Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

 
 
Discussietools
Oud 9 juni 2005, 21:23   #301
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
ik heb wel iets tegen Joden die zich te goed voelen om te integreren. Dat heeft niks te maken met hun vermeend belgicisme, cfr Patriot!, of met hun ras, cfr mensen mij dat eventueel zouden verwijten.
Zij moeten zich even hard integreren als Italianen, Fransen, of Marokkanen, dwz in taal- én cultuuromgeving.
U weet toch dat zelfs Filip De Winter - die wel voor complete integratie van de moslim-immigranten is - van de joden geen integratie meer verlangt, sinds hij de ambitie heeft om burgemeester van Antwerpen te worden.
malinois is offline  
Oud 9 juni 2005, 21:30   #302
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ach man, ik ben anti-zionist en geen anti-semiet.
Maar ik mag toch wel kritiek geven op de joden hier in Antwerpen zeker. Of mag ik dat in mijn eigen land ook al niet meer. Het is ver gekomen, als nationalist, en dus bezorgd om mijn land, mag ik niet kritisch kijken naar een gemeenschap die helemaal afgezonderd leeft, geen Nederlands spreekt, en absoluut geen enige moeite doet om zich aan te passen. Straffe kost die ik hier nog mag meemaken.
Zijn jullie allemaal nog wel goed bij jullie hoofd?!
Als u niet begrijpt, niet inziet dat deze redenering juist wel antisemitisch is en niks te maken heeft met het zionisme, kunt u zich voortaan best afzijdig houden als serieuze mensen over politiek discussiëren.
malinois is offline  
Oud 9 juni 2005, 21:41   #303
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
Als u niet begrijpt, niet inziet dat deze redenering juist wel antisemitisch is en niks te maken heeft met het zionisme, kunt u zich voortaan best afzijdig houden als serieuze mensen over politiek discussiëren.
Mensen mensen mensen toch, voor de zoveelste keer. Dit gaat niet over anti-zionisme en/of anti-semitisme. Ik haalde gewoon aan dat ik geen anti-semiet was (en als extra info dat ik wel een anti-zionist ben).

En wat mijn beweringen m.b.t. Antwerpen en de joden betreft, u noemt dit hoe u wilt, maakt mij niets uit. Maar het is zo.

En als dat dan anti-semitisch is, of eender wat, boeit mij niet, i.p.v. daar over te zeiken, zou je beter met argumenten proberen te weerleggen wat ik zeg. Maar ik vrees dat dat niet zal gaan aangezien wat ik zeg berust op pure eigen waarnemingen, en ik zie en hoor nog altijd wat ik zie en hoor. En dat zijn ongeïntegreerde mensen die geen Nederlands (willen) spreken.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 9 juni 2005, 21:41   #304
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
U weet toch dat zelfs Filip De Winter - die wel voor complete integratie van de moslim-immigranten is - van de joden geen integratie meer verlangt, sinds hij de ambitie heeft om burgemeester van Antwerpen te worden.
ik weet dat

en ik vind dat niet consequent van hem.

waarom die "zelfs"? Ik wil dat iedereen een gelijkwaardige behandeling krijgt als vreemdeling, ik vind dat een stuk demokratischer dan éen bevolkingsgroep bepaalde privileges geven, gewoon 'omdat ze met minder zijn'..
Een principe als integratie moet je gewoon consequent toepassen, niet selectief.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Zwart & Geel on 09-06-2005 at 22:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
U weet toch dat zelfs Filip De Winter - die wel voor complete integratie van de moslim-immigranten is - van de joden geen integratie meer verlangt, sinds hij de ambitie heeft om burgemeester van Antwerpen te worden.
ik weet dat

en ik vind dat niet consequent van hem.

waarom die "zelfs"? Ik wil dat iedereen een gelijkwaardige behandeling krijgt als vreemdeling, ik vind dat een stuk demokratischer dan éen bevolkingsgroep bepaalde privileges geven, gewoon 'omdat ze met minder zijn'..
Een principe als integratie moet je gewoon consequent toepassen, niet selectief.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
U weet toch dat zelfs Filip De Winter - die wel voor complete integratie van de moslim-immigranten is - van de joden geen integratie meer verlangt, sinds hij de ambitie heeft om burgemeester van Antwerpen te worden.
ik weet dat

en ik vind dat niet consequent van hem.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 juni 2005 om 21:43.
Ambiorix is offline  
Oud 9 juni 2005, 21:43   #305
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
ik weet dat

en ik vind dat niet consequent van hem.
Applaus Daar mag indd wel eens wat op gezegd worden.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 9 juni 2005, 21:46   #306
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
Als u niet begrijpt, niet inziet dat deze redenering juist wel antisemitisch is en niks te maken heeft met het zionisme, kunt u zich voortaan best afzijdig houden als serieuze mensen over politiek discussiëren.
Trouwens, anti-semitisch. Ik geef kritiek op iedereen die zich niet aanpast, zijn dit nu moslims, joden,... maakt mij niet uit. Iedereen moet zich aanpassen, en als ik dat niet meer mag zeggen omdat het toevallig gaat over een bevolkingsgroep die geld in het laadje brengt, dan veeg ik daar ferm mijn ... aan en geef ik integendeel nog eens extra kritiek. Al die PC denkers. Je mag tegenwoordig niets meer zeggen of je bent racist. Ik begin dat stilletjesaan beu te worden.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 9 juni 2005, 21:46   #307
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
U weet toch dat zelfs Filip De Winter - die wel voor complete integratie van de moslim-immigranten is - van de joden geen integratie meer verlangt, sinds hij de ambitie heeft om burgemeester van Antwerpen te worden.
Groepen die op geen enkele wijze problemen veroorzaken, zijn geen voorwerp van discussie en vereisten bijgevolg geen ingrijpende maatregelen. Ik ben bijvoorbeeld heel goed de Griekse gemeenschap in dit land. Deze mensen zijn allemaal door en door Griek - zelfs al hebben ze een Belgische IK op zak -, spreken thuis Grieks, voelen zich Griek en feesten ook de Griekse feesten. Op geen enkele wijze komen ze op een negatieve wijze in het nieuws, geen niet dreigend de straat op, vormen geen enkel maatschappelijk probleem. Hetzelfde doet zich voor met de Armeniërs. Idem voor de orthodoxe joden.

Niet echter zo met hele groepen moslims.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 9 juni 2005, 21:48   #308
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Groepen die op geen enkele wijze problemen veroorzaken, zijn geen voorwerp van discussie en vereisten bijgevolg geen ingrijpende maatregelen. Ik ben bijvoorbeeld heel goed de Griekse gemeenschap in dit land. Deze mensen zijn allemaal door en door Griek - zelfs al hebben ze een Belgische IK op zak -, spreken thuis Grieks, voelen zich Griek en feesten ook de Griekse feesten. Op geen enkele wijze komen ze op een negatieve wijze in het nieuws, geen niet dreigend de straat op, vormen geen enkel maatschappelijk probleem. Hetzelfde doet zich voor met de Armeniërs. Idem voor de orthodoxe joden.

Niet echter zo met hele groepen moslims.
en hoe gaat u dan "integratie" aan de Moslims uitleggen, waar u dat toch graag op wil toepassen, of althans het VB?
Ambiorix is offline  
Oud 9 juni 2005, 21:58   #309
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
en hoe gaat u dan "integratie" aan de Moslims uitleggen, waar u dat toch graag op wil toepassen, of althans het VB?
Indd, JVDB, integreren is voor iedereen. Niet alleen voor diegenen die (toevallig) last veroorzaken. Waarom moet een jood zich minder aanpassen dan een Marokkaan? Misschien toch enige ekonomische motieven achter? Ik zie niet in waarom er verschil gemaakt moet worden tussen verschillende nationaliteiten en geloven.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 9 juni 2005, 22:30   #310
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Indd, JVDB, integreren is voor iedereen. Niet alleen voor diegenen die (toevallig) last veroorzaken. Waarom moet een jood zich minder aanpassen dan een Marokkaan? Misschien toch enige ekonomische motieven achter? Ik zie niet in waarom er verschil gemaakt moet worden tussen verschillende nationaliteiten en geloven.
Die jood, Griek of Armeniër hebben zich allemaal aangepast en stellen op geen enkele wijze onze staats- en waardenordening. Dat doet een belangrijk gedeelte van de moslims in dit land echter wel. Het gevaar schuilt dus ergens anders, bijgevolg is een andere aanpak vereist. Een dokter behandelt ook niet alle zieken op dezelfde wijze.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 9 juni 2005, 22:31   #311
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Groepen die op geen enkele wijze problemen veroorzaken, zijn geen voorwerp van discussie en vereisten bijgevolg geen ingrijpende maatregelen. Ik ben bijvoorbeeld heel goed de Griekse gemeenschap in dit land. Deze mensen zijn allemaal door en door Griek - zelfs al hebben ze een Belgische IK op zak -, spreken thuis Grieks, voelen zich Griek en feesten ook de Griekse feesten. Op geen enkele wijze komen ze op een negatieve wijze in het nieuws, geen niet dreigend de straat op, vormen geen enkel maatschappelijk probleem. Hetzelfde doet zich voor met de Armeniërs. Idem voor de orthodoxe joden.

Niet echter zo met hele groepen moslims.
dus stél dat er geen problemen waren met die groep, dus geen marokkaanse overvallers e.d., dan zou het voor u geen probleem zijn mochten ze hier hun netwerk van moskee's, geloofscentra, scholen, etc uitbouwen? zou het geen probleem zijn als ze bourka's dragen en dit een standaard-straatbeeld wordt?
Bovendien, uw argument vind ik niet erg doorslaggevend: er is namelijk ook nog een groep moslims die niet crimineel is (ja, echt waar!) dus die moeten dan integreren, .. omdat hun geloofsgenoten misdaden plegen?
En wat versta je dan onder "integreren", als enkel moslims dat moeten doen?
Ambiorix is offline  
Oud 9 juni 2005, 22:42   #312
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
dus stél dat er geen problemen waren met die groep, dus geen marokkaanse overvallers e.d., dan zou het voor u geen probleem zijn mochten ze hier hun netwerk van moskee's, geloofscentra, scholen, etc uitbouwen? zou het geen probleem zijn als ze bourka's dragen en dit een standaard-straatbeeld wordt?
Bovendien, uw argument vind ik niet erg doorslaggevend: er is namelijk ook nog een groep moslims die niet crimineel is (ja, echt waar!) dus die moeten dan integreren, .. omdat hun geloofsgenoten misdaden plegen?
En wat versta je dan onder "integreren", als enkel moslims dat moeten doen?
Het probleem zit niet alleen in hun maatschapij verstorend gedrag, maar ook in hun godsdienst die onverdraagzaamheid en verzet tegen onze samenleving predikt.

Dit probleem stelt zich geenszins bij de joodse godsdienst of bij andere christelijke belijdenissen.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 9 juni 2005, 22:45   #313
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Het probleem zit niet alleen in hun maatschapij verstorend gedrag, maar ook in hun godsdienst die onverdraagzaamheid en verzet tegen onze samenleving predikt.

Dit probleem stelt zich geenszins bij de joodse godsdienst of bij andere christelijke belijdenissen.
daar heb je een punt;

Maar geloofsvrijheid is nog altijd iets wat ik wel belangrijk vind, dus daar zou ik niet aan willen raken. De gedachten zijn vrij; dus ook het geloof.
Maar aanzetten tot misdaad kan natuurlijk niet, zeker niet tegen hun gastland.
Ambiorix is offline  
Oud 9 juni 2005, 22:53   #314
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
daar heb je een punt;

Maar geloofsvrijheid is nog altijd iets wat ik wel belangrijk vind, dus daar zou ik niet aan willen raken. De gedachten zijn vrij; dus ook het geloof.
Maar aanzetten tot misdaad kan natuurlijk niet, zeker niet tegen hun gastland.
Geloofsvrijheid kan alleen als die godsdiensten zich inschrijven in het maatschappelijk geheel. Indien ze echter daar vijandig tegenover staan, dan kan een dergelijke godsdienst niet getolereerd worden. Of op z'n minst een aantal aspecten ervan niet. Zo is de godsdienstvrijheid nooit absoluut en kan ze door de wetgever beperkt worden. De mormonen mogen in de VS niet aan veelwijverij doen, alhoewel dat een wezenlijk onderdeel vormde/vormt van hun godsdienst. Dit is hier slechts een element. De wetgever kan ook een godsdienst niet wenselijk achten, omwille van de (mogelijke) maatschappelijke gevaren. En de islam heeft in zich de kiem van toekomstige conflicten. Daarom kan men beter de islam als vreemde godsdienst toleren, eerder dan ze volop te laten genieten van de godsdienstvrijheid.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 10 juni 2005, 09:20   #315
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Jan heeft helemaal gelijk!
Patriot! is offline  
Oud 10 juni 2005, 09:58   #316
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
De Joodse Gemeenschap past zich aan. Het is niet omdat ze zich niet westers kleden, dat ze niet aangepast zijn. Toen we onze campagne in Antwerpen voerden, moesten we van de opperrabijn onze pamfletten in het Nederlands verspreiden omdat hij wist dat de Joden wel Nederlands konden (zoniet moesten ze het maar leren). Van de Joodse Gemeenschap heb je geen last (ze vallen niemand lastig, ze overvallen/verkrachten/vermoorden niemand). Dat kan je niet zeggen van de Marokkaanse of Turkse gemeenschap.
daar ging het hem ook niet zozeer over, patriot beweerde hier dat de joden een sterke band voelen met belgie en zeer goed geintegreerd zijn, wat volgens mij totaal het geval niet is. de meeste joden leven eerst en vooral in hun eigen joodse gemeenschap en niet in het land waar ze te gast zijn.

op zich heb ik wel weinig last van niet geintegreerde joden gezien het een totaal andere vorm van niet integratie is dan diegene die men bij moslims aantreft. immers :

- zij stellen onze manier van leven, onze waarden en normen, niet in vraag
- er is geen criminaliteit onder de joden, althans geen straatcriminaliteit
- zij dringen hun godsdienst niet op
- lopen geen ocmw' s plat
- .....

ondanks het feit dat ze niet geintegreerd zijn hebben we dus weinig of geen last van hen, wat men niet kan zeggen van moslims
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 10 juni 2005, 11:07   #317
Trajanus
Banneling
 
 
Trajanus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Temse
Berichten: 542
Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
daar heb je een punt;

Maar geloofsvrijheid is nog altijd iets wat ik wel belangrijk vind, dus daar zou ik niet aan willen raken. De gedachten zijn vrij; dus ook het geloof.
Maar aanzetten tot misdaad kan natuurlijk niet, zeker niet tegen hun gastland.
Het is probleem is dat de wortel van het kwade zich net in dat geloof bevindt.
Volgens Mohamed is de strijd tegen de ongelovigen een plicht van elke moslim.
Het heilige schrift van de islamieten, die zij zelf met hand en tand verdedigen, bulkt van de onverdraagzaamheid tegen andersgelovigen. Als de islam een vreedzame godsdienst was zoals zovele andere dat zijn, dan zou de Koraan zelf veel meer in het debat aanwezig zijn om 'bewijzen' te leveren van welwillendheid tov ons...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Trajanus on 10-06-2005 at 12:10
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
daar heb je een punt;

Maar geloofsvrijheid is nog altijd iets wat ik wel belangrijk vind, dus daar zou ik niet aan willen raken. De gedachten zijn vrij; dus ook het geloof.
Maar aanzetten tot misdaad kan natuurlijk niet, zeker niet tegen hun gastland.
Het is probleem is dat de wortel van het kwade zich net in dat geloof bevindt.
Volgens Mohamed is de strijd tegen de ongelovigen een plicht van elke moslim.
Het heilige schrift van de islamieten, die zij zelf met hand en tand verdedigen, bulkt van de onverdraagzaamheid tegen andersgelovigen. Als de islam een vreedzame godsdienst was zoals zovele andere dat zijn, dan zou de Koraan zelf veel meer in het debat aanwezig zijn om 'bewijzen' te leveren van welwillendheid tov ons...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
daar heb je een punt;

Maar geloofsvrijheid is nog altijd iets wat ik wel belangrijk vind, dus daar zou ik niet aan willen raken. De gedachten zijn vrij; dus ook het geloof.
Maar aanzetten tot misdaad kan natuurlijk niet, zeker niet tegen hun gastland.
Het is probleem is dat de wortel van het kwade zich net in dat geloof bevindt.
Volgens Mohamed is de strijd tegen de ongelovigen een plicht van elke moslim.
Het heilige schrift van de islamieten, die zij zelf met hand en tand verdedigen, bulkt van de onverdraagzaamheid tegen andersgelovigen. Als de islam een vreedzame godsdienst was zoals zovele andere dat zijn, dan zou de Koraan zelf veel meer in de picture komen om 'bewijzen' te leveren van welwillendheid tov ons...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Trajanus : 10 juni 2005 om 11:10.
Trajanus is offline  
Oud 10 juni 2005, 11:18   #318
Trajanus
Banneling
 
 
Trajanus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Temse
Berichten: 542
Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
met die Joden heb ik geen probleem bijvoorbeeld, ik denk ook niet dat Vlaams-nationalist daar een probleem mee heeft.
Waar blijft dan het vermeende antisemitisme?
In dit land is geen sprake van antisemitisme, de wetgevende en uitvoerende macht kijken daar ook nauw op toe... of heb ik iets gemist? het feit dat er hier verscheidene Joodse politici zijn bewijst op zich in voldoende mate dat iedereen in dit land zich op een normale manier kan integreren. Iedereen, behalve de islamisten natuurlijk....
Trajanus is offline  
Oud 10 juni 2005, 15:52   #319
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trajanus
In dit land is geen sprake van antisemitisme, de wetgevende en uitvoerende macht kijken daar ook nauw op toe... of heb ik iets gemist? het feit dat er hier verscheidene Joodse politici zijn bewijst op zich in voldoende mate dat iedereen in dit land zich op een normale manier kan integreren. Iedereen, behalve de islamisten natuurlijk....
effe voor het goede begrip, dat laatste zinneke was niet tegen u gericht; 't ging over zij die het woordje antisemitisme nogal rap in de mond namen;

Geintegreerde Joden nemen deel aan het openbaar leven, en Joodse politici zijn daar een goed voorbeeld van.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Zwart & Geel on 10-06-2005 at 16:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trajanus
In dit land is geen sprake van antisemitisme, de wetgevende en uitvoerende macht kijken daar ook nauw op toe... of heb ik iets gemist? het feit dat er hier verscheidene Joodse politici zijn bewijst op zich in voldoende mate dat iedereen in dit land zich op een normale manier kan integreren. Iedereen, behalve de islamisten natuurlijk....
effe voor het goede begrip, dat laatste zinneke was niet tegen u gericht; 't ging over zij die het woordje antisemitisme nogal rap in de mond namen;

Geintegreerde Joden nemen deel aan het openbaar leven, en Joodse politici zijn daar een goed voorbeeld van.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trajanus
In dit land is geen sprake van antisemitisme, de wetgevende en uitvoerende macht kijken daar ook nauw op toe... of heb ik iets gemist? het feit dat er hier verscheidene Joodse politici zijn bewijst op zich in voldoende mate dat iedereen in dit land zich op een normale manier kan integreren. Iedereen, behalve de islamisten natuurlijk....
effe voor het goede begrip, dat laatste zinneke was niet tegen u gericht

Geintegreerde Joden nemen deel aan het openbaar leven, en Joodse politici zijn daar een goed voorbeeld van.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 10 juni 2005 om 15:53.
Ambiorix is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be