Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2016, 18:10   #61
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Deze draad gaat over Duitsers die de wapenwet willen opheffen, en waar als vanzelfsprekend het VB én de nazi's aan worden gelinkt.

Als jij geen onnozelheden wil horen moet je �*lle draden naar K&K verwijzen.
Mooie enumeratie !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 21 augustus 2016, 18:15   #62
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Men zou bijna gaan hopen dat de echte Nazi's terugkomen...
Terugkomen ? Philip Dewinter zit al sinds 1987 in het parlement. Zijn Fuhrer Karel Dillen zat er zelfs al van 1978 tot dat hij te dement was geworden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 21 augustus 2016, 18:21   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Idd.

Ik heb gisteren nog achter wat crapuul in de tuin aan gezeten met mijn honden en schietijzers. Het was vlug voorbij.
Wat een held !
Was er een arabisch legioen neergestreken tussen je radijzen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 21 augustus 2016, 18:24   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Politie kan met alle goede wil van de wereld niet steeds de schurken te pakken krijgen, meestal doe ik dat zelf (instante reactie) en dan lever ik ze uit. Beeldt U maar eens in dat ze een raam ofzo forceren om binnen te komen terwijl ge gewoon thuis achter de pc zit. Het waren minderjarigen, dus no beans, maar wel wat beten van de hondjes en een paar stampen onder de put en een laatste waarschuwing, 'niet welkom'. Police brengt die rakkers toch gewoon naar huis nadien...
Bij-zon-der geloofwaardig verhaal...

Zat je gewoon achter de PC en niet in je information room, met schermen van 8 op 3 meter ? En dan zijn er nog snotneuzen die inbreken ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 21 augustus 2016, 18:28   #65
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat een held !
Was er een arabisch legioen neergestreken tussen je radijzen ?
Gelukkig was de held thuis en stond hij paraat. En geen verder commentaar, de rest kon U reeds lezen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 21 augustus 2016, 18:30   #66
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bij-zon-der geloofwaardig verhaal...

Zat je gewoon achter de PC en niet in je information room, met schermen van 8 op 3 meter ? En dan zijn er nog snotneuzen die inbreken ?
Ik zie de LOL er niet van in, maar be my guest.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 21 augustus 2016, 18:42   #67
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Insecticide en dan er goed op los stampen.
Ik zie zonbron al rondlopen op straat, met zijn spuitbuske insecticide en zijn botinnes aan...

edit : ik vergat nog zijn honden, die terwijl hij op zijn pc heldenverhalen zat te schrijven de aanvallende hordes wisten te verdrijven.

Waarschijnlijk het enige huis in vlaanderen waar een hond wacht tot de 'inbreker' effectief binnen is in de keuken om dan in actie te schieten.

Nu ja, aan rare verhalen geen gebrek vanuit deze bron. (zon...)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 21 augustus 2016 om 18:59.
Pandareus is offline  
Oud 21 augustus 2016, 18:51   #68
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Doorgaans heb ik heel wat sympathie voor de scandinavische landen. Maar dit is er toch wel over. Een meisje wil zich verdedigen met gebruik van een relatief onschuldig "wapen" en krijgt een proces op haar dak. Doet mij denken aan de situatie waarbij een Poolse moeder klacht indiende wegens "schending van privacy" tegenover een persoon die haar zoon met zijn smartphone fotografeerde terwijl de kerel volop aan het inbreken was.
A propos, hoe zit dat bij ons met de pepperspray? Is die vrij verkrijgbaar?
Verboden wapen.
Daarom gaan zo veel belgen dat gaan kopen over de grens, in Roubaix bijvoorbeeld.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 21 augustus 2016, 18:55   #69
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik zie zonbron al rondlopen op straat, met zijn spuitbuske insecticide en zijn botinnes aan...
In Uw glazen bol zekers, wat een fantasie...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:01   #70
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
In Uw glazen bol zekers, wat een fantasie...
ik illustreer enkel jouw fantasie verhaal hoor...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:05   #71
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
ik illustreer enkel jouw fantasie verhaal hoor...
Gelet op de feiten kunnen we enkel stellen dat Uw illustratie eerder een kind van Uw eigen fantasie is hoor... ik hoop dat U dat niet overmatig ontstelt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:16   #72
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
sauvages contre sauvages.. bedoelt u de wettelijke zelfverdediging van wakkergeschoten Duitse volk tegen dat onderontwikkeld boeltje van importapen uit afrika en Midden-oosten?
Nee ik heb het over hate crimes, over heethoofden die zomaar onschuldige burgers zullen aanvallen, omdat ze in wezen geen mensen uit andere oorden dulden, cf. wat nu reeds aan gang is in de UK post Brexit:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=234277
bembem is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:21   #73
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee ik heb het over hate crimes, over heethoofden die zomaar onschuldige burgers zullen aanvallen, omdat ze in wezen geen mensen uit andere oorden dulden, cf. wat nu reeds aan gang is in de UK post Brexit:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=234277
Het rechtse uitschot van toen zijn de afd kiezers van vandaag.
dpg is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:25   #74
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Frau Petry houdt gewoon van haar eigen land. Een land met één van de hoogste levensstandaarden ter wereld. Die welvaart is er gekomen dank zij de Duitse mentalitieit. En die manier van leven wil ze behouden. Niets meer. Niets minder.

Dit is een basisrecht dat vastligt in VN resolutie 1514, en noemt men het zelfbeschikkingsrecht der volkeren.



In plaats van een burgeroorlog in de straten, waar iedereen zijn self-defence skills aanscherpt onder het kuieren, is het beter dat men de invasie van ongeletterd, islamitisch en oorlogzuchtig gespuis een halt toeroept en omdraait. Indien niet goedschiks, dan kwaadschiks. Zodat Duitsland terug Duitsland kan zijn. En Europa terug Europa.

In Congo hebben de Belgen ook hun koffers moeten pakken. En in Korea de Japanners.



Heb je het nu over de Duitse welvaart, of over het eindeloze geweld in het Midden-Oosten?



Kansloze sharia zaaiers deporteren is geen isolationisme. Frau Petry kan wat mij betreft niet snel genoeg bondskanselier worden.
Nee, Frau Petry wilt burgeroorlog uitlokken net zoals die mannen van IS. Zij is in dat opzicht geen haar beter en buit het racisme van like-minded uit om stemmen te ronselen en haar doortrapt plan uit te voeren. Ik hoop dat Merkel dit weet te counteren en de Duitse bevolking inziet dat het gros van de vluchtelingen slachtoffers zijn en geen perpetrators.
bembem is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:36   #75
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij doet het dus in je slip van schrik voor het VB omdat een partij uit het land van Merkel de wapenwet wil opheffen?
Ik maak me vooral geen illusies. Want wildebrassen aan het roer daar komen enkel nog meer problemen van. Zie maar hoe men nu reeds bezig is in de UK, wel geef dat zootje ongeregeld een extreem-rechtse stokende back up en het is helemaal chaos.





Wel ja, hardwerkende migranten zullen in the end ook het onderspit mogen delven. Eigenlijk is het nooit goed voor een bepaalde politieke signatuur: als ze niet werken zijn het profiterende hangmatters en als ze werken pakken ze 'hun jobs' af. Thus i shall repeat: een economie kan niet thriven op dergelijk isolationisme. Dat gaat er bij sommigen maar moeilijk in.
bembem is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:44   #76
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee, Frau Petry wilt burgeroorlog uitlokken net zoals die mannen van IS. Zij is in dat opzicht geen haar beter en buit het racisme van like-minded uit om stemmen te ronselen en haar doortrapt plan uit te voeren. Ik hoop dat Merkel dit weet te counteren en de Duitse bevolking inziet dat het gros van de vluchtelingen slachtoffers zijn en geen perpetrators.
Het gros van de vluchtelingen zijn jonge fitte moslim mannen die hier zonder hun familie zijn en niks om handen hebben. Dat is een recept voor gedonder. Door die te deporteren voorkom je juist burgeroorlog.

En wat is er nu racistisch aan uw land niet onder de voet te willen laten lopen?
vanderzapig is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:55   #77
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Het gros van de vluchtelingen zijn jonge fitte moslim mannen die hier zonder hun familie zijn en niks om handen hebben. Dat is een recept voor gedonder. Door die te deporteren voorkom je juist burgeroorlog.

En wat is er nu racistisch aan uw land niet onder de voet te willen laten lopen?
Nee, Frau Petry zit te stoken en baseert zich op de amok-makers onder de vluchtelingen.

Maar onderstaande quote verraadt wel degelijk haar ware intenties.

Citaat:
Known for her fiery speeches to AfD supporters, Petry sparked an uproar earlier this year when she called for German police to be allowed to use firearms against illegal migrants.
Verklaar mij eens waarom German police een firearm zouden mogen gebruiken als het om slechts een illegale migrant zou gaan? Politie mag in geval van reëel gevaar toch steeds zijn wapen gebruiken... Of heb ik het mis? Ik dacht het niet. Dat mens is gewoon uit om 'kleurtjes' legaal te mogen doden(!) Ik ben niet van gisteren en so are de politieke partijen die dat wensen tegen te houden.

Too bad maar ik doorzie dat wanting for a license to kill inspired racistisch spelletje.
bembem is offline  
Oud 21 augustus 2016, 19:57   #78
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

sorry dubbel, 504

Laatst gewijzigd door bembem : 21 augustus 2016 om 20:10.
bembem is offline  
Oud 21 augustus 2016, 20:01   #79
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
In Uw glazen bol zekers, wat een fantasie...
Het was uw verhaal.
Another Jack is offline  
Oud 21 augustus 2016, 20:06   #80
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik maak me vooral geen illusies.
Ik doe al lang niet meer.
Schoolfeestje in SA, jong geleerd is oud gedaan:

A normal day in Saudi Arabia

http://www.liveleak.com/view?i=eb1_1471726148

Leve de islam. Toch ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 augustus 2016 om 20:07.
Diego Raga is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be