Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2018, 05:34   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.513
Standaard Gezinnen met kinderen discrimineren mag dat ?

Citaat:
Uitbater weigert kinderen in brasserie: “Ik ben het gewoon kotsbeu”

Heisa op sociale media over Brasserie Sir Charles, op de zeedijk in Nieuwpoort-Bad. Een moeder mocht er woensdag niet plaatsnemen met haar dochtertje omdat er een verbod geldt op kinderen. Absurd, vindt de vrouw, die haar verontwaardiging deelde op Facebook. GVA
Volgens de uitbater lijdt hij dikwijls schade en heeft een deel van z'n cliënteel last van gezinnen met kinderen. Hij voegt eraan toe dat het niet de kinderen zijn maar de lakse ouders die hem een maand geleden deed besluiten een bordje te plaatsen : ‘Adults Only’.

Volgens hem zijn er genoeg hotels waar kinderen verboden zijn. Mag dat ? En als dat mag mag men er dan ook voor kiezen geen mensen met een hoofddoek binnen te laten. Of een appartement te verhuren aan gezin zonder kinderen of gezin zonder migratie verleden. Of ervoor kiezen iemand met een migratie-achtergrond geen job te geven bvb na eerdere slechte ervaringen.

Voor mij is het duidelijk dat de lijnen die getrokken worden in feite arbitrair zijn. Er zijn argumenten voor alle visies en ze weerspreken elkaar niet altijd. Het ene argument ontkracht het andere niet. Ze gaan uit van verschillende perspectieven. Men moet die perspectieven dan ethisch gaan rangschikken. Daar zijn duizenden boeken over geschreven. Kunnen we aan de hand van de rede een moreel oordeel nemen. Volgen we het moreel gezag van een religie ? Moeten we proberen te zorgen dat wat we beslissen gewoon zoveel mogelijk mensen goed uitkomt ? Of moeten we ons inbeelden de ergste verschoppeling te zijn en beslissen vanuit diens perspectief ? Ook daar heeft weer ieder zijn mening over. En dus worden de lijnen op 'democratische wijze' getrokken,ligt de morele beslissing bij de politieke vertegenwoordiging. En daar sluit men dan nog eens de mening van een kwart van de bevolking uit bovenop het bijna miljoen dat niets eens meer gaat stemmen.

Wat een zootje. Je zou voor minder de rest van je leven antidepressiva slikken, aan de fles hangen, in de zetel blijven plakken voor Netflix, pijnstillers eten alsof het muntjes zijn, blowen tot je groen ziet, spuiten tot je geen ader meer hebt waar nog een naald in kan, in je gameconsole kruipen, je penis of vagina alle ziektes van de wereld leren kennen of 16 uur per dag werken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 19 oktober 2018 om 05:37.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 05:46   #2
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen. Als die kinderen door hun lakse, domme en incompetente ouders alles afbreken, vuil maken en immens veel lawaai maken dan heeft die eigenaar het recht om kinderen te weigeren.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 06:09   #3
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Volgens de uitbater lijdt hij dikwijls schade en heeft een deel van z'n cliënteel last van gezinnen met kinderen. Hij voegt eraan toe dat het niet de kinderen zijn maar de lakse ouders die hem een maand geleden deed besluiten een bordje te plaatsen : ‘Adults Only’.

Volgens hem zijn er genoeg hotels waar kinderen verboden zijn. Mag dat ? En als dat mag mag men er dan ook voor kiezen geen mensen met een hoofddoek binnen te laten. Of een appartement te verhuren aan gezin zonder kinderen of gezin zonder migratie verleden. Of ervoor kiezen iemand met een migratie-achtergrond geen job te geven bvb na eerdere slechte ervaringen.

Voor mij is het duidelijk dat de lijnen die getrokken worden in feite arbitrair zijn. Er zijn argumenten voor alle visies en ze weerspreken elkaar niet altijd. Het ene argument ontkracht het andere niet. Ze gaan uit van verschillende perspectieven. Men moet die perspectieven dan ethisch gaan rangschikken. Daar zijn duizenden boeken over geschreven. Kunnen we aan de hand van de rede een moreel oordeel nemen. Volgen we het moreel gezag van een religie ? Moeten we proberen te zorgen dat wat we beslissen gewoon zoveel mogelijk mensen goed uitkomt ? Of moeten we ons inbeelden de ergste verschoppeling te zijn en beslissen vanuit diens perspectief ? Ook daar heeft weer ieder zijn mening over. En dus worden de lijnen op 'democratische wijze' getrokken,ligt de morele beslissing bij de politieke vertegenwoordiging. En daar sluit men dan nog eens de mening van een kwart van de bevolking uit bovenop het bijna miljoen dat niets eens meer gaat stemmen.

Wat een zootje. Je zou voor minder de rest van je leven antidepressiva slikken, aan de fles hangen, in de zetel blijven plakken voor Netflix, pijnstillers eten alsof het muntjes zijn, blowen tot je groen ziet, spuiten tot je geen ader meer hebt waar nog een naald in kan, in je gameconsole kruipen, je penis of vagina alle ziektes van de wereld leren kennen of 16 uur per dag werken.
Gisteren toevallig bij de dokter in de wachtkamer, komt er een lange smalle panlat binnen, ik schat ze een jaar of 24, met haar zoontje van ik schat 2 a 3 jaar. Dat manneke was een lief ventje tot hij zich begon te vervelen.
Dat manneke zit de eerste vijf minuten op de schoot van mama een spelletje op haar smartfone te spelen maar dan wil mama zelf op de smartfone spelen en start de hel voor dat manneke, hij mag dus een bak met aftandse autootjes en leesboekjes leegkappen maar dat verveeld snel, op zijn vraag of de mama uit een boekje wou voorlezen was het antwoord "njet" ze was te druk op haar smartfone bezig . Toen het kindje boos zijn hand ophief naar mama kreeg hij de dreiging: "Pas op je weet dat mama terugslaat he" dan dacht ik al hier hebben we het. Dus een wachtkamer vol volk een kind dat weent en krijst en een mama die dat negeert en rustig verder chat op haar telefonneke. De moeder van de dokter, een vrouw van rond de tachtig, is dan de wachtkamer binnengekomen en heeft zich ontfermd over dat kindje, welk daarna rustig speelde en lief was tegen de oude dame.

Is dit de nieuwe opvoeding? De nieuwe manier om met je kinderen om te gaan?
Ik dacht ook op een moment vrouw je moet hier met dat kind nog zeker twee a drie uur zitten breng iets mee waar dat kind interesse aan heeft en hou je met je kind bezig.

Met mijn kinderen kon en kan je op restaurant gaan, maar met de meeste jonge kinderen is het momenteel een hel in het restaurant als ze aanwezig zijn, en toppunt van al is als je die kinderen terecht wijst heb je ambras met de ouders.

Plaatsen waar kinderen verboden worden zullen echt heel gewoon worden met dank aan de ouders en hun non opvoeding.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 oktober 2018 om 06:12.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 08:06   #4
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

uiteraard doet die uitbater wat hij wil.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 08:52   #5
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Met mijn kinderen kon en kan je op restaurant gaan, maar met de meeste jonge kinderen is het momenteel een hel in het restaurant als ze aanwezig zijn, en toppunt van al is als je die kinderen terecht wijst heb je ambras met de ouders.

Plaatsen waar kinderen verboden worden zullen echt heel gewoon worden met dank aan de ouders en hun non opvoeding.
Nu, het ene kind is het andere ook niet.
Zo bvb kan mijn zoon zich gemakkelijk in stilte bezig houden, maar mijn dochter kan dat onmogelijk. Zefs als ze aan't spelen is, is die constant aan't zingen of babbelen. Die zwijgt genen avé maria.
Stout is dat niet, maar ik ga er toch vb niet mee naar het toneel moeten gaan (tenzij dat't voor kinderen is).

Maar ik hoor de derde leeftijd ook graag bezig, "In onzen tijd, wijlen speelden buiten, gingen rapen trekken op't veld en ditte en datte". Als er nu ne kleinen nog maar over hun land zou passeren is't direct de polies bellen.

Spijtig dat geen enkele ondernemer gepensioneerden gaat verbieden in zijn magazijn buiten de werkuren.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 08:56   #6
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

vermits niemand er over begint ga ik t maar zeggen he

het gaat hier niet over kinderen hé

het gaat hier over racisme.

die 'geen kinderen' zijn wat 'geen losse shorts' voor zwembaden zijn.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 09:31   #7
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
uiteraard doet die uitbater wat hij wil.
Het probleem is dat er eigenlijk maar moeilijk een lijn valt te trekken in wat wel mag en wat niet mag.

Hoewel, de lijn valt misschien nog vrij gemakkelijk te trekken. Het probleem zit hem eerder in de verantwoording.

Adults only hotel? Geen probleem.

Girls only night? Geen probleem.

Vanaf dat men andere criteria gaat gebruiken dan leeftijd of geslacht kom je in de gevarenzone.

Ik zie niet in waarom men wel mannen de toegang tot een event kan ontzeggen, maar niet bijvoorbeeld zwarten.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 oktober 2018 om 09:32.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 09:46   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Het probleem is dat er eigenlijk maar moeilijk een lijn valt te trekken in wat wel mag en wat niet mag.

Hoewel, de lijn valt misschien nog vrij gemakkelijk te trekken. Het probleem zit hem eerder in de verantwoording.

Adults only hotel? Geen probleem.

Girls only night? Geen probleem.

Vanaf dat men andere criteria gaat gebruiken dan leeftijd of geslacht kom je in de gevarenzone.

Ik zie niet in waarom men wel mannen de toegang tot een event kan ontzeggen, maar niet bijvoorbeeld zwarten.
Citaat:
Het gebeurt geregeld dat groepen Plopsaqua afhuren voor een avond. “Wij verhuren ons zwembad regelmatig aan externe partijen, zoals schoolklassen”, zegt van den Kerkhof. “Laatst was hier nog een rijke oliesjeik. Zolang waarden en normen gerespecteerd worden, hebben wij er geen moeite mee om dat te faciliteren. De grens ligt bij seksfeestjes.”

Zaterdagavond is het zwembad van Plopsaland in De Panne na de openingsuren afgehuurd door een belangenorganisatie voor moslima’s. Op die avond zijn geen jongens en mannen welkom, bevestigt de Plopsa-directeur. Mannelijke badmeesters zullen dus niet aanwezig zijn.
Lijnen, worden getrokken, om alles in goede banen te kunnen leiden?

Een héle lijdensweg in bepaalde gevallen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2018 om 09:48.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 09:52   #9
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
uiteraard doet die uitbater wat hij wil.
2.
zolang hij niet gaat discrimineren op geslacht, ras of religie, kan hij dit doen.

In principe mag men ook niet discrimineren op ouderdom, maar aangezien er ook hotels zijn enkel voor volwassenen, lijkt me dat hij hiermee wel weg kan.

Of het een slimme zet is, dat moet bekeken worden maar ik kan me wel voorstellen dat er toch wat mensen zijn (met of zonder kinderen) die eens een avondje op restaurant wil zitten zonder het gejengel van kinderen rond hen.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 09:53   #10
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nu, het ene kind is het andere ook niet.
Zo bvb kan mijn zoon zich gemakkelijk in stilte bezig houden, maar mijn dochter kan dat onmogelijk. Zefs als ze aan't spelen is, is die constant aan't zingen of babbelen. Die zwijgt genen avé maria.
Stout is dat niet, maar ik ga er toch vb niet mee naar het toneel moeten gaan (tenzij dat't voor kinderen is).

Maar ik hoor de derde leeftijd ook graag bezig, "In onzen tijd, wijlen speelden buiten, gingen rapen trekken op't veld en ditte en datte". Als er nu ne kleinen nog maar over hun land zou passeren is't direct de polies bellen.

Spijtig dat geen enkele ondernemer gepensioneerden gaat verbieden in zijn magazijn buiten de werkuren.
Niet zeveren gepensioneerden vallen niemand lastig hoor en als je niet kan verdragen dat het aan de kassa wat trager gaat wel wat let u online uw aankopen te doen en te gaan afhalen buiten de werkuren. Er is mijn idee een groot verschil tussen een beetje getammel aan de kassa en een paar honderd Euro den boom in wegens uren kinderpret in het restaurant, die ouderen vernielen ook uw inboedel niet.
voila ik ben blij dat die goeden ouden Hoomer u weer eens terecht gewezen heeft en bovendien uw moraliteit een beetje opgekrikt heeft.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 10:02   #11
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
2.
zolang hij niet gaat discrimineren op geslacht, ras of religie, kan hij dit doen.

In principe mag men ook niet discrimineren op ouderdom, maar aangezien er ook hotels zijn enkel voor volwassenen, lijkt me dat hij hiermee wel weg kan.

Of het een slimme zet is, dat moet bekeken worden maar ik kan me wel voorstellen dat er toch wat mensen zijn (met of zonder kinderen) die eens een avondje op restaurant wil zitten zonder het gejengel van kinderen rond hen.
Discrimineren op geslacht kan perfect hoor.

Kinepolis doet dit met Ladies at the movies. Tal van zwembaden en fitnessclubs doen dit ook.

De kerk doet dit door enkel mannen te laten priester worden.

Het grote probleem met het laatste is dat deze discriminatie ook nog eens met overheidsgeld gebeurt.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 oktober 2018 om 10:02.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 10:10   #12
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Niet zeveren gepensioneerden vallen niemand lastig hoor en als je niet kan verdragen dat het aan de kassa wat trager gaat wel wat let u online uw aankopen te doen en te gaan afhalen buiten de werkuren. Er is mijn idee een groot verschil tussen een beetje getammel aan de kassa en een paar honderd Euro den boom in wegens uren kinderpret in het restaurant, die ouderen vernielen ook uw inboedel niet.
voila ik ben blij dat die goeden ouden Hoomer u weer eens terecht gewezen heeft en bovendien uw moraliteit een beetje opgekrikt heeft.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:22   #13
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen. Als die kinderen door hun lakse, domme en incompetente ouders alles afbreken, vuil maken en immens veel lawaai maken dan heeft die eigenaar het recht om kinderen te weigeren.
Maar, de man weet toch niet op voorhand?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:26   #14
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.280
Standaard

Citaat:
Gezinnen met kinderen discrimineren mag dat ?
Misschien gezinnen met kinderen van onverantwoordelijke ouders?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:31   #15
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen. Als die kinderen door hun lakse, domme en incompetente ouders alles afbreken, vuil maken en immens veel lawaai maken dan heeft die eigenaar het recht om kinderen te weigeren.
ah maar dan zit ge onmiddellijk met een probleem van de beweegreden, niet ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:32   #16
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen. Als die kinderen door hun lakse, domme en incompetente ouders alles afbreken, vuil maken en immens veel lawaai maken dan heeft die eigenaar het recht om kinderen te weigeren.
Dan heeft de eigenaar het recht de onruststokers buiten te zetten maar niet om op basis van leeftijd te discrimineren.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:33   #17
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dan heeft de eigenaar het recht de onruststokers buiten te zetten maar niet om op basis van leeftijd te discrimineren.
Begrijpt u waarom een hotel dat wel mag en een restaurant niet?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:33   #18
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nu, het ene kind is het andere ook niet.
Zo bvb kan mijn zoon zich gemakkelijk in stilte bezig houden, maar mijn dochter kan dat onmogelijk. Zefs als ze aan't spelen is, is die constant aan't zingen of babbelen. Die zwijgt genen avé maria.
Stout is dat niet, maar ik ga er toch vb niet mee naar het toneel moeten gaan (tenzij dat't voor kinderen is).

Maar ik hoor de derde leeftijd ook graag bezig, "In onzen tijd, wijlen speelden buiten, gingen rapen trekken op't veld en ditte en datte". Als er nu ne kleinen nog maar over hun land zou passeren is't direct de polies bellen.

Spijtig dat geen enkele ondernemer gepensioneerden gaat verbieden in zijn magazijn buiten de werkuren.
Ik begin die haat tegenover babyboomers te begrijpen .
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:34   #19
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Begrijpt u waarom een hotel dat wel mag en een restaurant niet?
Die hotels mogen wat mij betreft failliet gaan.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 13:35   #20
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Maar, de man weet toch niet op voorhand?
juist...daar wringt het schoentje

Nu we weten goed genoeg dat dezer dagen het bijna 99% zeker is dat als ge een koppel met kinderen binnenkrijgt het weer van datte zal zijn.
In die zin is het vanuit een verzekeringsmentaliteit die enkel ziet naar kansen opportuun om zo te handelen.
Wie weet is dat nog iets....vooraf een soort documentje laten ondertekenen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be