Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2020, 10:09   #81
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Je moet natuurlijk wel zorgen dat tegen dat de politie komt, hij een wapen in de handen heeft.

Heb je hem om een of andere reden in de rug geschoten, draai hem dan om en schiet nog eens.
dat zal je niet veel helpen
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 10:11   #82
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Als zo'n zaken gebeuren bij een linkse politicus doet de pers haar uiterste best om verband tussen dader en radicaal-rechts gedachtegoed te leggen.

Als zulks gebeurt bij een rechts politicus, is de dader een "verwarde man"
'Verwarde man' en 'jongeren' zijn de geijkte termen om bepaalde cultuurdragers te duiden. Vaak roepen die ook "Allah oe akbar". Dat laatste zal hier wel niet gebeurd zijn.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles

Laatst gewijzigd door fcal : 8 augustus 2020 om 10:12.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 10:21   #83
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat zal je niet veel helpen
Kortom: het beste wat je kan doen, is het lijk begraven en doen of er niets gebeurd is

__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 10:34   #84
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde Bekijk bericht
Den Bart is een 1ste kyu in kyokushinkai; zijn voeten zijn (als hij zijn schoenen uittrekt) dodelijke wapens, zijn gebalde vuisten splijten moeiteloos een latei (van 6x9x120 cm) en met zijn kop breekt hij stapels bakstenen. Zijn kiai’s maken het Vlaams Belang machteloos en hij spreekt frans zoals een fransoos uit de walen … Ik vraag mij eerlijk af waarom zo’n Rambo een loodjesgeweer nodig heeft om een kansarme te bedreigen? ’t Is te hopen dat den hoofdsinjoor er niet met een ‘vermaning’ van af komt; zeven jaar cel lijkt mij voldoende … tenminste … als de indringer een oude bange blanke man is … wanneer het echter gaat om een ‘jongere’, hetgeen hoogst onwaarschijnlijk is, is ‘levenslang’ nog te weinig! En kunnen wij winkelplunderingen aanbevelen … Alle mensen verdienen toch een twintigste kans, nietwaar?
Per maand hé, niet per week.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 10:36   #85
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Jammer genoeg ZAL Mr Dewever hier problemen mee krijgen.....hij heeft een onwettelijk feit gepleegd .Bedreiging met WAT ER UIT ZIET ALS een vuurwapen,waarvoor hij geen vergunning heeft en,overigens,de crux van de Belgische wapenwetgeving is dat "zelfverdediging" en "vuurwapens" NIET samengaan.

Een vergund vuurwapenbezitter die iemand bedreigd met zo een vergund wapen,,zelfs in dergelijke omstandigheden,zou ook in een zee van problemen komen overigens...
Je moet minstens het artikel eens overlopen, om zinnig te reageren. Vind ik.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 10:55   #86
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Die flikken zaten ook weer te kaarten ???? zeker, da hangt daar toch vol camera's.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 11:01   #87
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Kortom: het beste wat je kan doen, is het lijk begraven en doen of er niets gebeurd is

Het lijk is niet het probleem, wel de wijze waarop het een lijk is geworden. Vroeger, toen ik nog regelmatig naar de schietstand ging, heeft ooit een commissaris mij 2 dingen gezegd "schiet nooit iemand in de rug", en "als ge iemand neerschiet, schiet hem dan zo dood mogelijk"
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 11:02   #88
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Die flikken zaten ook weer te kaarten ???? zeker, da hangt daar toch vol camera's.
aaah , nog iemand die het verhaal niet gelooft

geen politie rapport , en dat bij de burgermeester van antwerp

zeer geloofwaardig
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 8 augustus 2020 om 11:04.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 11:29   #89
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Filip kan wel een vliegtuig of helicopter besturen. Bartje amper een fiets.
Je weet schijnbaar niet hoeveel tijd een opleiding tot straaljagerpiloot vergt. Een échte piloot, anoniem uiteraard, heeft ooit op de VRT verklaard hoe Filip door zijn leugens het beroep naar beneden haalde. Wel juist is dat de koning een helicopter kan besturen maar uitsluitend over de domeinen van het paleis mag vliegen. Daar kan hij niet veel schade aanrichten en alleen de leden van de koninklijke familie schrik bezorgen.

Wat je zegt over BDW is zo dom dat ik weiger er commentaar op te geven. Alleen dat hij een ervaren autobestuurder is die zich natuurlijk nu laat rijden. Zijn status vereist dit trouwens.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 11:54   #90
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Die flikken zaten ook weer te kaarten ???? zeker, da hangt daar toch vol camera's.

Neen ze waren met de ganse brigade een oude hippie aan het controleren die blijkbaar een gram wiet had verstopt tussen zijn roltabak.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 12:09   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Daar kan hij niet veel schade aanrichten en alleen de leden van de koninklijke familie schrik bezorgen.
https://www.youtube.com/watch?v=eG7yR3FHUGI
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 12:17   #92
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je weet schijnbaar niet hoeveel tijd een opleiding tot straaljagerpiloot vergt. Een échte piloot, anoniem uiteraard, heeft ooit op de VRT verklaard hoe Filip door zijn leugens het beroep naar beneden haalde. Wel juist is dat de koning een helicopter kan besturen maar uitsluitend over de domeinen van het paleis mag vliegen. Daar kan hij niet veel schade aanrichten en alleen de leden van de koninklijke familie schrik bezorgen.

Wat je zegt over BDW is zo dom dat ik weiger er commentaar op te geven. Alleen dat hij een ervaren autobestuurder is die zich natuurlijk nu laat rijden. Zijn status vereist dit trouwens.
Waarom zou een burgemeester hem vanuit een vermeende status 'moeten' laten rijden ?
In 2012 zei hij nochtans zelf in de pers dat er op die onzin besparingen moesten komen...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20121214_00403243
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 augustus 2020 om 12:18.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 12:29   #93
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je weet schijnbaar niet hoeveel tijd een opleiding tot straaljagerpiloot vergt. Een échte piloot, anoniem uiteraard, heeft ooit op de VRT verklaard hoe Filip door zijn leugens het beroep naar beneden haalde. Wel juist is dat de koning een helicopter kan besturen maar uitsluitend over de domeinen van het paleis mag vliegen. Daar kan hij niet veel schade aanrichten en alleen de leden van de koninklijke familie schrik bezorgen.

Wat je zegt over BDW is zo dom dat ik weiger er commentaar op te geven. Alleen dat hij een ervaren autobestuurder is die zich natuurlijk nu laat rijden. Zijn status vereist dit trouwens.[/QUOTE]

Filip had vroeger zijn eigen speeltuig: een ware helicopter. Of hij nu nog vliegt weet ik niet. Ook vloog hij oefenvluchten op een Marchetti, Alpha Jet, Mirage V en F-16. Maar zover ik weet heeft hij hier geen licentie voor en zeker niet voldoende vlieguren om er een te krijgen. Is ook te gevaarlijk nu voor een koning.

De zogenaamde 'status' van Bartje...
Zijn status?? Wat een onzin. Is hij Premier? Is Bartje minister? Niets van dit alles is Bartje! Gewoon voorzitter van (voorlopig) de grootste partij en tevens parlementslid is cumul-Bartje. Parlement dat hij met een zeker dedain behandelt. Want hij stuurt er meestal zijn kat naar en als hij er is doet hij zijn mond niet open. Maar hij strijkt wel elke maand zijn vette parlementswedde op.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 augustus 2020 om 12:43.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 12:37   #94
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Neen ze waren met de ganse brigade een oude hippie aan het controleren die blijkbaar een gram wiet had verstopt tussen zijn roltabak.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 12:39   #95
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

[quote=Het Oosten;9411111]
Citaat:


Filip had vroeger zijn eigen speeltuig: een ware helicopter. Of hij nu nog vliegt weet ik niet. Ook vloog hij oefenvluchten op een Marchetti, Alpha Jet, Mirage V en F-16. Maar zover ik weet heeft hij hier geen licentie voor en zeker niet voldoende vlieguren om er een te krijgen. Is ook te gevaarlijk nu voor een koning.

De 'status van Bartje... Zijn status?? Wat een onzin. Is hij Premier? Is Bartje minister? Niets van dit alles is Bartje! Gewoon voorzitter van (voorlopig) de grootste partij en tevens parlementslid is cumul-Bartje. Parlement dat hij met een zeker dedain behandelt want hij stuurt er meestal zijn kat naar en als hij er is doet hij zijn mond niet open. Maar hij strijkt wel elke maand zijn vette parlementswedde op.
Allemaal weggegooid belastinggeld dus, dat nooit enig nut heeft gehad.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 8 augustus 2020 om 12:44.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 12:47   #96
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht

Allemaal weggegooid belastinggeld dus, dat nooit enig nut heeft gehad.
Een parlementswedde uitbetalen aan De Wever, dat is pas weggegooid belastinggeld!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 augustus 2020 om 13:07.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 13:02   #97
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een parlementswedde uitbetalen aan De Wever, dat is pas weggegooid belastinggeld!
dat bepalen zijn kiezers wel.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 13:03   #98
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Wie heeft nu wie afgeknald ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 13:20   #99
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat bepalen zijn kiezers wel.
En wij belastingbetalers maar dokken voor de parlementaire luiheid van cumul-Bart.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 13:32   #100
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En wij belastingbetalers maar dokken voor de parlementaire luiheid van cumul-Bart.
ik betaal evenzeer voor het belgicistisch tuig van cd&v, vld, spa en groen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be