden.

Hoe kan eerlijkheid lonen met een gedrocht van een systeem dat gegijzeld is door narcistische psychopaten in de politiek die letterlijk mensenmoordenaars zijn?
I will never ever conform and I am white and nerdy
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 08:41   #16
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp: NOEM 1000 bewijzen Multiculturele maatschappij is MISLUKT

.

--------------------------

Wie post Argument 2??
U zelf is gewoon het tweede argument,
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 09:51   #17
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het is geen bewijs dat de multiculturele maatschappij is mislukt.
Het toont aan (bewijzen hoeft zelfs niet gezegd) dat die multiculturele maatschappij er gewoonweg is.
En er is geen weg terug, hoe hard de blanke tegenstanders ook roepen.

Ik heb er geen probleem mee.
Of u er al dan niet problemen mee hebt niet irrelevant. Wellicht is dit ingegeven door pure onwetendheid en naïviteit zoals het meestal het geval is bij koorknaapjes die niet van de wereld weten. Toegegeven, men doet er ook alles aan om de problemen van de multiculturele samenleving toe de dekken of weg te moffelen voor het grote publiek. Omerta.

Ik kan u echter aanraden enige tijd in Molenbeek of Borgerhout te verblijven zodat u wat ervaring in de praktijk kan opdoen. En kom daarna nog eens terug deze discussie vervoegen.

Sally-Jane Van Horenbeeck was enkele jaren geleden dezelfde mening als u toegedaan ...

https://www.gva.be/cnt/dmf20201215_97928631

Het belangrijkste punt hierbij is om de problemen niet NOG verder te laten ontsporen door massaal migratie toe te laten zoals dat thans nog steeds gebeurt. Dit terwijl de problemen met de huidige generaties nog niet opgelost zijn.

Dweilen met de kraan helemaal open heet zoiets.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 juni 2021 om 09:58.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 12:34   #18
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp: NOEM 1000 bewijzen Multiculturele maatschappij is MISLUKT

De bedoeling van deze draad is dat een ieder een argument post om zo dus 1000 harde tastbare bewijzen te vinden dat de ooit zo befaamde en geromantiseerde Multiculturele maatschappij nu toch helaas totaal mislukt is en failliet en dat VREEDZAME Ontmanteling, nu het nog kan, nu meteen een HARDE Economische NOODZAAK is, voordat alle witte melkkoeien en arme witte kalfjes dus echt verdronken zijn, verzopen door de Multiculturalisten in hun eigen melkplas.

Dus ik zoek 1000 argumenten om te bewijzen dat de Multiculturele maatschappij totaal mislukt is en failliet. het kan vanaf nu alleen slechter gaan, bergafwaarts totdat alle witte schaapjes ook verzopen zijn.

Nummer je argumenten, hier start Draadje, noem enkelvoudige argumenten en nummer lekker door. Je mag citeren uit andere oudere teksten op dit forum. Is verzamel draadje.

---------------------------------------------------
Argument 1:
De blanke, nederlandstalige Nederlanders zijn in de Multiculturele Randstad nu al een etnische minderheid en de Nederlandse taal is al aardig verloederd nu.

--------------------------

Wie post Argument 2??
Vertel ook eens uw eigen mening.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 12:40   #19
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Of u er al dan niet problemen mee hebt niet irrelevant. Wellicht is dit ingegeven door pure onwetendheid en naïviteit zoals het meestal het geval is bij koorknaapjes die niet van de wereld weten. Toegegeven, men doet er ook alles aan om de problemen van de multiculturele samenleving toe de dekken of weg te moffelen voor het grote publiek. Omerta.

Ik kan u echter aanraden enige tijd in Molenbeek of Borgerhout te verblijven zodat u wat ervaring in de praktijk kan opdoen. En kom daarna nog eens terug deze discussie vervoegen.
Ge kent mij niet goed.
Ik maak een onderscheid tussen bewoners enerzijds en de politici die met de scepter zwaaien anderzijds. Ik had het er daarjuist over in een andere draad.
Molenbeek is mij niet onbekend. Verre van.
Ik begin die bewoners meer en meer te zien als het product van wat de Moureau's er van hebben gemaakt.
Triestig, maar het is zo.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 12:41   #20
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.031
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Een volk dat haar volksgezondheid bij leugenaars en fascisten legt, spuwt op haar erfgoed en denkt dat collaboraties van de afgelopen decennia geen rotte vruchten oogsten; zal naar ballingschap geleid worden.

Wir haben das gewusst.
Wat voor warrig gewouwel is me dat zeg?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be