Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 januari 2018, 16:51   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard Gokken onder een valse naam ...

MET SMOESJE TOCH GOKKEN ONDER VALSE NAAM

Citaat:
Wie een beetje handig is kan bij de Nationale Loterij online gokken onder een valse naam. Dat onthult een computerexpert aan VTM NIEUWS. Jongeren onder achttien jaar kunnen het verbod op gokken op die manier omzeilen. De Nationale Loterij wil niet voor de camera reageren.
Nu lag ik bijna plat van het lachen toen ik dat las, in de zin van: doen men nu precies of men stelde dat nu maar pas vast, of dat het een nieuwe gang van zaken is, yeah right.

Tijdje geleden was er nog sprake over dat men het gokken/goksites/gokken via TV moest gaan indijken.

Overal hoor en zie je ze wel de sites die u zelfs al een startbedrag geven om even mee te gaan pokeren.

Stel dat het u enige winst zou opleveren vergewis u er dan wel van dat je die winsten moet bijschrijven op uw belastingbrief.

Het 'gokken' in danig ingeburgerd, iedereen snakt om eens te kunnen winnen maar langs de andere zijde schuilt er best een groot gevaar.

Ik zou de dossiers, van mensen die met gokschulden 'zitten' echt niet willen behandelen, want dat zijn er wreed véél naar het schijnt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 januari 2018 om 16:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2018, 17:04   #2
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Wat mij betreft is de Nationale Loterij even hypocriet als dat ze groot is...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2018, 17:05   #3
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
MET SMOESJE TOCH GOKKEN ONDER VALSE NAAM



Nu lag ik bijna plat van het lachen toen ik dat las, in de zin van: doen men nu precies of men stelde dat nu maar pas vast, of dat het een nieuwe gang van zaken is, yeah right.

Tijdje geleden was er nog sprake over dat men het gokken/goksites/gokken via TV moest gaan indijken.

Overal hoor en zie je ze wel de sites die u zelfs al een startbedrag geven om even mee te gaan pokeren.

Stel dat het u enige winst zou opleveren vergewis u er dan wel van dat je die winsten moet bijschrijven op uw belastingbrief.

Het 'gokken' in danig ingeburgerd, iedereen snakt om eens te kunnen winnen maar langs de andere zijde schuilt er best een groot gevaar.

Ik zou de dossiers, van mensen die met gokschulden 'zitten' echt niet willen behandelen, want dat zijn er wreed véél naar het schijnt.
Je kan naar hartelust onder een valse naam spelen (poker is niet gokken) als je geen winst afhaalt. Ben je je beginstorting van 100 euro kwijt (wat bij 99% van de spelers uiteindelijk gebeurt) dan verdwijnt die 100 euro in de pokereconomie en kraait er geen haan naar je identiteit. Wil je ze echter afhalen nadat je er $10 000 van gemaakt hebt, dan komt er ineens een hoop identificatie bij kijken.

Zeurrrr won $518 000 maar kan fluiten naar zijn geld
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 januari 2018 om 17:10.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be