Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2014, 10:00   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hadden ze zo'n griet als het lief van Van Temsche geen prikpil op voorhand kunnen geven?
Een kat is een kat he.
Er zijn regimes geweest die sterilizeringen oplegden, soms zonder medeweten van de minder begaafde medemens.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2014, 11:05   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn regimes geweest die sterilizeringen oplegden, soms zonder medeweten van de minder begaafde medemens.

.
Ik herlees mijn eigen bericht, en ik zie dat hetgeen ik eigenlijk wil zeggen, iets teveel "verondersteld geweten" is.

Duidelijk dus: zelf al hebben ernstige staten zoals Zweden zich ooit begeven aan zaken als gedwongen of ongevraagde sterilizeringen edm, het ondenkbaar is dat zulks hier bij ons kan overwogen worden.

Concreter:
een mevrouw die in den bak zit, zit daar in om een straf te ondergaan.
Eventuele overwegingen om haar vroeger los te laten dan eerst voorzien, of haar gedeeltelijk vrij te laten om te gaan werken, of haar gezin op te zoeken, of wat weet ik nog allemaal ... mogen nooit gebeuren op basis van "we gunnen haar geen voortplanting".
Straffen: ja. Hard straffen, ja als het nodig is. Onmenselijk straffen: nooit.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 19:54   #43
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
lol Orie die vrouwen hadden maar een betere man moeten kiezen, eentje die wel op het rechte pad weet te blijven voor seks hihihi .. en wat met het principe van vrijheidsberoving? .. gevangenissen = rendez-vous hotels?
Citaat:
en wat met het principe van vrijheidsberoving?
tjah... zoekt dat misschien eens een keertje op wat men daar onder verstaat ?...alvast niet datgene wat je in je openingspost uiteenzet
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be