Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2014, 21:04   #1
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard Ik heb het schijt aan Danielle Godderis-T'Jonck

Zoals daarstraks al aangekondigd in de superbe thread "ik heb het schijt aan Theo Francken" blijk ik nu ook het schijt aan mevrouw Godderis-T'Jonck te hebben. Kan moeilijk anders, met zo'n naam, zou ik denken.
Wat zijn de andere redenen waarom een zinnig mens zoals ondergetekende het schijt zouden kunnen hebben aan ons aller Danielle ?

Binnenkort : ik heb het schijt aan Willy - den wiellie - Segers.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 17 januari 2014 om 21:09.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2014, 21:54   #2
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Zoals daarstraks al aangekondigd in de superbe thread "ik heb het schijt aan Theo Francken" blijk ik nu ook het schijt aan mevrouw Godderis-T'Jonck te hebben. Kan moeilijk anders, met zo'n naam, zou ik denken.
Wat zijn de andere redenen waarom een zinnig mens zoals ondergetekende het schijt zouden kunnen hebben aan ons aller Danielle ?

Binnenkort : ik heb het schijt aan Willy - den wiellie - Segers.
Als ik zo vrij mag zijn : zou je als chroniqueur van het post-flamingantisme ook een niet je licht laten schijnen over de toekomstige rijzende ster van Bruhhe : Ann Minne-Soete ? Tenslotte heeft zij het gat mogen opvullen dat daar ontstaan was na de scabreuze onthullingen over Polleke zijn losse handjes. Dat vraagt toch wel wat aandacht & erkenning.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 01:11   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

K&k.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 09:56   #4
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
K&k.
De draadtitel indachtig eerder P&K
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 20:20   #5
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Als ik zo vrij mag zijn : zou je als chroniqueur van het post-flamingantisme ook een niet je licht laten schijnen over de toekomstige rijzende ster van Bruhhe : Ann Minne-Soete ? Tenslotte heeft zij het gat mogen opvullen dat daar ontstaan was na de scabreuze onthullingen over Polleke zijn losse handjes. Dat vraagt toch wel wat aandacht & erkenning.
.. wat verlang ik terug naar de tijd dat ik van het bestaan van mevrouw Minne-Soete nog niet op de hoogte was .. het opstarten van een thread exclusief gewijd aan deze dame is wel het minste wat ik kon doen .. wat heb ik voortaan het schijt aan Ann ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 januari 2014 om 20:21.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 20:30   #6
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. wat verlang ik terug naar de tijd dat ik van het bestaan van mevrouw Minne-Soete nog niet op de hoogte was .. het opstarten van een thread exclusief gewijd aan deze dame is wel het minste wat ik kon doen .. wat heb ik voortaan het schijt aan Ann ..
Ik kan U een langdurig verblijf op Kerguelen aanraden om elke vorm van contaminatie door de agentia die uw jammerlijke darmallergie uitlokken te vermijden.

Doei
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 23:05   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Ik vind draden als deze maar forumbevuiling.

Respect voor de tegenstander die ons aanpakt met argumenten, en/of op basis van zijn overtuiging.
Walging voor ordinair gescheld.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be