Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei) Vlaams volksvertegenwoordiger, partijraadslid, licentiate in de filologie, 1ste vrouw op de lijst in Vlaams Brabant. Actief in de commissies "Onderwijs, Vorming, Wetenschap en Innovati" en "Binnenlandse Aangelegenheden, Bestuurszaken, Institutionele en Bestuurlijke Hervorming en Decreetsevaluatie"

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 mei 2009, 10:40   #21
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Je stelt je bloot aan een boete
Gij droomt zeker. Elke verkiezing zijn er +/- 700.000 kiesplichtigen die gewoon niet komen opdagen . Geen enkele daarvan krijgt een boete; de parketten houden zich met dergelijke zever niet bezig.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 11:54   #22
manuel
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 september 2002
Berichten: 342
Standaard

maar dat is het nu juist.
Klagen en zagen dat het allemaal niet werkt, etc etc etc, maar consequent dan niet gaan stemmen uit protest, ho maar, je riskeert een boete...
Dan maar liever stemmen voor de partij die conservatief pro-establishment is, blijkbaar.
Want sorry, in het hele programma van het VB staat niets over 'echte verandering', he, nee, er staat dat zij het liefste zelf aan de vetpotten zouden zitten.
tja, wie zei ook al weer dat een volk de leiders krijgt die het verdient...
manuel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 15:00   #23
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

[quote=manuel;4094787]maar dat is het nu juist.
Klagen en zagen dat het allemaal niet werkt, etc etc etc, maar consequent dan niet gaan stemmen uit protest, ho maar, je riskeert een boete...
Dan maar liever stemmen voor de partij die conservatief pro-establishment is, blijkbaar.
Want sorry, in het hele programma van het VB staat niets over 'echte verandering', he, nee, er staat dat zij het liefste zelf aan de vetpotten zouden zitten.
tja, wie zei ook al weer dat een volk de leiders krijgt die het verdient...[/QUOTE]

... en inderdaad, nu zitten we met de leiders die we verdienen! En wat voor leiders! Met dank aan de heer Somers B. om het nog eens duidelijk te stellen.
A propos, een job met een wedde gelijk aan die van een senator of zo, voor broodjes uitdelen (ik wil ze zelf nog smeren ook!) zouden ze er nog wat op overschot hebben?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 15:48   #24
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
..... omdat het VB de enige partij is die waanzinnige verkwanseling van overheidsgeld aan banden wil leggen....
Vandaar dus dat de partij vrijwillig de dotaties en subsidies (wat er van overblijft na proces kosten, van Raes bv) zal afstaan aan het goede doel ?

Yeah Right !
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 15:00   #25
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manuel Bekijk bericht
Dat begrijp ik allemaal wel. En ik vind ook dat iets als een cordon sanitaire contraproductief werkt.
Maar dat het VB de kans niet krijgt om zich te bewijzen, is niet waar. Ze zijn vertegenwoordigd in de verschillende parlementen. Ze hebben vertegenwoordigers in de verschillende organismen waar de politiek zijn zegje heeft. Ziet u dan niet dat niet 'het zich bewijzen voor het VB van belang is ' maar precies die slachtofferrol. 't is altijd de schuld van een ander hé.
Dat een blanco stem geen zin heeft, daar heeft u gelijk in, dat zou ik ook niet doen.
Maar als u echt vindt dat u niet moet stemmen, waarom gaat u dan gewoon niet stemmen ? U wil een 'echte democratie' en geen dictatuur, maar u schikt zich dus wel naar die dictatuur. Eigenlijk zegt u evenzeer dat het allemaal de schuld is van een ander. U wil wel, maar ja...
Ok, ze zijn vertegenwoordigert maar wordt er geluisterd naar hen? nee en en nog eens nee. Ze doen mee maar worden steeds tegenwerkt of geboycot.
Wij hebben stemplicht en andere hebben stemrecht. Is dat eerlijk ? Nee.

Mijn stem is een proteststem omdat er geen echt ander alternatief is maar ik ga welk met elk standpunt niet akkoord van VB, dat heb je ook bij alle andere partijen toch ook ?
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be