Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2016, 22:00   #21
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
aanzetten tot moord
fysiek uitschakelen van mensen die een andere mening hebben

komt me bekend voor
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 22:03   #22
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
En wie veroordeelt dat niet? Moet ik nu Breivik laten zien?

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 maart 2016 om 22:04.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 22:08   #23
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Wie is dat ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 22:10   #24
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik beschouw dit xxxxxxx als haatspraak en apologie van terrorisme.
Natuurlijk is dat de politiek correcte reactie. Liever buigen voor de dictatuur van Angela Merkel dan aan de noodrem trekken en de toekomst van de volgende generatie kinderen veilig stellen. Proficiat

De doorsnee West Europeaan heeft geen ruggengraat en het establishment weet dat zeer goed. De media sussen de boze kiezer met uitspraken als ''dit is een flinke tik voor Merkel'' terwijl we allemaal weten dat er helemaal niets zal veranderen.

Je eigen reputatie is je meer waard dan de toekomst van miljoenen kinderen die in een Islamitische staat zullen leven en de burgeroorlog recht in de ogen kijken.

Wie is hier eigenlijk de terrorist?
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 maart 2016 om 22:17.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 22:15   #25
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wie is dat ???
Volkert van der Graaf, moordenaar van Pim Fortuyn.

Handige voetnoot is dat Pim Fortuyn democratisch verkozen is en de anti Islamitische wil van de kiezer vertegenwoordigde. Maar het paste niet in de agenda.

Nu worden we gelijkgesteld aan VDG omdat we een dictator die een beleid voert tegen de wil van de ganse natie, dood wensen.

De burgeroorlog wenkt. Democratie bestaat niet
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 22:38   #26
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Natuurlijk is dat de politiek correcte reactie. Liever buigen voor de dictatuur van Angela Merkel dan aan de noodrem trekken en de toekomst van de volgende generatie kinderen veilig stellen. Proficiat

De doorsnee West Europeaan heeft geen ruggengraat en het establishment weet dat zeer goed. De media sussen de boze kiezer met uitspraken als ''dit is een flinke tik voor Merkel'' terwijl we allemaal weten dat er helemaal niets zal veranderen.

Je eigen reputatie is je meer waard dan de toekomst van miljoenen kinderen die in een Islamitische staat zullen leven en de burgeroorlog recht in de ogen kijken.

Wie is hier eigenlijk de terrorist?
Sorry maar iemand die ongestraft oproept tot het ombrengen van een staatshoofd, daar voer ik geen verdere repartees mee.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 22:41   #27
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lastpost Bekijk bericht
Inderdaad, waarom zouden ze anders voor de groenen gestemd hebben?
Ze wilden gewoon duidelijk maken dat ze niet afkoord gaan met hde Eftelingen politieke van Merkel, maar niet bereid zijn op extreme (racistische) partijen te stemmen.
Meer moet je er niet achter zoeken.


I shall say this only once more.



Hoe logisch is het, het niet eens zijnde met de vluchtelingenpolitiek van Mutti, dan te stemmen voor Groen die nóg vriendelijker is voor de vluchtelingen? Jouw interpretatie raakt noch kant noch wal.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 23:09   #28
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Sorry maar iemand die ongestraft oproept tot het ombrengen van een staatshoofd, daar voer ik geen verdere repartees mee.
Ik discussieer ook niet met mensen die de toekomst van hun kleinkinderen verwaarlozen omdat hun eigen ego belangrijker is. Mensen die niet durven toegeven wat hun standpunt mbt vluchtelingen is omdat het niet politiek correct is.

Toen er werd opgeroepen tot het ombrengen van Saddam Hoessein had niemand daar moeite mee. Nu zitten we met iemand die de toekomst van jouw kleinkinderen bewust om zeep helpt en je keurt het goed.

Er zit meer ruggengraat in de pudding in mijn koelkast.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 23:27   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.852
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik discussieer ook niet met mensen die de toekomst van hun kleinkinderen verwaarlozen omdat hun eigen ego belangrijker is. Mensen die niet durven toegeven wat hun standpunt mbt vluchtelingen is omdat het niet politiek correct is.

Toen er werd opgeroepen tot het ombrengen van Saddam Hoessein had niemand daar moeite mee. Nu zitten we met iemand die de toekomst van jouw kleinkinderen bewust om zeep helpt en je keurt het goed.

Er zit meer ruggengraat in de pudding in mijn koelkast.
"Ze" moet niet omgebracht worden van mij, verre van, zelfs. Maar iets of iemand moet haar stoppen, voor ze heel het Midden-Oosten naar hier haalt.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 23:34   #30
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Volkert van der Graaf, moordenaar van Pim Fortuyn.

Handige voetnoot is dat Pim Fortuyn democratisch verkozen is en de anti Islamitische wil van de kiezer vertegenwoordigde. Maar het paste niet in de agenda.

Nu worden we gelijkgesteld aan VDG omdat we een dictator die een beleid voert tegen de wil van de ganse natie, dood wensen.

De burgeroorlog wenkt. Democratie bestaat niet
Pim Fortuyn is nooit verkozen. Werd neergekogeld voor de 2de-kamerverkiezingen plaatsvonden.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 23:43   #31
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...ederlaag.dhtml

Je moet het maar doen. Mevrouw Merkel heeft duidelijk dictatoriale trekjes.
ze had kamikazepiloot moeten worden.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 23:45   #32
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik discussieer ook niet met mensen die de toekomst van hun kleinkinderen verwaarlozen omdat hun eigen ego belangrijker is. Mensen die niet durven toegeven wat hun standpunt mbt vluchtelingen is omdat het niet politiek correct is.

Toen er werd opgeroepen tot het ombrengen van Saddam Hoessein had niemand daar moeite mee. Nu zitten we met iemand die de toekomst van jouw kleinkinderen bewust om zeep helpt en je keurt het goed.

Er zit meer ruggengraat in de pudding in mijn koelkast.
Thx, dan ben ik van je af

Een moord propagerende ruggengraat aangestuurd door de leegte daarbovenop is ook verre van ideaal.

Doei.

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 maart 2016 om 23:47.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 23:45   #33
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Pim Fortuyn is nooit verkozen. Werd neergekogeld voor de 2de-kamerverkiezingen plaatsvonden.
2 weken voor de verkiezingen inderdaad, maar de polls waren zeer duidelijk en iedereen wist dat hij ging winnen. Dat was trouwens ook het motief. Niet alleen van dierenliefhebber VDG maar ook van die zelfde Islamitische lobby die heel de Islamitische wereld hierheen haalt.

Men stak de schuld op Van Der Graaf, maar uit de reconstructie bleek dat hij nooit alleen gehandeld kon hebben om wille van de invalshoek van de kogels.

En ik zou het ook leuk vinden als iemand Angela Merkel stopt zonder geweld, maar die optie is er niet. Dat mens hoort thuis in een gesticht. Er is wel degelijk sprake van een politieke agenda, maar wie het daarover heeft is natuurlijk een conspiracy nut.

Ik denk al lang niet meer aan een toekomst in West Europa
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 23:56   #34
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Sorry maar iemand die ongestraft oproept tot het ombrengen van een staatshoofd, daar voer ik geen verdere repartees mee.
Verre van mij om de schrijfsels van Eurosceptic te onderschrijven, maar oproepen tot het ombrengen van Merkel heeft hij/zij niet gedaan. Gelieve uw repartees dus te steken waar de zon niet schijnt.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 00:00   #35
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Allez zeg, een politica met een politieke agenda. Maak dat mee.

Tja, ik vond het ook wel sneu voor Pim. Een demagoog, dat wel, maar ook een libertair. Verfrissend in vergelijking met kneuterig populistisch rechts in Vlaanderen.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 00:05   #36
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Verre van mij om de schrijfsels van Eurosceptic te onderschrijven, maar oproepen tot het ombrengen van Merkel heeft hij/zij niet gedaan. Gelieve uw repartees dus te steken waar de zon niet schijnt.
De onverhulde letterlijkheid van zijn moorddadige post was wel degelijk het ombrengen van Merkel als enige oplossing.
Ik steek mijn repartees waar je ze kan lezen, om je de gelegenheid te geven met je bekende spiritualiteit te riposteren.

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 maart 2016 om 00:13.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 01:33   #37
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wie is dat ???
Iemand die godverdomme al vrijgelaten is.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 01:45   #38
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Allez zeg, een politica met een politieke agenda. Maak dat mee.
De agenda van een bende globalisten die al onze verworven rechten wil afpakken door oorlog in de hand te werken. Da's iets heel anders dan een waanbeeld van een gelovig iemand (Merkel) die denkt dat we samen een harmonieuze toekomst tegemoet gaan.

Ik mag toch hopen dat je het verschil tussen die twee zaken begrijpt
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 02:15   #39
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"Ze" moet niet omgebracht worden van mij, verre van, zelfs. Maar iets of iemand moet haar stoppen, voor ze heel het Midden-Oosten naar hier haalt.
Stuur de eerste vrouwelijke Sultana met een enkeltje naar het MO, probleem opgelost. Na Europa te verwoesten gaat die zotte trien ongetwijfeld nog een superpost bij de VN krijgen, Nobel vrede er bovenop. En Obama komt ook naar de VN. Merkel en Obama, leiders van de VN. OMG. Hell on earth!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 02:17   #40
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
De agenda van een bende globalisten die al onze verworven rechten wil afpakken door oorlog in de hand te werken. Da's iets heel anders dan een waanbeeld van een gelovig iemand (Merkel) die denkt dat we samen een harmonieuze toekomst tegemoet gaan.

Ik mag toch hopen dat je het verschil tussen die twee zaken begrijpt
Met een globalist als vijand maakt het niet uit hoe links of rechts men is. Dan moet actie ondernomen worden tegen de gemeenschappelijke vijand, hoe dan ook. Heden beseffen steeds meer mensen dat.

Merkel is weldegelijk een globaliste, filet. En alle zogenaamde globalisten lijken wel psychotisch. VrhfSTD is nog zo'n mooi voorbeeld.

Merkel voert enkel nauwgezet de agenda van hogerop uit. Dacht U echt dat die DDR voormalig stasi-dame over een harmonieus leven met moslims droomt? Dat gruwelijk mens is zich bewust van wat ze doet, net zoals de rest van de troep globalisten.

Dit gaat niet over mensen in Europa en moslims, dit gaat over hogere belangen. Denk macht en $.

Er woedt oorlog, het is volop aan de gang. Maar die oorlog wordt niet gevoerd zoals tijdens WOI & WOII, nu kan men het gedeeltelijk anders bespelen. Juist vanwege internet, nieuwe technologie en jawel, de gevolgen van de globalisatie zelf welke nu reeds doorwegen. It's a whole new ballgame now. De globalisatie welke reeds meer dan 200j bezig is, zit nu in een ongeziene sroomversnelling.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 15 maart 2016 om 02:37.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be