Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 augustus 2017, 13:05   #181
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Op ernstige plaatsen met mensen die verantwoordelijkheidszin hebben, past het beter om de waarheid te zeggen, en die is dat misbruik van de islam en misbruik van de koran aanleiding gaf tot veel doden en allerhande terreur.
LULKOEK!
Er is maar één Koran, en daar staat letterlijk in dat ongelovigen moeten gedood worden. Tot op vandaag geldt dat volgens de islam ook voor homo's. De "heilige" kerk gaat niet zo ver, maar ze deelt onmiskenbaar haar afkeer voor homoseksuelen. Wat beide religies gemeen hebben is de hypocriete blindheid en vergevingsgezindheid tegenover pedofielen. De islamitische Paus Mohamed was er één. En deze islamitische piskop is overduidelijk ook niet vies van jongetjes.
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1489536690

Citaat:
Vergelijk: op sommige plaatsen en ogenblikken mag je zeggen dat de katholieken verantwoordelijk zijn voor veel pedofiele misdrijven.
Maar als het er op aankomt om ernstig de zaken te analyseren, dan moet je niet zeven andere bisschoppen verwijten wat één gedaan heeft.
LULKOEK!
Het gaat niet alleen over die ene pedofiele piskop van wie boven water kwam dat hij jongens seksueel misbruikte, maar over �*lle anderen die, tientallen jaren lang, de andere kant opkeken ipv de door hun collega's misbruikte kinderen te helpen! Ook Kardinaal Danneels zweeg dat hij zweette over de door piskop Vangheluwe misbruikte jongens. Tot ook d�*t bekend raakte. De tijd van het medeplichtige journaille is voorbij. Al gaat de leugen nog zo snel, het internet achterhaalt ze wel.
Wat jij "ernstig analyseren" noemt is te belachelijk voor woorden.

Citaat:
Vooral flaminganten zouden d�*t moeten beseffen, want in andere gevallen worden zij ook veel, heel veel, over dezelfde kam geschoren ...
LULKOEK!
Jij vormt, naast reuzepanda en jouw illustere partijvoorzitter, het levende bewijs dat niet veel, héél veel Vlaams-nationalisten over dezelfde kam worden geschoren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 augustus 2017 om 13:17.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 13:12   #182
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Als Jambon ea nva-coryfeeën de islam als 'n ideologie ziet waar wij respect voor moeten hebben, maar zelf niet (met z'n gezin) op stap durft te gaan in Molenbeek of andere moslim-geïnfesteerde gemeenten - hier of in het buitenland, dan is dat gewoon 'n hypocriet van 't zuiverste water, net als alle andere poco-politiekers die hetzelfde taaltje bezigen.
En als jij hem daarin verdedigt, ben je gewoon in 't zelfde pocobedje ziek, hoe hard ge ook het nva-taaltje keft.
Weergaloos hoe jij iemand in zijn blote flikker kunt zetten!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 15:51   #183
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Weergaloos hoe jij iemand in zijn blote flikker kunt zetten!
Merci Knuppel, al heb ik ook veel aan de uitstekende politiek belezen deelnemers van dit forum te danken, om het klappen van de zweep te kennen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 17:17   #184
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Gij klinkt nog "tsjever" dan Geens, Peeters en Beke samen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
LULKOEK!
...
LULKOEK!
...
LULKOEK!
....
Ik veronderstel dat onze partijen en onze visies dermate verschillen, dat wij nooit samen in één coalitie zullen kunnen gedijen.

De strijd om de kiezer is open.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 19:45   #185
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik veronderstel dat onze partijen en onze visies dermate verschillen, dat wij nooit samen in één coalitie zullen kunnen gedijen.

De strijd om de kiezer is open.
Het verschil tussen u, en respectievelijk Knuppel en mezelf, is dat u een blinde partijslaaf zijt. Als uw partij, de n-va, "morgen" plots van koers verandert, dan verander jij simpelweg mee.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 20:29   #186
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het verschil tussen u, en respectievelijk Knuppel en mezelf, is dat u een blinde partijslaaf zijt. Als uw partij, de n-va, "morgen" plots van koers verandert, dan verander jij simpelweg mee.
Dat is een gemakkelijkheidsconclusie van jou.

Ik ben democraat, centrum-rechts (met een nadruk op het opnemen van verantwoordelijkheid als je maar enigszins kan), realo en geen fundi (je moet resultaat behalen en niet zodanig blijven dromen dat het gevolg is dat je nooit iets bereikt), en legalist.

Ik ben lang niet akkoord met alles van de nva, maar de met de grote lijnen zeker wel.
De dag dat dat grondig wijzigt, moet ik op zoek naar een nieuwe partij.

Ik zou de vraag kunnen terug kaatsen, naar alle medeforummers-belangers: met welke standpunten die jullie partij innemen, zijn jullie niet mee akkoord ? Som ze op, en als je het niet doet, zal ik je met recht en reden partijslaaf noemen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 11:20   #187
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is een gemakkelijkheidsconclusie van jou.

Ik ben democraat, centrum-rechts (met een nadruk op het opnemen van verantwoordelijkheid als je maar enigszins kan), realo en geen fundi (je moet resultaat behalen en niet zodanig blijven dromen dat het gevolg is dat je nooit iets bereikt), en legalist.

Ik ben lang niet akkoord met alles van de nva, maar de met de grote lijnen zeker wel.
De dag dat dat grondig wijzigt, moet ik op zoek naar een nieuwe partij.

Ik zou de vraag kunnen terug kaatsen, naar alle medeforummers-belangers: met welke standpunten die jullie partij innemen, zijn jullie niet mee akkoord ? Som ze op, en als je het niet doet, zal ik je met recht en reden partijslaaf noemen.
Ik moet de eerste echt kritische benadering van u, over de n-va(-ers) nog lezen.

En ten tweede : ik heb geen partij.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2017, 22:38   #188
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik moet de eerste echt kritische benadering van u, over de n-va(-ers) nog lezen.

En ten tweede : ik heb geen partij.
Je weet toch dat je een blokker bent als je kritiek levert op de N-VA en/of de andere traditionele partijen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be