Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2004, 20:29   #21
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde
 
Jasper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 889
Standaard

Ik zou willen weten van:

Groen!
PVDA
eventueel andere linkse partijen die voor het invoeren van een vermogensbelasting zijn, of dit ook van toepassing is op het vorstenhuis
__________________
Citaat:
peter1962 Spijtig genoeg heeft Beke evenveel ruggegraat als een inktvis. Zal dus wel niks worden.
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 17:02   #22
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Al wat strikt genomen onnodig is om te overleven, kunnen we als cultuur beschouwen.
dus de boeken van Dirk Bracke zijn cultuur ???
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 11:56   #23
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Ik zou willen weten van:

Groen!
PVDA
eventueel andere linkse partijen die voor het invoeren van een vermogensbelasting zijn, of dit ook van toepassing is op het vorstenhuis
Aangezien de monarchie nodig is om het unitaire België te behouden zal die wel buiten schot blijven zeker?
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2004, 10:31   #24
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

monarchie is alleen maar mooi in sprookjes dus zet de koning maar af in het sprookjesbos in de Efteling.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 00:49   #25
SchutzStaffel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Berichten: 99
Standaard

Weg met het koninklijk poppenhuis ! Liever nog vandaag dan morgen !
Fabiola krijgt jaarlijks ettelijke miljoenen terwijl deze bejaarde farçe de godsganse dag niets doet, verkwist geld afkomstig van de hardwerkende belastingsbetaler. Een schande !
De rest van deze poppenkast moet af en toe eens een handje schudden als de media op hun gericht is, soms eens een voorafgekauwde speech houden, ... Laat me niet lachen. Hopen geld dat gespendeerd kon worden voor een aangenamere maatschappij, voor meer veiligheid, of voor het onderwijs, pensioen, ... noem maar op.
Dit poppenhuis ZAL vroeg of laat buiten gekieperd worden ! Nutteloos, geldverkwistend, en volledig achterhaald is het. Een grotere comedie dan deze koninklijke bullshit kun je gewoon niet voorstellen in onze maatschappij.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 01:02   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Weg met het koninklijk poppenhuis ! Liever nog vandaag dan morgen !
Fabiola krijgt jaarlijks ettelijke miljoenen terwijl deze bejaarde farçe de godsganse dag niets doet, verkwist geld afkomstig van de hardwerkende belastingsbetaler. Een schande !
De rest van deze poppenkast moet af en toe eens een handje schudden als de media op hun gericht is, soms eens een voorafgekauwde speech houden, ... Laat me niet lachen. Hopen geld dat gespendeerd kon worden voor een aangenamere maatschappij, voor meer veiligheid, of voor het onderwijs, pensioen, ... noem maar op.
Dit poppenhuis ZAL vroeg of laat buiten gekieperd worden ! Nutteloos, geldverkwistend, en volledig achterhaald is het. Een grotere comedie dan deze koninklijke bullshit kun je gewoon niet voorstellen in onze maatschappij.
Weg met het Vloms Blok! Liever vandaag dan morgen!
Die partij krijgt jaarlijks ettelijke miljoenen, terwijl hun aftandse nazies de godganse dag niks doen: verkwist geld afkomstig van de Belgische belastingbetaler. Een schande!
De rest van hun partij moet af en toe eens hun voze raap laten zien als de VRT verkiezingsshow houdt, soms al eens meetieren in een debat........
Laat me niet lachen. Hopen geld dat gespendeerd kon worden voor een aangenamere maatschappij, voor meer veiligheid, of voor het onderwijs, pensioen, ... noem maar op.
Die dégoutante cinema is bijna gerechtelijk buitengekieperd! Nutteloos, geldverkwistend, en volledig achterhaald is het. Een grotere comedie dan deze Vlaamsnationalistische bullshit kun je gewoon niet voorstellen in onze maatschappij.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 01:17   #27
SchutzStaffel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Berichten: 99
Standaard

Wordt de "voze rapen" dan maar snel gewoon en niet alleen op de VRT, want onze beste vriend Fillip Dewinter of onze kameraad Vanhecke zullen nog president worden van onafhankelijk Vlaanderen.
En de Koninklijke familie ? Die mag dan al blij zijn als ze een leefloon toegegund krijgen !
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 01:34   #28
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Wordt de "voze rapen" dan maar snel gewoon en niet alleen op de VRT, want onze beste vriend Fillip Dewinter of onze kameraad Vanhecke zullen nog president worden van onafhankelijk Vlaanderen.
In België zijn hun dagen geteld.
Zonder burgerrechten is een politieke carrière geen lang leven meer beschoren.
En uw natte droom van een Vlaamse republiekske is verder weg dan ooit.
Jullie Vlaamse brothers-in-crime van de N-Va, zitten als gecastreerde katers op Letermes schoot te spinnen, hoewel ze geloven te brullen als Vlaamse leeuwen.

Citaat:
En de Koninklijke familie ? Die mag dan al blij zijn als ze een leefloon toegegund krijgen !
Broodnijd?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 augustus 2004 om 01:37.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 01:48   #29
SchutzStaffel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Berichten: 99
Standaard

Dan moet je met stront in je ogen door het leven gegaan zijn tot nu toe haha.
De roep om het koningshuis omver te werpen en de schreeuw voor een onafhankelijk Vlaanderen wordt groter met de dag en neemt reeds niet te negeren proporties aan.
Het is gewoon nog een kwestie van tijd vooraleer dit openlijk zonder taboe in de media ter sprake zal worden gebracht.
En de wil van 1 miljoen Vlamingen kan zelf de rechtbank niet naast zich neerleggen of de kop in drukken, integendeel, we zijn niet te stoppen !
Zelfs de koninklijke poppenkast is reeds bang voor het Vlaams Blok, daarom dat ze zich zo fel ertegen verzetten. Schrik dat ze binnenkort met een lege portefeuille op zak rondlopen.
Zwem maar rustig verder in de drek, ondertussen zullen wij gerechtigheid laten geschieden en Albert en de rest van de koninklijke klucht naar de maan sturen.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 02:04   #30
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
...zullen nog president worden van onafhankelijk Vlaanderen.
Welke zin heeft het de ene nutteloze oppergaai te vervangen door de andere?
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #31
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Weg met het koninklijk poppenhuis !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Weg met het Vloms Blok!
Ik zou zeggen:

WEG MET BEIDEN!
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 4 augustus 2004 om 15:23.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #32
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ik zou zeggen:

WEG MET BEIDEN!
Saaie wereld hoor Pelgrim.

Als multiculturalist, zou je blij behoren zijn dat er zoveel verschillende speciën in ons land rondstruinen.
Rooien, groen!en, blauwen, bruinen, en waarom dan ook niet: onze stralend witte prinses Mathilde?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #33
SchutzStaffel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Berichten: 99
Standaard

Zie je wel SuperStaaf, zelf linksgezinden beginnen het Koninklijke poppenkast beu te worden. De dag van hun ondergang nadert ...
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #34
SchutzStaffel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Berichten: 99
Standaard

Noot vooraf:
Ik ben hevige tegenstander van 80 procent van het programma van het Blok.


Dat betekent dus dat je tegen vrije meningsuiting bent en daarmee tegen democratie, dat je voorstander bent van criminaliteit die onder het links corrupt beleid naar hartenlust kan gedijen, dat "België" langzamerhand een moslimstaat begint te worden, dat je voor het inéénkloppen van holebi's bent door allochtonen daar het corrupt links beleid dit mogelijk gemaakt heeft door hun ogen te sluiten voor het allom allochtoonse geweld, ...
Tja, je mag fier zijn zulk een mens te zijn hoor !
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #35
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Dan moet je met stront in je ogen door het leven gegaan zijn tot nu toe haha.


Citaat:
De roep om het koningshuis omver te werpen en de schreeuw voor een onafhankelijk Vlaanderen wordt groter met de dag en neemt reeds niet te negeren proporties aan.
In mijn oren moet dan ook een vreemde substantie zitten, want ik hoor niks bijzonders in die zin.

Citaat:
Het is gewoon nog een kwestie van tijd vooraleer dit openlijk zonder taboe in de media ter sprake zal worden gebracht.
Hoe meer er in de media foto's en tekst van onze fraaie 'Royalties' komen, hoe liever ik het zie.
Maar ik dacht niet dat daar tot hiertoe een ban of censuur op bestond.
Cfr. Panorama De Post, Dag Allemaal, etc.

Citaat:
En de wil van 1 miljoen Vlamingen kan zelf de rechtbank niet naast zich neerleggen of de kop in drukken, integendeel, we zijn niet te stoppen !
Wat wil dat 1 miljoen Vlamingen volgens u?
Onze goede vorst afzetten?
Op 21 juli heb ik daar niks van gemerkt in Brussel.
Toen kwamen ze Albert II toejuichen.

Citaat:
Zwem maar rustig verder in de drek, ondertussen zullen wij gerechtigheid laten geschieden en Albert en de rest van de koninklijke klucht naar de maan sturen.
Wat een stoere taal.
Als je wil provoceren, dan raad ik je aan iets meer te doseren.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #36
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ik heb geen probleem met stralend wit, ik wil er alleen ni voor betalen.
Gij kapitalist.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #37
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Saaie wereld hoor Pelgrim.

Als multiculturalist, zou je blij behoren zijn dat er zoveel verschillende speciën in ons land rondstruinen.
Rooien, groen!en, blauwen, bruinen, en waarom dan ook niet: onze stralend witte prinses Mathilde?
Ik heb geen probleem met stralend wit, ik wil er alleen ni voor betalen.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #38
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Welke zin heeft het de ene nutteloze oppergaai te vervangen door de andere?
Deze vreemde en vooral contradictorische hersenkronkel vind je naast rabiate haat voor onze vorst wel meer terug bij anti-monarchisten.

Ik heb begrip voor de roep om afschaffing, maar om dan direct bonensoep door erwtensoep te vervangen,.....

Evenmin snap ik de anti-royalistische secessionisten, die na succesvolle splitsing van België en afzetting van onze goede vorst, onmiddelijk in de kont wensen te kruipen van een andere al even monarchistische staat Nederland.

Het ene 'juk' direct verwisselen voor het andere.
Lood om oud ijzer.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Weg met het Vloms Blok! Liever vandaag dan morgen!
Die partij krijgt jaarlijks ettelijke miljoenen, terwijl hun aftandse nazies de godganse dag niks doen: verkwist geld afkomstig van de Belgische belastingbetaler. Een schande!
De rest van hun partij moet af en toe eens hun voze raap laten zien als de VRT verkiezingsshow houdt, soms al eens meetieren in een debat........
Laat me niet lachen. Hopen geld dat gespendeerd kon worden voor een aangenamere maatschappij, voor meer veiligheid, of voor het onderwijs, pensioen, ... noem maar op.
Die dégoutante cinema is bijna gerechtelijk buitengekieperd! Nutteloos, geldverkwistend, en volledig achterhaald is het. Een grotere comedie dan deze Vlaamsnationalistische bullshit kun je gewoon niet voorstellen in onze maatschappij.
Noot vooraf:
Ik ben hevige tegenstander van 80 procent van het programma van het Blok.

Zonder het zelf te beseffen geef je hier weer wat het verschil is tussen het ene kwaad (een ongrondwettelijke ongelijkheid tussen de burgers van dit land, waarvan de ene - vb die baby-eerstgeborene van Flup en Til - van voor de geboorte reeds een jobke heeft, en de andere niet) en het andere kwaad (Blok):
de ene is verkozen, de andere niet.

ps: de ene die verkozen is, heeft zelf nog geen meerderheid, en kan voorlopig geen vriendjes overtuigen om samen te spelen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 00:13   #40
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Zie je wel SuperStaaf, zelf linksgezinden beginnen het Koninklijke poppenkast beu te worden. De dag van hun ondergang nadert ...
... en de dag van uw ondergang, is al lang voorbij.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be