Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

 
 
Discussietools
Oud 24 mei 2005, 10:33   #21
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Boruuckaet kan voor mij part allang de POT op... de VLD verraad al jaar en dag vlaanderen. Wie na het vreemdelingenstemrecht nog bij de vld bleef is van nul en gener waarde voor vlaanderen.
De VLD verraadt, maar Boudewijn niet, JMDD ook niet
Ilfalco, Luc Broes vertelt wijsheid. De strategie van "Fuck VLD" heeft met de campagne "Stem Anders" in 2003 de rangen gesloten bij de regeringspartijen. Met een verkiezingsoverwinning tot gevolg.

In 2004 werd meer geappeleerd aan alle Vlaamsgezinden in de andere partijen en toen werd Vrhfstdt afgestraft.

Dé strategie voor de Vlaamse beweging is om een breed front te vormen over de partijgrenzen heen van alle Vlaamsgezinden zoals JMDD, Coveliers, Leo Peeters, Luc Van den Brande,... Die Vlaamsgezinden afkatten omdat ze in de verradende VLD zitten, is een slechte aanpak die eerder de regeringspartijen versterkt dan ze verzwakt...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 24 mei 2005, 10:36   #22
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Voor het Vlaanderen van Bouckaert bedank ik feestelijk.
Ik zou hem daar ook voor bedanken, heel feestelijk!
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 24 mei 2005, 14:57   #23
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Denk je dat de rechtervleugel van Voorpost alleen de oorlog zal winnen?
Helemaal niet.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:02   #24
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
De Gucht en De Waele zeggen hetgeen hun goed uitkomt, zoals alle politici trouwens.

De Vlaamsgezinden binnen de CD&V werken nauw samen met de ploeg van N-VA.
En tot op de dag van vandaag hebben de kartelpartners elkaar goed gesteund bij hun gezamelijke streefdoelen.

Het VB heeft echter zijn betrouwbaarheid op een laag pitje gezet.
Het is toch onbegrijpbaar dat het VB CD&V/N-VA in het vizier neemt op het moment dat die de splitsing BHV verdedigt zoals de Vlaamse burgemeesters die eisen.

Het VB had zich gedurende heel het debâcle rond BHV constructiever naar CD&V/N-VA moeten opstellen.

Enkel een Vlaams front bij betogingen, gaat niet veel aarde aan de dijk brengen.

BHV heeft de Vlamingen meer dan ooit uiteen gedreven.
"is't eten al geried... ??!!"

Neen Johanna ! De pseudo correcte politici drijven Vlaanderen uiteen en daar zijn de walen meer dan blij mee !!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:03   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Na Beyens, Coveliers vliegen binnekort Brouckaert en Dedecker buiten !! Wedden ???
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:08   #26
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
.
De Vlaamsgezinden binnen de CD&V werken nauw samen met de ploeg van N-VA. En tot op de dag van vandaag hebben de kartelpartners elkaar goed gesteund bij hun gezamelijke streefdoelen. Het VB had zich gedurende heel het debâcle rond BHV constructiever naar CD&V/N-VA moeten opstellen..
Johanna, ik ga akkoord met wat je hier zegt, maar ook tegenover het VB is een meer constructieve houding nodig. Maar nogmaals: Vanwaar dat vermetel vertrouwen in de CD&V gezien zwaargewicht J.L.Dehaene?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by luc broes on 24-05-2005 at 16:09
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
.
De Vlaamsgezinden binnen de CD&V werken nauw samen met de ploeg van N-VA. En tot op de dag van vandaag hebben de kartelpartners elkaar goed gesteund bij hun gezamelijke streefdoelen. Het VB had zich gedurende heel het debâcle rond BHV constructiever naar CD&V/N-VA moeten opstellen..
Johanna, ik ga akkoord met wat je hier zegt, maar ook tegenover het VB is een meer constructieve houding nodig. Maar nogmaals: Vanwaar dat vermetel vertrouwen in de CD&V gezien zwaargewicht J.L.Dehaene?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
.
De Vlaamsgezinden binnen de CD&V werken nauw samen met de ploeg van N-VA. En tot op de dag van vandaag hebben de kartelpartners elkaar goed gesteund bij hun gezamelijke streefdoelen. Het VB had zich gedurende heel het debâcle rond BHV constructiever naar CD&V/N-VA moeten opstellen..
Johanna, ik ga akkoord met wat je hier zegt, maar nogmaals: Vanwaar dat vermetel vertrouwen in de CD&V gezien zwaargewicht J.L.Dehaene?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door luc broes : 24 mei 2005 om 15:09.
luc broes is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:38   #27
Johanna
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Johanna, ik ga akkoord met wat je hier zegt, maar ook tegenover het VB is een meer constructieve houding nodig. Maar nogmaals: Vanwaar dat vermetel vertrouwen in de CD&V gezien zwaargewicht J.L.Dehaene?
Het vertrouwen tussen CD&V en N-VA groeit meer en meer.
Er kan ook niet ontkend worden dat de Vlaamsgezinden van CD&V en de N-VA
een goed team vormen die een stempel drukken op het beleid in Vlaanderen.

J.L. Dehaene behoort tot de CD&V, dus dat zijn onze zaken niet.
Belangrijkste is dat de kartelovereenkomsten worden nageleefd.
Johanna is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:45   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
Het vertrouwen tussen CD&V en N-VA groeit meer en meer.
Er kan ook niet ontkend worden dat de Vlaamsgezinden van CD&V en de N-VA
een goed team vormen die een stempel drukken op het beleid in Vlaanderen.

J.L. Dehaene behoort tot de CD&V, dus dat zijn onze zaken niet.
Belangrijkste is dat de kartelovereenkomsten worden nageleefd.
Hoe was er dan vroeger geen vertrouwen ??!!!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 24 mei 2005, 16:10   #29
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
Het vertrouwen tussen CD&V en N-VA groeit meer en meer.
Er kan ook niet ontkend worden dat de Vlaamsgezinden van CD&V en de N-VA
een goed team vormen die een stempel drukken op het beleid in Vlaanderen.
J.L. Dehaene behoort tot de CD&V, dus dat zijn onze zaken niet.
Belangrijkste is dat de kartelovereenkomsten worden nageleefd.
Johanna, het vertrouwen tussen CD&V-NVA groeit, maar CD&V zijn onze zaken niet!? Het klinkt een beetje tegenstrijdig.
Nu, ik hoop dat je gelijk hebt met dat vertrouwen en dat er een goed beleid gevoerd wordt in Vlaanderen. Hoewel dat laatste niet echt mogelijk is zonder homogene bevoegdheden, en met die eeuwige transfers.
We zullen zien!?
luc broes is offline  
Oud 24 mei 2005, 16:20   #30
Johanna
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Johanna, het vertrouwen tussen CD&V-NVA groeit, maar CD&V zijn onze zaken niet!? Het klinkt een beetje tegenstrijdig.
Nu, ik hoop dat je gelijk hebt met dat vertrouwen en dat er een goed beleid gevoerd wordt in Vlaanderen. Hoewel dat laatste niet echt mogelijk is zonder homogene bevoegdheden, en met die eeuwige transfers.
We zullen zien!?
Elke kartelpartner behoudt zijn eigenheid.
Maar samen werken de CD&V en N-VA aan het verwezenlijken van hun gemeenschappelijke streefdoelen.

Wat is daar tegenstrijdig aan?
Johanna is offline  
Oud 24 mei 2005, 17:25   #31
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Moedige Boudewijn Bouckaert
De voorbije dagen was ik in Straatsburg en kon niet onmiddellijk reageren op de schandelijke houding van VLD en SP-A inzake de woordbreuk rond BHV. Het partijbestuur van de VLD werd geforceerd om een bepaald standpunt in te nemen, zonder dat iemand mocht piepen.
[SIZE=2]Een gelukkige uitzondering is Boudewijn Bouckaert,[/SIZE]
voorzitter van de denktank Nova Civitas, die op inhoudelijk en Vlaams vlak uit het goede hout is gesneden. Boudewijn laat zich niet knechten; daar is hij te onafhankelijk en te intellectueel voor. Hij schreef zonet een brief aan de VLD-leden die er niet om liegt. Hij verwoordt alvast de mening van vele liberale leden en kiezers. Voor de tekst van de brief, hier klikken.
Inderdaad Bouckaert zwijgt niet, en brengt gegronde kritiek
op de VLD zonder te schelden naar zijn partij.

Coveliers had het beter ook zo gedaan,
dan was hij tenminste nog nuttig geweest om intern in de
VLD het gesprek in gang te houden.
Clemens is offline  
Oud 25 mei 2005, 01:16   #32
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Johanna, ik ga akkoord met wat je hier zegt, maar ook tegenover het VB is een meer constructieve houding nodig. Maar nogmaals: Vanwaar dat vermetel vertrouwen in de CD&V gezien zwaargewicht J.L.Dehaene?
In Dehaene heb ik nooit een grammetje vertrouwen gehad. Maar dat je zijn "zwijgen" aanhaalt rond B-H-V als een veeg teken vind ik toch niet erg logisch, Luc. Dehaene is totaal afwezig geweest op het politieke toneel in België sinds hij naar Straatsburg verkaste de vorige verkiezingen. Al een half jaar doet die nergens meer uitspraken over. Zijn periode van "zwaargewicht" binnen de CD&V is afgelopen, hij heeft zelf voor de isolatie van Europa gekozen...
zorroaster is offline  
Oud 25 mei 2005, 01:18   #33
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Overigens, een VLD-burgemeester die zijn eigen partijtop woordbreuk durft verwijten, is in mijn ogen heel wat geloofwaardiger dan degene die hem met nietszeggende platitudes onderuit wil halen.

De NVA staat dan blijkbaar toch niet zo hard achter alle burgemeesters.

Egidius
Ik denk dat Johanna doelde op Patrick Dewael en niet burgemeester DewaelE. Niet altijd even duidelijk, want nu zijn er al drie Dewael (minister Patrick)-Dewaele (burgemeester Willy)-De Waele (verstotene Patricia) in de actualiteit bij de VLD.
zorroaster is offline  
Oud 25 mei 2005, 07:07   #34
Johanna
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ik denk dat Johanna doelde op Patrick Dewael en niet burgemeester DewaelE. Niet altijd even duidelijk, want nu zijn er al drie Dewael (minister Patrick)-Dewaele (burgemeester Willy)-De Waele (verstotene Patricia) in de actualiteit bij de VLD.
Dank je wel voor die rechtzetting zorroaster

Tuurlijk bedoelde ik minister Patrick De Waele en dat weet Egidius goed genoeg!

Maar ja van Egidius mag je zoiets verwachten.

CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Johanna on 25-05-2005 at 08:10
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ik denk dat Johanna doelde op Patrick Dewael en niet burgemeester DewaelE. Niet altijd even duidelijk, want nu zijn er al drie Dewael (minister Patrick)-Dewaele (burgemeester Willy)-De Waele (verstotene Patricia) in de actualiteit bij de VLD.
Dank je wel voor die rechtzetting zorroaster

Tuurlijk bedoelde ik minister Patrick De Waele en dat weet Egidius goed genoeg!

Maar ja van Egidius mag je zoiets verwachten.

CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ik denk dat Johanna doelde op Patrick Dewael en niet burgemeester DewaelE. Niet altijd even duidelijk, want nu zijn er al drie Dewael (minister Patrick)-Dewaele (burgemeester Willy)-De Waele (verstotene Patricia) in de actualiteit bij de VLD.
Dank je wel voor die rechtzetting zorroaster

Tuurlijk bedoelde ik minister Patrick De Waele en dat weet Egidius goed genoeg!

Maar ja van Egidius mag je zoiets verwachten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Johanna : 25 mei 2005 om 07:10.
Johanna is offline  
Oud 25 mei 2005, 07:28   #35
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
Tuurlijk bedoelde ik minister Patrick De Waele en dat weet Egidius goed genoeg!
Je bedoelt dat ik een rechtstreekse inkijk heb in jouw hersenpan? Tja, dat is misschien wel zo, maar als je De Waele schrijft (en kijk: je doet het hier weer), dan kan een redelijk mens alleen maar denken aan VLD-ers met de naam De Waele: Willy of Patricia dus.

Toch blij dat er eens een manueel antwoord kwam.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 25 mei 2005, 07:37   #36
Johanna
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Je bedoelt dat ik een rechtstreekse inkijk heb in jouw hersenpan? Tja, dat is misschien wel zo, maar als je De Waele schrijft (en kijk: je doet het hier weer), dan kan een redelijk mens alleen maar denken aan VLD-ers met de naam De Waele: Willy of Patricia dus.

Toch blij dat er eens een manueel antwoord kwam.

Egidius
Egidius ,

Dat ik minister Patrick Dewael bedoelde kon je duidelijk opmaken uit de context.

Het was een reactie op hetgeen luc broes had neergeschreven en die bedoelde ook minister Patrick Dewael.

Maar ja, het wordt hier stilaan een kwalijke gewoonte om teksten en woorden te manipuleren.

CD&V/N-VA blijft Vlaamse Burgemeesters trouw
Johanna is offline  
Oud 25 mei 2005, 08:34   #37
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

[quote=zorroaster][edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by luc broes on 25-05-2005 at 09:35
Reason:
--------------------------------

[quote=zorroaster][/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by luc broes on 25-05-2005 at 09:35
Reason:
--------------------------------

[quote=zorroaster]In Dehaene heb ik nooit een grammetje vertrouwen gehad. Maar dat je zijn "zwijgen" aanhaalt rond B-H-V als een veeg teken vind ik toch niet erg logisch, Luc. Dehaene is totaal afwezig geweest op het politieke toneel in België sinds hij naar Straatsburg verkaste de vorige verkiezingen. Al een half jaar doet die nergens meer uitspraken over. Zijn periode van "zwaargewicht" binnen de CD&V is afgelopen, E]hij heeft zelf voor de isolatie van Europa gekozen... [/QUOT[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=zorroaster]In Dehaene heb ik nooit een grammetje vertrouwen gehad. Maar dat je zijn "zwijgen" aanhaalt rond B-H-V als een veeg teken vind ik toch niet erg logisch, Luc. Dehaene is totaal afwezig geweest op het politieke toneel in België sinds hij naar Straatsburg verkaste de vorige verkiezingen. Al een half jaar doet die nergens meer uitspraken over. Zijn periode van "zwaargewicht" binnen de CD&V is afgelopen, E]hij heeft zelf voor de isolatie van Europa gekozen... [/QUOT[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door luc broes : 25 mei 2005 om 08:35.
luc broes is offline  
Oud 25 mei 2005, 08:41   #38
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
In Dehaene heb ik nooit een grammetje vertrouwen gehad. Maar dat je zijn "zwijgen" aanhaalt rond B-H-V als een veeg teken vind ik toch niet erg logisch, Luc. Dehaene is totaal afwezig geweest op het politieke toneel in België sinds hij naar Straatsburg verkaste de vorige verkiezingen. Al een half jaar doet die nergens meer uitspraken over. Zijn periode van "zwaargewicht" binnen de CD&V is afgelopen, hij heeft zelf voor de isolatie van Europa gekozen...
Maak je hier geen fout? J.L.Dehaene is met de hulp van twee FDF-ers burgemeester van Vilvoorde (je kent BHV?) geworden. Is dat totaal afwezig op het politieke toneel in België? Is dat kiezen voor de isolatie van Europa?
Toch goed dat je zoals ik geen vertrouwen hebt in dat geval.
luc broes is offline  
Oud 25 mei 2005, 08:51   #39
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
Dank je wel voor die rechtzetting zorroaster
Tuurlijk bedoelde ik minister Patrick De Waele en dat weet Egidius goed genoeg! Maar ja van Egidius mag je zoiets verwachten.
Johanna, wat je hier zegt is brutaal of dom, want een discussie voeren met iemand die bewust van kwade trouw is, dat is toch volkomen zinloos.
luc broes is offline  
Oud 25 mei 2005, 10:47   #40
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johanna
Elke kartelpartner behoudt zijn eigenheid.
Maar samen werken de CD&V en N-VA aan het verwezenlijken van hun gemeenschappelijke streefdoelen.

Wat is daar tegenstrijdig aan?
Het is gewoon een onware bewering.
Bourgeois zegt zelfs dat hij Leterme moest involgen, toen deze met de splitsing van B-H-V de N-VA Vlaams voorbijstak (cfr. de Morgen)
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be