Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2016, 13:12   #281
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Komaan... je merkt toch zelf wel dat ik daarvan geniet om op die horde te zitten kakken ? Dat is een bijzonder bevrijdend gevoel hoor dat dat geeft.
Daarom.
Dat begrijp je toch zelf ook wel?
SDX is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:13   #282
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hij bezocht oa. extremistische propaganda en onthoofdingssites. Het is aan de Staatsveiligheid om zoiets nauwlettend(er) in de gaten te houden, netwerken te detecteren, ip's enz. ipv. achteraf bijna uit de lucht te vallen.
Bron werd gevraagd, link zou handig zijn, jouw dikke duim of je souffleur eno tellen niet mee.
SDX is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:13   #283
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hij bezocht oa. extremistische propaganda en onthoofdingssites. Het is aan de Staatsveiligheid om zoiets nauwlettend(er) in de gaten te houden, netwerken te detecteren, ip's enz. ipv. achteraf bijna uit de lucht te vallen.
Hij was gekend voor kleinere vergrijpen maar het radicaliseren was blijkbaar iets van de laatste weken voor de aanslag.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:16   #284
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hij bezocht oa. extremistische propaganda en onthoofdingssites. Het is aan de Staatsveiligheid om zoiets nauwlettend(er) in de gaten te houden, netwerken te detecteren, ip's enz. ipv. achteraf bijna uit de lucht te vallen.
Jij staat echt wel een politiestaat voor dus ?
En dan anderen nazi's noemen...
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:16   #285
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Gewone (moslim) migranten moeten we tegenhouden vóór dat ze in de bootjes stappen aan de Libische kust: een Italiaanse F-16 piloot een keer (desnoods 2 keer) de opdracht geven die bootjes te verpulveren .
Dat zal ONMIDDELLIJK een DOELtreffend effekt hebben.
Zéker weten.
Italië is een ontwikkeld land, lid van de EU, ondertekende de EVRM en de vluchtelingen conventie. Italië heeft ook geen traditie om misdaden tegen de menselijkheid noch om oorlogsmisdaden te begaan.
De kans lijkt me ook onbestaande dat de italiaanse regering of het parlement orders gaat geven aan het leger om die misdaad te begaan.
Vermoedelijk gaat Italië ervoor passen om de hierboven gedane suggestie in praktijk om te zetten tenzij er bij iemand de stoppen zouden doorslaan en deze laatste of naar een gekkenhuis of naar de gevangenis wenst te gaan.
Het zijn dan ook geen retardataire bosmongolen, noch zijn het gescleroseerde schlemielen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 22 augustus 2016, 13:17   #286
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Komaan... je merkt toch zelf wel dat ik daarvan geniet om op die horde te zitten kakken ? Dat is een bijzonder bevrijdend gevoel hoor dat dat geeft.
Waarom kak je niet wat op onze overheid dat ze simpelweg hun werk doen. "Het is hier niet de "Holiday-Inn" volpension." Jullie oude zakken zien dat precies alsof je in de bush-bush op reis bent en leuke foto's kunt maken met de lokale bevolking. Dit is geen verlof naar Bora Bora. Calais, dat is de realiteit.
TV-verslaafde is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:18   #287
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Daarom.
Dat begrijp je toch zelf ook wel?
Er is een wereld van verschil tussen wanhoop, en genieten van een gezonde houding in het leven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 22 augustus 2016, 13:19   #288
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Bron werd gevraagd, link zou handig zijn, jouw dikke duim of je souffleur eno tellen niet mee.
Dat is allemaal online te vinden, maar goed:

http://www.leparisien.fr/faits-diver...16-5975623.php

Citaat:
L'exploitation de son téléphone et de son ordinateur a également permis de découvrir qu'il consultait des sites exposant des scènes de propagande, de violences et de décapitations.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:20   #289
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

sorry dubbel

Laatst gewijzigd door bembem : 22 augustus 2016 om 13:24.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:27   #290
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Jij staat echt wel een politiestaat voor dus ?
En dan anderen nazi's noemen...
Er hangen ook cctv camera's enz. dat is nog wel iets anders dan wat er in deze topic voorgesteld wordt.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:32   #291
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat is allemaal online te vinden, maar goed:

http://www.leparisien.fr/faits-diver...16-5975623.php
Dus we gaan iedereens computers en phones permanent screenen om de gewone van de niet-gewone moslims te kunnen onderscheiden ?

En eens een moslim naar een onthoofdingsfilmpje heeft gekeken, wat ga je er dan concreet mee doen ?

Je weet toch dat er in Frankrijk alleen al 11.000 met een 'fiche S' rondlopen, die als staatsgevaarlijk en geradicaliseerd bekend staan ?

Of voorziet de PvdA een vertienvoudiging van de werkingsmiddelen van de Staatsveiligheid ? Staat dat in hun programma ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:37   #292
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik heb wel op de vraag beantwoord. En ik kan er niet aan doen dat het vermeldde trio tot eenzelfde soort politieke partij behoort als Petry. Ze hebben het toch ook maar mooi over deportaties enz. Tja.
illegalen het land uitzetten, noemt gij (nazi)-deportaties ??

Moet gij eigenlijk nooit gaan werken ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 22 augustus 2016 om 13:48.
Zipper is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:42   #293
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Trouwens zou deze naar onthoofdingsvideo's kijken ?

Jongeman die in Verviers opriep om christenen te doden is weer vrijgelaten
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:50   #294
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dus we gaan iedereens computers en phones permanent screenen om de gewone van de niet-gewone moslims te kunnen onderscheiden ?

En eens een moslim naar een onthoofdingsfilmpje heeft gekeken, wat ga je er dan concreet mee doen ?

Je weet toch dat er in Frankrijk alleen al 11.000 met een 'fiche S' rondlopen, die als staatsgevaarlijk en geradicaliseerd bekend staan ?

Of voorziet de PvdA een vertienvoudiging van de werkingsmiddelen van de Staatsveiligheid ? Staat dat in hun programma ?
Nee hoor, ik bedoelde die websites screenen en systematisch databases aanleggen, opsporen, overgaan tot arrestaties, net zoals men met pedofilie netwerken doet maar dan gerichter.

Dat het risico 0 niet bestaat en werkingsmiddelen dienen opgeschroefd te worden (oa. kennis van Arabisch) is een evidentie. Niettemin is een betere werking van de Staatsveiligheid mogelijk, zelfs voor een land als Frankrijk.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:51   #295
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er is een wereld van verschil tussen wanhoop, en genieten van een gezonde houding in het leven.
Voorbeeld;

Ik walg van islam, daar maak ik geen geheim van (dat VB 70 puntenprogramma is klein bier vergeleken met dat van de doodscultus).
Ik schuw geen enkele gelegenheid om die doodscultus aan de kaak te stellen, mijn afkeer te tonen, de verwerpelijkheid er van aan te tonen.

Maar toch zal ik me, zelfs niet uit wanhoop, liëren aan minderbegaafden die hun "proza" doorspekken met wat Engels, de reden daarvan laat zich raden, waarschijnlijk om ietwat wereldser over te komen (en ik merk dat 't besmetttelijk is cfr jouw "I kid you not", soit), te lui zijn om te werken, dan maar uit stelen gaan, kinderen willen om meer inkomen per maand te hebben etc...enfin, je kent 't verhaal, en geestesgestoorden die enkel 2 zinnen schuttingtaal kennen & steeds herhalen (of, in mijn geval; lieden die oproepen tot totale uitroeing van de vredelievende soort etc...want die heb je hier ook), enkel & alleen omdat ze, net als ik, niet van islam willen weten. Integendeel, dat citeer ik niet, daar distantieer ik mezelf van. Zelfs al schrijven dat soort lieden ergens ooit iets wat klopt, of beter gezegd; waar ik 't mee eens ben, want 't klopt van geen meter, en als jij eerlijk bent weet je best dat 't niet klopt, zelfs niet 'n klein beetje.

Zo wanhopig ben ik niet. Jij blijkbaar wel.

Siert je niet, laat je enkel maar lullig, kleinburgerlijk & net zo dommig overkomen, en dat ben je niet.
SDX is offline  
Oud 22 augustus 2016, 13:53   #296
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat is allemaal online te vinden, maar goed:

http://www.leparisien.fr/faits-diver...16-5975623.php
Dat was achteraf groot licht.

Stond hij bekend als...nee.
Hij was 1 van de "gewone".
SDX is offline  
Oud 22 augustus 2016, 14:02   #297
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Voorbeeld;

Ik walg van islam, daar maak ik geen geheim van (dat VB 70 puntenprogramma is klein bier vergeleken met dat van de doodscultus).
Ik schuw geen enkele gelegenheid om die doodscultus aan de kaak te stellen, mijn afkeer te tonen, de verwerpelijkheid er van aan te tonen.

Maar toch zal ik me, zelfs niet uit wanhoop, liëren aan minderbegaafden die hun "proza" doorspekken met wat Engels, de reden daarvan laat zich raden, waarschijnlijk om ietwat wereldser over te komen (en ik merk dat 't besmetttelijk is cfr jouw "I kid you not", soit), te lui zijn om te werken, dan maar uit stelen gaan, kinderen willen om meer inkomen per maand te hebben etc...enfin, je kent 't verhaal, en geestesgestoorden die enkel 2 zinnen schuttingtaal kennen & steeds herhalen (of, in mijn geval; lieden die oproepen tot totale uitroeing van de vredelievende soort etc...want die heb je hier ook), enkel & alleen omdat ze, net als ik, niet van islam willen weten. Integendeel, dat citeer ik niet, daar distantieer ik mezelf van. Zelfs al schrijven dat soort lieden ergens ooit iets wat klopt, of beter gezegd; waar ik 't mee eens ben, want 't klopt van geen meter, en als jij eerlijk bent weet je best dat 't niet klopt, zelfs niet 'n klein beetje.

Zo wanhopig ben ik niet. Jij blijkbaar wel.

Siert je niet, laat je enkel maar lullig, kleinburgerlijk & net zo dommig overkomen, en dat ben je niet.
2

Ik ben ook tegen de islam en ik vind zelfs dat er in de strijd tegen de islam heel ver moet gegaan worden : immigratiestop, remigratiebeleid, stopzetting subsidiëring, verbod op moskeeën, geen recht op verenigingen, verbieden uiterlijke tekens zoals een hoofddoek, enzovoort ... Maar wie zich aanpast aan de westerse maatschappij, is voor mij welkom. Atheïsten, christenen en joden uit het Midden-Oosten zouden in Europa zelfs met open armen ontvangen moeten worden.

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 22 augustus 2016 om 14:03.
HOUZEE ! is offline  
Oud 22 augustus 2016, 14:03   #298
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Mij gaat hen niet om Bem, noch om dpg, maar wel om het inhakken op het blok.
Dat hadden we nog niet door....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 14:09   #299
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
2

Ik ben ook tegen de islam en ik vind zelfs dat er in de strijd tegen de islam heel ver moet gegaan worden : immigratiestop, remigratiebeleid, stopzetting subsidiëring, verbod op moskeeën, geen recht op verenigingen, verbieden uiterlijke tekens zoals een hoofddoek, enzovoort ... Maar wie zich aanpast aan de westerse maatschappij, is voor mij welkom. Atheïsten, christenen en joden uit het Midden-Oosten zouden in Europa zelfs met open armen ontvangen moeten worden.
https://youtu.be/9l6R-FMcwSA
Hoomer is offline  
Oud 22 augustus 2016, 14:09   #300
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er is een wereld van verschil tussen wanhoop, en genieten van een gezonde houding in het leven.
Het ligt er maar wat je verstaat onder een gezonde levenshouding.

Inhakken op het VB is in jouw ogen blijkbaar een gezonde levenshouding.
Een levenshouding die gesteund wordt door anderen met dezelfde gezonde levenshouding zoals daar zijn: dpg, bembem en de BUBbels.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be