Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 augustus 2019, 18:13   #721
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het willen chanteren van de hoogsten in rang is iets van alle tijden, en seks is daar het ultieme middel voor. Zeker met minderjarigen, waarvan de personen in kwestie het niet altijd weten. De aanwezigen moeten trouwens niet eens schuldig zijn. Gewoon een paar foto's van iemand die wat beschonken/gedrogeerd naar een verkeerde plek werd gelokt volstaan. Het is ook dat wat de X getuigen zeggen over Nihoul. Het werd afgedaan als fantasie maar ik vind het een logische strategie die heel goed kan werken.

Mensen begrijpen blijkbaar niet dat er een strijd om macht en invloed gaande is, die niet altijd fair gevoerd wordt. Als ik een psychopaat was zou ik alvast de meest invloedrijke mensen naar mijn hand willen zetten door ze te chanteren.

Ik zou mensen als Elio Di Rupo dronken voeren, ze meenemen naar een gay bar, op foto laten zetten en ze er levenslang mee chanteren.
Ik zie, na enig speurwerk, geen reden dat Epstein zijn geld niet eerlijk verdiend heeft met vermeerderen van geld. Wie intelligent is, de fiscale loopholes kent, en wis- of natuurkunde een 2e natuur is, kan op dit soort eilanden bakken met geld verdienen.

Neemt niet weg dat deze controle freaks teveel over andere te weten komen. Mensen die deze bedragen verdienen zijn vaak controle freaks. Het zit in hun.

Een andere 'regel' van mij is om met je meerdere of ondergeschikte niet al te gekke dingen te gaan doen. Het kan tegen je gebruikt worden. Enkel als je op gelijke hoogte bent kan je samen de bloemetjes buiten zetten. Waarschijnlijk zat het in Epstein om het vertrouwen van de grote jongens te winnen, maar is dat nu tricky vraag ik mij af. Ik denk van niet. Wel dat Epstein dingen 'samen' deed met prinsen en presidenten die zich later er niet lekker bij voelde. Ook door social media dingus en de gevaarlijke macht die daar achterschuilt voor hen als Me2.

Toen Epstein in de problemen kwam omdat prostituees voor de 2e keer langs kwamen om geld te vangen, hebben de grote jongens hem gered met een champagne gevangenis en lichte straf. De 3 x werd het moeilijker en is de koppensnellen de social media erop gedoken. Ik meen mij te herinneren dat Epstein strafverlaging had gevraagd in ruil voor comprimerende informatie van grote mensen. Dit is dus een levensgevaarlijke weg. Wie praat, in deze social media tijdperk, kan flink tegengas verwachten. Eenmaal zijn fout ingezien heeft Epstein zich verhangen. Het zou goed kunnen dat dit van buitenaf gestuurd is in deze richting. Maar daar is niet meer achter te komen. In mijn werk herken ik ook om bepaalde projecten de vernieling in te sturen omdat ze mij niet aanstaan. Zoals een kippenteelt project opzetten en daardoor bestaande boeren uit de markt te drukken. Wie blind is voor donorgeld doet deze dingen en maakt de gezonde en bestaande markt kapot of geeft het een harde dauw. Uiteindelijk gaan deze gesubsidieerde boeren toch kapot omdat ze de basisregels van ondernemen niet in zich hebben. Zoals bv geld achterhouden voor voer, ipv het op ze zuipen of aan de kinderen te geven. Ik zorg er voor dat het hout wordt gekocht bij een houtbedrijf die niet te vertrouwen is en na het verkrijgen van geld zijn afspraken niet nakomt. Dat zijn overigens de meeste houtbedrijven, al verschilt het in hoedanigheid, maar ik ken ook bedrijven die wel hun afspraken nakomen en die worden het met dit soort projecten gewoon niet.. Waardoor het project vanaf fase 1 in de soep loopt, geen kippenhokken, en er geen vorm van oneerlijke concurrentie komt. Deze soortgelijke zetten zullen mensen gedaan kunnen hebben — die niet wilden dat Epstein ging praten. En hoeft niet perse een Clinton of een Trump te zijn.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 augustus 2019 om 18:42.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 18:47   #722
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 augustus 2019 om 18:48.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 18:59   #723
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Niet heel de Filipijnen is zo. Het is ook een ontzettend mooi land met een vriendelijke bevolking. Doet eigenlijk meer denken aan Latijns-Amerika dan Azië. Wel heel veel armoede, in de praktijk nog steeds een Amerikaanse kolonie.
I know.... Nu ja mss dat ik het toch zal bezoeken, ik wil het in ieder geval eens gezien hebben.

Laatst gewijzigd door bembem : 17 augustus 2019 om 18:59.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 19:10   #724
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
https://www.aljazeera.com/indepth/in...120628971.html



16 jarige lolita's en Amerikaanse sekstoeristen.

En die krijgen heus geen 3000 $ maximum 20$...

Als Epstein slim was geweest ging hij gewoon naar de Filipijnen...
Oulala! Wat een leuk fotoke

Back2serious: mja zoals ik eerder zei feitelijk intriest dat zo'n toestanden bestaan, floreren... en ja zij krijgen geen 3000$ wat op zich een aberratie is... Juist in die landen hebben ze het geld echt nodig.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 19:13   #725
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Die pinoys zijn toch wel knap........... Wow.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 19:13   #726
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die pinoys zijn toch wel knap........... Wow.
BemBem is terug !...
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 19:15   #727
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
BemBem is terug !...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 20:33   #728
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ontken waarvan gij mij beschuldigt.
Ok, prima, dan neemt ge uw woorden terug en heb ik geljk.

vanaf nu altijd zo handelen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 20:42   #729
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die pinoys zijn toch wel knap........... Wow.
Dan trek ik hem nog liever af in de vuilbak. Dat zijn vuile platte hoeren op die foto en in tegenstelling tot wat Tomm zegt zijn dat al versleten dozen van 30 jaar. Op de Filippijnen lopen er er knappere en meer klassevolle vrouwen en meisjes rond dan deze degoutante versleten hoeren.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 17 augustus 2019 om 20:50.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 20:52   #730
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

o_0
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 20:56   #731
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

'Degoutant versleten'.... Euh......... Dat zijn echt geen versleten lelijke meisjes. Plus ik schat ze zo'n 20 max.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 21:16   #732
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het willen chanteren van de hoogsten in rang is iets van alle tijden, en seks is daar het ultieme middel voor. Zeker met minderjarigen, waarvan de personen in kwestie het niet altijd weten. De aanwezigen moeten trouwens niet eens schuldig zijn. Gewoon een paar foto's van iemand die wat beschonken/gedrogeerd naar een verkeerde plek werd gelokt volstaan. Het is ook dat wat de X getuigen zeggen over Nihoul. Het werd afgedaan als fantasie maar ik vind het een logische strategie die heel goed kan werken.

Mensen begrijpen blijkbaar niet dat er een strijd om macht en invloed gaande is, die niet altijd fair gevoerd wordt. Als ik een psychopaat was zou ik alvast de meest invloedrijke mensen naar mijn hand willen zetten door ze te chanteren.

Ik zou mensen als Elio Di Rupo dronken voeren, ze meenemen naar een gay bar, op foto laten zetten en ze er levenslang mee chanteren.
So what? Iedereen weet dat Elio gay is. In een gay bar dansen mannen samen, kussen ze en gaan ze later (of terplekke) neuken. Waarmee gaat ge chanteren? Ge riskeert zelf een zware straf.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 21:21   #733
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Hij bedoelt natuurlijk met minderjarige jongens.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 21:34   #734
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hij bedoelt natuurlijk met minderjarige jongens.
Jaren terug was er sprake dat Di Rupo op minderjarige jongens jaagde op de place Fontainas. Een bekend homo prosititutie plaats in Brussel. Er zijn nooit ernstige bewijzen gekomen. Voor sommige achterlijke mensen is homosexualiteit nog altijd een misdrijf waar ze bij voorkeur minderjarigen aan linken. Dat ze een probleem hebben in hun boven of onderkamer is hun probleem. Homosxualiteit onder volwassenen is een normale sexualiteit. Met kinderen is dat net zoals bij hetero's pedofilie.

De fantaisie zoals de nooit bewezen roze baletten waar zelfs leden van de koninklijke familie en hoge politiekers aan zouden deelgenomen hebben is van hetzelfde gehalte. Gefrustreerde sex kloten die zich aftrekken op zulke volks fabulaties.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 22:19   #735
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dan trek ik hem nog liever af in de vuilbak. Dat zijn vuile platte hoeren op die foto en in tegenstelling tot wat Tomm zegt zijn dat al versleten dozen van 30 jaar. Op de Filippijnen lopen er er knappere en meer klassevolle vrouwen en meisjes rond dan deze degoutante versleten hoeren.
Miss belgie van vorig jaar! Wow!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 23:15   #736
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dan trek ik hem nog liever af in de vuilbak. Dat zijn vuile platte hoeren op die foto en in tegenstelling tot wat Tomm zegt zijn dat al versleten dozen van 30 jaar. Op de Filippijnen lopen er er knappere en meer klassevolle vrouwen en meisjes rond dan deze degoutante versleten hoeren.

Haha een kenner. De meeste onnozelaars hier weten niet dat Aziatische vrouwen er meestal 10 jaar jonger uitzien dan ze in werkelijkheid zijn.

Een Aziatische van 30 die naar België komt moet haar kleren zoeken in de kinderafdelingen 16 jaar.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 23:20   #737
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
https://www.aljazeera.com/indepth/in...120628971.html




16 jarige lolita's en Amerikaanse sekstoeristen.

Heb jij die vrouwen hun ID gecontroleerd ? Die zijn allemaal ouder dan 25 misschien wel ouder dan 30 ( maar zien er jonger uit zoals dikwijls het geval is bij Aziaten)

Is die man op de foto een Amerikaan ? Is dat een sekstoerist ? Hoe weet jij dat ? Ken je die jongen persoonlijk ? Of klets je maar wat in het rond ?

Ik denk dat de jongste op de foto die toerist is.

En de prijzen voor een dame zijn daar een pak hoger dan 20 dollar.

U weet er niks van. Nog minder dan niks. Ik denk dat U zelfs nooit op de filipijnen bent geweest.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 augustus 2019 om 23:25.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 23:25   #738
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Omg i love this thread!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 23:31   #739
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Haha een kenner. De meeste onnozelaars hier weten niet dat Aziatische vrouwen er meestal 10 jaar jonger uitzien dan ze in werkelijkheid zijn.

Een Aziatische van 30 die naar België komt moet haar kleren zoeken in de kinderafdelingen 16 jaar.
Dat klopt ja.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 23:40   #740
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

In ieder geval ik vind het intrigerende beauties.
Die ene ad linkerkant onderaan zou voor Marokaans kunnen doorgaan, het meisje boven haar heeft denk ik iets Europees... Het meisje net onder die man kan volgens mij als Thais doorgaan, en zij helemaal rechts ziet er imo 'echt Filipijns' uit; Mja, die mix v verschillende invloeden vind ik wel iets hebben.

Laatst gewijzigd door bembem : 17 augustus 2019 om 23:42.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be