Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2019, 10:34   #21
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De woonbonus was geen belasting en de afschaffing ervan nog minder. Ergens volg ik wel dat de fiscaliteit singels benadeelt als alleen willen wonen. Onze ruimtelijke ordening leidt hieronder.
Je haalde gemiddeld 30 000 euro per persoon belastingvoordeel uit de bonus, en in januari valt dat voordeel weg.

Het is een extra rekening van 30 000 euro per persoon, te betalen over 20 jaar.
Ik ben geen econoom maar noem dit een verdoken belasting, met een aalmoes ertegenover om de mensen te laten denken dat het compenseert.

En ik geloof er geen fluit van dat woningen goedkoper zullen worden.
Dat zeggen ze gewoon om de mensen te sussen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2019, 10:52   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je haalde gemiddeld 30 000 euro per persoon belastingvoordeel uit de bonus, en in januari valt dat voordeel weg.

Het is een extra rekening van 30 000 euro per persoon, te betalen over 20 jaar.
Ik ben geen econoom maar noem dit een verdoken belasting, met een aalmoes ertegenover om de mensen te laten denken dat het compenseert.

En ik geloof er geen fluit van dat woningen goedkoper zullen worden.
Dat zeggen ze gewoon om de mensen te sussen
Ik geloof er ook niets van en ga ook van het standpunt uit dat het om de mensen te sussen was.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2019, 11:41   #23
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je haalde gemiddeld 30 000 euro per persoon belastingvoordeel uit de bonus, en in januari valt dat voordeel weg.

Het is een extra rekening van 30 000 euro per persoon, te betalen over 20 jaar.
Ik ben geen econoom maar noem dit een verdoken belasting, met een aalmoes ertegenover om de mensen te laten denken dat het compenseert.

En ik geloof er geen fluit van dat woningen goedkoper zullen worden.
Dat zeggen ze gewoon om de mensen te sussen
Dat is geen verdoken belasting, dat is simpelweg een erg zichtbare verhoging van de personenbelasting. Ook daar scoorden we al erg hoog, dat zal nu nog wel een stukje omhoog gaan. Op zich heb ik weinig problemen met het afschaffen van die bonus, op voorwaarde dat er andere zaken in de personenbelasting omlaag gaan, maar ik zie de federale formatie daar weinig rekening mee houden.

Het is natuurlijk ook waanzin dat mensen die nu reeds een lening lopen hebben daar wel kunnen van profiteren en dat dit op de nek komt van de potentiele kopers in 2020 en later.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2019, 11:50   #24
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik geloof er ook niets van en ga ook van het standpunt uit dat het om de mensen te sussen was.
Ik hoor ook veel eigenaars van huizen zeggen "als het afbetaald is, moeten we nog steeds betalen".

Awel.. kadastraal inkomen, gemeentebelasting en grondbelasting. Laat het weten als ik iets over het hoofd zie. Neem dat mensen 1000 euro per jaar aan kadastraal inkomen betalen, of 100 euro per maand om het gemakkelijk te maken. Nog wat andere belastingen erbij, die ook fiscaal aftrekbaar zijn. Het blijft toch onder 200 euro/maand denk ik, wat helemaal niks is tov een huurder die elke maand 700-800 euro van andermans lening afbetaalt. Kosten die ook niet fiscaal aftrekbaar zijn.

Het afschaffen van de woonbonus is gewoon een agressief verarmingsbeleid
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2019, 12:20   #25
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je haalde gemiddeld 30 000 euro per persoon belastingvoordeel uit de bonus, en in januari valt dat voordeel weg.
Toen ik mijn lening afsloot begin dit millennium kreeg ik me ook zo'n ramingen voorgeschoteld. Ik heb niet de volledige aftrek genoten wegens dalend inkomen.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2019, 13:09   #26
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik hoor ook veel eigenaars van huizen zeggen "als het afbetaald is, moeten we nog steeds betalen".

Awel.. kadastraal inkomen, gemeentebelasting en grondbelasting. Laat het weten als ik iets over het hoofd zie. Neem dat mensen 1000 euro per jaar aan kadastraal inkomen betalen, of 100 euro per maand om het gemakkelijk te maken. Nog wat andere belastingen erbij, die ook fiscaal aftrekbaar zijn. Het blijft toch onder 200 euro/maand denk ik, wat helemaal niks is tov een huurder die elke maand 700-800 euro van andermans lening afbetaalt. Kosten die ook niet fiscaal aftrekbaar zijn.

Het afschaffen van de woonbonus is gewoon een agressief verarmingsbeleid
Geef toe dat al die langdurende subsidies toch maar enkel gericht zijn naar de luxe verdieners.

Huis kopen = belasting vermindering
Diensten cheques kopen = belasting vermindering
Tesla kopen = belasting vermindering

En zo nog wat zaken tot en met eten als overheidspersoneel = gesubsidieerd van de belasting bovenop.

Tel dat allemaal eens op en leg dat eens tegen gewone arbeiders en bedienden hun inkomen die dat moeten optellen in plaats aftrekken?

Dat is meer dan 1 loon in verschil.

Dat is verarmingsbeleid!
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2019, 13:20   #27
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik vind het een goede maatregel.
Huis kopen = uw eigen centen.
Huizen verhuren = belasting net als ieder inkomen.

Er zijn er hier die honderd en veel meer huizen verhuren en nog evenveel kamers aan studenten en noem maar op en zo goed als niks betalen.

De sukkel die overuren moet draaien om alles rond te krijgen zit dan weer in de hoogste tarief?

Pff...
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2019, 20:52   #28
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Ik heb het even grosso modo uitgerekend.

Neem dat u 1200 euro per jaar terugtrekt van de belastingen via de woonbonus. Ze hadden het over ongeveer 25 000 euro belastingvoordeel op 20 jaar dus da's iets meer dan 1200 euro op jaarbasis.

Per maand bekeken is dat ruim 100 euro die de komende generatie extra moet neertellen bovenop de hypotheekaflossing. Dat is toch echt geen kleinigheid. Met 1200 euro kun je elk jaar een retourticket naar Nieuw Zeeland kopen, en dat 20 jaar lang.

Het vertegenwoordigt ruim 10% van de gemiddelde maandaflossing, als we er vanuit gaan dat iemand 1000 euro/maand afbetaalt. Dat is dan nog als single bekeken. Want in realiteit zijn het meestal koppels die dus 2x 100 euro per maand voordeel hebben tov wie na 2020 koopt. Koppels die voor 2020 kochten hebben dus 200 euro per maand voordeel tov de volgende generatie.

En de hypotheekaflossingen zijn al zo gigantisch in vergelijking met pakweg 10 jaar geleden. Ik ken mensen die maandelijks minder afbetalen dan de huidige huurprijzen voor hetzelfde pand.

En straks gaat Jambon fier stellen dat de kleine man met een tax shift 50 euro per maand meer gaat verdienen, terwijl hij in een handomdraai 100 euro meer moet betalen. Niemand die zich blijkbaar de vraag stelt of het afschaffen van de woonbonus wel moreel verantwoord is.

Waarom schaffen we het dan niet ineens af voor iedereen? Ook degenen die er nu van genieten. Allemaal gelijk voor de wet?
Of is het Jambon's bedoeling om vooral de jeugd een financiële strop rond de nek de hangen?
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 5 oktober 2019 om 21:01.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2019, 23:18   #29
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Het is nooit fair voor iemand.
Wie zijn woning zonder hypotheek kan betalen geniet ook niet van die bonus.

Wie zijn woning wel met hypotheek moet betalen geniet wel van die bonus maar heeft dat geld nodig om de verhoogde kost te betalen.

Door die bonus.
Lenen kost geld.

Schrappen is het beste voor iedereen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 5 oktober 2019 om 23:48.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 00:05   #30
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je haalde gemiddeld 30 000 euro per persoon belastingvoordeel uit de bonus, en in januari valt dat voordeel weg.

Het is een extra rekening van 30 000 euro per persoon, te betalen over 20 jaar.
Ik ben geen econoom maar noem dit een verdoken belasting, met een aalmoes ertegenover om de mensen te laten denken dat het compenseert.

En ik geloof er geen fluit van dat woningen goedkoper zullen worden.
Dat zeggen ze gewoon om de mensen te sussen
Het voordeel valt idd weg, maar anderzijds kan je nu heel goedkoop lenen.
Of het een het ander nu volledig compenseert, dat weet ik niet.

Woningen gaan/zijn niet echt goedkoper worden/geworden vrees ik. In het tegendeel zelfs. (*)
De laatste jaren zijn ze een pak duurder geworden, en dat heeft met 2 zaken te maken:
- vraag & aanbod
- momenteel is een huis kopen één van de meest rendabele beleggingen die je kan doen. Rente op een spaarboekje is nagenoeg nul geworden, en de beurs is nu ook niet echt stabiel te noemen om je geld te gaan beleggen.

(*) Nu ja, gaat de waarde blijven stijgen of niet ?
Ik vermoed nog een jaar of 2 en dan zal dat wel afvlakken, of mss zelfs ietsjes dalen. Bepaalde geschatte waarden van huizen zijn nu soms al niet meer realistisch te noemen. Het moet ook verkoopbaar/betaalbaar blijven hé.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 6 oktober 2019 om 00:15.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 08:18   #31
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht

(*) Nu ja, gaat de waarde blijven stijgen of niet ?
Ik vermoed nog een jaar of 2 en dan zal dat wel afvlakken, of mss zelfs ietsjes dalen. Bepaalde geschatte waarden van huizen zijn nu soms al niet meer realistisch te noemen. Het moet ook verkoopbaar/betaalbaar blijven hé.
Onze huizenmarkt is zoals een hete patat die steeds heter aan de volgende koper wordt doorgegeven. Mensen denken dat het altijd maar duurder wordt. Dat is inderdaad zo gedurende enkele decennia, tot er een keer een financiële crisis uitbreekt en de boel volledig instort. Je kan België niet vergelijken met Spanje (crisis 2008), maar als ik lees dat ouders de schoolrekeningen niet meer kunnen betalen en dat de gezondheidszorg met een tekort van 3.1 miljard euro kampt, wordt het duidelijk dat onze welvaartsmotor sputtert. De vraag is waar we moeten inleveren.

Een van de volgende zaken die ik verwacht is dat er bespaard wordt in de gezondheidszorg (minder terugbetaling bij zowat alle disciplines behalve de dokters, want die hebben de macht. Cfr dat hangbuikzwijn Maggie De Block). Ook het "gratis" onderwijs. Inschrijvingsgelden aan universiteiten etc gaat evolueren naar het Nederlandse systeem waar het toch een pak duurder is.

Als al die zaken duurder worden blijft er minder over voor de huizenmarkt. Pas dan zie ik alles kelderen.

En als je kijkt naar de populatie van de lagere scholen waar Mohammed de meest voorkomende naam is, dan denk ik dat het over 10 jaar over en uit is met de welvaartstaat.

Vlaams Belang is volgens de nieuwe peilingen nu al de grootste. Over 5 jaar wordt er weer gekozen, maar dan is het kalf al verzopen.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 08:57   #32
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Het grote probleem is dat welvaart niet kan blijven stijgen, toch niet met het tempo dat we de laatste 50 jaar gekend hebben.
Eens kom je aan een plafond en dan kan het eigenlijk alle kanten uit.
Of we passen onze levensstijl aan of we gaan de ondergang tegemoet.
Dat is een jaar of 20 al eens gezegd geweest maar blijkbaar heeft men daar toen geen of onvoldoende rekening mee gehouden.
China bvb. Verleden jaar hebben die dat aan de lijve mogen ondervinden. In dat jaar is hun welvaart een pak minder snel gestegen dan de jaren er voor, met al de gevolgen vandien, maar ze hebben zich blijkbaar herpakt, maar nu mss wel niet op de juiste manier.
De één kind per gezin hebben ze o.a. laten varen.
Je hebt immers een brede basis nodig in de bevolkingspyramide om je welvaart te kunnen garanderen, maar anderzijds kom je dan in een ander probleem terecht. Overbevolking.
China & India, dat zijn de gevaarlijkste landen op dat gebied.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 6 oktober 2019 om 08:59.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 09:22   #33
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
....
En als je kijkt naar de populatie van de lagere scholen waar Mohammed de meest voorkomende naam is, dan denk ik dat het over 10 jaar over en uit is met de welvaartstaat.....
Wat ik nu ga zeggen, ga je zeker niet graag horen, dat weet ik nu al.

Wat al die Mohammedjes betreft die nu op school zitten.
Eigenlijk zijn die een geschenk voor ons om onze welvaart te kunnen behouden.
Bevolkingspyramide en van die toestanden.

Of anders, moeten de Vlamingen maar wat meer tijd in bed doorbrengen, maar daar hebben ze blijkbaar niet veel zin in...

In het verleden hebben we ook al beroep gedaan op 'vreemdelingen' om onze welvaart te kunnen behouden/verder te laten groeien.

Laat je niet vangen voor wat het VB ons allemaal probeert wijs te maken.
Vreemdelingen = Islam = slecht.
Vreemdelingen zijn iets meer dan dat, maar de Islam haat bij het VB is zo groot dat ze blind geworden zijn voor de rest.

Maw, je mag het vreemdelingenprobleem niet zwart-wit bekijken.

Let op, ik heb ze ook liever buiten dan binnen hoor, maar dan gaan wij ook onze levensstandaard of manier van leven moeten leren aanpassen/herorganiseren, maar dat laatste willen we ook weer niet....

Je zou nu ook meer Roemenen kunnen toelaten dan Mohammedjes in ons landje, maar of dat een betere oplossing is, daar twijfel ik sterk aan...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 6 oktober 2019 om 09:48.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 09:54   #34
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik vind niet dat mensen met vermogen meer belast moeten worden. Ik vind wel dat iedereen, rijk of minder rijk, van dezelfde voorwaarden (woonbonus) moet kunnen genieten.

Nu worden starters bij hun kl**** gepakt.
Zoals Mambo zei.. Woonbonus schrappen (= verdoken megabelasting) + banken die minder mogen uitlenen = een cocktail voor een crisis.

De single Vlaming is hier de pineut van, want hij wordt een pak minder kapitaalkrachtig
Is het wel een normale situatie dat elke single een woning kan kopen?
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 10:04   #35
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wat ik nu ga zeggen, ga je zeker niet graag horen, dat weet ik nu al.

Wat al die Mohammedjes betreft die nu op school zitten.
Eigenlijk zijn die een geschenk voor ons om onze welvaart te kunnen behouden.
Bevolkingspyramide en van die toestanden.
Vraag blijft waarom we die Mohammedjes dan niet aan ‘t werk krijgen.
Werklozen zijn niet echt nodig om onze welvaart te behouden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 10:21   #36
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Vraag blijft waarom we die Mohammedjes dan niet aan ‘t werk krijgen.
Werklozen zijn niet echt nodig om onze welvaart te behouden.
Er zijn er veel meer aan het werk dan dat je zou denken.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 10:52   #37
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Is het wel een normale situatie dat elke single een woning kan kopen?
Ja, maar ik vermoed dat hij een heel huis wenst, afgewerkt.

Een studio of klein appartementje zou normaal perfect in zijn budgettair bereik liggen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 10:53   #38
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Onze huizenmarkt is zoals een hete patat die steeds heter aan de volgende koper wordt doorgegeven. Mensen denken dat het altijd maar duurder wordt. Dat is inderdaad zo gedurende enkele decennia, tot er een keer een financiële crisis uitbreekt en de boel volledig instort. Je kan België niet vergelijken met Spanje (crisis 2008), maar als ik lees dat ouders de schoolrekeningen niet meer kunnen betalen en dat de gezondheidszorg met een tekort van 3.1 miljard euro kampt, wordt het duidelijk dat onze welvaartsmotor sputtert. De vraag is waar we moeten inleveren.

Een van de volgende zaken die ik verwacht is dat er bespaard wordt in de gezondheidszorg (minder terugbetaling bij zowat alle disciplines behalve de dokters, want die hebben de macht. Cfr dat hangbuikzwijn Maggie De Block). Ook het "gratis" onderwijs. Inschrijvingsgelden aan universiteiten etc gaat evolueren naar het Nederlandse systeem waar het toch een pak duurder is.

Als al die zaken duurder worden blijft er minder over voor de huizenmarkt. Pas dan zie ik alles kelderen.

En als je kijkt naar de populatie van de lagere scholen waar Mohammed de meest voorkomende naam is, dan denk ik dat het over 10 jaar over en uit is met de welvaartstaat.

Vlaams Belang is volgens de nieuwe peilingen nu al de grootste. Over 5 jaar wordt er weer gekozen, maar dan is het kalf al verzopen.
Wat ik hier lees, is een pleidooi om de socialisten terug aan de macht te krijgen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 11:17   #39
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht


Je zou nu ook meer Roemenen kunnen toelaten dan Mohammedjes in ons landje, maar of dat een betere oplossing is, daar twijfel ik sterk aan...
Dat zijn Europeanen die komen met zoveel en wanneer ze maar willen.Die moeten zelfs geen Nederlands leren en niet inburgeren want die weten en kennen al alles
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 11:46   #40
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je haalde gemiddeld 30 000 euro per persoon belastingvoordeel uit de bonus, en in januari valt dat voordeel weg.

Het is een extra rekening van 30 000 euro per persoon, te betalen over 20 jaar.
Ik ben geen econoom maar noem dit een verdoken belasting, met een aalmoes ertegenover om de mensen te laten denken dat het compenseert.

En ik geloof er geen fluit van dat woningen goedkoper zullen worden.
Dat zeggen ze gewoon om de mensen te sussen
U heeft helemaal gelijk!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be