Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juli 2019, 16:18   #81
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
China wil niet meedoen met het uithongeren van de Iraanse bevolking en biedt een levenslijn aan door zich niet te laten bullieën om geen olie meer te kopen van Iran.



Ik zou willen dat Europa zich ook niet laat intimideren door VS sancties. Dat ligt net iets moeilijker echter. Maar er is een sprankeltje hoop af en toe.

En zo wordt hopelijk een nakende oorlog vermeden. Indien Iran echter geïsoleerd geraakt is het een vogel voor de kat en zal de VS zijn "obliteration" plan mbt Iran kunnen uitvoeren.
China doet dit niet vanuit een soort 'engeltje gedachte', maar gewoon omdat zij geen baat hebben bij een regime change in Iran.

VS, Israel en de EU hebben dat wel. Hoe zo'n regime change moet worden gerealiseerd is een andere vraag.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 16:34   #82
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
China doet dit niet vanuit een soort 'engeltje gedachte', maar gewoon omdat zij geen baat hebben bij een regime change in Iran.

VS, Israel en de EU hebben dat wel. Hoe zo'n regime change moet worden gerealiseerd is een andere vraag.
Wat duidelijk is sinds het einde van de koude oorlog 1.0 dat internationaal recht geen rol meer speelt voor westerse mogendheden. Ze hadden een hele andere koers kunnen varen op het hoogtepunt van hun macht en het internationaal systeem versterken, maar helaas haalden hebzucht en megalomanie de overhand. De souvereiniteit van Iran is geen cent waard voor die entiteiten blijkbaar. Goed. Laat het dan zo zijn en leef met de gevolgen. Het is niet mijn keuze echter zowel moreel niet als pragmatisch geredeneerd.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 17:47   #83
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

https://www.mo.be/reportage/en-de-wi...tionaire-garde

Staat ook stukkie over coke trafiek in—revolutionaire garde. Project Cassandra, check Google.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 juli 2019 om 17:53.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 18:02   #84
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
https://www.mo.be/reportage/en-de-wi...tionaire-garde

Staat ook stukkie over coke trafiek in—revolutionaire garde. Project Cassandra, check Google.
Mmm. We mogen niet weten wie de auteur is. Raar. Ik hecht er evenveel waarde aan als aan de berichten dat het Pentagon opiumplantages bewaakt in Afghanistan en in een lucratief handeltje daarmee verwikkeld is. Kan zijn.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2019 om 18:04.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:04   #85
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Heroïne is niet meer gangbaar in Europa. Wel in Amerika — deze opium wordt in Mexico geteeld.

Afghanistan is inderdaad ook grootleverancier en wordt blijkbaar geproduceerd onder de neus van Amerikanen. Ik denk dat als dergelijke opium velden in Afganistan worden vernietigd dit enorme consequenties heeft voor de Amerikaanse aanwezigheid.

Inkomsten drogen op en verzet naar Amerikanen zal verhevigen. Bovendien een bevolking dat massaal aan deze teer is verslaafd—is makkelijk in toom te houden. Grootgebruikers van opium uit Afghanistan zijn Iran en naar ik meen een groot deel van de voormalige Sovjetunie. Dus niet Amerika en Europa.

Dat de Revolutionaire Garde, lees ik in artikel, zelf de interne drugsmarkt in Iran beheerst zou ergens heel slim zijn. Geld dat normaliterverspeeld zou worden door maffia houden ze in eigen hand. Eenmaal deze stap gemaakt dan kunnen in ze ook in de leer bij de Libanezen. De Colombianen zeg maar van de Middellandse zee.

Ik zie geen complotten; eerder logica. De cokemarkt in Europa begint uit de hand te lopen.

Een land met een extreem goed getraind leger, die zelf als drugsdealer voor zijn onderdanen optreedt—waarom zouden deze niet verder over de horizon kijken als hun staatsinkomsten, lees voornamelijk eigen inkomsten uit olie, worden gesaboteerd?

Dergelijk systeem komt ook in Venezuela voor. Alleen heten ze niet de Revolutionaire gardisten maar Revolutionaire Chavesta's. Daarmee houden de vergelijkingen dan ook op. In Venezuela kunnen ze nog geen knoop inelkaar draaien. Iraniërs zijn daarentegen in staat om knopen uitelkaar te halen, denk ik.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 juli 2019 om 20:20.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:10   #86
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Heroïne is niet meer gangbaar in Europa. Wel in Amerika — deze opium wordt in Mexico geteeld.
Inderdaad. De vraag is toegenomen nadat de farma-industrie jarenlang op kap van de gebruiker enorme winsten maakte met de verkoop van zware pijnstillers die verslavend werkten. Nu zit Amerika met een levensgroot probleem van overdosissen en criminaliteit gepaard met verslaving zodat de Food & Drug Administration nu met een vergrootglas het voorschrijfgedrag van artsen bekijkt.

Dit creeerde dan weer een gat in de markt dat moest opgevuld worden door heroine. Flexibel als ze zijn speelden de Mexicaanse kartels daar gretig op in.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:18   #87
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Inderdaad. De vraag is toegenomen nadat de farma-industrie jarenlang op kap van de gebruiker enorme winsten maakte met de verkoop van zware pijnstillers die verslavend werkten. Nu zit Amerika met een levensgroot probleem van overdosissen en criminaliteit gepaard met verslaving zodat de Food & Drug Administration nu met een vergrootglas het voorschrijfgedrag van artsen bekijkt.

Dit creeerde dan weer een gat in de markt dat moest opgevuld worden door heroine. Flexibel als ze zijn speelden de Mexicaanse kartels daar gretig op in.
Worden Amerikaanse soldaten regelmatig getest op dope gebruik? Ook buitenlandse basissen?
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:21   #88
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Worden Amerikaanse soldaten regelmatig getest op dope gebruik? Ook buitenlandse basissen?
Ik weet niet over buitenlandse basissen maar zelfs supermarktbedienden kunnen zich hier verwachten aan drugstesten. Veel hangt af van de plaatselijke commandant en welke "accenten" die wil leggen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:35   #89
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Heroïne is niet meer gangbaar in Europa. Wel in Amerika — deze opium wordt in Mexico geteeld.

Afghanistan is inderdaad ook grootleverancier en wordt blijkbaar geproduceerd onder de neus van Amerikanen. Ik denk dat als dergelijke opium velden in Afganistan worden vernietigd dit enorme consequenties heeft voor de Amerikaanse aanwezigheid.

Inkomsten drogen op en verzet naar Amerikanen zal verhevigen. Bovendien een bevolking dat massaal aan deze teer is verslaafd—is makkelijk in toom te houden. Grootgebruikers van opium uit Afghanistan zijn Iran en naar ik meen een groot deel van de voormalige Sovjetunie. Dus niet Amerika en Europa.

Dat de Revolutionaire Garde, lees ik in artikel, zelf de interne drugsmarkt in Iran beheerst zou ergens heel slim zijn. Geld dat normaliterverspeeld zou worden door maffia houden ze in eigen hand. Eenmaal deze stap gemaakt dan kunnen in ze ook in de leer bij de Libanezen. De Colombianen zeg maar van de Middellandse zee.

Ik zie geen complotten; eerder logica. De cokemarkt in Europa begint uit de hand te lopen.

Een land met een extreem goed getraind leger, die zelf als drugsdealer voor zijn onderdanen optreedt—waarom zouden deze niet verder over de horizon kijken als hun staatsinkomsten, lees voornamelijk eigen inkomsten uit olie, worden gesaboteerd?

Dergelijk systeem komt ook in Venezuela voor. Alleen heten ze niet de Revolutionaire gardisten maar Revolutionaire Chavesta's. Daarmee houden de vergelijkingen dan ook op. In Venezuela kunnen ze nog geen knoop inelkaar draaien. Iraniërs zijn daarentegen in staat om knopen uitelkaar te halen, denk ik.
Venezuela is nooit van de belangrijkste draaischijven van drughandel geweest in de Américas. Dat zijn (even de VS buiten beschouwing gelaten) Colombia met 90 procent van de markt, Peru op de tweede plaats en Bolivia op de derde plaats. Venezuela heeft het 'verkeerde' regime en wordt daarom het zwarte schaap op dit moment.

Ik ken toevallig iemand die voor de VN deze problematiek bekijkt in Latijns America en die dat bevestigde. Dat kan wat verschoven zijn de laatste jaren, maar dat trouwe VS vazal en extreem gevaarlijk land voor sociale activisten Colombia nog op 1 staat qua coke productie daar hoor ik niemand met kennis van zaken aan twijfelen. Maar ja. Geopolitieke propaganda overschaduwt alles tegenwoordig.

Waarschijnlijk zelfde verhaal met Iran.

Antwerpen schijnt ook een beetje een coke draaischijf te zijn las ik ergens. Kan ik niet bevestigen echter. Misschien eens aan De Wever vragen als hij terug komt van vakantie in Colombia.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2019 om 20:38.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 21:39   #90
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Suriname was in de jaren 90 en narco raat. Het land was compleet corrupt geraakt. Ik ken iemand die zag dat op zijn land aan de rivieroever een kast van een huis gebouwd werd. Handtekeningen vervalst bij de notaris. Nu gaat Suriname, met dank aan dezelfde man, weer richting narco staat. Maar goed off topic.

Venezuela is voor Bach een lievelingskind. Een fout woord over dit land en Bach staat met een pen een knuppel in de hand klaar om ferm dit land te beschermen.

Misschien dat ik niet duidelijk was. Ik gaf aan dat Venezuela nog geen knoop inelkaar kunnen draaien. Ze zijn verwend geraakt aan de olie. Iets wat ik herken aan Suriname met Bauxietexport en de oceanen aan ontwikkelingsgelden die Nederland geschonken heeft. Colombianen en zijn daarentegen wel snugger, weten dat als een appelboom vrucht geeft, deze geplukt moet worden, en deden het mede daarom zo goed in coke export toen dit goedje vaste grond in Amerika en Europa begon te krijgen.

Neemt niet weg dat een land waar de eenogige koning kan zijn als Suriname en Venezuela een flinke duit mee kunnen verdienen en op hun manier volgen. Wel handig als het tegen zit met export van grondstoffen en een staats begroting die overloopt aan schulden en ambtenarij, nietwaar?

De pest is alleen met deze lieden, drugsbazen, totaal geen benul hebben hoe een gezonde economie behoort te werken. Dat schaap verwordt dan van wit tot bruin tot inktzwart op een gegeven moment. Inktzwart: Amerika heeft hier duidelijk een hand in. De meer bemoeizucht de zwarter Iran wordt; niets doen zal waarschijnlijk tot mini atoombommen komen — Israël. Vorige quote aangegeven.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 juli 2019 om 22:00.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 23:07   #91
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Ik geef gewoon een paar feiten rond cokeproductie. Venezuela is niet mijn 'lievelingskind'. Ik vind wel dat het onheus behandeld wordt en dat dat meer dan het gevoerde interne beleid de grondoorzaak is van de problemen die daar nu zijn. De prijs van tegen de VS 'belangen' te willen ingaan in de achtertuin van de VS. De prijs van de droom van Bolivar.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2019 om 23:08.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 23:23   #92
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

@frankenstein

Het bericht dat de Iraanse revolutionaire garde samen met Hezbollah de wereldwijde cocaïne handel bestuurd werd verspreid door het Amerikaanse bedrijf Politico en zo overgenomen door de anonieme (ik vermoed van Arabische oorsprong) auteur van het blad MO. Niet alleen kan je die oorspronkelijke bron niet vertrouwen mbt Iran. Het is ook een zo evidente leugen dat je er bijna van in een lach zou schieten.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2019 om 23:27.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 01:18   #93
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Wie volgt May op?
Citaat:
Boris Johnson has told Iran to “cease this madness” over its breaching of the nuclear deal and said he was “prepared” to re-start sanctions against Tehran.

The Uxbridge and South Ruislip MP described himself as a “passionate Zionist” and Israel as “great country” that “I love”.

https://jewishnews.timesofisrael.com...clear-madness/
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 02:32   #94
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Netanyahu: Europeans Won’t Wake Up Until an Iranian Nuclear Weapon Falls on Them

“In any event,” the prime minister declared, “we will do everything to prevent Iran from gaining a nuclear weapon.”

European foreign ministers met in Brussels Monday in a last-ditch effort to salvage the deal after Iran deliberately violated limits on uranium enrichment.

British Foreign Secretary Jeremy Hunt said, “Iran is still a good year away from developing a nuclear bomb. There is still some closing but small window to keep the deal alive.”
https://www.algemeiner.com/2019/07/1...falls-on-them/

NOG een jaar wachten? Toch bedankt voor de waarschuwing.

Dat lek ivm Kleine-Brogel zal hier toch niks mee te maken hebben zeker? Zijn ze paraat?
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 08:17   #95
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Netanyahu: Europeans Won’t Wake Up Until an Iranian Nuclear Weapon Falls on Them

“In any event,” the prime minister declared, “we will do everything to prevent Iran from gaining a nuclear weapon.”

European foreign ministers met in Brussels Monday in a last-ditch effort to salvage the deal after Iran deliberately violated limits on uranium enrichment.

British Foreign Secretary Jeremy Hunt said, “Iran is still a good year away from developing a nuclear bomb. There is still some closing but small window to keep the deal alive.”
https://www.algemeiner.com/2019/07/1...falls-on-them/

NOG een jaar wachten? Toch bedankt voor de waarschuwing.

Dat lek ivm Kleine-Brogel zal hier toch niks mee te maken hebben zeker? Zijn ze paraat?
Het is pure omdraaiing van de realiteit. De JCPOA werkte goed. Trump blies hem op en Iran krijgt de schuld. Ondertussen stromen er meer en meer oorlogsbodems toe naar de Perzische golf. Nu ook al Japanse. De vraag is in feite of Nethanyanu zijn oorlog tegen Iran zal krijgen. En nethsnyanu is al sinds het Obama akkoord gebrand op oorlog. Hij stelt het zelfs verkeerd voor aan de wereldaksof irán slechts een paar jaren geen atoomwapens zou kunnen maken.

En dan nog. Ga je een oorlog beginnen omdat een ander land dezelfde soort van wapens eventueel zou kunnen bekomen in de toekomst? Ongehoorde megalomanie ligt aan deze gedachte de grondslag.

Maar natuurlijk zal Iran de schuld krijgen van zo'n oorlog. Terwijl het er zo dik opligt dat dit niet in het belang is van Iran. Ook niet om het regime te redden zogezegd. Absurde logica die je soms hoort om toch maar de schuld op de prooi te kunnen steken.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 11:33   #96
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Iran entert een olietanker waarvan het zegt dat die gesmokkelde olie vervoerde. Ik vermoed dat dit een reactie is op het enteren van een Iraanse olietanker door Groot Brittannië, die nog steeds niet terug vrij gegeven werd. Dat laatste was niet echt groot nieuws in het westen. Ik voorspel dat je nu echter de hypocrisie over 'Iraanse Agressie' luid zal horen in de westerse media.

Zoals gezegd..Iran is niet van plan zich naar de slachtbank te laten leiden, ondanks de overweldigende overmacht waar tegenaan kijkt.


De Iraanse reactie komt echter niet onverwacht, en werd misschien wel moedwillig uitgelokt door VS handlanger GB. Een paar dagen geleden werd Iran nog beschuldigd een UAE tanker in beslag genomen te hebben. Later werd gezegd dat het blijkbaar een tanker geholpen had met een technisch probleem. Het is me niet geheel duidelijk of het om dezelfde tanker gaat in dit geval. Ik vermoed van wel. Tegenstrijdige berichten in deze mogelijke aanloop naar een oorlog. Zoals geweten is de waarheid het eerste wat sneuvelt in zo'n oorlog.

De incidenten volgen elkaar nu snel op. Zouden krachten achter de schermen Trump nog voor de verkiezingen in een oorlog willen storten? Zijn verkiezingsbelofte de eindeloze VS oorlogen te stoppen zou daarmee gebroken zijn.

6 dagen geleden:
Citaat:
Iran has warned of reciprocal measures if the tanker is not released.

Laatst gewijzigd door Bach : 18 juli 2019 om 11:53.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 11:46   #97
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Worden Amerikaanse soldaten regelmatig getest op dope gebruik? Ook buitenlandse basissen?
De US-militairen worden op regelmatige basis getest op heel veel.
En niet alleen binnen de US-grenzen, maar ook in het buitenland en op de militaire-schepen. Ook burgerpersoneel dat voor de krijgsmacht werkt word getest, zelfs buitenlandse werknemers.
Maar de strijd tegen drugs in een verloren zaak. Het is immers een publiek geheim dat de diensten die deze oorlog moeten voeren, een deel van hun geld via drugs binnenhalen.
Daarnaast is er veel geld te verdienen met drugs en kennen de mensen van die diensten vaak de wegen en maatregelen tegen de smokkel te goed om er zelf niets aan te verdienen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 17:59   #98
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

In de main stream media:
Citaat:
Fears for maritime security in the strait of Hormuz, a vital route for oil shipping, have grown after Iran announced it had impounded a foreign tanker it said was smuggling fuel in the Gulf.

State television quoting Iran’s Revolutionary Guards said the vessel was intercepted south of Iran’s Larak Island on Sunday after issuing a distress call.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 20:10   #99
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

De oorlogsdaden volgen elkaar op. Twee Iraanse schepen geladen met graan kunnen al 2 weken Brazilië niet uit omdat ze geen brandstof krijgen van de door de VS gesteunde couppleger Bolsonaro.

Gelukkig zitten de VS geweldig in met het lot van de Iraanse bevolking. Maar ze willen misschien eerst wat filmpjes maken van uitgehongerde kinderen of zo.

En natuurlijk hebben de Europeanen al verontwaardigd gereageerd vanuit hun immer prioritaire mensenrechten interesse...Of nee wacht. Dat is enkel als het geopolitiek goed uitkomt dat het mensenrechten discours bovengehaald wordt. Iraniërs mogen uitgehongerd worden want ze hebben het 'verkeerde' regime. De koppensnellers van Saoudi Arabië echter....dat zijn toffe vrienden se. Die verkopen we wapens zodat ze een hongersnood in Jemen kunnen veroorzaken. Nog zo'n land dat we niet veroverd hebben. Wat zijn we toch moreel superieur meneer.

https://finance.yahoo.com/news/iran-...185521280.html

Laatst gewijzigd door Bach : 18 juli 2019 om 20:28.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 20:32   #100
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

De VS schieten zojuist een Iraanse drone neer boven de straat van Hormuz U weet wel...VS territoriale wateren. Enfin, het komt niet zo nauw waar precies. Iets moest neergeschoten worden anders zou de VS niet stoer overkomen.



Trump Says U.S. Ship Shot Down Iranian Drone in Strait of Hormuz https://www.wsj.com/articles/iran-se...el-11563449352

Laatst gewijzigd door Bach : 18 juli 2019 om 20:34.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be