Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2021, 09:26   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
in Engeland is de populairste naam voor nu Mohamed

https://www.babycentre.co.uk/b250420...y-names-so-far

het Europese kalf is vezopen.
Laten wij dan snel ook al de 'oude koeien' uit de gracht(en) halen?

Make Europe great again????

p.s.

Orbán is ook van mening dat ...

Citaat:
Dit is ons vaderland, ons leven. En aangezien we geen ander hebben, zullen we er tot het bittere eind voor vechten en zullen we het nooit opgeven.
Gelijk heeft hij punt

"Diversiteit" en "verrijking" = afbraak!!!

Citaat:
Onze voorouders/ouders, wijzelf hebben honderden jaren gewerkt aan onze huidige beschaving. Moeten we dat in een paar decennia laten afbreken door dat slinkse tuig? Dat hier zo nodig diversiteit en verrijking wil toevoegen, zeg maar de prehistorie in huis halen. WTF.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juni 2021 om 09:55.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 13:57   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Is V. Orbán echt de enige die het probleem ziet of wil zien is dan de hamvraag.

Zijn 'reddingsoperatie voor de EU' valt anders bij vélen niet in de smaak.

Men beschimpte hem alvast als zijnde: "Racistisch, xenofoob, tiran!"

Uit het artikel gegrepen:

Citaat:
If this is how politicians who speak truthfully and implement policies that secure their nations are treated, is it any wonder that so very few politicians bother doing so?
Vrij vertaald met dank aan DeepL

Citaat:
Als dit de manier is waarop politici worden behandeld die eerlijke taal spreken en een beleid voeren dat hun land veilig stelt, is het dan een wonder dat zo weinig politici de moeite nemen om dat te doen?
Ondanks hij een éénzame strijd probeert te leveren heeft hij op bepaalde vlakken wel gelijk maar de tegenstand is groot, zelfs uit de hoek van de EU zelf zoals u uit de tekst kan afleiden.


Nog een kalf dat verzopen is of ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2021 om 13:59.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2021, 05:15   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Viktor Orbán tegen “Fox News”: Immigratie naar Hongarije is geen mensenrecht

Viktor Orbán tegen “Fox News”: Immigratie naar Hongarije is geen mensenrecht

Pijnlijk detail is dat hij ver de enige is die het probleem ziet in de EU.



p.s.



Ergens ten Internetvelde gelezen:

Citaat:
Wenen – Terwijl in Duitsland geen enkele verantwoordelijke zich iets aantrekt van de zorgen en de noden van de "autochtone" burgers, beginnen de Europese buurlanden steeds verstandiger te worden
Zou het dan toch beginnen dagen in sommige EU-landen dat het zoals het er nu aan toegaat niet echt verder kan?



Laatste afbeelding: is dat niet zo dat zij beter hun eigen land(en) 'leefbaar' gaan maken?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2021 om 05:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2021, 05:56   #24
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.225
Standaard

standbeeld voor orban
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2021, 07:30   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
standbeeld voor orban
Of dat standbeeld er ooit zsal komen dat lijkt mij vreselijk twijfelachtig daar de voltallige EU een vuist maakt tegen Orbán.

Of dat vuist maken een goede zaak is daar zal meningsverschil over zijn.

Laatst pakte men Orbán nog aan op de 'antihomowet'.

Dat laatste was totaal uit zijn context getrokken want Orbán is niet tegen homoseksuelen.

Er zijn véél mensen die de opgestelde teksten slecht of enorm verkeerd gelezen hebben over de zaak.

Citaat:
Hongarije kreeg in Brussel alleen steun van Polen, Bulgarije en Slovenië. Dat bevestigt het beeld dat het oosten van de EU anders denkt over homoseksualiteit dan het westen. De Poolse minister van Onderwijs noemde een homo-optocht deze week nog het „promoten van de afwijking.”
BRON (bovenstaande)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 13:47   #26
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten wij dan snel ook al de 'oude koeien' uit de gracht(en) halen?

Make Europe great again????

p.s.

Orbán is ook van mening dat ...



Gelijk heeft hij punt

"Diversiteit" en "verrijking" = afbraak!!!

ja why not, Anti Blank europa beleid is ziekelijk suicidaal linkse decadentie

dus White Indigenous Europa First, ja is natuurlijker en gezonder
ben zelf gekleurd maar je kan in europa geen Anti Whites policy voeren, is onnatuurlijk. Bruintjes en Zwartjes moeten zich maar aanpassen en bek houden, braaf pootjes geven, benen wijd en ze krijgen hun voer en vers blank zaad op tijd in alle gaten. Ik bekijk het dierlijk nu, aapachtig. Europa is van HOGERE witte mensapen, punt uit en apen zijn heel slim en sterk en wijs.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 13:54   #27
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Of dat standbeeld er ooit zsal komen dat lijkt mij vreselijk twijfelachtig daar de voltallige EU een vuist maakt tegen Orbán.

Of dat vuist maken een goede zaak is daar zal meningsverschil over zijn.

Laatst pakte men Orbán nog aan op de 'antihomowet'.

Dat laatste was totaal uit zijn context getrokken want Orbán is niet tegen homoseksuelen.

Er zijn véél mensen die de opgestelde teksten slecht of enorm verkeerd gelezen hebben over de zaak.



BRON (bovenstaande)

Weet jij wat HOMOFILIE is in werkelijkheid?? En HOMOSEKS??
ik zla het je laten zien, in openbare discriminatie klacht tegen coc nederland ok, later vanavond dit uitwerken. Ze hebben mij daar al flink gediscrimineerd.

Ik denk dat het zo zit:
Orban is niet perse ANTI HOMOSEKS of Anti HOMOfilie, nee hij wil alleen niet dat jonge kinderen hiermee worden doodgegooid op scholen, en hij heeft gelijk ok. Max 5 % van de jongetjes is homofiel van nature, en elk jongetje moet hard vechten en leren om later een sterke man te worden en kutjes uit te naaien en te bevruchten. From Small BOY to Long, BIG, POTENT, Virile, strong MAN.
Je kan het leven van jongetjes niet vernietigen door hun een homo complex aan te praten, is echt zelfmoord.
PS ik heb zelf Bottom homoseks moeten meemaken met veel blanke HOMO TOP/bi mannen in 1989 maar ik ben GEEN echte HOMOFIEL van Nature. Best complexe materie ok.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2021, 16:31   #28
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Michel Barnier, gewezen Brexit-onderhandelaar en mogelijke kandidaat voor het presidentschap volgend jaar in Frankrijk, wil een migratiestop van 5 jaar.

https://www.thenationalnews.com/worl...ears-1.1220786
Pff, die stop hebben jullie in België toch al sinds 1972? Hij werkt even goed tegen immigratie als een coronavaccin tegen covid.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2021, 22:19   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Pff, die stop hebben jullie in België toch al sinds 1972? Hij werkt even goed tegen immigratie als een coronavaccin tegen covid.
Dat vaccin waar men best nog een hele hoop mensen moet van proberen te overtuigen dat het 'wel' werkt?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 12:58   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Vandaag nationale Feestdag in Hongarije
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 13:14   #31
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
België kent al een migratiestop sinds de jaren 1970 ... al iets van gemerkt ?
Die mop gaat dus nog altijd mee, zie ik.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 16:58   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Die mop gaat dus nog altijd mee, zie ik.
Een wreed overjarige 'mop' inderdaad maar ze blijft meegaan ...

Tony Bell zaliger zou er jaloers op geweest zijn denk ik.

"De tijd van toen" of was het "In den tijd van toen" <- café???
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2021 om 17:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2021, 00:51   #33
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Die mop gaat dus nog altijd mee, zie ik.
Rond die hongerstakers blijft het ook verdacht stil.
Hoeveel van hen die reeds jaren geleden uitgewezen werden zouden het land al effectief moeten verlaten hebben?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2021, 04:29   #34
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Steeds meer politici beginnen in te zien dat er een migrantenstop moet komen als Europa wil overleven.
Het probleem is dat links staat te roepen dat een migrantenstop racistisch is, terwijl het enkel zorgt dat de autochtone bevolking niet verder onderdrukt word.

Dat links naar ginder achter oprot zo zijn we ze hier kwijt en kunnen we onze EU normen terug recht zetten.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 08:44   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Dat links naar ginder achter oprot zo zijn we ze hier kwijt en kunnen we onze EU normen terug recht zetten.
Ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat men er op huidig ogenblik alles aan doet om de EU kapot te maken?

Je zou daarbij kunnen gaan denken van: was de EU éénmaking te hoog gegrepen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 08:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 09:45   #36
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
't Is te laat, ook met migrantiestop. Diegenen die hier al zijn kweken als konijnen (of ratten desgewenst). Enkel een migratiestop en remigratie is nog een bruikbare oplossing die ten goede van de Europeaan zou zijn.
Het is inderdaad voor een héél groot stuk te laat. Wanneer vanaf 2015 die massa migranten Europa bestormde had er van bij de aanvang moeten bepaald worden dat hun opvang in Europa slechts tijdelijk en voorwaardelijk was. Bijvoorbeeld maximum vijf jaar en dat ze dan onherroepelijk terug het land moesten verlaten. Ik meen gelezen te hebben dat Denemarken dergelijk beleid nu toepast op nieuwkomers.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 11:09   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is inderdaad voor een héél groot stuk te laat. Wanneer vanaf 2015 die massa migranten Europa bestormde had er van bij de aanvang moeten bepaald worden dat hun opvang in Europa slechts tijdelijk en voorwaardelijk was. Bijvoorbeeld maximum vijf jaar en dat ze dan onherroepelijk terug het land moesten verlaten. Ik meen gelezen te hebben dat Denemarken dergelijk beleid nu toepast op nieuwkomers.
Dat klopt dat Denemarken het op huidig ogenblik anders ziet, Oostenrijk, Polen, Hongarije & nog andere landen ook dacht ik.

Het wrange aan de zaak om te proberen de migratiestroom naar de EU toe tegen te houden is ...

Denemarken neemt nieuwe, strenge asielwet aan, maar vindt voorlopig geen partners om die uit te voeren

Op huidig ogenblik is er een stroomversnelling aan de gang zelfs want het is niet alleen meer uit Afrika dat de migranten komen aangevaren/aangevlogen maar op huidig ogenblik zijn er veel 'tolken????' die ineens uit Afghanistan komen.

Maar de EU blijft het 'wir schaffen das' hoog in het vaandel dragen tot het eens serieus misloopt en dan zal het janken zijn.

Want dan rijst de vraag: "Naar waar moeten wij dan lopen????"

Pure gok: naar de maan?

CITAAT Viktor Orbán

Citaat:
“Elk land heeft het recht om christelijke cultuur en grenzen te verdedigen, en nee te zeggen tegen migratie.”
Kan je hem dan ongelijk geven?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 11:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 20:24   #38
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat klopt dat Denemarken het op huidig ogenblik anders ziet, Oostenrijk, Polen, Hongarije & nog andere landen ook dacht ik.

Het wrange aan de zaak om te proberen de migratiestroom naar de EU toe tegen te houden is ...

Denemarken neemt nieuwe, strenge asielwet aan, maar vindt voorlopig geen partners om die uit te voeren

Op huidig ogenblik is er een stroomversnelling aan de gang zelfs want het is niet alleen meer uit Afrika dat de migranten komen aangevaren/aangevlogen maar op huidig ogenblik zijn er veel 'tolken????' die ineens uit Afghanistan komen.

Maar de EU blijft het 'wir schaffen das' hoog in het vaandel dragen tot het eens serieus misloopt en dan zal het janken zijn.

Want dan rijst de vraag: "Naar waar moeten wij dan lopen????"

Pure gok: naar de maan?

CITAAT Viktor Orbán



Kan je hem dan ongelijk geven?
Hij heeft geen ongelijk. Het is niet alleen ons recht maar zelfs onze verdomde plicht onze Europese eigenheid te beschermen en te bewaken. Om die reden zouden we beter het voorbeeld van Denemarken volgen.
Maar wat ik mij afvraag: je leest zeer weing reacties van wokes en groene deugdoeners omtrent Denemarken. Terwijl ze Hongarije, Polen en Slovenië verwensen en verketteren als “ fascisten” en nog wat van dat moois. Ik krijg zo de indruk dat ze niet goed weten hoe te reageren op het immigratiebeleid van het traditioneel linkse Denemarken.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 21:32   #39
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hij heeft geen ongelijk. Het is niet alleen ons recht maar zelfs onze verdomde plicht onze Europese eigenheid te beschermen en te bewaken. Om die reden zouden we beter het voorbeeld van Denemarken volgen.
Maar wat ik mij afvraag: je leest zeer weing reacties van wokes en groene deugdoeners omtrent Denemarken. Terwijl ze Hongarije, Polen en Slovenië verwensen en verketteren als “ fascisten” en nog wat van dat moois. Ik krijg zo de indruk dat ze niet goed weten hoe te reageren op het immigratiebeleid van het traditioneel linkse Denemarken.
Ze zullen het iets te gênant vinden.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 29 augustus 2021 om 21:32.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 06:11   #40
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hij heeft geen ongelijk. Het is niet alleen ons recht maar zelfs onze verdomde plicht onze Europese eigenheid te beschermen en te bewaken. Om die reden zouden we beter het voorbeeld van Denemarken volgen.
Maar wat ik mij afvraag: je leest zeer weing reacties van wokes en groene deugdoeners omtrent Denemarken. Terwijl ze Hongarije, Polen en Slovenië verwensen en verketteren als “ fascisten” en nog wat van dat moois. Ik krijg zo de indruk dat ze niet goed weten hoe te reageren op het immigratiebeleid van het traditioneel linkse Denemarken.
Dees Europees gedrocht is oorlog in uw naam gaan voeren en deelde wapens uit voor een regime change.
De vluchtelingen zijn dus voor iedere betrokken partij, met Amerika en Franrkijk als koploper. Onze F16’s opereerde daar ook ondemocratisch en werd niet in dank aangenomen door Assad; er was niet eens overleg. Wie is Europa te dicteren wie dictator is en wie niet? Daar er niet 1 verkozene hier nog gevestigd is. Zijn wij nazi Duitsers ofzo, neen want die hadden nog de keuze. Wanneer gaan die Europese oorlogzaaiers die weeskinderen en de rest vanachter de prikkeldraad redden? Bloed is op Europa.
Ik heb geweten wie de oorzaak was en honderdtal miljoenen (zoniet enkele miljarden) samen met mij.
Europa is een tikkende tijdbom en hopeloos verloren na 1 generatie betweters die hun beleid aan de rest opdwongen. Het fascisme kwam wederom uit 1 westerse collaboratie om zichzelf te verrijken op de dood van een ander; Hitlerstyle.
ALLEMAAL. Geen mens die menselijk is neemt hier nog deel aan politiek tussen zulke corrupte psychopaten en seksuele roofdieren. Not to speak is to speak. Bloed is op hen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 30 augustus 2021 om 06:35.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be