Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 augustus 2017, 06:05   #41
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Feit is dat Hoomer een indrukwekkend CV heeft wat betreft Marokko.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 06:31   #42
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Feit is dat Hoomer een indrukwekkend CV heeft wat betreft Marokko.
Ja, moest Serge Gainsbourg nog onder de levenden zijn dan zou hij de geknipte regisseur zijn om er een filmpje over te draaien.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 06:44   #43
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Véronique De Kock.
Nee Nadia was gespierder en ik denk kleiner, ze had lang krullend zwart haar tot onder haar rug, die haren bond ze meestal samen met een hevig blauw met groen gestreept lint. Nee moest Nadia in een kamer verschijnen waar ook Véronique aanwezig was, in denk dat de tweede genoemde zich niet zou afvragen waarom ze geen aandacht meer kreeg.
Maar Nadia had een duister kantje.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 1 augustus 2017 om 06:45.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 06:48   #44
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee Nadia was gespierder en ik denk kleiner, ze had lang krullend zwart haar tot onder haar rug, die haren bond ze meestal samen met een hevig blauw met groen gestreept lint. Nee moest Nadia in een kamer verschijnen waar ook Véronique aanwezig was, in denk dat de tweede genoemde zich niet zou afvragen waarom ze geen aandacht meer kreeg.
Maar Nadia had een duister kantje.
Een duister kantje?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 07:17   #45
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Een duister kantje?
Nadia was een roofdier en daar gedroeg ze zich naar, ik heb haar ooit moeten ontzetten toen ze een vechtpartij was aangegaan met drie a vier man die iets vernederend over mij gezegd hadden naar het schijnt. Enfin ontzetten is een groot woord, lenig als een zwarte panter snel als een luipaard flitste ze tussen die mannen door, ik was al blij dat ze geen mes had toen, maar slechts enkel haar pistool dat ze wijselijk in het holster liet zitten. O ja Nadia droeg een pistool, dat pistool verzorgde ze alsof het haar kindje was, dat pistool dat ons nog veel last zou bezorgen achteraf.
We leefden dan ook in Bled Siba.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 1 augustus 2017 om 07:18.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 07:29   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Véronique De Kock.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 07:31   #47
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee Nadia was gespierder en ik denk kleiner, ze had lang krullend zwart haar tot onder haar rug, die haren bond ze meestal samen met een hevig blauw met groen gestreept lint. Nee moest Nadia in een kamer verschijnen waar ook Véronique aanwezig was, in denk dat de tweede genoemde zich niet zou afvragen waarom ze geen aandacht meer kreeg.
Maar Nadia had een duister kantje.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nadia was een roofdier en daar gedroeg ze zich naar, ik heb haar ooit moeten ontzetten toen ze een vechtpartij was aangegaan met drie a vier man die iets vernederend over mij gezegd hadden naar het schijnt. Enfin ontzetten is een groot woord, lenig als een zwarte panter snel als een luipaard flitste ze tussen die mannen door, ik was al blij dat ze geen mes had toen, maar slechts enkel haar pistool dat ze wijselijk in het holster liet zitten. O ja Nadia droeg een pistool, dat pistool verzorgde ze alsof het haar kindje was, dat pistool dat ons nog veel last zou bezorgen achteraf.
We leefden dan ook in Bled Siba.
en zo springt Hoomer van cliffhanger naar cliffhanger ... ik zie er eerder een TV serie in, met veel reclame tussendoor.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 07:33   #48
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nadia was een roofdier en daar gedroeg ze zich naar, ik heb haar ooit moeten ontzetten toen ze een vechtpartij was aangegaan met drie a vier man die iets vernederend over mij gezegd hadden naar het schijnt. Enfin ontzetten is een groot woord, lenig als een zwarte panter snel als een luipaard flitste ze tussen die mannen door, ik was al blij dat ze geen mes had toen, maar slechts enkel haar pistool dat ze wijselijk in het holster liet zitten. O ja Nadia droeg een pistool, dat pistool verzorgde ze alsof het haar kindje was, dat pistool dat ons nog veel last zou bezorgen achteraf.
We leefden dan ook in Bled Siba.
Tjonge. Stond ze gekend als de Zwarte Weduwe of zo?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 07:33   #49
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en zo springt Hoomer van cliffhanger naar cliffhanger ... ik zie er eerder een TV serie in, met veel reclame tussendoor.
Ja, het leest als een internet-roman.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 07:34   #50
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Moedig van jou om hier te trachten mij in mijn hemd te zetten, door mijn gedrag te typeren als 'de andere kant opkijken'.
jij schreef "je zeker niet moeien" hoor.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 08:37   #51
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Tjonge. Stond ze gekend als de Zwarte Weduwe of zo?
Nadia stond in tegenstelling tot haar broer, die voor schande en oneer had gezorgd, eigenlijk om niets bekend voor ik haar leerde kennen had ze amper haar bergdorpje verlaten. U moet weten om naar het dorpje en de boerderij te reizen moest men een vier uur door ruig landschap trekken er was een ezelpad en daar moesten we het meedoen. Je reed met de wagen zo ver als mogelijk de bergen in dan liet je de wagen achter en trok verder met al je spullen op een ezeltje geladen. Zo een reisje van het dorp naar Ketama en terug was dan steeds een heel organisatie. Nadia, ik en soms haar vader waren de "gelukkigen" die steeds naar dat hellhole dat Ketama toendertijd was mochten doorreizen de rest bleef op het punt waar de auto voor de ezel geruild werd wachten.
Toen we de eerste maal in Ketama arriveerden zag ik Nadia veranderen ze verloor even dat roofdierachtige en ik zag warempel een achtienjarig meisje dat haar eerste balkleedje of zoiets krijgt ze viel van de ene kinderlijke verbazing in de anderen. Toen ik voor haar haar eerste jeans kocht heeft ze me bijna verkracht in dat heu winkeltje zal ik het maar noemen, ik heb in mijn leven weinig mensen zo gelukkig gezien.
PS Papa was minder gelukkig met de spannende jeans.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 1 augustus 2017 om 08:38.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 08:40   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en zo springt Hoomer van cliffhanger naar cliffhanger ... ik zie er eerder een TV serie in, met veel reclame tussendoor.
Alleen in dit geval vinden we het spijtig dat de mooie reclame telkens onderbroken wordt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 08:42   #53
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nadia stond in tegenstelling tot haar broer, die voor schande en oneer had gezorgd, eigenlijk om niets bekend voor ik haar leerde kennen had ze amper haar bergdorpje verlaten. U moet weten om naar het dorpje en de boerderij te reizen moest men een vier uur door ruig landschap trekken er was een ezelpad en daar moesten we het meedoen. Je reed met de wagen zo ver als mogelijk de bergen in dan liet je de wagen achter en trok verder met al je spullen op een ezeltje geladen. Zo een reisje van het dorp naar Ketama en terug was dan steeds een heel organisatie. Nadia, ik en soms haar vader waren de "gelukkigen" die steeds naar dat hellhole dat Ketama toendertijd was mochten doorreizen de rest bleef op het punt waar de auto voor de ezel geruild werd wachten.
Toen we de eerste maal in Ketama arriveerden zag ik Nadia veranderen ze verloor even dat roofdierachtige en ik zag warempel een achtienjarig meisje dat haar eerste balkleedje of zoiets krijgt ze viel van de ene kinderlijke verbazing in de anderen. Toen ik voor haar haar eerste jeans kocht heeft ze me bijna verkracht in dat heu winkeltje zal ik het maar noemen, ik heb in mijn leven weinig mensen zo gelukkig gezien.
PS Papa was minder gelukkig met de spannende jeans.
ow, ik dacht dat Ketama en Kif een dubbele bodemverwijzing naar ketamine en Marrokaanse drugs waren ... ik zou dat er toch maar inhouden voor de suspens eigenlijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 08:44   #54
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Alleen in dit geval vinden we het spijtig dat de mooie reclame telkens onderbroken wordt.
ik repliceer niks meer over 'de andere kant opkijken'.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 08:45   #55
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
jij schreef "je zeker niet moeien" hoor.
Vond je het niet overduidelijk genoeg dat daarmee bedoeld werd je niet te moeien tussen de fysieke strubbelingen (laat dat over aan het hotelpersoneel of aan lokale gasten),
maar wel je ongenoegen te laten blijken, a) onmiddellijk aan de receptie en b) iets minder dringend maar zeker noodzakelijk aan de lokale vertegenwoordigster van de reisorganisatie ?

Of ben je nu wat koppig aan het zijn ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 08:52   #56
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vond je het niet overduidelijk genoeg dat daarmee bedoeld werd je niet te moeien tussen de fysieke strubbelingen (laat dat over aan het hotelpersoneel of aan lokale gasten),
maar wel je ongenoegen te laten blijken, a) onmiddellijk aan de receptie en b) iets minder dringend maar zeker noodzakelijk aan de lokale vertegenwoordigster van de reisorganisatie ?

Of ben je nu wat koppig aan het zijn ?
jij gaat dus als je een man een vrouw ziet slaan, weglopen naar de receptie ipv tussen te komen ?!? en je vindt dat nog eerbaar ook?

voor mij is naar de receptie hollen op dat moment een zwakke en laffe uitvlucht om te verdoezelen dat je de andere kant op kijkt als het erop aankomt, Schoof.

Laatst gewijzigd door Anna List : 1 augustus 2017 om 08:54.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 08:57   #57
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ow, ik dacht dat Ketama en Kif een dubbele bodemverwijzing naar ketamine en Marrokaanse drugs waren ... ik zou dat er toch maar inhouden voor de suspens eigenlijk.
Ketama is een dorpje waar vroeger tonnen drugs werden verhandeld, er is daar een baai waarlangs men de middellandse zee opgeraakt.
Kif is eigenlijk wiet. Hash wordt gemaakt van kif of wiet, ze doen dan de gedroogde planten in een doek en beginnen te tappen (kloppen) op een zeil het "stof" dat daar dan uitkomt wordt geperst in blokken en zijn de hasjiesj.
Allemaal vrouwenwerk, de mannen lopen eens door de plantage en dat is het, van veredelen hebben ze daar nog nooit gehoord, ze planten daar een hectare vol en als ze in bloei gaan halen ze de mannetjes eruit behalve in een klein hoekje om nieuw zaad te kweken. Het rifgebergte was een zo goed als wetteloos gebied, de politie was je grootste concurrent.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 21:13   #58
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Amai Hoomer wat ik hier allemaal verneem..... OMG LOL
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 21:29   #59
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Nadia doet me denken aan Nabilla..... ~De beauty van 1001 nacht~........ So beautiful!







bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 21:32   #60
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Nabilla!

bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be