Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juni 2021, 06:46   #61
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard

Er is een oplossing voor het probleem dat niet mag benoemd worden. De Blaarmeersen worden betalend en te reserveren voor wie niet van Oost-Vlaanderen afkomstig is. Antwerpenaren en West-Vlamingen worden gediscrimineerd omdat de (omgevolkte) 'Brusselse jongeren' er hun intifada en jihad willen oefenen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 06:53   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De laatste keer ik naar zo'n zwemvijver gegaan ben, zo'n jaar of 8 geleden, Hofstade, was het strandje voornamelijk bevolkt door keelschrapende jongeren die groepjes op en neer struinden, goed kijkende dat de paar zwarte ingeklapte strandparasols de paar kleine meisjes goed bij hun hielden. Voor de rest was het voornamelijk speurende naar puberende meisjes en jonge vrouwen die geen groep stevige jongens/mannen rond zich hadden. De occasionele jongemannen die met of 2 of 3 (max) aanwezig waren konden ook genieten van het soort van aandacht dat toen, en nu, afgedaan werd als fait divers.

Ik heb daardoor geleerd dat men beter naar een museum kan gaan, dan naar een andere publieke plaats. In locaties waar men iets kan leren of nuttigs doen, ga je dat soort van nutteloos gespuis niet gemakkelijk vinden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 06:23   #63
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard



Apartheid in Gent. danzij Open VLD en Groen! 1 euro aan de linkse (ik verzin het niet) ingang voor de Oost-Vlamingen, 5 euro aan de rechtse ingang voor de niet-Oost-Vlamingen ...

Gaan we dat overal zien binnenkort. Koffietje op de Groenplaats in Antwerpen. 3,5 euro voor Antwerpenaren, 7 euro voor Hentenaren, 10 euro voor Neobruxelaars. Uitverkocht sportpaleis ? Enkel nog voor Antwerpenaren.

UPDATE NEWSFLASH Tomorrowland mag dan toch doorgaan voor de NV-A-burgervaders. Wel enkel voor mensen uit de provincie Antwerpen. Tenzij je in plaats van 300 euro 1500 euro neertelt. Dan kom je er misschien ook in.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 06:53   #64
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard

Deze keer zijn het geen Brusselse maar 'Franse jongeren' die zonder ticket probeerden binnen te geraken en meisjes betasten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 07:55   #65
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Deze keer zijn het geen Brusselse maar 'Franse jongeren' die zonder ticket probeerden binnen te geraken en meisjes betasten.
“Enkele inspecteurs gingen langs en konden met de nodige diplomatie de orde en rust herstellen.

Diplomatie? De keiharde hand godverdomme. Anders luistert dat bruin crapuul toch niet. Bij de lurven en in zwembroek de straat op gooien.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 juli 2022 om 07:55.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 13:37   #66
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht


Apartheid in Gent. danzij Open VLD en Groen! 1 euro aan de linkse (ik verzin het niet) ingang voor de Oost-Vlamingen, 5 euro aan de rechtse ingang voor de niet-Oost-Vlamingen ...

Gaan we dat overal zien binnenkort. Koffietje op de Groenplaats in Antwerpen. 3,5 euro voor Antwerpenaren, 7 euro voor Hentenaren, 10 euro voor Neobruxelaars. Uitverkocht sportpaleis ? Enkel nog voor Antwerpenaren.

UPDATE NEWSFLASH Tomorrowland mag dan toch doorgaan voor de NV-A-burgervaders. Wel enkel voor mensen uit de provincie Antwerpen. Tenzij je in plaats van 300 euro 1500 euro neertelt. Dan kom je er misschien ook in.

Schitterend toch. Het linkse stadsbestuur dat zich in alle bochten moet wringen om toch maar niet te moeten zeggen dat er een probleem is met allochtoon tuig van de richel.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 22:41   #67
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
“Enkele inspecteurs gingen langs en konden met de nodige diplomatie de orde en rust herstellen.

Diplomatie? De keiharde hand godverdomme. Anders luistert dat bruin crapuul toch niet. Bij de lurven en in zwembroek de straat op gooien.
Eerst bij een paar geile sexofenders opsluiten he Skobelev, ... en dan in hun zwembroek de straat op.

Of ze laten fouilleren door een paar dienders met ne grote matrak.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 23:27   #68
DIBO
Burgemeester
 
Geregistreerd: 17 augustus 2020
Berichten: 578
Standaard

Brusselse heethoofden zetten Blaarmeersen op stelten: twee redders in elkaar geslagen, één naar ziekenhuis overgebracht
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 23:51   #69
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

De oplossing van het stadsbestuur zal er binnenkort uit bestaan om heel dat boeltje te sluiten. 1 voor 1 moeten de openbare zwemgelegenheden eraan geloven. De kust wordt het volgende dagelijkse slachtoffer van de "jongeren".
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 23:52   #70
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.418
Standaard

De mediacensuur zal waarschijnlijk ook geen verdere details toelaten, maar ik hoop dat ik mis zit. Zoals, hoe vergaat het de zwaargewonde redder? Zullen we er nog over horen?

Laatst gewijzigd door Weyland : 18 juli 2022 om 23:53.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2022, 23:54   #71
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De oplossing van het stadsbestuur zal er binnenkort uit bestaan om heel dat boeltje te sluiten. 1 voor 1 moeten de openbare zwemgelegenheden eraan geloven. De kust wordt het volgende dagelijkse slachtoffer van de "jongeren".
Net zoals in Brasschaat twintig jaar geleden. Niemand die wilde geloven dat het een waar probleem was die niet van daar was. Zelf heb ik nooit in de multiculturaliteit geloofd zoals weinig mensen en toch werd het ons opgedrongen. Velen spreken wel het mantra na uit schrik voor ostracisme, pilaarbijterij, wat van alle tijden is.

Er is trouwens weinig mis met verschillende culturen door elkaar. Wel met hypocrisie en naïviteit. En de ene cultuur is wel degelijk gemakkelijker dan de andere, hoe vreemd ook.

Wel goed dat het in Gent eens gebeurt. "Wij zijn progressief in tegenstelling tot het racistische Antwerpen". Ha! Dat was ook het mantra twintig jaar terug. Grapjes over de Antwerpse nazis die massaal op het Blok stemden, terwijl de rest van Vlaanderen minder 'verzuurd' was.

Soms werkt pacifisme niet, he? Toen ik eens van school veranderde als tiener waren die lessen van 'dialoog is altijd de oplossing, geweld nooit' ook de meest nutteloze raad ooit. Dat laatste was immers de enige oplossing om niet gepest te worden. Daar ging het om provinciale boeren enz... wel en niet om allochtonen.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 juli 2022 om 00:12.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 06:12   #72
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.436
Standaard

Prachtig, de afkeer van het bruin gespuis kan er enkel door groeien.

Gisteren tot 22.00 uur in het zwembad, thuis in den hof.
Geen vuil volk in het water, geen gekleurde, geen compleet geklede burka-"babes", geen "jongeren"... fuck de openbare zwemgelegenheden.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 juli 2022 om 06:13.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 07:18   #73
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De mediacensuur zal waarschijnlijk ook geen verdere details toelaten, maar ik hoop dat ik mis zit. Zoals, hoe vergaat het de zwaargewonde redder? Zullen we er nog over horen?
Dat is maar nen onozelen outochtoon met ouders die alle dagen hun kloten afdraaien voor de maatschappij.

Maar die arme kansarmen, ... daar moet ge compasie mee hebben.

(Als het aan mij lag werden die flippo's samen met mama, papa, broers , zusters en familie tot in de vijfde graad op den boot naar Casablanca gezet. met in beslag name van alle goederen en liquide middelen uiteraard, om de redder te kunnen vergoeden. )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 12:54   #74
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Prachtig, de afkeer van het bruin gespuis kan er enkel door groeien.

Gisteren tot 22.00 uur in het zwembad, thuis in den hof.
Geen vuil volk in het water, geen gekleurde, geen compleet geklede burka-"babes", geen "jongeren"... fuck de openbare zwemgelegenheden.
Bij mij is dat ook zo, maar ik vind het wraakroepend dat ik mij genoodzaakt zag om een zwembad in de tuin te plaatsen zodat ik mij en mijn gezin verkoeling kan geven. Vroeger ging ik met mijn ouders vaak naar kluisbergen of de blaarmeersen. Kluisbergen is gesloten door dat gespuis en de blaarmeersen gaat dezelfde kant uit. Ik vind dat triest. En dat allemaal omdat verzameld links niet kan toegeven dat er een gigantisch probleem is. Mensen zoals een Panda op dit forum laten de boel nog liever verrotten dan toe te geven dat een bepaalde partij simpelweg gelijk heeft op dat vlak.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 19 juli 2022 om 12:54.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 12:59   #75
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.226
Standaard

er ligt er ene in het ziekenhuis met gebroken kaak en hersenschudding

de jongeren zijn weder gelost in de natuur
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 13:06   #76
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Bij mij is dat ook zo, maar ik vind het wraakroepend dat ik mij genoodzaakt zag om een zwembad in de tuin te plaatsen zodat ik mij en mijn gezin verkoeling kan geven. Vroeger ging ik met mijn ouders vaak naar kluisbergen of de blaarmeersen. Kluisbergen is gesloten door dat gespuis en de blaarmeersen gaat dezelfde kant uit. Ik vind dat triest. En dat allemaal omdat verzameld links niet kan toegeven dat er een gigantisch probleem is. Mensen zoals een Panda op dit forum laten de boel nog liever verrotten dan toe te geven dat een bepaalde partij simpelweg gelijk heeft op dat vlak.
dat gelijkhebben noemt hij "hun racistisch discours"
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 19 juli 2022 om 13:06.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 13:08   #77
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.226
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat gelijkhebben noemt hij "hun racistisch discours"

zwetsen over racisme is erkenen dat er rassen zijn
__________________

Laatst gewijzigd door Vette Pois(s)on : 19 juli 2022 om 13:08.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 14:59   #78
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Bij mij is dat ook zo, maar ik vind het wraakroepend dat ik mij genoodzaakt zag om een zwembad in de tuin te plaatsen zodat ik mij en mijn gezin verkoeling kan geven. Vroeger ging ik met mijn ouders vaak naar kluisbergen of de blaarmeersen. Kluisbergen is gesloten door dat gespuis en de blaarmeersen gaat dezelfde kant uit. Ik vind dat triest. En dat allemaal omdat verzameld links niet kan toegeven dat er een gigantisch probleem is. Mensen zoals een Panda op dit forum laten de boel nog liever verrotten dan toe te geven dat een bepaalde partij simpelweg gelijk heeft op dat vlak.
De nagel op de kop !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 15:00   #79
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.689
Standaard

Op de rode VRT vonden ze dat natuurlijk het vermelden niet waard.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 15:50   #80
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
“Enkele inspecteurs gingen langs en konden met de nodige diplomatie de orde en rust herstellen.

Diplomatie? De keiharde hand godverdomme. Anders luistert dat bruin crapuul toch niet. Bij de lurven en in zwembroek de straat op gooien.
Er was eens...



Dat klinkt dan weer als apartheid?

p.s.

Ik was daarstraks nog eens in Antwerpen en weer waande ik mij in één of ander Afrikaans land.

Zelfs de modelpoppen in de kledingwinkels zijn in het zwart.

Veel zaken die hun deuren gesloten hebben.

Ik stam nog uit die tijden dat Antwerpen nog een leuke stad was, nu

Citaat:
Diplomatie? De keiharde hand godverdomme. Anders luistert dat bruin crapuul toch niet. Bij de lurven en in zwembroek de straat op gooien.
Als men ze op heterdaad kan betrappen op onrust zoeken en andere gewoon de deur wijzen.

In sommige gevallen zijn die zelfs zo 'slim' dat ze met gehuurde wagens rondrijden en soms overgaan tot onrust stoken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2022 om 15:59.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be