Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2017, 12:18   #1
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard Karel De Gucht billen bloot.

Ik lees hier in een interview met K.D. Gucht in de lokale streekkrant, quote: <<We hebben nu eenmaal 600.000 moslims in dit land. We kunnen het ons als maatschappij niet permitteren om daarmee in onmin te leven>>, aldus De Gucht.

Plat op de buik, hé, Karel. Middeleeuwse cultuur omarmen omdat ze reeds met 600.000 zijn. Hoe laag kan je vallen, man toch!
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 14:55   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik lees hier in een interview met K.D. Gucht in de lokale streekkrant, quote: <<We hebben nu eenmaal 600.000 moslims in dit land. We kunnen het ons als maatschappij niet permitteren om daarmee in onmin te leven>>, aldus De Gucht.

Plat op de buik, hé, Karel. Middeleeuwse cultuur omarmen omdat ze reeds met 600.000 zijn. Hoe laag kan je vallen, man toch!
En zijn partijgenoten Verhofstadt en Dewael zeggen dat de islam niet compatibel is met een vrije Westerse samenleving.

Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2017 om 14:56.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 15:36   #3
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik lees hier in een interview met K.D. Gucht in de lokale streekkrant, quote: <<We hebben nu eenmaal 600.000 moslims in dit land. We kunnen het ons als maatschappij niet permitteren om daarmee in onmin te leven>>, aldus De Gucht.

Plat op de buik, hé, Karel. Middeleeuwse cultuur omarmen omdat ze reeds met 600.000 zijn. Hoe laag kan je vallen, man toch!
Dit is de geestelijk vader van liberale EU fanaten �* la Karel De Gucht.







EU prominenten die zich bijzonder inzetten voor de uitvoering van dit plan ontvangen een speciale prijs genoemd naar die man.



Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 17:59   #4
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dit is de geestelijk vader van liberale EU fanaten �* la Karel De Gucht.

EU prominenten die zich bijzonder inzetten voor de uitvoering van dit plan ontvangen een speciale prijs genoemd naar die man.
Er is nog zo iemand die die prijs verdiend(e) : Sarkozy
https://www.youtube.com/watch?v=I8yaiN6ew_g
Zijn dus enkel de blanken die geviseerd worden; arabieren met rust laten want te vlug rellen en joden huwen enkel met andere joden.

En dan wordt die ganse handel gewoon ontkend !

Denk me toch te herinneren dat De Gucht niet happig was op die "snel Belg wet" van VHSTD.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 17:34   #5
Thomas-
Parlementslid
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Berichten: 1.787
Standaard

Telkens ik De Gucht zie staan probeer ik snel verder te bladeren of scrollen want anders draait mijn maag om.

Onwaarschijnlijk dat die kerel de Vlaming weer eens zit uit te schijten dat vreemdelingen niet genoeg verwelkomd worden en dat het migratiebeleid te hard is. Allemaal de schuld van De Gucht zijn generatie en die ervoor, die massaal vreemdelingen laten blijven hebben tegen de wens van de bevolking. Gastarbeiders werden ze genoemd maar als het zo verder gaat zijn ze voor het einde van de eeuw een meerderheid in Vlaanderen.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 17:52   #6
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
Gastarbeiders werden ze genoemd maar als het zo verder gaat zijn ze voor het einde van de eeuw een meerderheid in Vlaanderen.
Misschien was dat wel de bedoeling van in het begin.

Zie post #3.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 4 mei 2017 om 17:53.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 18:53   #7
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik lees hier in een interview met K.D. Gucht in de lokale streekkrant, quote: <<We hebben nu eenmaal 600.000 moslims in dit land. We kunnen het ons als maatschappij niet permitteren om daarmee in onmin te leven>>, aldus De Gucht.

Plat op de buik, hé, Karel. Middeleeuwse cultuur omarmen omdat ze reeds met 600.000 zijn. Hoe laag kan je vallen, man toch!
Wij leven daarmee niet in onmin maar zij leven met ons in onmin. Anders gezegd wij worden door hen als minderwaardig beschouwd.
Nuance aub.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 19:11   #8
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.435
Standaard

Intelligente man, maar eveneens een dogmatisch denker die mentaal tegen een muur aanloopt bij dit thema en daarbij al het rationeel en verstandelijk inzicht verliest.

Die mensen zijn er, dus laat ons eerst de problemen met deze mensen oplossen alvorens er massaal nieuwe te laten instromen. Lijkt me de logica zelve toch? Of gaan we dweilen met de kraan open?

Onvoorstelbaar hoe al die politiek correcte figuren niet in staat zijn zulke simpele redeneringen te maken.

Het zijn net zij, de centrum en linkse figuren, die de maatschappij naar de haaien helpen en de mensen polariseren met zaken uit te voeren tegen de wil van de bevolking.

Centrum en links is dus de oorzaak van de huidige problemen en de verdere teloorgang.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 06:44   #9
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ze zijn dus outnumbered en een minderheid.

Waarom dan halal op scholen introduceren?
Islamitisch onderwijs bij godsdienstlessen?

Waarom? Onze voorouders hadden een andere evolutie voor ogen met ons. De politiek respecteert de meerderheid/democratie niet meer. Zoveel is zeker.
Wij willen van geloof af. Dat geloof zo min mogelijk invloed uitoefent in onze samenleving!

Politiek, luistert hiernaar of ons continent zal ondergaan in een sinister scenario waar ge geen glazen bol voor nodig hebt.

Laatst gewijzigd door Peche : 5 mei 2017 om 06:57.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 06:51   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik lees hier in een interview met K.D. Gucht in de lokale streekkrant, quote: <<We hebben nu eenmaal 600.000 moslims in dit land. We kunnen het ons als maatschappij niet permitteren om daarmee in onmin te leven>>, aldus De Gucht.

Plat op de buik, hé, Karel. Middeleeuwse cultuur omarmen omdat ze reeds met 600.000 zijn. Hoe laag kan je vallen, man toch!
Ik begrijp je niet goed.
Citeer je nu echt onvolledig, of is het artikel zo onvolledig.

Mijn redenering:
we kunnen het ons echt niet permitteren.
Hoe gaan we het dan oplossen ?


Iedereen zit van zijn gat te geven tegen De Klucht, maar we weten niet wat hij gezegd heeft omtrent de oplossing !
(als het is gelijk zijn oplossing omtrent de snelbelgwet, dan weten we het wel: sluit hem op in het bejaardenhuis)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 mei 2017 om 06:54.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 06:55   #11
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik begrijp je niet goed.
Citeer je nu echt onvolledig, of is het artikel zo onvolledig.

Mijn redenering:
we kunnen het ons echt niet permitteren.
Hoe gaan we het dan oplossen ?


Iedereen zit van zijn gat te geven tegen De Klucht, maar we weten niet wat hij gezegd heeft omtrent de oplossing !
(als het is gelijk zijn oplossing omtrent de snelbelgwet, dan weten we het wel: sluit hem op in het bejaardenhuis)

.
Godsdienstvrijheid afschaffen
Assimileren
Godsdienstlessen vervangen met lessen die ze meteen assimileren op onze normen en waarden.
Religieuze invloeden laten uitdoven generatie op generatie.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 07:46   #12
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

De Gucht zegt nu dit:

Citaat:
De integratie van vreemdelingen is mislukt, zeker in België
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...n-Belgie.dhtml
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 07:46   #13
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Godsdienstvrijheid afschaffen
Assimileren
Godsdienstlessen vervangen met lessen die ze meteen assimileren op onze normen en waarden.
Religieuze invloeden laten uitdoven generatie op generatie.
Volgens uw ideologie doen ze dat toch al allemaal leven van de sociale zekerheid, wil je ze nu ook leren uitvluchten te gebruiken om dat misbruik te rechtvaardigen ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 08:47   #14
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

De Gucht vindt het Europese migratiebeleid 'te hard'.

Citaat:
Zelf stoort De Gucht zich aan de hardheid van het migratiebeleid in Europa. "Ik draag de kracht van verontwaardiging nog steeds in mij. (...) Zo hard zijn ten aanzien van oorlogsvluchtelingen, neen, dat kan ik niet. Als een Bart De Wever dan zelfs de Conventie van Genève (over de bescherming van burgers in oorlogstijd, nvdr.) in vraag stelt, dan vind ik dat heel gevaarlijk."


Dat de integratie mislukt is vindt De Gucht de schuld van de Vlamingen

Citaat:
Volgens hem moet iedereen in dit verband in de spiegel kijken. Volgens hem kunnen mensen immers pas integreren als de bevolking dat ook toestaat. "Dat ik de integratie mislukt vind, heeft ook daarmee te maken, met onze mentaliteit ten opzichte van die mensen. Ik zal het braaf uitdrukken: wij Vlamingen staan niet zeer open voor een ander. (...) Ik zie Vlamingen die denken dat er in iedere moslim een terrorist schuilt."

Hier, ver weg van de multiculturele grootstad, kunnen de De Guchts even uitblazen van het geven van morele zedenpreken aan de Vlamingen en het pleiten voor meer migratie.

Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:48   #15
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ze zijn dus outnumbered en een minderheid.

Waarom dan halal op scholen introduceren?
Islamitisch onderwijs bij godsdienstlessen?

Waarom? Onze voorouders hadden een andere evolutie voor ogen met ons. De politiek respecteert de meerderheid/democratie niet meer. Zoveel is zeker.
Wij willen van geloof af. Dat geloof zo min mogelijk invloed uitoefent in onze samenleving!
Omdat de huidige generatie zwak is. Ze weten niet meer hoe ze zich moeten verdedigen tegen buitenstaanders. Zoals "Van Grieken" al insinueerde in zijn boek moet er terug verplichte legerdienst komen voor jongeren; we zijn echt mietjes geworden en dan vooral de mensen van de centrumpartijen. Met als koploper "groen".
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 07:11   #16
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik lees hier in een interview met K.D. Gucht in de lokale streekkrant, quote: <<We hebben nu eenmaal 600.000 moslims in dit land. We kunnen het ons als maatschappij niet permitteren om daarmee in onmin te leven>>, aldus De Gucht.

Plat op de buik, hé, Karel. Middeleeuwse cultuur omarmen omdat ze reeds met 600.000 zijn. Hoe laag kan je vallen, man toch!
Ja heb ik ook gelezen, Maar ja en ook is Kareltje van geen leugentje vies hè met zijn grote dominante bakkes ..

draaien keren en liegen zijn typisch blauwe streken ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 07:30   #17
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Omdat de huidige generatie zwak is. Ze weten niet meer hoe ze zich moeten verdedigen tegen buitenstaanders. Zoals "Van Grieken" al insinueerde in zijn boek moet er terug verplichte legerdienst komen voor jongeren; we zijn echt mietjes geworden en dan vooral de mensen van de centrumpartijen. Met als koploper "groen".
Ja laat ons al die Molenbekenaars legerdienst laten uitvoeren en ze klaarstomen voor de jihad.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 07:56   #18
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.695
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waarom? Onze voorouders hadden een andere evolutie voor ogen met ons. De politiek respecteert de meerderheid/democratie niet meer. Zoveel is zeker.
Wij willen van geloof af. Dat geloof zo min mogelijk invloed uitoefent in onze samenleving!

Politiek, luistert hiernaar of ons continent zal ondergaan in een sinister scenario waar ge geen glazen bol voor nodig hebt.
mijn steun heb je, om van die jehova's af te geraken.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 10:41   #19
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja laat ons al die Molenbekenaars legerdienst laten uitvoeren en ze klaarstomen voor de jihad.
1) een moskee
2) creëer een enclave
3) populatiegroei
4) biedt weerstand aan de autoriteiten
5) speel het slachtoffer
6) misbruik de wet
7) sharia
8) breidt uit
9) neem de controle over

Het is heel simpel, je moet 1 van de 9 stappen van de moslims onderscheppen en boycotten=> De islamovername is een halt toegeroepen.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 9 mei 2017 om 10:44.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 11:09   #20
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
De Gucht vindt het Europese migratiebeleid 'te hard'.





Citaat:
Dat de integratie mislukt is vindt De Gucht de schuld van de Vlamingen



Hier, ver weg van de multiculturele grootstad, kunnen de De Guchts even uitblazen van het geven van morele zedenpreken aan de Vlamingen en het pleiten voor meer migratie.

DE vent durft nogal spreken ... zou hij niet beter vragen aan de Vlamingen wie die vuilzakken hier wel wilt om tussen te leven .


ze laten ons onderstromen met héél die woestijnstront in ons gewest. .en

dan is alles de schuld van de gewone man in de straat

fuck De Gucht & co
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be