Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2018, 00:07   #121
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.041
Standaard

t'is natuurlijk een feit hoe trager we rijden hoe minder snelheidsongevallen er nog zijn. Dus kan het niet anders dan de road design fouten nu stilleksaan goed zichtbaar worden
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 00:24   #122
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als u spreekt over "meeste dodelijke ongevallen", dan moeten we eerst het totaalcijfer weten van het aantal dodelijke ongevallen. Dan de uitsplitsing naar oorzaak en plaats.
Verder heb ik ook gezegd dat onze overheid dat soort ongevallen misbruikt om meer boetes te kunnen incasseren, dat ze geen klote inzitten met uw en mijn veiligheid, dat dat duidelijk blijkt uit het openbaar vervoer waarop personen zelfs rechtstaand mogen vervoerd worden, zich desgewenst slechts met één hand vastklampend aan om het even wat terwijl ze op de andere arm een kind dragen, en dit terwijl automobilisten eender wanneer hun gordel moeten aan hebben.

Ook heb ik gezegd dat ze, als ze dan toch zo met onze veiligheid inzitten, ze beter eens het rijbewijs onder de loep zouden nemen en niet langer rijbewijzen laten uitdelen aan mensen die compleet niet kunnen vlot deelnemen aan het verkeer.

Ik heb ronduit de pest om hier in onze stedentjes tussen al die prutsers mijn weg te moeten banen.

Ik rij zowat een dikke twee maanden/jaar rond in Rome, een miljoenen stad waar alles kriskras, links zo goed als rechts van je, door elkaar rijd, fietsers (niet groot in aantal weliswaar) maar massaal veel brommertjes, vespa's, moto's, bussen, auto's, noem maar op, en-dat-stoort-mij-niet-in-het-minst.

Opvallend is dat, ondanks dat kriskras door elkaar-vliegen-, je daar zelden een ongeval ziet en als je er al eens een ziet gaat het meestal maar om wat blikschade.

Op een zondagochtend, wanneer het nog niet zo druk is, meestal in Augustus is het er minder druk, rijd ik daar langs de Tiber, om en bij de 80 km/u, zoals alle Italianen doen op dat moment, alle op hier en daar een oudere na die dan meestal rijd in een al even oude panda of misschien een enkeling die aan de bovenlimiet van zijn strafpunten zit en vreest om zijn rijbewijs te moeten inleveren.

Misschien zouden ze hier beter de rijexamens afschaffen en iedereen hier naar Rome sturen voor hun rijproef af te leggen, ik denk dat er maar bitter weinig zouden slagen.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 januari 2018 om 00:30.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 00:32   #123
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Door het reglement zo aan te passen dat fietsers (zwakke weggebruikers), ongeacht of ze in hun recht of niet in hun recht zijn, te doen vergoeden door de verzekering van de automobilist, wordt dit door velen verkeerd opgevat als dat ze steeds in hun recht zijn.

Dat is du duidelijk wel een boodschap de wereld in sturen dat zwakke weggebruikers overal en steeds in hun recht zijn.
De schade aan de fiets wordt niet vergoed als de fietser niet in zijn recht is. Die vergoeding geldt alleen voor de medische kosten. Juist omdat de fietser een zwakke weggebruiker is.

Alleen vergeet u iets belangrijk: als de fietser in zijn onrecht is, zal de familiale verzekering van de fietser moeten opdraaien voor de schade die aan het voertuig is aangebracht. De fietser wordt dus weldegelijk aansprakelijk gesteld.

Dit wekt dus helemaal niet de indruk dat de fietsers steeds in hun recht zijn. Enkel mensen die niet op de hoogte zijn van de reglementering spuien allerlei onzin.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 00:38   #124
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Verder heb ik ook gezegd dat onze overheid dat soort ongevallen misbruikt om meer boetes te kunnen incasseren, dat ze geen klote inzitten met uw en mijn veiligheid, dat dat duidelijk blijkt uit het openbaar vervoer waarop personen zelfs rechtstaand mogen vervoerd worden, zich desgewenst slechts met één hand vastklampend aan om het even wat terwijl ze op de andere arm een kind dragen, en dit terwijl automobilisten eender wanneer hun gordel moeten aan hebben.

Ook heb ik gezegd dat ze, als ze dan toch zo met onze veiligheid inzitten, ze beter eens het rijbewijs onder de loep zouden nemen en niet langer rijbewijzen laten uitdelen aan mensen die compleet niet kunnen vlot deelnemen aan het verkeer.

Ik heb ronduit de pest om hier in onze stedentjes tussen al die prutsers mijn weg te moeten banen.

Ik rij zowat een dikke twee maanden/jaar rond in Rome, een miljoenen stad waar alles kriskras, links zo goed als rechts van je, door elkaar rijd, fietsers (niet groot in aantal weliswaar) maar massaal veel brommertjes, vespa's, moto's, bussen, auto's, noem maar op, en-dat-stoort-mij-niet-in-het-minst.

Opvallend is dat, ondanks dat kriskras door elkaar-vliegen-, je daar zelden een ongeval ziet en als je er al eens een ziet gaat het meestal maar om wat blikschade.

Op een zondagochtend, wanneer het nog niet zo druk is, meestal in Augustus is het er minder druk, rijd ik daar langs de Tiber, om en bij de 80 km/u, zoals alle Italianen doen op dat moment, alle op hier en daar een oudere na die dan meestal rijd in een al even oude panda of misschien een enkeling die aan de bovenlimiet van zijn strafpunten zit en vreest om zijn rijbewijs te moeten inleveren.

Misschien zouden ze hier beter de rijexamens afschaffen en iedereen hier naar Rome sturen voor hun rijproef af te leggen, ik denk dat er maar bitter weinig zouden slagen.
Over het rijbewijs: al eerder geschreven dat u achterlaat. Er gelden sedert vorig jaar strengere normen. Gelieve uw geheugenplaat bij te werken.

Italië: cijfers spreken een andere taal dan uw indruk dat "iedereen daar kriskras door elkaar rijdt zonder noemenswaardige schade":

http://ec.europa.eu/eurostat/statist...ype_of_vehicle
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 00:40   #125
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De schade aan de fiets wordt niet vergoed als de fietser niet in zijn recht is. Die vergoeding geldt alleen voor de medische kosten. Juist omdat de fietser een zwakke weggebruiker is.

Alleen vergeet u iets belangrijk: als de fietser in zijn onrecht is, zal de familiale verzekering van de fietser moeten opdraaien voor de schade die aan het voertuig is aangebracht. De fietser wordt dus weldegelijk aansprakelijk gesteld.

Dit wekt dus helemaal niet de indruk dat de fietsers steeds in hun recht zijn. Enkel mensen die niet op de hoogte zijn van de reglementering spuien allerlei onzin.
Ik wil met jou hier wel eens wat rondrijden en gegarandeerd, aan ronde punten vooral waar de fietsers van hun kant haaientanden hebben, dat we, op de tien keer minstens negen keer, één of meerdere fietser op de motorkap hebben liggen. Zo goed zijn ze zich bewust van het feit dat ze daar geen voorrang hebben!
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 00:46   #126
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik wil met jou hier wel eens wat rondrijden en gegarandeerd, aan ronde punten vooral waar de fietsers van hun kant haaientanden hebben, dat we, op de tien keer minstens negen keer, één of meerdere fietser op de motorkap hebben liggen. Zo goed zijn ze zich bewust van het feit dat ze daar geen voorrang hebben!
Haaientanden zijn duidelijk. Eveneens de betekenis ervan in de wegreglementering.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 00:48   #127
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Over het rijbewijs: al eerder geschreven dat u achterlaat. Er gelden sedert vorig jaar strengere normen. Gelieve uw geheugenplaat bij te werken.

Italië: cijfers spreken een andere taal dan uw indruk dat "iedereen daar kriskras door elkaar rijdt zonder noemenswaardige schade":

http://ec.europa.eu/eurostat/statist...ype_of_vehicle
Vergeleken bij onze stadjes is dat van geen tel. Rome telde al 2,868 miljoen inwoners in 2014. Ik wil er dan nog niet de toeristen bij tellen die daar vertoeven want vele onder hen durven er zich niet aan te wagen om daar te rijden.

En dan zitten die hier te memme over 30 km/u.
https://www.youtube.com/watch?v=cVDOKGhHBJw
https://www.google.be/search?q=traff...w=1120&bih=561

Laatst gewijzigd door Garry : 15 januari 2018 om 01:12.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 00:52   #128
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Haaientanden zijn duidelijk. Eveneens de betekenis ervan in de wegreglementering.
Alleen kennelijk niet duidelijk genoeg voor fietsers. Zelfs nog niet voor flikken op de fiets, want zo heb ik er ook eens ene haast over zijn graat gereden.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 januari 2018 om 00:56.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 00:54   #129
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik wil met jou hier wel eens wat rondrijden en gegarandeerd, aan ronde punten vooral waar de fietsers van hun kant haaientanden hebben, dat we, op de tien keer minstens negen keer, één of meerdere fietser op de motorkap hebben liggen. Zo goed zijn ze zich bewust van het feit dat ze daar geen voorrang hebben!
Ondertussen zullen we dan ook eens tellen hoeveel wagens er hun richtingsaanwijzers niet gebruiken als ze de rotonde verlaten.

Splinters, ogen & balken. Je weet wel.
Moest iedereen zich een beetje aan de reglementen houden, 't zou een stuk veiliger worden.
Nu moeten ze mensen een boete geven als ze in de fout gaan, en dat noemen ze dan ook nog 'het vullen van de kassa'.
Ahum...
In de 40 jaar dat ik bol met de wagen maar één keer een boete gekregen.
Was niet op tijd terug, en mijn parkeerticket was verlopen.
Aan mij heeft de staat niet veel verdiend.
Bonus-malus staat al 30 jaar of meer op 0.
A ja, en ik heb ook al een paar 100.000 km op de teller staan.
Hoe zou dat komen denk je ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 januari 2018 om 00:56.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 01:44   #130
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ondertussen zullen we dan ook eens tellen hoeveel wagens er hun richtingsaanwijzers niet gebruiken als ze de rotonde verlaten.

Splinters, ogen & balken. Je weet wel.
Moest iedereen zich een beetje aan de reglementen houden, 't zou een stuk veiliger worden.
Nu moeten ze mensen een boete geven als ze in de fout gaan, en dat noemen ze dan ook nog 'het vullen van de kassa'.
Ahum...
In de 40 jaar dat ik bol met de wagen maar één keer een boete gekregen.
Was niet op tijd terug, en mijn parkeerticket was verlopen.
Aan mij heeft de staat niet veel verdiend.
Bonus-malus staat al 30 jaar of meer op 0.
A ja, en ik heb ook al een paar 100.000 km op de teller staan.
Hoe zou dat komen denk je ?
Dat is waar wat ge zegt, dat van die richtingaanwijzer, alleen belanden die daardoor niet onder een auto hé.

Ik heb heel wat jaren tussen de 50000 en 80000 km per jaar gereden en ik heb al wel enkele boetes op gelopen in de dikke 50 jaar dat ik al rij, meestal overdreven snelheid. Dat is hier in Vlaandere ook niet moeilijk wanneer ge van het ene vogelekotje naar het andere rijd. Wij betalen hier de boetes van de Walen mee want in Wallonië staan er nagenoeg geen flitspalen.

In Rome heb ik nog maar één boete gehad en dat was om te parkeren op het Sint Pietersplein. De kettingen lagen naar beneden en er stonden een stuk of drie wagens (lichte vrachtwagens) geparkeerd van firma's die daar waarschijnlijk aan het werken waren. Ik zei tegen mijn vrouw toen,"amai, zie eens hoeveel parking", en heb mij daar bij gezet. Dat was de allereerste keer dat ik in Rome was. Ik heb die nooit betaald hoor. Intussen kom ik daar al een dikke 40 jaar maar niet meer aan het Sint Pieterspein. Ik rij er nog wel regelmatig voorbij.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 januari 2018 om 01:52.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 01:55   #131
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ondertussen zullen we dan ook eens tellen hoeveel wagens er hun richtingsaanwijzers niet gebruiken als ze de rotonde verlaten.

Splinters, ogen & balken. Je weet wel.
Moest iedereen zich een beetje aan de reglementen houden, 't zou een stuk veiliger worden.
Nu moeten ze mensen een boete geven als ze in de fout gaan, en dat noemen ze dan ook nog 'het vullen van de kassa'.
Ahum...
In de 40 jaar dat ik bol met de wagen maar één keer een boete gekregen.
Was niet op tijd terug, en mijn parkeerticket was verlopen.
Aan mij heeft de staat niet veel verdiend.
Bonus-malus staat al 30 jaar of meer op 0.
A ja, en ik heb ook al een paar 100.000 km op de teller staan.
Hoe zou dat komen denk je ?
Kojak,...toch beter een beetje opletten hoor, 't is maar als ge strakt in de hemel komt bij Sinte Pieter dat hij u niet weg stuurt met van die heel klein kiekevleugels in plaats van schoon grote engelenvleugels.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 09:59   #132
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik wil met jou hier wel eens wat rondrijden en gegarandeerd, aan ronde punten vooral waar de fietsers van hun kant haaientanden hebben, dat we, op de tien keer minstens negen keer, één of meerdere fietser op de motorkap hebben liggen. Zo goed zijn ze zich bewust van het feit dat ze daar geen voorrang hebben!
Gisteren weer eens: ipv de fietsweg om het rond punt te volgen pardoes in volle vaart de straat zelf op en rechtdoor het ronde punt over
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 14:34   #133
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat is waar wat ge zegt, dat van die richtingaanwijzer, alleen belanden die daardoor niet onder een auto hé.

Ik heb heel wat jaren tussen de 50000 en 80000 km per jaar gereden en ik heb al wel enkele boetes op gelopen in de dikke 50 jaar dat ik al rij, meestal overdreven snelheid. Dat is hier in Vlaandere ook niet moeilijk wanneer ge van het ene vogelekotje naar het andere rijd. Wij betalen hier de boetes van de Walen mee want in Wallonië staan er nagenoeg geen flitspalen.

In Rome heb ik nog maar één boete gehad en dat was om te parkeren op het Sint Pietersplein. De kettingen lagen naar beneden en er stonden een stuk of drie wagens (lichte vrachtwagens) geparkeerd van firma's die daar waarschijnlijk aan het werken waren. Ik zei tegen mijn vrouw toen,"amai, zie eens hoeveel parking", en heb mij daar bij gezet. Dat was de allereerste keer dat ik in Rome was. Ik heb die nooit betaald hoor. Intussen kom ik daar al een dikke 40 jaar maar niet meer aan het Sint Pieterspein. Ik rij er nog wel regelmatig voorbij.
LOL

Ik vind dat toch een mooi verhaal om op een familiefeest te kunnen vertellen. Nonkel Garry heeft ooit een verkeersboete gehad. Van Vaticaanstad. Op het St. Pietersplein.

Geniaal.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 16:15   #134
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
LOL

Ik vind dat toch een mooi verhaal om op een familiefeest te kunnen vertellen. Nonkel Garry heeft ooit een verkeersboete gehad. Van Vaticaanstad. Op het St. Pietersplein.

Geniaal.
Ja,... maar 'k heb ze nooit betaald hoor. Is wel heel veel jaren geleden, 'k was toen denk ik nog geen 25 jaar.

Eens ik terug uit de stad gesukkeld was zong ik, "arrivederci Roma, hier kom ik nooooiiit meer terug". Zeg nooit nooit want nog geen jaar later zat ik al terug in Rome en dat is er maar allen om vermeerderd met de jaren.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 januari 2018 om 16:17.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 16:19   #135
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gisteren weer eens: ipv de fietsweg om het rond punt te volgen pardoes in volle vaart de straat zelf op en rechtdoor het ronde punt over
En wie ze raakt wordt met de vinger gewezen," die heeft een fietser aangereden".
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 16:20   #136
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Alleen kennelijk niet duidelijk genoeg voor fietsers. Zelfs nog niet voor flikken op de fiets, want zo heb ik er ook eens ene haast over zijn graat gereden.
Er circuleren allerlei foto's op het net van politiewagens die verkeerd geparkeerd staan.

Wat wilt u dan daaruit besluiten?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 16:24   #137
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat is waar wat ge zegt, dat van die richtingaanwijzer, alleen belanden die daardoor niet onder een auto hé.
Als u als automobilist niet aangeeft dat u de rotonde wil verlaten, kan dat wel ernstige gevolgen hebben. Voor een fietser bijvoorbeeld. Die gaat dan doorrijden op de punt waar u als automobilist zal inslaan. De fietser verwacht immers niet dat u zal inslaan.

Respect voor de afspraken in het verkeer geldt voor iedereen. Mij hoor je geen enkele fout goedpraten of minimaliseren. Deze morgen heb ik nog een fietser aangesproken op het feit dat hij zonder licht reed.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 16:39   #138
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Ik kan er niet aan doen maar ik zou toch liever flik zijn in Italië dan hier hoor. En iets in mij zegt me dat dat geen elektrisch geval is. 325 km/u, vroemmmmm. De onze moeten al moeite doen om een kinderwagen bij te houden.

http://cacpisis.ca/Buzz2011/2011/05/20/police-day-rome/

Laatst gewijzigd door Garry : 15 januari 2018 om 16:50.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 16:40   #139
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Er circuleren allerlei foto's op het net van politiewagens die verkeerd geparkeerd staan.

Wat wilt u dan daaruit besluiten?
Dat die dat mogen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 16:44   #140
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als u als automobilist niet aangeeft dat u de rotonde wil verlaten, kan dat wel ernstige gevolgen hebben. Voor een fietser bijvoorbeeld. Die gaat dan doorrijden op de punt waar u als automobilist zal inslaan. De fietser verwacht immers niet dat u zal inslaan.

Respect voor de afspraken in het verkeer geldt voor iedereen. Mij hoor je geen enkele fout goedpraten of minimaliseren. Deze morgen heb ik nog een fietser aangesproken op het feit dat hij zonder licht reed.
't Is al verwonderlijk als hij een licht heeft, het aansteken is nog zeldzamer.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be