Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 mei 2016, 17:35   #61
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Het gaat over alle combinaties die je wil maken om een oplossing te vinden in de kriegsspielen.

Als ik een probleem moet oplossen zoek ik eerst de relevante wetteksten bij elkaar die al geordend zijn in mijn database door middel van 1 of 0

Dit moet je eerst manueel doen en vergt een paar jaar voor je voldoende clusters (kleinere identiteiten ) hebt gevonden.

Als er een verband is tussen bw 1626 ,BW1653, en het gerechtelijk wetboek 857 dan is daar een binnen die cluster een connectie geplaatst zodat ze samen een maximum identiteit vormen (de base field ) Deze base field wordt nu uitgebreid door middel van een aantal cassatie arresten die betrekking hebben op de vrijwaringsplicht .

Samen vormen ze dus een gesloten groter geheel waarbinnen met de operators naar het bewijs via tautologie tafels gezocht wordt.

Deze grotere entiteit vormt de zogenaamde group van order.......afhankelijk van het aantal elementen in deze group. aan de hand van grouptafels verzameling van alle groupen tot order 200 ,kan men dan alle mogelijkheden overwegen en kriegsspiele bedenken.

hierbij inleiding die je minimaal moet begrijpen om er ooit aan te beginnen.

https://www.youtube.com/watch?v=8qkfW35AqrQ
Recht is geen wiskunde.

Gelukkig maar.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2016, 17:39   #62
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Wiskunde En Recht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Recht is geen wiskunde.

Gelukkig maar.
KLOPT

Maar wiskunde geeft je wel het recht om het je tegenstander verdomd lastig te maken .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2016, 17:40   #63
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
KLOPT

Maar wiskunde geeft je wel het recht om het je tegenstander verdomd lastig te maken .
Lol.

Nerd lost in law.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2016, 17:57   #64
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Op de wiskunde ga ik zelf niet zo diep op in want dan kan niemand meer volgen ,en ja ik krijg volle zalen maar dan houd ik mij wel tot het juridische, wel met de nodige show en spektakel en entertainment. en een verwijzing naar de wiskundige achtergrond ,maar op een speelse manier.

There is no substitude for hard work,dwz dat je in dit soort wiskunde geen wonderkinderen vind !!! je hebt kinderen die op hun 8e al de graad van universiteit behalen maar dat is in de ingenieurs wiskunde ,nooit in de abstracte wiskunde ,net zo min als dat je op jonge leeftijd schrijvers of schrijfsters vind van wereld romans .

Ik ga heus geen Galois theorie onderwijzen aan juristen.
En mijn voordrachten zijn alles behalve saai.(een miljonair is nooit saai)

De titel van de volgende voordracht is :

Sterfhuisconstructies in het verleden ,het heden en de toekomst

verschil met slachthuisconstructies

verschil met ziekenhuisconstructies

voor en nadelen van doorstart

geschiedenis van falingspreventie van 1830 tot heden

Het beroep van sterfhuisconsulent .


In elk hoofdstuk wordt sporadisch naar de wiskundige achtergrond verwezen zodat men zelf verder kan gaan opzoeken.
Wat heeft die wiskunde daar nu mee te maken? Als ik de teksten lees van die wetsartikels die je opsomt, begrijp ik het verband wel, hoor. Daar heb ik geen wiskundige stellingen voor nodig.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2016, 17:58   #65
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
De titel van de volgende voordracht is :

Sterfhuisconstructies in het verleden ,het heden en de toekomst

verschil met slachthuisconstructies

verschil met ziekenhuisconstructies

voor en nadelen van doorstart

geschiedenis van falingspreventie van 1830 tot heden

Het beroep van sterfhuisconsulent .


In elk hoofdstuk wordt sporadisch naar de wiskundige achtergrond verwezen zodat men zelf verder kan gaan opzoeken.
Waar ga je die voordracht geven?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 03:42   #66
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Wat heeft die wiskunde daar nu mee te maken? Als ik de teksten lees van die wetsartikels die je opsomt, begrijp ik het verband wel, hoor. Daar heb ik geen wiskundige stellingen voor nodig.
De wiskunde zit achter mijn sterfhuisconstructies dwz ze wordt het meest toegepast in de brainstorms en heeft aanvankelijk nodig geweest om het ganse concept in 1988 uit te werken.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sterfhuisconsulent
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 03:46   #67
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Waar ga je die voordracht geven?
Waarschijnlijk in de aula van de universiteit zoals de vorige maal.

Ga er nog een onderwerp aan toevoegen

Gebruik, misbruik en oneigenlijk gebruik van de wet.


DATUM rond 12 mei 2017

Ben dan in pensioen

prijs 350 euro per deelnemer met opleiding cheques want ik ga het doen voor een erkend opleiding verstrekker.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 22 mei 2016 om 04:12.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 04:05   #68
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies

Combinatie wiskunde en recht

A + B√2 + C√3 + D√6

https://www.youtube.com/watch?v=8qkfW35AqrQ

Als U het niet begreep is dit geen schande.

Al deze wiskundigen begrepen er ook geen jota van toen Galois het hen probeerde uit te leggen, en zij waren de crème de la crème maar van de ingenieurs wiskunde.

https://www.youtube.com/watch?v=upu1...FJX9GG&index=9

Galois theorie inleiding

https://www.youtube.com/watch?v=415VX3QX4cU
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 22 mei 2016 om 04:19.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2016, 16:47   #69
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Verschil sterfhuisconstructie en slachthuisconstructie

TOP ACTUEEL IN HUMO

Voor een goede beschrijving van slachthuisconstructies (ook hier verkeerdelijk sterfhuisconstructies genoemd)


weekblad Humo : 7 juni 2016 3953/23 en 14 juni 2016 3954/24

titel : plunder je straffeloos rijk.


Dit zijn allen slachthuisconstructies die verkeerdelijk sterfhuisconstructies werden genoemd:


http://www.gva.be/cnt/oid466576/arch...onstructies-op


http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150421_0...ucties-opzette


http://www.gva.be/cnt/oid17295/archi...uisconstructie


http://www.hbvl.be/cnt/aid1496116/tw...ekinstrumenten


http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...structie.dhtml




zie verschil met sterfhuisconstructie (s) Google :sterfhuisconstructie (s)


Het verschil tussen de 2 constructies is dat ingeval van een sterfhuisconstructie er steeds een nieuwe vennootschap ontstaat die de activiteiten voortzet en bij een slachthuisconstructie dit nooit het geval is met als voornaamste kenmerk het woord plunderen van activa.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2016, 21:19   #70
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Is het enige verschil niet dat je hetgeen je plundert direct terug in een nieuw bedrijf steekt?

In beide constructies komt het er toch op neer alles van waarde weg te pikken voor de neus van de schuldeisers?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 01:56   #71
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

in geval van een slachthuisconstructie is er niets meer ,zelfs geen geld om de meest bevoorrechte schuldeisers te betalen.
In geval van een wettelijke sterfhuisconstructie is er steeds de going concern waarde die dan correct wordt betaald volgens de hyp wet aan de eerste en volgende in rang.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 15:13   #72
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Hoe hoog zal de going concern waarde zijn van een bedrijf dat verlies draait?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 16:05   #73
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard going concernwaarde

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Hoe hoog zal de going concern waarde zijn van een bedrijf dat verlies draait?
De going concern waarde wordt bepaald door

a) de intrensieke waarde dat is de waarde van het activa op de balans(al dan niet debiteuren inbegrepen)
b) vermeerdert met de verborgen meerwaardes op vastliggend.
c)vermeerdert met een goodwill voor de mogelijke toekomstige winsten ,gezien de onderneming gesaneerd uit een sterfhuisconstructie komt.

Een goede vuistregel die wij toepassen is .

Als de liquidatiewaarde (waarde ingeval van openbare verkoop) 100 is
Dan is de venale waarde 250
en Going Concern 500


dit is het gemiddelde over + - 300 schattingsverslagen van Troostwijk.

Dus een sterfhuisconstructie brengt een hogere waarde voor de schuldeisers dan een faling ,tenzij er een doorstart volgt op de faling en de curator correct verkoopt aan de going concern waarde (wat spijtig genoeg niet altijd het geval is,hij verkoopt meestal aan venale waarde)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 09:22   #74
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Dus een sterfhuisconstructie brengt een hogere waarde voor de schuldeisers dan een faling ,tenzij er een doorstart volgt op de faling en de curator correct verkoopt aan de going concern waarde (wat spijtig genoeg niet altijd het geval is,hij verkoopt meestal aan venale waarde)
Natuurlijk niet, want bij een faling zouden de eigenaars veroordeeld worden voor fraude wanneer ze alles van waarde uit de onderneming geslurpt zouden hebben en de resterende centjes gebruiken om, ik zeg maar iets, dure consulenten te betalen.

Het is niet zo dat er geld gecreëerd wordt bij zo'n constructie, niet?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 14:23   #75
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Natuurlijk niet, want bij een faling zouden de eigenaars veroordeeld worden voor fraude wanneer ze alles van waarde uit de onderneming geslurpt zouden hebben en de resterende centjes gebruiken om, ik zeg maar iets, dure consulenten te betalen.

Het is niet zo dat er geld gecreëerd wordt bij zo'n constructie, niet?
Klopt, maar dat is een slachthuisconstructie.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 16:00   #76
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Ja, maar je doet het lijken alsof wat u een sterfhuisconstructie voordelig is voor de schuldeisers

Maar in vergelijking met een 'klassiek faillissement' waarbij de zaakvoerder alles mag afgeven steekt hij het grootste stuk in zijn eigen zakken te steken en gebruikt hij een deel voor het rijkelijk vergoeden van degenen die hem hier bij helpen

Je hebt gewoon een wettelijk achterpoortje gevonden waarbij je wegkomt met een 'slachthuis-light'
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2016, 14:14   #77
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ja, maar je doet het lijken alsof wat u een sterfhuisconstructie voordelig is voor de schuldeisers

Maar in vergelijking met een 'klassiek faillissement' waarbij de zaakvoerder alles mag afgeven steekt hij het grootste stuk in zijn eigen zakken te steken en gebruikt hij een deel voor het rijkelijk vergoeden van degenen die hem hier bij helpen

Je hebt gewoon een wettelijk achterpoortje gevonden waarbij je wegkomt met een 'slachthuis-light'
Bij een legale sterfhuisconstructie vermijd je het faillissement niet.
Er komt dus ook een curator voor het sterfhuis ,dat geen lege schelp is want deze ontvangt de going concern waarde van de overnemer van het handelsfonds.

Dus bij een sterfhuisconstructie (legaal) kan de curator altijd de going concern waarde verdelen onder de schuldeisers.

Bij een rechtstreeks faillissement is dat in 80 procent van de gevallen slechts de liquidatie waarde, het is enkel ingeval van een doorstart dat de curator de going concern waarde zou moeten ontvangen (meestal echter wordt er verkocht aan de venale waarde )

De slechte naam van sterfhuisconstructies is te wijten dat men steeds slachthuisconstructies en of niet legale sterfhuisconstructies bedoelt.

Ik zelf heb alleen legale sterfhuisconstructies gecoordineert vermits ik onder toezicht zat van de gerechtelijke. Ik heb steeds met brainstorms gewerkt en slechts over gegaan tot de constructie ingeval IEDEREEN akkoord was.

Dus juist omdat sterfhuisconstructies moeten verkocht worden aan de going concern waarde (anders heb je pauliaans) is dit beter voor de schuldeisers in meer dan 80 procent van de gevallen.

Om een duidelijk inzicht te krijgen google sterfhuisconstructie (niet meervoud) en neem de definitie van het Vlaams woordenboek.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 01:57   #78
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Om een duidelijk inzicht te krijgen google sterfhuisconstructie (niet meervoud) en neem de definitie van het Vlaams woordenboek.
Het Vlaams woordenboek heeft net al mijn definities verwijdert, zal ze dus apart hier onder politics be zetten want dat is al de 5e maal dat ze ergens worden verwijdert.
Men heeft duidelijk zeer veel schrik van deze definities ,zelfs wiki is er bang voor.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 11:22   #79
Fiscoman
Provinciaal Statenlid
 
Fiscoman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2013
Berichten: 623
Standaard

Boeiend verhaal.

Gelet op uw uitvoerige uiteenzettingen over motivatie zal u wellicht dagen dat er dus feitelijk een artikel vermeld staat waarvoor de veroordeling uitgesproken is.

Welk betreft het? Verstoren van de openbare orde is alsnog geen misdrijf dat in aanmerking komt voor voorlopige hechtenis.

Hoe gaan uw advocaten uw veroordeling aanvallen x aantal na het kracht van gewijsde van kwestisieus vonnis?
Fiscoman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 11:33   #80
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard VONNIS VAN GEWIJSDE aanvechten

De beschuldiging was frauduleuze faillissementen door middel van virtueel failliete bedrijven alsnog te vereffenen (deficitaire) .Dit was volgens hen niet op tijd neerleggen van de boeken en omzeiling van een openbare orde wetgeving (juiste term ipv openbare orde verstoring).Daar staat 5 jaar op dus mocht men mij aanhouden.

Door de latere uitspraak van cassatie dat deficitaire vereffenen toegelaten was en bijgevolg geen frauduleuze vereffening is, en nog een andere uitspraak van cass dat virtueel faillissement niet bestaat in België ben ik dus ten onrechte veroordeeld en mag ik 3 advocaten nemen (bepaalde strenge regels ) om deze veroordeling te vernietigen .

O ja artikel :frauduleus faillissement en intellectuele valsheid.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 23 juni 2016 om 11:36.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be