Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 maart 2018, 11:31   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard Meteen ambras in nieuwe Duitse regering: Merkel botst met eigen minister over islam

Meteen ambras in nieuwe Duitse regering: Merkel botst met eigen minister over islam

Citaat:
De nieuwe Duitse regering, de vierde onder Angela Merkel, is nog maar enkele dagen aan de slag of het eerste conflict dient zich al aan: uitspraken van de kersverse minister van Binnenlandse Zaken Horst Seehofer (CSU) over de islam zijn in het verkeerde keelgat geschoten. Seehofer zei in een gesprek met Bild dat de islam niet bij Duitsland hoort.
'Wir shaffen das' Merkel in gevaar of is zij een gevaar en niet alleen voor Duitsland maar voor de voltallige EU.

p.s.

Om heel die heisa nog een beetje 'aangenamer' te maken nog even dit:

Hamburger demonstrant vraagt: “Gelooft u echt dat het grootste gevaar voor dit land van rechts komt?”

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2018, 11:46   #2
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.844
Standaard

Zou mij niks verwonderen als die minister binnenkort wordt vervangen (door een "ja-knikker")
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2018, 12:08   #3
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zou mij niks verwonderen als die minister binnenkort wordt vervangen (door een "ja-knikker")
Niet zo makkelijk volgens mij want hij is van de CSU en Merkel heeft daar niets te zeggen.
Enfin , ik kan me vergissen hé.

Laatst gewijzigd door Pericles : 17 maart 2018 om 12:18.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2018, 12:11   #4
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Zonder die gast en zijn CSU geen regering Merkel. Ze heeft het dus maar netjes te slikken.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2018, 12:16   #5
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Zonder die gast en zijn CSU geen regering Merkel. Ze heeft het dus maar netjes te slikken.
Precies. Merkel moet schoon braaf zijn en haar klep houden .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2018, 12:56   #6
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Meteen ambras in nieuwe Duitse regering: Merkel botst met eigen minister over islam



'Wir shaffen das' Merkel in gevaar of is zij een gevaar en niet alleen voor Duitsland maar voor de voltallige EU.

p.s.

Om heel die heisa nog een beetje 'aangenamer' te maken nog even dit:

Hamburger demonstrant vraagt: “Gelooft u echt dat het grootste gevaar voor dit land van rechts komt?”


Goeie zaak. Dat merkel maar op haar bek gaat. En dat de duitsers wakker worden uit hun holocaust trauma Als ze willen dat hetzelfde hen niet overkomt.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2018, 20:01   #7
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.709
Standaard

Dat een Minister daarmee weg komt toont al aan hoe zwak de kanselier,en die andere klieren die het huidige Moffen gouvernement vormen, al staan.

Er broeit iets,dat uit zich totnogtoe niet helemaal in massieve stemmenverschuivingen,maar politici voelen dat natuurlijk perfect aan,en sommigen die nog niet "verbrand" zijn door eerdere stommiteiten (zoals mevrouw Merckel) kunnen zich al "herpositioneren".De AfD bestaat uit een bende ruziende morons,dat geeft de "oude partijen" in Duitsland nog wat tijd...

De Duitse economische machine werkt al zowat een decennium op formidabel tempo,weliswaar op de rug van te laag betaalde gezagsgetrouwe burgers,trotse Duitse Staatsburgers ongetwijfeld die nog liever zouden doodvallen dan te klagen...De Duitse politieke klasse laat ondertussen alles maar wat verkruimelen met zelfs gevolgen op het Internationale toneel waar de Duitsers "Laughing Stock" geworden zijn...

De Duitse kiezer zal zijn wraak koud mogen opdienen,beetje bij beetje in het stemhokje....CDU,SPD en mogelijk zelfs de CSU leven nu op "geleende" tijd,en ze weten het ongetwijfeld wel....Ze kunnen naar Italie kijken(er wordt te vaak vergeten welke krachtige industriele natie Noord-Italie ,goed gelijkend op Duitsland,eigenlijk is!) om de gevolgen te leren.Tot nog niet zo lang geleden was het in Italie absoluut ondenkbaar dat de "oude gevestigde partijen" aantastbaar waren,nu,2018,zijn ze irrelevant....Maar de bevolking wordt steeds ongeduriger,ook jegens de zgn "nieuwe" politiekers,het lijkt inderdaad op een systeem-probleem.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 17 maart 2018 om 20:06.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 09:37   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zou mij niks verwonderen als die minister binnenkort wordt vervangen (door een "ja-knikker")
Daar zou ik ook niet van verschieten.

p.s. Eéntje van die 'rare site' dan maar ...

Cottbus: Opnieuw demonstreren duizenden mensen tegen Merkel´s politiek van open grenzen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 09:19   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Daar zou ik ook niet van verschieten.

p.s. Eéntje van die 'rare site' dan maar ...

Cottbus: Opnieuw demonstreren duizenden mensen tegen Merkel´s politiek van open grenzen
En ook daar worden ze uiteindelijk 'wakker':

Zijne merkelheid zal en blij met zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be