Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juli 2019, 17:05   #281
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Bizar Epstein nieuws. De man staat op suicide watch maar toch werd hij 'gevonden' in zijn cel en afhankelijk van de media die je leest was hij toen men hem vond 'bewusteloos', 'halfbewusteloos', of 'huilend' en ook 'gewond aan zijn nek'. En nu ligt hij in 'het ziekenhuis' volgens sommigen en niet volgens andere bronnen. Het voorval is al van het begin van deze week.

Een show, toch 'zelfmoordpoging' (onwaarschijnlijk mijns inziens) of een aanval?

AP:
Citaat:
Wealthy financier Jeffrey Epstein was found on the floor of his jail cell with bruises on his neck early this week while awaiting trial on sex trafficking charges, a person familiar with the matter said Thursday.

It was not clear whether the injuries were self-inflicted or from an assault, said the person, who was not authorized to discuss the case and spoke to The Associated Press on condition of anonymity.

Epstein, 66, was treated and remains in custody at the federal Metropolitan Correctional Center in New York City. Jail records obtained by the AP show no indication he was taken to a hospital.

There was no immediate response Thursday from jail officials and one of Epstein's lawyers.

It was not clear whether Epstein had any cellmates or was being held by himself.

Laatst gewijzigd door Bach : 25 juli 2019 om 17:10.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 18:32   #282
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik vraag mij af hoe je in de meest bewaakte gevangenis van Amerika nog aangevallen kan worden. Zeker voor een geval als Epstein.

Zelfs Joran van der Sloot in Peru kwam veilig door. Ook zo'n media mannetje.

Ik hou het daarom op poging tot zelfmoord net als doel te ontvluchten. Met nadruk dat deze aanname een suggestie betreft.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 juli 2019 om 18:36.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2019, 21:25   #283
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik vraag mij af hoe je in de meest bewaakte gevangenis van Amerika nog aangevallen kan worden. Zeker voor een geval als Epstein.

Zelfs Joran van der Sloot in Peru kwam veilig door. Ook zo'n media mannetje.

Ik hou het daarom op poging tot zelfmoord net als doel te ontvluchten. Met nadruk dat deze aanname een suggestie betreft.
Heel wat speculatie daarrond. Raar dat het voorval in geheimzinnigheid gehuld is. Men moet toch tenminste weten wat er echt gebeurd is denk ik zo.


Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2019, 23:34   #284
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Het is duidelijk dat hoge heren hem weg willen hebben. Willen chloorwassen zoals je eerder aangaf. Weg, foetsie informatie, waar is de roepende media aandacht te bekennen. Zelfs fluisteren doen ze niet. Dit en de Houdinistreken waarmee Epstein stropstaffen cq kelderstraffen wist om te zetten in een soort van middelbare school taakstraf als afwassen — maakt de zaak zo intrigerend. En maakt dat ik ook vermoed dat een prins of een president zijn lul in een te jonge dame te leen heeft gesteld op een prive eiland van Epstein — enkel waarschijnlijker. Wie zweem zaait kan zweem oogsten, nietwaar.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 juli 2019 om 23:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 09:17   #285
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Heel wat speculatie daarrond. Raar dat het voorval in geheimzinnigheid gehuld is. Men moet toch tenminste weten wat er echt gebeurd is denk ik zo.


we gebruiken nu het woord 'zweem'.

Herhaal na mij: 'zweeeeeeeeeeeem'

Vergeet ook niet het woord 'eikpunt'. Zo af en toe.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2019, 19:06   #286
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Sex offender Jeffrey Epstein appeared in court for the first time since he was found injured and semiconscious in his New York City jail cell. Also, a New York Times report claims Epstein intended to use one of his ranches as a site for controlled breeding. NBC’s Kristen Dahlgren reports for TODAY.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 02:36   #287
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

'Breeding' staat toch voor zwanger maken ?

(..) Lijkt mij een broodje aap verhaal. Rijke mannen houden niet van (ongeschoolde) jonge gekleurde dames te bezwangeren; namelijk één grote ellende met alimentatie.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 02:46   #288
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Vanwaar je focus Bach ??

Omdat het een pedofiel is en dus het orkest aan 'gesuggereer' niet opkan; of omdat deze man boven de wet staat. Als het om het laatste gaat; waarom het eerste quoten (pedofiel) ?

Doet wel af aan de draad, denk ik.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 augustus 2019 om 02:47.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 02:55   #289
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Heel wat speculatie daarrond. Raar dat het voorval in geheimzinnigheid gehuld is. Men moet toch tenminste weten wat er echt gebeurd is denk ik zo.


Wees dan tenminste fair en zet daar op z'n minst Trump ook bij, want zij gingen in New York allemaal met dezelfde mensen om.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:00   #290
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
'Breeding' staat toch voor zwanger maken ?

(..) Lijkt mij een broodje aap verhaal. Rijke mannen houden niet van (ongeschoolde) jonge gekleurde dames te bezwangeren; namelijk één grote ellende met alimentatie.
Je zou je beter afvragen wat de bedoeling met de kindjes was.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:05   #291
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Vanwaar je focus Bach ??

Omdat het een pedofiel is en dus het orkest aan 'gesuggereer' niet opkan; of omdat deze man boven de wet staat. Als het om het laatste gaat; waarom het eerste quoten (pedofiel) ?

Doet wel af aan de draad, denk ik.
Ik dacht wat opvolging te geven aan deze zaak. Hopelijk kan hier wel wat in de zaak van Dutroux niet mogelijk bleek wegens misplaatst 'staatsbelang'. Een elite die teert op haar kinderen en die die stal niet kan uitmesten is zowat het laagste dat een maatschappij kan vallen. Het zwarte hart.

De New York Times is een main stream media serieus geachte krant. Een elite orgaan. Het nieuws is interessant omdat het (blijkbaar) juist daar gepubliceerd werd, of het nu waar is of niet. Een van de vragen die het bij me oproept is of het een afrekening betreft binnen die 'elite' of het uiteindelijk weer om Trump draait en pogingen tot 'impeachenent', of dat men echt tot op het bot wil gaan en de klanten, connecties en afgeperste pedofielen niet zal beschermen voor achtervolging door het gerecht.

Verwar me echter niet met een openbaar aanklager of onderzoeker Frankenstein. Het is niet aan mij om te bewijzen of iets waar is of niet. Wat er in de media verschijnt mag becommentarieerd en geanalyseerd worden vanuit 'het publiek'. Dat is ons recht zou ik zo denken. En daarop is in feite dit forum gebaseerd. En de thema's waarover gesproken kan worden dienen we ons niet te laten voorschrijven toch?

In die zin is het niet enkel van belang te weten of wat er in de pers verschijnt feitelijk waar is maar dát het überhaupt verschijnt.

Laatst gewijzigd door Bach : 3 augustus 2019 om 05:23.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:17   #292
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Wees dan tenminste fair en zet daar op z'n minst Trump ook bij, want zij gingen in New York allemaal met dezelfde mensen om.
Het is een politieke cartoon gerelateerd aan de draad titel Mr Smith.

Laatst gewijzigd door Bach : 3 augustus 2019 om 05:20.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:20   #293
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Er is een verschil tussen 'erwtjes' en 'toeten' zoals ik eerder heb aangegeven; voor de duidelijkheid doel ik op afmeting borsten en leeftijd. Die vergelijking met Dutroux gaat dus niet op — voor mij. Neemt niet weg dat mannen die denken vrijelijk tegoed kunnen doen aan 'toeten', moeten kunnen weten dat ze chantabel zijn voor de rest van hun leven. Dit omdat het illegaal was — wat ze deden.

Wat mij in deze zaak intrigeert is hoeveel macht deze mannen hebben. En maakt dat ik deze zaak volg.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 augustus 2019 om 05:30.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:30   #294
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Er is een verschil tussen 'erwtjes' en 'toeten' zoals ik eerder heb aangegeven — voor de duidelijkheid doel ik op afmeting borsten en leeftijd. Die vergelijking met Dutroux gaat dus niet op — voor mij. Neemt niet weg dat mannen die denken vrijelijk tegoed kunnen doen aan 'toeten' moeten weten dat ze chantabel zijn voor de rest van hun leven. Dit omdat het illegaal was, wat ze deden.

Wat mij in deze zaak intrigeert — is hoeveel macht deze mannen hebben. En maakt dat ik deze zaak volg.
En tot wat ze in staat zijn ongestraft voor lange tijd. Zelfs kinderen kweken voor sex. Verwonderd u dat?

Nu pakt men er 1 element uit. Elstein. Om welke reden? Dat er iets niet pluis was op die eilanden van Epstein (wiens geld terug te leiden is tot Wexner) wist de plaatselijke bevolking uit de buurt reeds lang. Zo iets hou je niet op je eiland. Poetspersoneel, chauffeurs, koks zijn geen robotten he? Dus waarom kan nu (ogenschijnlijk) wel wat een paar jaren geleden nog niet kon?

Als je de zaak wat volgt besef je zo dat dit een beerput is met vertakkingen naar nog machtigste mensen achter de schermen. Zelfs 'intelligence' en andere staten. De kans is vrij groot dat die sluier niet gelicht wordt.

Laatst gewijzigd door Bach : 3 augustus 2019 om 05:35.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:34   #295
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Nu draai je door Bach — zie eerste alinea vorige quote Bach. Mijn vorige post was duidelijk. Overigens zou je er beter aan kunnen doen naar mijn advies te luisteren. Dergelijke lieden die totaal gefocused zijn op pedofielen zijn zelf vaak pedofiel. Ik geef je enkel een advies. Wat je ermee doet is jouw zaak.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 augustus 2019 om 05:43.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:39   #296
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Dat Epstein moet hangen ben ik, zoals eerder door mij gezegd, voorstander van. Hij is tegen de wet gegaan en erger heeft het juridische en bestuursapparaat gebruikt om zich vrij te pleiten; en in luxe zijn detentie uit te zitten. Laatste moet vooral gestraft worden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 augustus 2019 om 05:41.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:42   #297
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Nu draai je door Bach. Mijn vorige post was duidelijk. Overigens zou je er beter aan kunnen doen naar mijn advies te luisteren. Dergelijke lieden die totaal gefocused zijn op pedofielen zijn zelf vaak pedofiel. Ik geef je enkel een advies. Wat je ermee doet is jouw zaak.
Is dat niet wat die Morkhoven overkwam? Ik ken die zaak niet goed dus ik spreek me er niet over uit. Ik laat me in ieder geval niet graag intimideren een thema te laten vallen. Bekijk mijn bijdrage in andere draden en het zou je moeten duidelijk zijn dat mijn insteek een andere is dan wat u hier suggereert.

Moest Epstein nu een vrouwen verkrachter zijn zou mijn interesse daarin dat dan ook maken? Komaan. Trouwens het is u die hier begint over de 'grootte van de borstjes' om te zeggen dat Epstein en Dutroux totaal andere zaken zouden zijn, terwijl dat naast de kwestie is.

Laatst gewijzigd door Bach : 3 augustus 2019 om 05:47.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:50   #298
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik ken mensen persoonlijk die hun leven vernietigd zagen door een pedofielen jager. Ik geef je op een briefje dat degenen die met 3 vingers wijzen cq jager zijn — zelf dader zijn aan deze misselijke praktijken.

Zodra er verhalen bovenborrelen dat er 'fokprogramma's' zijn om meisjes te kweken voor dit soort praktijken dan geef ik niet thuis en begin ik aandachtig te kijken wie deze verhalen de lucht in bellenblazen. Duidelijk?!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 augustus 2019 om 05:52.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:51   #299
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Dat Epstein moet hangen ben ik, zoals eerder door mij gezegd, voorstander van. Hij is tegen de wet gegaan en erger heeft het juridische en bestuursapparaat gebruikt om zich vrij te pleiten; en in luxe zijn detentie uit te zitten. Laatste moet vooral gestraft worden.
Het justitie apparaat kan moeilijk een slachtoffer geacht worden in deze zaak.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 05:53   #300
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ken mensen persoonlijk die hun leven vernietigd zagen door een pedofielen jager. Ik geef je op een briefje dat degenen die met 3 vingers wijzen cq jager zijn — zelf dader zijn aan deze misselijke praktijken.

Zodra er verhalen bovenborrelen dat er 'fokprogramma's' zijn om meisjes te kweken voor dit soort praktijken dan geef ik niet thuis en begin ik aandachtig te kijken wie deze verhalen de lucht in bellenblazen. Duidelijk?!
De New York Times zet ons op dat spoor.

Heb jij ooit die film gezien waarvoor Passolini vermoord werd? Zie tot wat absolute macht over de medemens in staat is met ons te doen.

Laatst gewijzigd door Bach : 3 augustus 2019 om 05:55.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be