Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 augustus 2019, 18:56   #661
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik heb echt geprobeerd te lachen. Maar helaas.



Goh ja. In Amerika bestaat de doodstraf ook nog in bepaalde staten en in Portugal krijg je max 20 jaar voor moord. Ik weet dat je Amerika obsessief verafschuwt maar dat doet eigenlijk geen afbreuk aan de schuldvraag. Als Epstein zijn ding per se wilde doen dan had hij maar slimmer moeten zijn en zijn feestjes organiseren in een land dat wat lossere zeden heeft. Hij had daar ook de poen voor he.
Inderdaad hij is dom geweest, of overmoedig, dat heb je wel eens met rijke en machtige mensen.
Maarr ik vind het er ver over dat hij tot zelfmoord gedreven werd terwijl zijn daden in andere ontwikkelde, westerse landen maximum een paar jaar gevangenisstraf zouden opleveren, en niet heel die heisa en hysterisch gedoe.
Ik verafschuw het systeem in de VS, de extreme hypocrisie, de enorme tegenstelling tussen arm en rijk, hun buitenlands beleid, het hyperindividualisme, gebrek aan solidariteit, de rassen en standen segregatie.
Maar individuele Amerikanen kunnen heel vriendelijk en sympathiek zijn, ze hebben grote wetenschappers en universiteiten, en veel mooie natuur, maar ze zitten opgezadeld met een rot politieke, socioeconomisch en cultureel systeem. Een systeem dat ze bovendien willen exporteren onder andere naar West-Europa. Tegen dat laatste wil ik mij uit alle macht verzetten.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 18:58   #662
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
3000 dollar voor een uurtje seks, flink onder de markt?
Ja. Om als rijke vent seks te hebben met een 14-jarige lolita, zou ik de prijs eerder stellen op een paar miljoen dollar of zo. Als je rekening houdt met de psychologische effecten en zo, lijkt mij DAT eerder een juiste prijs. En daar besef je juist de immaturiteit van die meiskes, die de prijs niet kennen van wat ze "verhandelen".

Citaat:
In Nairobi kost seks met een 14 jarige 5 euro...
Maar dat zijn cultureel gezien wegwerp lolita's die niet bedoeld zijn om een volwaardige volwassen vrouw te worden. Dat is zoals uw kip die ge moogt slachten zonder van moord beticht te worden he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 augustus 2019 om 19:01.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:00   #663
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die man was gewoon onnozel dat hij Amerikaanse meisjes gebruikte.
Maar dat is dan ook essentieel ! Amerikaanse meisjes zijn verondersteld om volwassen, zelfstandige volwaardige vrouwen te worden. Vandaar.

Als hij dat inderdaad met afgeschrevenen die niet van de eigen natie waren, dan zou ik daar geen problemen mee hebben. Ik stel zelf voor van illegale migrantenkinderen als prostitutie object te gebruiken, kwestie van die nog even nuttig te maken voor ze getermineerd mogen worden. Maar niet met mede burgers die rechten hebben. DAT is trouwens het "culturele" aspect eraan, maar het is esssentieel. Niet iedere lolita is hetzelfde waard natuurlijk.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:02   #664
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Waar haal jij dat eigenlijk uit? Moest hij zijn fratsen in OOstenrijk hebben gepleegd dan vigeerde de Oostenrijkse wetgeving. Zo verfrissend simpel is het.

Moet het Amerikaanse gerecht dan volgens u eerst eens even nagaan wat de Oostenrijkers zouden doen in zulke gevallen?
Nee maar het is duidelijk dat er iets schort aan de Amerikaanse wetgeving en cultuur, en vooral dat wij beter een voorbeeld nemen aan Oostenrijk dan aan de VS. Op alle vlakken trouwens.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:04   #665
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Inderdaad hij is dom geweest, of overmoedig, dat heb je wel eens met rijke en machtige mensen.
Maarr ik vind het er ver over dat hij tot zelfmoord gedreven werd terwijl zijn daden in andere ontwikkelde, westerse landen maximum een paar jaar gevangenisstraf zouden opleveren, en niet heel die heisa en hysterisch gedoe.
Ik verafschuw het systeem in de VS, de extreme hypocrisie, de enorme tegenstelling tussen arm en rijk, hun buitenlands beleid, het hyperindividualisme, gebrek aan solidariteit, de rassen en standen segregatie.
Maar individuele Amerikanen kunnen heel vriendelijk en sympathiek zijn, ze hebben grote wetenschappers en universiteiten, en veel mooie natuur, maar ze zitten opgezadeld met een rot politieke, socioeconomisch en cultureel systeem. Een systeem dat ze bovendien willen exporteren onder andere naar West-Europa. Tegen dat laatste wil ik mij uit alle macht verzetten.
Hoe werd hij tot zelfmoord gedreven? Gedetineerd worden is geen pretje maar je kan de rechtsgang toch niet aanpassen omdat iemand zich mogelijks van het leven zou beroven.

En nu verwordt dit weer tot een anti-Amerika brei terwijl het gaat over kindermisbruik en mensenhandel. Hij pleegde geen moorden en deed geen kidnappingen maar hij dacht wel in zijn jetset-wereldje dat hij boven de wet verheven was. Acosta gaf hem destijds een belachelijk lichte straf met het argument "above your paygrade".

Vond jij dit dan een schappelijke regeling? Was dit een bewijs van het goed functioneren van de Amerikaanse samenleving?

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 augustus 2019 om 19:05.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:05   #666
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee maar het is duidelijk dat er iets schort aan de Amerikaanse wetgeving en cultuur, en vooral dat wij beter een voorbeeld nemen aan Oostenrijk dan aan de VS. Op alle vlakken trouwens.
Dat is een mening. Geen argument.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:13   #667
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja. Om als rijke vent seks te hebben met een 14-jarige lolita, zou ik de prijs eerder stellen op een paar miljoen dollar of zo. Als je rekening houdt met de psychologische effecten en zo, lijkt mij DAT eerder een juiste prijs. En daar besef je juist de immaturiteit van die meiskes, die de prijs niet kennen van wat ze "verhandelen".



Maar dat zijn cultureel gezien wegwerp lolita's die niet bedoeld zijn om een volwaardige volwassen vrouw te worden. Dat is zoals uw kip die ge moogt slachten zonder van moord beticht te worden he.
Wie zegt dat ze de rest van hun leven besghadigd zijn? Ze zijn seksueel rijp, werden niet verkracht, en seks is ook maar een stok in een gat dat wordt geweldig overroepen. Ik werd ontmaagd door een veel oudere vrouw en het is niet zo dat ik daar ook maar enig trauma aan overgehouden heb.
Volgens mij zijn de meeste van die vrouwen helemaal niet getraumatiseerd maar werden ze door allerlei feministische ngo s aangemoedigd klacht in te dienen tegen de "white male pick", en in het vooruitzicht gesteld van gigantische schadevergoedingen.
Moesten ze een symbolische dollar krijgen zoals dat hier meestal gaat was hun enthousiasme ongetwijfeld heel wat kleiner...
Als die meisjes niet weten wat ze deden volgens u, hoe komt het dan dat de age of consent in zoveel landen 14 of lager is?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:17   #668
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat is een mening. Geen argument.
Ja ik vind de seksuele moraal en de wapenwet beter in Oostenrijk dan in de VS dat is mijn mening, gebaseerd pp goede argumenten.

Het is uw mening dat de VS een gezonde maatschappij is en dat we alles van hen moeten overnemen.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 19:19.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:26   #669
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoe werd hij tot zelfmoord gedreven? Gedetineerd worden is geen pretje maar je kan de rechtsgang toch niet aanpassen omdat iemand zich mogelijks van het leven zou beroven.

En nu verwordt dit weer tot een anti-Amerika brei terwijl het gaat over kindermisbruik en mensenhandel. Hij pleegde geen moorden en deed geen kidnappingen maar hij dacht wel in zijn jetset-wereldje dat hij boven de wet verheven was. Acosta gaf hem destijds een belachelijk lichte straf met het argument "above your paygrade".

Vond jij dit dan een schappelijke regeling? Was dit een bewijs van het goed functioneren van de Amerikaanse samenleving?
Moest dit in Rusland gebeuren zouden onze media het wel draairn en keren tot het allemaal de schuld van Poetin wordt.
Moest hij wegens zijn Joods zijn, en geld, elke straf ontlopen zou dat niet correct zijn.
Echter zoals steeds in de VS is het het een of andere uiterste. Eens zijn vrienden hem lieten vallen werd hij aangeschoten wild, door de pers neergezet als ern monster, er werd bijna over niets anders meer gepraat terwijl er in de VS dagelijkse schietpartijen zijn.
De rechters laten zich beinvloeden door de hetse in de pers (in handen van louche figuren als Murdoch) en de publieke opinie en hij had zeker een straf gekregen van 50 jaar of meer voor iets dat in andere landen amper strafbaar is.Je zou voor minder zelfmoord plegen.
Je ziet ook dat het in de VS een gewoonte is karaktermoord te plegen en onbeschaamd de tegenstander zwart te maken, liefst onfer de gordel zowel Trump als Clinton maakten zich daaraan schuldig.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 19:30.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:28   #670
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ja ik vind de seksuele moraal en de wapenwet beter in Oostenrijk dan in de VS dat is mijn mening, gebaseerd pp goede argumenten.

Het is uw mening dat de VS een gezonde maatschappij is en dat we alles van hen moeten overnemen.
Wow, wat ben jij weer van alles aan het aannemen. Zeg ik dat men alles moet overnemen wat uit de US komt? Ik zeg alleen dat elk land zijn eigen rechtsspraak heeft gebaseerd op cultuur, waarden en geschiedenis.

Jij bent het integendeel die stelt dat de VS inferieur is en beter zo snel mogelijk alles uit Europa zou kopieren. Hopelijk zie je je eigen tegenspraak toch?

Wat een emotioneel gedoe toch.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:29   #671
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Moest dit in Rusland gebeuren zouden onze media het wel draairn en keren tot het allemaal de schuld van Poetin wordt.
Moest hij wegens zijn Joods zijn, en geld, elke straf ontlopen zou dat niet correct zijn.
Echter zoals steeds in de VS is het het een of andere uiterste. Eens zijn vrienden hem lieten vallen werd hij aangeschoten wild, door de pers neergezet als ern monster, er werd bijna over niets anders meer gepraat terwijl er in de VS dagelijkse schietpartijen zijn.
De rechters laten zich beinvloeden door de hetse in de pers (in handen van louche figuren als Murdoch) en de publieke opinie en hij had zeker een straf gekregen van 50 jaar of meer voor iets dat in andere landen amper strafbaar is.Je zou voor minder zelfmoord plegen.
Te hoog Calimero-gehalte. Kom later eens terug.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:35   #672
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoe werd hij tot zelfmoord gedreven? Gedetineerd worden is geen pretje maar je kan de rechtsgang toch niet aanpassen omdat iemand zich mogelijks van het leven zou beroven.

En nu verwordt dit weer tot een anti-Amerika brei terwijl het gaat over kindermisbruik en mensenhandel. Hij pleegde geen moorden en deed geen kidnappingen maar hij dacht wel in zijn jetset-wereldje dat hij boven de wet verheven was. Acosta gaf hem destijds een belachelijk lichte straf met het argument "above your paygrade".

Vond jij dit dan een schappelijke regeling? Was dit een bewijs van het goed functioneren van de Amerikaanse samenleving?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Wow, wat ben jij weer van alles aan het aannemen. Zeg ik dat men alles moet overnemen wat uit de US komt? Ik zeg alleen dat elk land zijn eigen rechtsspraak heeft gebaseerd op cultuur, waarden en geschiedenis.

Jij bent het integendeel die stelt dat de VS inferieur is en beter zo snel mogelijk alles uit Europa zou kopieren. Hopelijk zie je je eigen tegenspraak toch?

Wat een emotioneel gedoe toch.
Wel ik word hier een pedofiel genoemd omdat ik vragen stel bij de behandeling en vervolging van Epstein, en ik ben dat emotioneel?
Ik wil er vooral in deze draad op wijzen dat er wel degelijk vragen te stellen zijn, en dat wij die cultuur van public shaming, media hetze en onproportionele straffen vooral niet moeten overnemen. En zeker ook de hypocriete seksuele moraal van de VS. Ik ben er zeker van dat er hier mensen rondlopen die dat graag zouden copieren.
De man is dood en nog stopt de hetze niet. Dat is niet meer menselijk doet mij denken aan de culturele revolutie in China. Waar de Chinezen gelukkig op terug gekomen zijn.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 19:39.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:45   #673
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Moest dit in Rusland gebeuren zouden onze media het wel draairn en keren tot het allemaal de schuld van Poetin wordt.
Moest hij wegens zijn Joods zijn, en geld, elke straf ontlopen zou dat niet correct zijn.
Echter zoals steeds in de VS is het het een of andere uiterste. Eens zijn vrienden hem lieten vallen werd hij aangeschoten wild, door de pers neergezet als ern monster, er werd bijna over niets anders meer gepraat terwijl er in de VS dagelijkse schietpartijen zijn.
De rechters laten zich beinvloeden door de hetse in de pers (in handen van louche figuren als Murdoch) en de publieke opinie en hij had zeker een straf gekregen van 50 jaar of meer voor iets dat in andere landen amper strafbaar is.Je zou voor minder zelfmoord plegen.
Je ziet ook dat het in de VS een gewoonte is karaktermoord te plegen en onbeschaamd de tegenstander zwart te maken, liefst onfer de gordel zowel Trump als Clinton maakten zich daaraan schuldig.
Nee, ik vind het erger hoe Putin zijn tegenstanders uitschakelt dan dat hij een 14 jarig meisje zou neuken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 19:48   #674
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wel ik word hier een pedofiel genoemd omdat ik vragen stel bij de behandeling en vervolging van Epstein, en ik ben dat emotioneel?
Ik wil er vooral in deze draad op wijzen dat er wel degelijk vragen te stellen zijn, en dat wij die cultuur van public shaming, media hetze en onproportionele straffen vooral niet moeten overnemen. En zeker ook de hypocriete seksuele moraal van de VS. Ik ben er zeker van dat er hier mensen rondlopen die dat graag zouden copieren.
De man is dood en nog stopt de hetze niet. Dat is niet meer menselijk doet mij denken aan de culturele revolutie in China. Waar de Chinezen gelukkig op terug gekomen zijn.
Een netwerk van minderjarige prostituees georganiseerd door miljardair en die erom gekend staat contacten te hebben met de Clintons en Trump en dan ben jij erover verbaast dat er een mediastorm onstaat?

Herinner jij de roze baletten nog? En dat was dan nog niet eens met minderjarigen. En ja, daar zijn ook een aantal koppen gerold. Ex-gevangenisdirecteur Bultot is het ook mogen afbollen van schaamte. Tot in Z-Afrika toe.

En recenter nog, wat die Kris Van Dijck uitspookte met die Lynn is toch ook maar klein bier vergeleken met wat Epstein deed. Maar de media wisten er ook niet over te zwijgen.

Kortom dit draadje gaat nog maar eens over Rusland en China = goed, Amerika = slecht. Waar forum-automatismen toch niet goed voor zijn.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 20:42   #675
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Die hoeren gaan nu for the big money, een claim van 100 miljoen dollar.

http://www.msn.com/nl-be/nieuws/were...?OCID=AVRES000

Laatst gewijzigd door Gipsy : 16 augustus 2019 om 20:43.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 20:54   #676
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Die hoeren gaan nu for the big money, een claim van 100 miljoen dollar.

http://www.msn.com/nl-be/nieuws/were...?OCID=AVRES000
Afkeur. Niet zielig genoeg. Dames waren tijdens de Brute Verkrachting resp.18 en 20 jaar.

Maar leuk geprobeerd. Ga door hoeren van Amerika!
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 20:58   #677
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Nu kan ik het nog zeggen: Hoeren, hoeren zijn het! Straf hen!

Over 5 jaar word ik met dergelijke opmerkingen getraceerd en kan de camera zien dat ik blank ben. Een echte blanke man, in de 50 tegen die tijd. Grote problemen voor mij; dit in een tijd dat koppensnellen, feminisme en internetpolitie echt is doorgeslagen — 2025.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 augustus 2019 om 21:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:04   #678
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Eigenlijk zouden die 2 dames uitgekleed moeten worden, hun haren afscheren, en met de kar door Manhattan laten rijden. Zullen wij GVD nu krijgen zeg! 18 en 20 jaar destijds en vragen daarvoor 100 miljoen usd; zijn Amerikanen besmet met een virus ofzo? Nee echt ik meen het wat ik nu zeg.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 augustus 2019 om 21:06.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:12   #679
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, maar je kan dus wel zeggen dat zijn "voortzetting" succesvol was he. Dat is uiteindelijk wat U als "winnaar" laat uit de bus komen. Niet uw eigen overlijden, maar wel de opvolging van wat ge in gang hebt gezet. Wij sterven allemaal he. In dat opzicht zouden wij allemaal losers zijn.
Zo kun je alles weg relateren...
De winnende partij van de joodse oorlog (66 tot '70) was succesvol, de verliezende partij die overigens zo goed als volledig zijn uitgeroeid door de romeinen de verliezende. Dat vergt volgens mij echt geen tekening...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:21   #680
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee maar het is duidelijk dat er iets schort aan de Amerikaanse wetgeving en cultuur, en vooral dat wij beter een voorbeeld nemen aan Oostenrijk dan aan de VS. Op alle vlakken trouwens.
De VS zijn inderdaad de hypocrisie ten top; alleen al in LA zijn er tal van -aan hun lot overgelaten- runaways waarvan velen minderjarig, en waarnaar bijna geen haan kraait. Doodnormaal is het daar maw om in het straatbeeld verwaarloosde 'minderjarigen' langs de kant vd weg te zien liggen, staan, bedelen. Iedereen weet uiteraard dat zij vogels vr de kat zijn en predators -meer bepaald v seksuele aard- om de hoek lurken want zo'n kind is natuurlijk een ideaal target. Tja, de straat is een harde wereld; zeker voor een minderjarige (f).

Boulevard angels - documentary: A journey into 'the other side of Tinseltown'
https://www.youtube.com/watch?v=GNxVUW3qKdc

MSNBC investigates: The runaways
https://www.youtube.com/watch?v=dp1dpIO2CSk

Dat zo'n kind misbruikt wordt juich ik uiteraard niet toe; maar dat men voor de ene perpatrator een oogje dichtknijpt en een ander keihard hoort te boeten vind ik er over. Dat de blanke goedgemeente eens begint met bvb de vele Filipijnse kindhoertjes torenhoge 'schadevergoedingen' uit te betalen ipv de luxehoeren waarvan sprake met fluwelen handschoentjes te behandelen. Ze waren dan mss amper 16, maar hun benen spreiden dat konden ze dan weer wel - uiteraard tegen een fikse vergoeding.

Ik noem dat geen slachtoffers maar uitbuitsters.

Laatst gewijzigd door bembem : 16 augustus 2019 om 21:28.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be