Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2017, 15:09   #121
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Blijkbaar kan de impact op het toerisme in Marokko de Marokkanen weinig schelen.
Speelt geen rol, ook de waarheid speelt geen rol. Ze hebben die mensen voorgesteld om de ziekenkosten van die kerel te betalen om de aanklacht te laten vallen. Die kerel zal bv. 500€ gevraagd hebben en die mensen hebben daar eens ferm mee gelachen zoveel, ze hadden beter betaald dan hadden ze nu gezellig thuis naar Nafi Thiam haar prestaties zitten kijken. . Aanpassen aan het land en de gewoontes aldaar.
Ze hebben daar iets minder compassie met ons dan wie hier met hen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 15:12   #122
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
²

i.e. schrijven Hoomer

ik zou het downloaden.


ps go easy on de seksscenes, zo één of twee keer in een boek kan dat, maar dat gaat toch snel vervelen anders.
Om Nadia haar karakter te leren kennen zal er nog 1 pakkende erotische scene voorkomen. Het is niet echt een boek, het is meer een chronologisch verhaal, we zijn ondertussen een drie maanden ver.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 15:30   #123
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Om Nadia haar karakter te leren kennen zal er nog 1 pakkende erotische scene voorkomen. Het is niet echt een boek, het is meer een chronologisch verhaal, we zijn ondertussen een drie maanden ver.
Missionaris of langs achter ?
Henri1 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 10:50   #124
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Missionaris of langs achter ?
Dat noemen ze nog eens de koe bij de horens vatten.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 11:37   #125
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat noemen ze nog eens de koe bij de horens vatten.
dat is bij het ene standje al makkelijker dan bij het andere.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 11:45   #126
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Bang? 'k Moet gewoon van geen islamieten hebben, waarom zou ik er dan op reis gaan? Om me blauw te ergeren aan dat gehoofddoekt gespuis?
Het is ook niet nodig er op reis te gaan.

Marokko:



Brussel:

__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 9 augustus 2017 om 11:46.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 12:05   #127
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Er wellen bijna tranen op. Je kunt er niets tegen doen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 16:39   #128
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.257
Standaard

Citaat:
15 minderjarigen die een ezel in het kleine plattelandsdorpje Sidi Kamel (provincie Sidi Kacem) seksueel hebben misbruikt, zijn behandeld voor rabiës die zij van het dier hebben gekregen.

De kinderen, in de leeftijd van 7 tot 15 jaar, werden met spoed naar het Mechraa Belksiri ziekenhuis gebracht waar zij een week verbleven. Zij ontvingen hier medische behandeling nadat een ezel rabiës aan hen had overgedragen, meldde de Marokkaanse krant Al Akhbar.

De lokale autoriteiten hebben de inwoners van het dorpje (en omgeving) gewaarschuwd en zijn op zoek naar mogelijke anderen die het dier hebben "benaderd" en "bewonderd", om het risico van de verspreiding van rabiës onder de inwoners van de regio te beperken.

Het voorval werd onderwerp van bespotting onder de bevolking van het kleine dorpje, maar het is ook een onderwerp van angst en schaamte voor ouders die zich in het uiterste geheim gehaast hebben om hun kinderen te vaccineren voor het geval dat ze het dier hebben benaderd zonder dit aan anderen te vertellen.

Volgens de krant zou het aantal infecties veel hoger kunnen zijn, omdat sommige ouders hun kinderen naar ziekenhuizen buiten de regio kunnen hebben gebracht om vernedering te voorkomen.

Afgezien van de onwetendheid en seksuele ellende die deze zaak onthult, komt de vraag naar boven wat de Marokkaanse wet nou eigenlijk zegt over bestialiteit? En wat blijkt, bestialiteit is volgens de Marokkaanse wet niet strafbaar. Er zijn wel wetten tegen dierenmishandeling, maar bestialiteit valt hier niet onder.

Ahmed Tazi, voorzitter van de Vereniging voor de Verdediging van Dieren en Natuur (ADAN), benadrukt aan h24.info dat het gebrek aan onderwijs een belangrijke rol speelt in de verspreiding van dit soort gedrag van jongeren in bepaalde regio's. Hij geeft aan dat er een wetsonderwerp in voorbereiding is om aan de regering voorgelegd te worden om deze gedragingen te beëindigen en voor de wet strafbaar te maken.

De eigenaar van de ezel zal naar alle waarschijnlijk wel vervolgd worden, hij had de ziekte van de ezel moeten melden aan de autoriteiten. De ezel is in deze dubbel slachtoffer, na seksueel te zijn misbruikt heeft de eigenaar de ezel i.v.m. de ziekte moeten afmaken.
http://m.marokko.nl/nieuws/48457/

Benaderd en bewonderd....
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 17:34   #129
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Er zijn mensen die beweren dat het er mooi is?

Ik begrijp dan eigenlijk niet goed wat ze hier in de EU komen zoeken buiten andere mensen het leven zuur te maken en te ratten en te stelen en drugshandeltjes opzetten, duistere winkeltjes openen (<- verzamelpunten) en de Europeanen hun werk afpakken en hun eigen geloof op te dringen aan anderen, kleding dragen die een duidelijk signaal zijn van WIJ ZIJN MOSLIMS!

Ik ga naar die landen zeker niet naartoe en dat heeft niets te maken met schrik of bang maar ik wil ze daar gewoon nog niet meer gaan verrijken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2019, 11:31   #130
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nadia was een roofdier en daar gedroeg ze zich naar, ik heb haar ooit moeten ontzetten toen ze een vechtpartij was aangegaan met drie a vier man die iets vernederend over mij gezegd hadden naar het schijnt. Enfin ontzetten is een groot woord, lenig als een zwarte panter snel als een luipaard flitste ze tussen die mannen door, ik was al blij dat ze geen mes had toen, maar slechts enkel haar pistool dat ze wijselijk in het holster liet zitten. O ja Nadia droeg een pistool, dat pistool verzorgde ze alsof het haar kindje was, dat pistool dat ons nog veel last zou bezorgen achteraf.
We leefden dan ook in Bled Siba.
Klinkt als een vrouw naar mijn hart!
Bij de weg, gelijk gij da hier neerpoot, kzou toch maar eens denken over een boek. Ik ga da graag proeflezen en verbeteren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 12:03   #131
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.487
Standaard

We wachten nog steeds vol spanning op een voortzetting van het verhaal.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 13:32   #132
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Iemand er al geweest ?
Laatst nog eens geweest ja of was dat in Antwerpen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 13:39   #133
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Klinkt als een vrouw naar mijn hart!
Bij de weg, gelijk gij da hier neerpoot, kzou toch maar eens denken over een boek. Ik ga da graag proeflezen en verbeteren.
Die laten hun kinderen op vrij prille leeftijd ook al 'verdediging sporten' leren.

Ik merk dat goed als ik bij vrienden op bezoek ga die in Antwerpen wonen.

Daar heeft men naast een school op LO een sportzaal ingeplant waar geen Belgisch kind te zien is maar wel allemaal kleintjes (en andere) die bokshandschoenen dragen die groter zijn dan zijzelf. Iglo heet dat ding geloof ik.

Zou het een goed plan zijn om onze eigen kinderen daartoe aan te zetten om wat close combat of iets dergelijks te gaan laten leren of gaat dat uit de hand lopen?

Geen Marokkaanse maar toch: Incredible little girl Evnika Saadvakass Just 9 year Old Future Boxing Champion.

Milieubewust is het kind niet want ze valt een berkenboom aan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2019 om 13:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 13:41   #134
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Sex in Marokko is niet voor jullie portefeuille.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/31...ouwen-a3988877
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 17:28   #135
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Sex in Marokko is niet voor jullie portefeuille.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/31...ouwen-a3988877
Wie wil daar nu seks met dat soort van sletten?

Domme mensen die op vakantie gaan naar dat soort van landen en er meestal nog veel geld gaan uitgeven want die beseffen niet dat ze die bende aan het verrijken zijn die ons land en de EU overhoop komt zetten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 18:24   #136
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wie wil daar nu seks met dat soort van sletten?

Domme mensen die op vakantie gaan naar dat soort van landen en er meestal nog veel geld gaan uitgeven want die beseffen niet dat ze die bende aan het verrijken zijn die ons land en de EU overhoop komt zetten.
Je hebt duidelijk het artikel niet gelezen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 19:28   #137
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wie wil daar nu seks met dat soort van sletten?

Domme mensen die op vakantie gaan naar dat soort van landen en er meestal nog veel geld gaan uitgeven want die beseffen niet dat ze die bende aan het verrijken zijn die ons land en de EU overhoop komt zetten.
Overhoop zetten als gevolg van sex. Leg dat eens uit....
Henri1 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 20:04   #138
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Overhoop zetten als gevolg van sex. Leg dat eens uit....
Die bende verrijken
is dat hetzelfde als sex ???

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 20:43   #139
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Je hebt duidelijk het artikel niet gelezen.
Het artikel is tamelijk lang en dat Marokko ook een hoerenboel is wist ik al lang. Er is ook een ander Marokko. Enerzijds wordt je geconfronteerd met clichés, die soms kloppen. Ze hebben op straat mijn gsm uit mijn zak gepikt. Anderzijds kom je eerlijke en vriendelijke mensen tegen. Er is armoede en dat heeft zijn gevolgen als er "rijkere" toeristen komen. Wie ooit gaat, en het is de moeite op het goed komen uit (geen reisagentschap). Slaap in het nieuwe stadsgedeelte, niet in de souks waar toeristen elkaar vertrappen en waar je er opgelegd wordt met souvenirs uit China. Of het Atlas gebergte maar mijd de georganiseerde uitstappen zoals altijd in Marokko. Niet voor Vlamingen die hun Vlaamse kost willen gedurende 14 dagen in een all-in zonder verassingen maar oersaai zoals in alle toeristische landen. Je moet de ballen hebben om slechte ervaringen te verteren maar ook mooie en nieuwe zaken te ontdekken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 21:02   #140
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Als je wat van die landen wenst te zien, ga dan waar er geen toeristen zijn, én hang 'de toerist' niet uit.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 2 februari 2020 om 21:02.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be