Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Hoe groot wordt het Vlaams Belang in 2024?
minder dan 15% 2 7,14%
tussen 15 en 20% 2 7,14%
tussen 20 en 25% 6 21,43%
tussen 25 en 30% 6 21,43%
meer dan 30% 12 42,86%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2019, 18:32   #101
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jaja, maar hoe groot wordt het VB nu?
Dankzij het cordon sowieso nog groter.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 18:39   #102
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Conner Rousseau, Meyrem Almaci en Sammy Mahdi.

TVG zit wel al aan de champagne.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 18:43   #103
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

70 vierkante meter ? Twintig jaar lang afbetalen om dan een schoenendoos in de plaats te krijgen ?
En je bemerking is niet nieuw : er is nooit een periode geweest dat een single met een modaal inkomen een comfortabel huis heeft kunnen kopen op lening en dan ook nog een aanvaardbaar levenscomfort overhouden.
Dat is dus nu ook geen nieuw gegeven.
Je moet jezelf altijd afvragen wat de alternatieven zijn.
Voor mijn werk ontmoet ik vaak jonge singles uit alle lagen van de bevolking.
Soms zie ik mensen die in een fabriek werken (laat ons zeggen 1600-1700 euro netto verdienen), die me vertellen dat ze iemand zouden willen ontmoeten maar dat ze afgepeigerd thuis komen en dus geen sociaal leven meer hebben.

Ze worden gedwongen om te huren, laat ons zeggen aan 700 euro per maand.
Dan hebben ze dus nog 1000 euro om van te leven (ook geweldig krap) en sparen ze welgeteld 0 euro aan het einde van de maand. Straatje zonder einde dus.

Als zo'n arbeider single blijft en 20 jaar werkt, heeft hij een verhuurder 20 jaar rijk gemaakt en eindigt hij zelf met 0 euro op zijn spaarrekening. Dat vind ik onrechtvaardig en ik zie de oplossing enkel in kleine bouwprojecten, waar sommige ruimtes gezamenlijk gebruikt worden.

Ik kan het niet bewijzen maar ik ken veel koppels waar de liefde er niet bepaald vanaf druipt, en waar ik van vermoed dat het gewoon een financiële deal is om toch maar iets te kunnen kopen. Of om niet alleen te hoeven zijn. Het is gewoon wat er gecreëerd wordt door onze peperdure woningmarkt.

Een single zonder een zwaar diploma is financiëel gezien een sukkelaar
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 19:54   #104
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
... Dat vind ik onrechtvaardig en ik zie de oplossing enkel in kleine bouwprojecten, waar sommige ruimtes gezamenlijk gebruikt worden....
Daar zou ik ook achter staan.
Koop nu maar eens een huis als single.
En zelf moest je het geld hebben, kijk dan maar eens naar de markt.
Huizen voor singles worden niet of zelden gebouwd.
Singles vallen op veel plaatsen uit de boot, en dat in een maatschappij waar het aantal singels blijft stijgen. Momenteel al meer dan 30%.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 19 oktober 2019 om 19:54.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 20:13   #105
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Plunderen door de politieke elite hee ?

Waar was het nu weer dat jij werkte ? Was dat niet bij de einzatzgruppe BBI waar ze met individuele targets werken hoeveel buit een 'controleur' jaarlijks moet roven bij zijn slachtoffers ?

Was je goed in het halen van je objectieven ?

Ik ga nog even afwijken van deze topic. Ik ben er trouwens niet mee begonnen.
Maar als dat stuk zeveraar hier ongestraft mag stellen dat iedereen aan Financiën mag verdacht worden van willekeur en taxatie op bewezen inkomsten een geroofde buit van de controleur mag noemen dan gaat hij er ver over.
En nog van die ganse administratie een "einzatzgruppe" durft noemen gaat er nog verder over.
Feitelijk betreft het hier een kruiper die denkt dat hij eerst moet zalven naar de elite en vervolgens met drollen mag smijten naar werknemers die uitvoeren wat hun opgedragen wordt. En plezant is anders. Wij werden niet betaald om geschenken uit te delen.
Natuurlijk is het ganse personeel van een administratie niet onkruikbaar.
Het zijn ook maar mensen.
Indien iemand dit vaststelt dan mag hij reageren volgens de geijkte wegen.
Want bij mijn weten is er nog nooit door mij aanzet geweest om iemand te belasten op iets dat geen inkomen was. En als de wet zegt dat wat belastbaar is moet belast worden dan heeft dat stuk sukkelaar dat hier weerom zit te kraaien daar absoluut geen zaken mee wanneer het gebeurd. Klaar?
Zijn gezever tast zelfs de democratie aan. Democratie betekent vrij leven van druk. Met drollen gooien onder alle mogelijke voorwendsels is geen democratie maar aanzetten tot ruzie stoken.
En dit dan nog op een platvloerse leugenachtige manier die blijft duren.
Als dit forum dergelijke kruipers hun nefaste praktijken blijvend laat beoefenen dan is dit een verdacht forum. Denk zelf maar na waarom.
Als Madrid een Catalaans forum zou sponseren waar hooliganisme aan de orde is dan is de bedoeling van dit forum gans iets anders dan de discussie over politiek of over de Catalaanse kwestie.
Voor de rest heb ik er geen zaken mee. Mijn probleem dus niet.

Laatst gewijzigd door werkman : 19 oktober 2019 om 20:16.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 22:08   #106
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Lol...wéér een posting die je niet begrepen hebt.
Toch wel hoor.
Het cordon is een afspraak tussen politieke partijen om niet met het VB samen te werken.
Nu moet jij mij eens uitleggen wat het leger daarmee te maken heeft.

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 oktober 2019 om 22:08.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 22:20   #107
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik ga nog even afwijken van deze topic. Ik ben er trouwens niet mee begonnen.
Maar als dat stuk zeveraar hier ongestraft mag stellen dat iedereen aan Financiën mag verdacht worden van willekeur en taxatie op bewezen inkomsten een geroofde buit van de controleur mag noemen dan gaat hij er ver over.
En nog van die ganse administratie een "einzatzgruppe" durft noemen gaat er nog verder over.
Feitelijk betreft het hier een kruiper die denkt dat hij eerst moet zalven naar de elite en vervolgens met drollen mag smijten naar werknemers die uitvoeren wat hun opgedragen wordt. En plezant is anders. Wij werden niet betaald om geschenken uit te delen.
Natuurlijk is het ganse personeel van een administratie niet onkruikbaar.
Het zijn ook maar mensen.
Indien iemand dit vaststelt dan mag hij reageren volgens de geijkte wegen.
Want bij mijn weten is er nog nooit door mij aanzet geweest om iemand te belasten op iets dat geen inkomen was. En als de wet zegt dat wat belastbaar is moet belast worden dan heeft dat stuk sukkelaar dat hier weerom zit te kraaien daar absoluut geen zaken mee wanneer het gebeurd. Klaar?
Zijn gezever tast zelfs de democratie aan. Democratie betekent vrij leven van druk. Met drollen gooien onder alle mogelijke voorwendsels is geen democratie maar aanzetten tot ruzie stoken.
En dit dan nog op een platvloerse leugenachtige manier die blijft duren.
Als dit forum dergelijke kruipers hun nefaste praktijken blijvend laat beoefenen dan is dit een verdacht forum. Denk zelf maar na waarom.
Als Madrid een Catalaans forum zou sponseren waar hooliganisme aan de orde is dan is de bedoeling van dit forum gans iets anders dan de discussie over politiek of over de Catalaanse kwestie.
Voor de rest heb ik er geen zaken mee. Mijn probleem dus niet.
Komaan, Werkman, het is toch duidelijk, dat Panda als linksvoelende grote moeite heeft in het onderscheid maken tussen het 'mijn' en het 'dijn'. Dat is wel meer vastgesteld bij de lijders aan het 'Down'-syndroom.

Verdere kenmerken zijn:
Verstandelijke handicap
Epicantusplooi van de ogen (ronde ooghoek)
Amandelvormige, ietwat scheefstaande ogen
Atypische gelaatsvorm
Vlak achterhoofd
Slappe, groot lijkende tong en open mond
Eén dwarse, doorlopende handplooi
Vaak een ontbrekend kootje van de ringvinger
Hyperlaxiteit (slappe banden, spieren en gewrichten)
Vaak een kleine gestalte
Vaak sluik, dun haar.

Panda's hebben in vergelijking met andere zoolgangers wel een dikke vacht, maar zijn gewoonlijk kleiner van gestalte. Een grote vaak kwijlende mond en tong behoren ook tot deze kenmerken. Ook een vlak achterhoofd is bij Panda's algemeen voorkomend. Over de verstandelijke handicap wil ik het hier niet hebben. Dat laat ik over aan de lezer van Panda's bijdragen op dit forum.
Zorg en liefde zijn wel besteed aan hen, die dragers zijn van 3 chromosomen 21 per cel.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 22:50   #108
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Dankzij het cordon sowieso nog groter.
Evengroot als het cordon.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 23:41   #109
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Toch wel hoor.
Het cordon is een afspraak tussen politieke partijen om niet met het VB samen te werken.
Nu moet jij mij eens uitleggen wat het leger daarmee te maken heeft.
Nee dus.
Je mag nog één keer proberen.
'k zal nen tip geven. De letter S

__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 19 oktober 2019 om 23:44.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2019, 23:52   #110
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nee dus.
Je mag nog één keer proberen.
'k zal nen tip geven. De letter S

Man,man,denkt u zo ooit een discutie te winnen...

Steeds weer op de man spelen....

Argumenten,komt u dat bekend voor...

Zo ja,leer ze dan gebruiken ook...

Met vriendelijke groeten....

Laatst gewijzigd door Svennies : 19 oktober 2019 om 23:53.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 08:38   #111
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Komaan, Werkman, het is toch duidelijk, dat Panda als linksvoelende grote moeite heeft in het onderscheid maken tussen het 'mijn' en het 'dijn'. Dat is wel meer vastgesteld bij de lijders aan het 'Down'-syndroom.

Verdere kenmerken zijn:
Verstandelijke handicap
Epicantusplooi van de ogen (ronde ooghoek)
Amandelvormige, ietwat scheefstaande ogen
Atypische gelaatsvorm
Vlak achterhoofd
Slappe, groot lijkende tong en open mond
Eén dwarse, doorlopende handplooi
Vaak een ontbrekend kootje van de ringvinger
Hyperlaxiteit (slappe banden, spieren en gewrichten)
Vaak een kleine gestalte
Vaak sluik, dun haar.

Panda's hebben in vergelijking met andere zoolgangers wel een dikke vacht, maar zijn gewoonlijk kleiner van gestalte. Een grote vaak kwijlende mond en tong behoren ook tot deze kenmerken. Ook een vlak achterhoofd is bij Panda's algemeen voorkomend. Over de verstandelijke handicap wil ik het hier niet hebben. Dat laat ik over aan de lezer van Panda's bijdragen op dit forum.
Zorg en liefde zijn wel besteed aan hen, die dragers zijn van 3 chromosomen 21 per cel.

Zo ver ga ik het niet zoeken. Ik weet alleen dat een ekster die kan blaten als een schaap geen normaliteit meer is. Trouwens; ik ken hem goddank niet persoonlijk. Dus studies maken van zijn kop kan en zal ik dus niet.
Mocht er iets schelen op dat gebied dan zou ik nog enige empathie kunnen opbrengen want dat zou zijn fout niet zijn. Maar zijn gezever is wel zijn fout.
Ofwel sluiten ze hem op als gevaarlijk ofwel is het een slimme kruiper voor al wat macht heeft. En vermoedt hij dat dat iemand geen macht heeft dan is het zijn grootste plezier als hij met drollen kan gooien. Zelfs als hij begint te stinken van zijn eigen drollen. Plezier gaat voor alles.
Hij acht zich een reus die stikt in grootheidswaanzin.
En om dat te mogen kruipt hij voor alles wat macht heeft.
Feitelijk ben ik ook zelf onnozel. Een zot kun je niet normaal maken via een forum. Die heeft zijn pillen nodig. En een dokter ben ik niet. Dus?
Beter stoppen zeker en hem laten sudderen in eigen vet en drek.

Laatst gewijzigd door werkman : 20 oktober 2019 om 08:51.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 09:31   #112
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Is de forumwoordvoerder van N-VA hier stillekes zijn transfert naar het Blok aan het voorbereiden ?

Is dit "De bocht van Schoofzak" ?
Merk je dat nu pas op? Hoe is dat mogelijk?
En dan heb ik het niet zozeer over mezelf natuurlijk.
Tsja, om dat op te merken moet je rond je kijken. En niet naar je navel.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 oktober 2019 om 09:31.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 09:35   #113
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je moet jezelf altijd afvragen wat de alternatieven zijn.
Voor mijn werk ontmoet ik vaak jonge singles uit alle lagen van de bevolking.
Soms zie ik mensen die in een fabriek werken (laat ons zeggen 1600-1700 euro netto verdienen), die me vertellen dat ze iemand zouden willen ontmoeten maar dat ze afgepeigerd thuis komen en dus geen sociaal leven meer hebben.

Ze worden gedwongen om te huren, laat ons zeggen aan 700 euro per maand.
Dan hebben ze dus nog 1000 euro om van te leven (ook geweldig krap) en sparen ze welgeteld 0 euro aan het einde van de maand. Straatje zonder einde dus.

Als zo'n arbeider single blijft en 20 jaar werkt, heeft hij een verhuurder 20 jaar rijk gemaakt en eindigt hij zelf met 0 euro op zijn spaarrekening. Dat vind ik onrechtvaardig en ik zie de oplossing enkel in kleine bouwprojecten, waar sommige ruimtes gezamenlijk gebruikt worden.

Ik kan het niet bewijzen maar ik ken veel koppels waar de liefde er niet bepaald vanaf druipt, en waar ik van vermoed dat het gewoon een financiële deal is om toch maar iets te kunnen kopen. Of om niet alleen te hoeven zijn. Het is gewoon wat er gecreëerd wordt door onze peperdure woningmarkt.

Een single zonder een zwaar diploma is financiëel gezien een sukkelaar
met zware diploma's plaveien ze inmiddels de straten.
knelpuntberoepen zijn ondertussen de technische vakmensen. loodgieters, electriekers, schilders, bakkers, beenhouwers ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 09:39   #114
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Singles (en ook duo's relatief laagverdieners) worden genadeloos gepluimd door de b. belastingen. Vakboungden zeggen dan onomwonden dat er nog gerust meer belastingen mogen komen, om meer 'staat' te kunnen organiseren ...

Singles moeten geen huis kopen. Ze poetsen niet graag. Wat doe je dan met twee of drie slaapkamers.

Singles kopen vaak auto's die wat meer mogen kosten. En maken al eens een leuke reis. Dat kan als ze gesteund worden door hotel mama.

Maar of het Belang meer en beter voor hen gaat zorgen, dat is nog maar de vraag.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 10:18   #115
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Daar zou ik ook achter staan.
Koop nu maar eens een huis als single.
En zelf moest je het geld hebben, kijk dan maar eens naar de markt.
Huizen voor singles worden niet of zelden gebouwd.
Singles vallen op veel plaatsen uit de boot, en dat in een maatschappij waar het aantal singels blijft stijgen. Momenteel al meer dan 30%.
Je kan nog altijd bij uw mama blijven he Kojak.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 10:41   #116
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Conner Rousseau, Meyrem Almaci en Sammy Mahdi.

TVG zit wel al aan de champagne.
Méér dan 100% is niet mogelijk als som van de individuele verkiezingsresultaten van alle partijen. Als die 3 bovengenoemde voorzitters er in slagen om de status quo te behouden, dan zie ik het VB niet geweldig hard groeien.
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 11:11   #117
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
met zware diploma's plaveien ze inmiddels de straten.
knelpuntberoepen zijn ondertussen de technische vakmensen. loodgieters, electriekers, schilders, bakkers, beenhouwers ...
Ik vind dat nogal vreemd aangezien een hele reeks jongeren de middelbare school verlaten zonder interesse of de capaciteit om naar de universiteit te gaan. Ik vraag me ook af wat mensen uit de bovenvernoemde categorie als maandsalaris kunnen verwachten. Misschien is het daarom dat het hen weinig interesseert
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 11:15   #118
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
met zware diploma's plaveien ze inmiddels de straten.
knelpuntberoepen zijn ondertussen de technische vakmensen. loodgieters, electriekers, schilders, bakkers, beenhouwers ...
Het zware en vuile werk?

Waarom doen de vreemdelingen die jobs niet?

Daar heeft de Belgische staat ze toch voor naar hier gehaald?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 11:17   #119
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Daar zou ik ook achter staan.
Koop nu maar eens een huis als single.
En zelf moest je het geld hebben, kijk dan maar eens naar de markt.
Huizen voor singles worden niet of zelden gebouwd.
Singles vallen op veel plaatsen uit de boot, en dat in een maatschappij waar het aantal singels blijft stijgen. Momenteel al meer dan 30%.
Ik deed dat zonder problemen met één arbeidersloon, dat gaat nog steeds, maar niet als ge als jongere de hele wereld wilt zien en daarnaast ook een woning en een wagen om indruk te maken bij de buren wenst, dan lukt het u natuurlijk niet.

Nog anderen denken dat er tijd genoeg voor is, en draaien tot aan hun + dertigste alles erdoor en als ze dan voor een huisje gaan moeten ze overal gaan bedelen omdat ze het vereiste minimum van de eigen middelen niet hebben.

En dan zijn de werklozen de schuldigen, de migranten, de Walen, de kapitalisten, de linksen, de rechtsen maar zelf deden ze alles volgens de bucketlist
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 11:20   #120
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het zware en vuile werk?

Waarom doen de vreemdelingen die jobs niet?

Daar heeft de Belgische staat ze toch voor naar hier gehaald?
Dat zijn nu net de jobs die hoofdzakelijk door de vreemdelingen worden gedaan, niet door u natuurlijk want ge dacht dat ge een vis waart uit de Antwerpse viswinkel en voelde u er dus te goed voor.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be